Diskuze
Začátek konce dieselů. Kvůli nové normě nafťáky zdraží až o tisíc eur
Děkujeme za pochopení.
P89e19t35r 93K87o36r11b28é77l24y32i
Vážení kolegové motoristé. Tyhle Euro 1 až nekonečno mi připomínají vtip mé babičky:" Cigáň učíl koňa nežrať a keď už to kôň skoro vedel - sviňa jedna, zdochol. Tak tolik k tomu moje babička. No a jeho následovníci v Bruseli učí nežrat auta, takže se nám ta historka pořád vrací, jen s tím rozdílem, že chtěj další a další naše penízky. A když k tomu připočtu domácí pijavice tak teď nezdechnou koně a zapřáhnout je do vozu bude týraní (zelení teroristé se postarají) takže pěkně po svých v obuvi z ekokůže (takže raději bosky) a dálnice budou jako v severní Koreji. To se bude soudruhům s funkcemi jezdit i bez majáků. Liška v zeleném Hummeru... a konec, protože blbost je nekonečná nemohl bych jinak přestat.
P82e88t22r 57H25á20l28a
Celý princip norem je špatný. Pokud je třeba snížit emise, tak se má stanovit "pokuta" (odhadnout, aby to vyšlo už jde, odchylky by byly v řádu jednotek procent). Čím víc emisí, tím víc budeš platit.
Je zjevné, že tak by se na emise nekašlalo úplně, neb řada opatření je vlastně docela levných, ale ani by se neblblo se "snižováním za každou cenu".
Navíc výroba je sama o sobě extrémně energeticky, a tudíž i emisně, náročná. Už jenom to, že se musí roztavit tuna kovu... A z hlediska emisí jsou měkčené plasty taky strašné svinstvo. Když máte vnitřek z kůže místo z plastu, můžete prý ušetřit třeba i 2 000 l ropy. Ale to nikdo nezohledňuje...
A25l29e11x82a39n48d47r 22K11o41s55t37k10a
S tou kůží máte v zásadě pravdu, až na pár maličkostí. A) je to přírodní materiál a není stejné kvality. Najít kus, ze kterého můžete potáhnout třeba palubku je dost obtížné. B) složité zpracování. Plast se prostě vstříkne do formy, kůži by musel někdo ručně šít. Krom toho, že na rozdíl od toho plastu není samonosná, takže pod ní musí být nějaká nosná konstrukce. A za C) Pokud si něco podobného dovolíte, tak se na vás vrhnou "ochránci zvířat" jak supi na mršinu. Nemluvě o tom, že plast je omyvatelný, pokud upatláte kůži, tak zůstane upatlaná navždy.
J32a25r17o97s51l75a47v 52M61o52u91č88k90a
Eurounijní buzerace. V bruseli se musí furt srát do života. Bolševici.
B76r67o65n72i37s22l90a10v 43J40a69k50l
No bylo na case. Nafta leda do traktoru nebo do kamen. Idealem je samozrejme benzin + LPG, coz s naftakem neudelaji. Navic naftove auta jsou daleko poruchovejsi. Kupujou je jenom do flotil firmy na lizing, protoze neni nabidka slusnejsich aut s LPG a na lizing si LPG do benzinaku nedaji. A kdyz maji vetsi najezd, tak je pochopitelne vyjde levnej naftak, ikdyz je pri porizeni drazsi.
Ja omezeni naftaku vitam, vsechen smrad ve meste je prave z dieslu. Kdyz jsem videl provoz treba v new yorku, kde auta staly v dlouhych kolonach, tak se dalo v pohode dychat (v USA i vetsina nakladaku jezdi na benzin). U nas je to na druhou stranu hotova tragedie .......
Ale dost se s tim adblue bojim, ze to tam stejne nikdo nebude lit a budou ty krapy smrdet dal ....
P17e61t25r 96M83a61c23h46á69l81e54k
Lepší než normy E7, 8, 9... a buzerování výrobců a lidí, je motivovat lidi ke koupi benzíňáku snížením spotřební daně na benzín.
V77l59a66s37t49i59m37i56l 22J45a74n42d85á70s18e32k
Já bych ty eko blázny fackoval seč by mi síly stačily!
M62a17r87e26k 18P58r20c22h24a17l
Děte do "někam" s těma normama! Uškrtíme Evropu tak, že brzy v ní sami pojdem hlady, protože na žrádlo nebudem mít. A Čína se bude chichotat, jak jim tam pěkně roste průmysl...
V98o68j73t43ě53c48h 53R43ů95ž10e16k
Buď za normy na emise rád, jinak by se tu nedalo dýchat.
F83r73a75n54t88i60š42e59k 38L81e65s46n29i49a53k
Soudruzi v Bruselu nikdy nespí.
O23d42s21t17r62a22n76ě10n98ý 41U31ž64i88v33a62t10e16l
T10o34m83a44s 67T35h55o15m68a64e26s
Dobrý den pane Šebesto,
ani v jednom nemáte pravdu. Jediné v čem vznětový motor je horší než zážehový, jsou mikročástice. Jinak je to naopak, protože vznětový motor spaluje palivo při výrazně vyšší teplotě. Proto je také energeticky účinější a má tím menší spotřebu. Nic jako zemědělská nafta neexistuje. Jde pouze o daňové zvýhodnění zemědělců. Scio me nihil scire
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...