Diskuze
McLaren zbaví auta po 110 letech stěračů. Nahradí je ultrazvuk
Děkujeme za pochopení.
M37a22r45t74i66n 60K84a34r55á94s48e61k
Úžasné, jsem zvědavý jak si takový systém poradí s namrzlým sklem, nebo broukem rozplácnutým před nosem. Taky by mě zajímalo, jestli něco tak jednoduchého, jako je generátor 30kHz, zesilovač a pár měničů (výrobní cena pár korun) bude v případě poruchy taky o tolik levnější jako náhradní díl. Mám pocit že žádná z těch odpovědí se mi nebude líbit a tento systém přes jeho možnou užitečnost zařadím do kategorie naprostých zbytečností prodražujících auto, kde už se skví elektronická ruční brzda a rozjezdový asistent.
M94a79r56t23i56n 52H96u89d28e92c77e74k
Kontrolni otazka.
kdyz mam klepnute sklo ci kdyz se mi rozplacne cmelak ci blato na skle tak to smazu, rozmazu a umyju.
Jak tp ted budou resit?
Kaminek ve skle = brzka pavucinka ?
A nez se mi stahne blaticko od projizdejiciho nakladaku tak to bude trvat jak dlouho?
A22l88e96x 36K42o97u44b53a
McLaren asi moc ne, patent na ultrazvukový čištění skla je někdy z 80. let...
L71a46d66i78s42l25a59v 13K76a30l28o12u58s
Mě by stačilo, abych nemusel skoro každý druhý rok měnit celé sklo rozflákané od šutrů, kterými se to na našich silnicích jen hemží. Asi i proto, že někteří nemají skoro žádné zadní zástěrky. O dírách v laku ani nemluvě, poďobané jak od neštovic.Se stěrači problém nemám, jsou dimenzované jak lopaty, poradí si prakticky se vším, od hustého děště až po bláto.
A26l61e10x30a23n37d95r 88K47o43s43t70k61a
Copak o to, teoreticky by šlo udělat ultrazvukový generátor dost silný, že by ke sklu nepronikl ani ten kámen, nejen kapka.. Ale patrně by to vážilo pár metráků a minimálně pro psy v okolí by to bylo smrtící. Nevylučuji, že i pro lidi.. Takže podobné zařízení by pro osobák bylo poněkud nepraktické.
T10o23m96á96š 48V29a69l10d90e28r
A nejen okolo. Vozím psa a byl by zralej do cvokhausu.
J58i59n87d76ř23i14c11h 54Š16k38o13p95e26k
Ultrazvukový systém by pomohl výrobcům opět uspořit i několik kilogramů hmotnosti, zbavil by totiž auta relativně těžkých elektromotorků stěračů.
Honba za kilogramy je neskutečná blbost. Divím se, že ještě nenapadlo výrobce ze základní výbavy vyhodit zadní sedačky. Beztak lidi jezdí 1 - 2 a co kg by se ušetřilo
P64e62t10r 21R28o68h34á22n58e87k
proč blbost honba za kilogramy, třeba škoda favorit váží stejně jako nový golf 7 generace, který je jak delší tak širší. o bezpečnosti,vybavenosti a komfortu snad spekulovat nebudem. nejde na jednom dílu ubrat třeba 100 kg, všechno se to nasčítává na jednotlivých komponentech a o přínosu lehčích aut snad taky spekulovat nebudem.
J21a12n 87V85o45t86a55v16a
kdyby si aspoň přečetli archiv svých článků...
A86l60e96x41a83n57d43r 95K37o10s10t75k78a
Tak si ten článek přečtěte sám.. Rozdíl mezi nanočásticemi a ultrazvukem je nesmírný.
M69i70c97h11a52l 96S26n35o34p68e85k
dokážu si představit že to bude fungovat za provozu, ale co když zaparkuju a budu mít na skle bordel?
P61a60v56e76l 38N88o28v60á74k
čístě teoreticky co to udělá se zamrzlým oknem? Je mi jasný že McLaren asi zamrzlí okno mít nikdy nebude ale v budoucnu kdyby se to objevilo na obyčejných autech co to s tím ledem udělalo? Myslíte že by ho to rozlámalo tou frekvencí?
P29a70v72e53l 50D13r85o43t47á70r
A co udělají stěrače? Taky velký kulový.
Prostě zapneš rozmrazování, případně ostříkneš rozmrazovací směsí, a pak ultrazvuk zařídí, že ty kapičky začnou odskakovat pryč.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!