Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Audi si kreslí koncepty, máme se těšit na malá SUV

Nebude to hned, ale do tří let se máme těšit na nejmenší model z řady Q. Audi už ukázalo první skicu. A hned nato se pochlubilo dalším crossoverem, který by mohl být třeba model Q2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T66o97m42á27š 91V36a91l65d21e31r 7643100429

Jak je známo, projekty se kreslí mimo skutečnou mísu. Tudíž to nebude mít malé skla, velké kola a až tak moc vytažené blatníky. Interiér bude konfekční a usedlý, aby skutečné Audi Q1 až Q7 kupovali běžní zákazníci této značky. Konec senzace.Rv

0/0
4.1.2014 18:37

D76a57n61i28e90l 40T90o67m24e64k 8639915738866

Hm, nelíbí. Ale v Ingolstadtu nemusí propadat panice, stejně na to nemám prachy...

0/0
4.1.2014 16:56

A56d31r23i44a21n 61B39e38r23a66n 4164244955733

Ty v. to jsou kola vod traktoru ne? 8-o

+1/0
3.1.2014 22:18


P57e30t29r 91H15l82o45u37š48e13k 9946363595471

SUV mě začnou zajímat až budu důchodce co má problém sednout do normálního auta

0/0
3.1.2014 17:24

J44a94r21o75s44l27a28v 44P83e76l53d71a 1969924601757

Nic proti vsem tem konceptum (nejen u Audi), ale proc se vzdycky kresli s nadmerne velkymi koly? Ve skutecnosti, pokud je koncept dotazen az do vyroby, stejne skonci s polovicnim prumerem. Tento koncept ma odhadem tak nejmene 30" kola. To by jen zimni obuti byla dobra tretina ceny ;-)

+5/0
3.1.2014 15:11

L34e19o45š 13N79a91v47r24á18t22i37l 9203410755905

protoze na soucasne silnice proste potrebujes profil minimalne 60, abys neprisel po 20ti kilometrech o zubni protezu :P

0/0
3.1.2014 19:55

M23a15r79t26i77n 60K12o76v61á25ř 2141370649916

Šílená kola a téměř žádná okna... Je to hnus, velebnosti.

0/0
3.1.2014 23:37

J55a46n 47J83a29n73e82č13e70k 9100113800856

Panzerwagen. Už se těším, fakt, nemůžu se dočkat ;-D

0/0
3.1.2014 14:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.