- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Loprais a Dakar - to je jako Gott a Zlatý Slavík
Tatra byla, stejně jako řada "pokrokové "techniky v SSSR vyvíjena hlavně pro armádu. Její používání v civilu bylo doplňkovým vedlejším produktem. Stejně jako tolik oslavovaná první ruská trysková dopravní letadla bylo jen civilní využití přebytečných vojenských bombardérů.
No a není to jedno, jak to vypadá? Po pár etapách bude letošní vrak vypadat stejně jako ten loňskej.
Dakar za socíku ...no ONI venku socík neměli, tam je pořád normální svět
a to auto má společnýho s kamionem, co?
Co se Dakar jezdí v Jižní Americe, je povoleno GPS a nejezdí sérovky ale závodní speciály už to nějak není ono...
"Nákladní" vozy bez nákladového prostoru :)
design není rozhodující, i když se mi taky moc nelíbí, důležitý budou jízdní vlastnosti, kamazy vypadají taky jak tatrovky před dvaceti lety a jezdí nejlíp
Loprais v rozhovoru na ČT říkal, že z hlediska jízdních vlastností je to v podstatě jedno, na řízení je dokonce lepší spíš verze bez čumáku - ale že po tom saltu z 2012 chce čumák kvůli bezpečnosti (u krátké tatry by to tehdy schytal přímo na kabinu a mohli jsme mít o posádku míň...)
Rozjel to zvostra, ma WP1 vede. Kolomý šestá se ztrátou 1:19.
Jak tady více lidí píše:Dakar není to co bylo;za socíku,to byl Dakar a tak dále.Jistě máte(máme) pravdu,ale co dneska neudělají nadnárodní firmy pro svou prestíž. Vždyť organizátoři stejně používají Tatrovky jako doprovodná vozidla(a to by mně zajimalo proč,že asi) Přeji přece jenom všem závodníkům,ať dojedou ve zdraví,a hlavně
Co se používá GPS, všichni už to není ono.
Legendární Paris -Dakar, kde jste mohl týden bloudit pouští, když jste se ztratil, spali ve spacáku pod autem, auťák si většinou museli spravit sami bylo dobrodružství.Dnes už je to jen sice (prý)nejtěžší, ale tuctový závod...
Ta TATRA mi začíná víc a víc připomínat unimogy