Diskuze
V testu autosedaček čtyři zcela propadly. Jedna se dokonce utrhla
Děkujeme za pochopení.
Č10e37s40t43m54í77r 78P36o44l73e38s69n23ý
Myslím, že nejvíce můžete pro bezpečnost dětí vlastních i těch ostatních udělat tím, že nebudete zbytečně cestovat autem. A když už někam pojedete, tak budete jezdit jako lidi a ne jako pra ..... Sedačka jako taková je sice hezká věc, ale řeší snad jen nehody ve městě jinak je celkem na nic.
D68a20v64i95d 42R71y16c77h54e63t29s96k10ý
Génius. Zlomeniny nohy se dají eliminovat tím že si obě nohy uříznete.
M28i86r19k81a 71S21v34o13j33t15k66o92v34á
Fascinuje mě, jak někteří lidé věří, že autosedačka dítěti zachrání život.Je to bezpečnější, ale není to všespásné. Sedačka život zachrání, ale nesmíte jet více jak 60 km v hodině. U kojence do 1 roku je to myslím více jak 40 Km v hodině. Pak při čelním nárazu dojde k utržení vnitřních orgánů. Dítě je tedy z venku celkem netknuté, ale zevnitř ne.Někdy na D1 vidím, jak to tatínek mastí 160 a víc Km a děti jsou "bezpečně" v sedačce a tatínek má pocit, nesmrtelnosti. Někdy by možná bylo lepší kdyby sedačky nebyly a rodiče se báli jezdit tak rychle.
Z40b46y24n58ě13k 17K47o12ř36í78n54e73k
A to má jako po dálnici jet 60km/h, aby to podle vás bylo OK?
J21o46s54e36f 17K18r56a63l
urvaný isofix? zní to jakoby ve firmě dělali "sekání nákladů" na správném místě, raději brát značkovo sedačku prověřenou ADACem a ještě starší model, který je prověřený jinými testy a spokojenými zákazníky, než brát nové neprověřené sedačky, a když už tak vzít s upevněním na pás, se zdravotně závadným použitým materiálem tomu dávaj korunu
J56a97n 12F44r40o45l14í97k
Vždy jsem četl chválu na výrobky Römer a nedávno jedna z nich propadla v testu. Takže "prověřený" výrobek je v tom čínském sajrajtu fakt problém.
R83o46m17a48n 70N93o91v14á68č90e17k
Majitele firmy, který vyrábí takový smrtonosný šmejd bych nechal zavřít okamžitě. Bez milosti. Je to vrah.
Z63d17e60n74ě78k 75H26r96u19b39ý
Jak byste řešili situaci, kdy z auta vyndáte sedačku a pak ji zapomenete dát zpátky a vyrazíte pro dítě. Zjistíte to až na místě a kromě krkolomných možností typu jít domů pěšky, nechat tam dítě stát a vrátit se pro sedačku moc na výběr nemáte. Když vidím ty záběry s pásem kolem krku, tak mě napadá použít pás a připoutat dítě jen kolem pasu a vrchní část mu nechat za zády - v podstatě jako v letadle.
K76a41m29i95l 16S78c53h14w14a38g70e51r
jj, tak to je standardní dvoubodový pás - je běžně na zadním sedadle uprostřed. Ale záleží na tvaru dítěte, resp. jeho stáří. Čím je dítě mladší, tím má výše těžiště. Takže u malých dětí podle mě více hrozí že by z takového připoutání vyletěli. Třeba taťka to řeší tak, že vozí v kufru polystyrenový podsedák, ale to je spíš pro starší děcka, aby je neuškrtil pás.
A42l47e35š 49S51o61u32k47u26p
Proč sem nedali výrobky od MaxiCosi? Já mám pro kluka už druhou, ted od 18 do 36 kg a jsem s ní maximálně spokojenej. V zimni bunde ho tam dostanu taky v pohodě.
M47i36c64h64a28e17l88a 72L40h98o64t50s10k68á
CybexJuno jsem poridila podle adacu.Jiste je bezpecna..ale! Je treba mit extremne odlouhe pasy.Zapinani je oproti treba tribodaku romera kaskaderina a triletaka na 12ti! kilech s bundou do sedacky nedostanete.s pasem se jezdi az od 18ti kg.tedy asi sedacka na Floridu, ne u nas denne do skolky.S Be safe izi fix jsem byla spokojenejsi a protismer do 4 let je nejbezpecnejsi.
V88i87k74y96r 48B74o26h81u20m32i27l 53S77t79r69a39n37s93k91y
jo,jo. Historicky stále stejný vývoj: přijde krize, vyprodají se zásoby, je tlak na snižování nákladů a i osvědčení výrobce, ve snaze zachovat akcionářům zisk začnou sahat po levnějších materiálech, kováních, látkách bervených v Asii atd.Náklady se sníží, akcionáři neutrpí snížením zisku, firma (nějak) přežije do doby růstu poptávky a za "mrtvá" dítka se omluví.....Inu lidi jsou přeci až na poseldním místě
M40a51r59t46i25n 41F97r71a86n90t46i65š32e61k
Švédská sedačka Axkid Kidzofix se utrhla z držáků. Výrobce ji zdarma opraví.
Dítě taky?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Instalatér do Německa
Arcon Personalservice GmbH
nabízený plat:
75 260 - 90 320 Kč