Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Od počítače do montérek. Vyráběl jsem novou Škodu Yeti

"Pojďte si to zkusit," volají mi ze Škodovky. V Kvasinách na Rychnovsku je domovský závod yetiho. Když tam rozjížděli výrobu obnoveného provedení, zavolali, ať jim jdu pomoci. Linka kvůli mě nestála, takže mě prý berou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No nejni o co stát, docela fofr, ale aspoň berou dvakrát tolik co já v subdodavatelské montovně.

1 0
možnosti

Psali že se ve vodním testu vytopí 2 auta z 1000. A hotové auto určitě nevyhodí... Celkem by mne zajímalo, co všechno při vytopení interiéru auta vymění, než to předají zákazníkovi.

0 0
možnosti

P44e15t98r55a 16M22a11l34á

20. 11. 2013 14:49

Věřím tomu, že do klasického prodeje se takové auto určitě nedostane, maximálně ho opraví a nabídnou zaměstnancům se slevou s tím, že pokud je to neopravitelné, určitě to nenabídnou ani jim a jde to do šrotu

1 0
možnosti

Proč ten bezbřehý obdiv? 8-o ;-) ... Není ve Škodovce NIKDO, kdo by uměl všechny montovací operace bezchybně a ve stanoveném čase...  (možná že někteří borci umí několik operací, ale rozhodně ne všechny!) ...  Od toho je přece SPECIALIZACE. ;-)

Naučíte se na tu svou operaci ten "svůj" správný grif...   a JE TO!  R^ ... pak to děláte jako nic a ještě se stačíte rozhlížet kolem po holkách. ;-)

0 0
možnosti

Škoda, že jste si už nemohl jít vyzkoušet montáž auta do Vrchlabí. To město má tradici výroby aut delší než Kvasiny a udělali z toho pouhou montovnu převodovek a kdo ví, zda to tak zůstane a automobilka z města neodejde úplně.

0 0
možnosti

Dle EIA ŠKODA prověřuje možnost dalších investic ve Vrchlabí , s tím , že by výroba převodovek byla zvýšena na čtyřnásobek dnešního stavu

0 0
možnosti

Hlavně oceňuju, že šéf továrny jde sám na linku a maká tam. Ví jak je práce náročná pro zaměstnance a rozumí tomu.To už se dnes moc nevidí, většinou přijde manažer odněkud, kde dělal manažera a o práci v novém podniku neví vůbec nic. Ale má zkušenosti manažera.

17 0
možnosti

Konkrétně tento šéf má tu výhodu , že ve ŠKODĚ pracuje od školy...a z referentských pozic se vypracoval až na ředitele závodu v Kvasinách.

Není to žádný mazánek ....který všechno v životě dostal díky svému původu či kontaktům takřka zadara.....tak jako v jiných fabrikách...

4 0
možnosti

5 let jsem tam dělal ( odešel jsem ze zdrav. důvodů ) . To že se střídají, nevím, to jsem nezažil. Maximálně se střídají po různých dnech. Navíc na ty opravdu fyzicky těžké práce jsou hlavně Poláci a agenturní zaměstnanci ( modrá trička Manpower ). Jenom pro úplnost, u těch hagusů se občas ještě rovná panoramatická střecha, což při toleranci 1 desetinu milimetru je docela sranda na čas. Škoda jen že Vás nedali vedle na Roomstera. To je ( byl ) jiný svět.

1 0
možnosti

A46l64o40i80s 62S34t78a77r93ý

20. 11. 2013 10:44

"Jak to namontujete, tak to půjde ven."

Docela děsivé popsání skutečnosti.

0 2
možnosti

J84i83ř81í 39Z75ý84k60a

20. 11. 2013 11:25

někde v závěru článku je uvedeno, že mají výstupní kontroly, takže pokud by to namontoval blbě, tak to někdo předělá (snad)

2 0
možnosti

Je to sice hezký, ale ne ve všech českých montovnách je to takto v pohodě. Leckde dělají lidi jak otroci a když začnou mít z jednotvárných pohybů zdravotní problémy, forma se na ně vys*re se slovy: Chceš? Běž. Venku čeká 20 dalších.

2 0
možnosti

Pak jde o nemoc z povolání a ten pracovník má nárok na rentu.....

0 0
možnosti

P44e55t38r 30K39r68a57u66s

20. 11. 2013 9:51

I kdyz tady nacpete dalsich milion PR predplacenych "skrytych" reklam a clanecku o Skode, nikdy bych nekoupil a ani nekoupim tohle zaostale vozitko.. protoze kdyz prihodim par tisic tak si mohu koupit mnohem lepsi automobil od mnohem lepsi znacky.. a hlavne protoze je to skoda penez:-PRv

2 20
možnosti

Vidíš, tak si ho kup a máš to.

7 1
možnosti

Akorát se na Yettiho dlouho musí čekat, když si ho přidete koupit do showroomu v říjnu, dostanete ho až v lednu. Je o něj velkej zájem.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...