Diskuze
Mini představilo nové tříválce. Benzinový i vznětový dostanou i BMW
Děkujeme za pochopení.
Já než začnu kritizovat, tak si počkám, jaký budou. Kdo jinej by měl udělat opravdu dobrý tříválec, než BMW, které je asi největší odborník na automobilové motory?
T46o28m96á65š 49Z70e84m82a76n
Už přirozeně z mechanického hlediska být dobré nemůžou.
Můžou být jen méně špatné než jiné 3válce.
J87o15s47e24f 53V94o29s81i71c89k84y
Kdejaky buran ze Lhoty tu dnes nadava konstrukterum-motorarum vehlasnych svetovych automobilek (BMW,VW,Fiat,Ford) ze jdou do 3.valcu a pritom ani nevi kam tyto obrovske firmy miri. Jde predevsim o uspornejsi provoz, protoze ropa jiz lacinejsi nebude. Jde jim take o doladeni benzinaku na uspornost naftaku. I to se jiz v nekolika pripadech podarilo. V Cesku nikomu zravost aut nevadila a nikdy se tu ani tolik miniaut neprodalo, jako treba v Italii. Tak si tedy kupujte dal ty tezke Oktavky a nestarejte se o ostatni
J37a55n 26D89l67o96u54h46ý
Vemte motor z felicie 1.3 BBC a 1.2 TSI z Fabie, najedte s nima minimalne 300 000km a pak reknete co je uspornejsi. Garantuju Vam, ze i kdyz ta felicie zere 7,5 na sto, tak po 300 000km na opravach budete na daleko nizsi castce nez u TSI. Problem vsech techto pidi motoru je, ze aby mely onu spotrebu musi byt zkonstruovany z lehkeho materialu. Lehci material = kratsi zivotnost. To jsou primo slova konstrukteru BMW z dokumentarniho poradu z discovery . Neni problem vyrobit maly motor a obrim vykonem, je problem vyrobit motor s relativne dobrou spotrebou versus zivotnost samotneho motoru. Ja dam radsi prednost Mazde Skyactive Tam vedi co delaji
J56i18ř92í 44S79c81h56w88a67c63h
Vzkaz plačkám co nechtěj sekačky na trávu:
Koncem 70 let vládly F1 "poctivé" 3.0 atmosféry V8-V12 (i V16), pak přišly ubohé V6 s žalostnými 1500 kubíky, no prostě pro zdejšího dikutéra to byla proti V12 taková "sekačka na trávu". Jo měli zpočátku technické problémy, ale nakonec ty "poctivé atmosféry" naprosto převálcovaly. A holt něco takového čekejme i v běžném provozu.... (viz atmosféra versus turbo u dieselů). Ono totiž méně válců a menší objem přináší i určité výhody....
M10i90r88o12s16l32a83v 49B76u11d74a
Něco jiného je výkon který se dá vyždímat z malého motoru a něco jiného je výdrž tohoto motoru.
J96a52n 25D47l35o67u93h69ý
To je vysmech Tady vidite kam to s EU smeruje (|) Auto za pul mice a vic a bude v tom motor, kterej nikdo nechce Jenom birokrativ EU kteri si vozi zadel v BMW 7 s radovym sestivalcem Dal bych jim ty eko-vymysly nejlepe na elektriku, aby pred kazdym jejich zasedanim museli 8 hodin nabijet
J66i41ř95í 15S60c28h71w98a94c35h
motor co nikdo nechce - nekoupí, přece nebude nikdo vyrábět
D25a52v39i22d 60R65y86c60h65e57t74s50k75ý
Jde to do háje. Líbil by se mi liftback s pohonem vzadu, uvažoval jsem o BMW1 kdyby bylo trošku prostornější. BMW 1 GT by bylo ideální a oni z něj udělají Bavorskou svatokrádež s předním pohonem.
J47a38n 24L81i44b15i69c86h
Zajímala by mne životnost těhle nadopovaných tříválců, určitě mají rozvody řetízky z náhrdelníků, které se přervou po pár dnech a garance se na to nevztahuje, neb to svedou na špatnou údržbu.
T74o77m16á71š 93K51n18a10i78f32l
prosmi tě... raději nekomentuj něco, k čemu nerozumíš.
J72a75n 26L52i50b39i54c79h
Jestli to tak půjde dál, tak za pár let bude i Ferrari jezdit s jednoválcem.
L40a27d10i61s24l33a54v 58M11i63k91a
Je to smutné, co se díky ekopošukům dneska vyrábí a bude ještě vyrábět.
I45g83n47á11c 31M50r74k33v50i66č23k77a
Socialisti v evropě chtěj slušný daně z prodeje paliv, a nejlepší pro ně je co nejmenší prodej za co největší ceny - vynutí si to regulacemi emisí. To samé máte s elektrikou, "v tvém zájmu" ti zakážou normální žárovky a ještě navíc osolej cenu elektriky aby jsi moc nespotřeboval ale zaplatil víc než předtím... ideální socialisticko-komunistické prostředí, je mi z toho na zvracení.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!