- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V současnosti převládá barok od Hjundaj a BMW. Ale pro lidi, kteří opravdu potřebují projíždět obtížnější místa, jako lesní cesty, rozmočené louky nebo polní bahnité cesty je hranatá karoserie vlastně typická a tradiční. Zejména neomezují rozhled střílny vzadu. Můj Yeti je ovšem o něco menší, ale také lehčí a v zasněženém terénu má své kvality.
Mam freelander 2 najeto 110 000 km a maximalni spokojenost.bez problem spotreba mezi 7.5 az 8.0 l/100 km
Rozdíl je pod 3%. Alespoň u Yeti.
Je celkem sranda s tou prostorností, mám 199 cm, auto je vysoké skoro jako já, ale když si do něj sednu, sedadlo dám co nejníže, tak se hlavou dotýkám stropu (bez jakékoliv rezervy nad hlavou, rovnou se dotýkám stropu) Každý by si myslel (i já si to myslíval), že to bude v pohodě, ale není :-(
Protože má v podstatě dvě šasi a solidní světlou výšku, to se prostě někam dát musí.
neviem preco citas taketo clanky a nasledne reagujes.