- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taxikar mel docela kliku, ze mu neodesla hlavni systemova baterka. Bez ni auto nejede a je docela draha
Jinak je docela zname, ze Prius je dobre auto do mesta, jen se z nej nesmi moc vzdalit
Z města se s Priusem současné generace vzdaluji a špatné to rozhodně není. (pravda, proti starší 1.5 je to iné kafe)
Jasně že kdo má velkou převahu dlouhých jízd po dálnicích nebo jedničkách, pro toho hybrid význam nemá. Kdo má denně jízdy řekněme do 20km, ne nutně po centru města, a o víkendu někam ven, pro toho vhodný být může.
Tomu docela věřím, s Toyotami má dobré zkušenosti. Akorát ten článek si v lecčems odporuje. Jednou píší, že to najelo milion bez poruchy s výměnou pouze bežných opotřebitelných dílů a pak v dalším odstavci píší, že se měnilo palivové čerpadlo.
Palivové čerpadlo je spotřebák.
u Toyoty je důležité místo výroby, což je u Priusu Japonsko. Ale podle mě je to auto o ničem, kamarád má nový Auris hybrid a všechny které vozí do práce to berou jako tragedii, ale on je spokojený
To bude hit v Ačkach :-) r.v.2006 , 2.majitel , 85000km :-))
už údaj, že od roku 2007 (od bůhví kolikatého měsíce) do 3. ledna 2014 jezdilo to auto OSM LET (!!!!) mi jasně říká která bije!
a že za tu dobu měnili jen brzdové destičky to jen dokresluje
baterie, čepy, ložiska, a spoustu dalších dílů má to auto marketingově naprosto nezničitelných
za SEDM let by to auto muselo po Vídni jezdit 8 hodin denně 7 dní v týdnu průměrem 50km/hod, aby ten milion najelo, no je to možné, ale moc nevěřím, vzhledem k předešlému.....
Nevím jak je odolný hybrid.Jezdil jsem s Toyotou 4Runer a najezdila bez potíží s benzínovým motorem bez oprav 450 000.Pak odešel synchron v převodovce a Toyota se prodala.Po drobné opravě s ní majitel sváží dřevo v lese.Všeobecně se Toyoty řadí ke skvělým autům a držákům.Myslím,že při troše péče může klidně i ten hybrid nahrkat milion.
A baterie, která se mění po 200 tisících km? Kolik stojí ta?
Na to jste přišel kde že vydrží 200 000 km
Jak může STK hodnotit poruchovost?
Je to statistika toho, jak se řidiči o svá auta starají, ale protože se v horní části žebříčku kromě japonských aut umisťují německá, tak to Němci vydávají jako žebříček spolehlivosti. Když se člověk k autu chová jako prase a jede na STK s rozhozenou geometrií nebo sjetými destičkami, je auto vyhodnocené jako poruchové, naopak auto v dobrém mechanickém stavu vyjde jako skvělé, ale nikdo už neví, že se třeba před měsícem měnil kompresor klimatizace nebo elektrikáři dva týdny hledali chybu v elektroinstalaci.
V článku chybí důležitý údaj o výměně trakčních akumulátorů a jejich ceně. To najezdil 1 mil. km na ty původní bez výměny? Těžko uvěřit.
Zajimal jsem se o to a napr. ceske zastoupeni Toyoty zatim nevi o zadne vymene baterii u vozu prodanych v CR (od r.2004/5). jinak aku pack by mel byt do 2000 USD
To je nuvěřitelné! Dokonce tak, že se tomu nechce věřit