Diskuze

Hybridní prius je „držák“, nataxikařil milion kilometrů bez poruchy

Auta jezdící na elektřinu vzbuzují nedůvěru, některým připadají příliš složitá a sofistikovaná. Ukazuje se však, že právě hybridní vozy kombinující pohon spalovacím motorem a elektromotorem umí být nečekané "držáky". Dokazuje to Toyota Prius. K vidění je v ulicích rakouské metropole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Taxikar mel docela kliku, ze mu neodesla hlavni systemova baterka. Bez ni auto nejede a je docela draha :-/

Jinak je docela zname, ze Prius je dobre auto do mesta, jen se z nej nesmi moc vzdalit ;-)

0 0
možnosti
LN

Z města se s Priusem současné generace vzdaluji a špatné to rozhodně není. (pravda, proti starší 1.5 je to iné kafe)

Jasně že kdo má velkou převahu dlouhých jízd po dálnicích nebo jedničkách, pro toho hybrid význam nemá. Kdo má denně jízdy řekněme do 20km, ne nutně po centru města, a o víkendu někam ven, pro toho vhodný být může.

0 0
možnosti
FM

Tomu docela věřím, s Toyotami má dobré zkušenosti. Akorát ten článek si v lecčems odporuje. Jednou píší, že to najelo milion bez poruchy s výměnou pouze bežných opotřebitelných dílů a pak v dalším odstavci píší, že se měnilo palivové čerpadlo.

0 0
možnosti
MD

Palivové čerpadlo je spotřebák.

0 0
možnosti
ZJ

u Toyoty je důležité místo výroby, což je u Priusu Japonsko. Ale podle mě je to auto o ničem, kamarád má nový Auris hybrid a všechny které vozí do práce to berou jako tragedii, ale on je spokojený

0 0
možnosti
VN

To bude hit v Ačkach :-) r.v.2006 , 2.majitel , 85000km :-))

0 0
možnosti
JS

už údaj, že od roku 2007 (od bůhví kolikatého měsíce) do 3. ledna 2014 jezdilo to auto OSM LET (!!!!) mi jasně říká která bije! ;-D;-D;-D

a že za tu dobu měnili jen brzdové destičky to jen dokresluje ;-D;-D;-D

baterie, čepy, ložiska, a spoustu dalších dílů má to auto marketingově naprosto nezničitelných ;-D;-D;-D 

za SEDM let by to auto muselo po Vídni jezdit 8 hodin denně 7 dní v týdnu průměrem 50km/hod, aby ten milion najelo, no je to možné, ale moc nevěřím, vzhledem k předešlému.....

4 0
možnosti
Foto

Nevím jak je odolný hybrid.Jezdil jsem s Toyotou 4Runer a najezdila bez potíží s benzínovým motorem bez oprav 450 000.Pak odešel synchron v převodovce a Toyota se prodala.Po drobné opravě s ní majitel sváží dřevo v lese.Všeobecně se Toyoty řadí ke skvělým autům a držákům.Myslím,že při troše péče může klidně i ten hybrid nahrkat milion.

3 0
možnosti
AK

A baterie, která se mění po 200 tisících km? Kolik stojí ta?

2 0
možnosti
PN

Na to jste přišel kde že vydrží 200 000 km;-D

0 0
možnosti
MH

Jak může STK hodnotit poruchovost?

1 0
možnosti
DS

Je to statistika toho, jak se řidiči o svá auta starají, ale protože se v horní části žebříčku kromě japonských aut umisťují německá, tak to Němci vydávají jako žebříček spolehlivosti. Když se člověk k autu chová jako prase a jede na STK s rozhozenou geometrií nebo sjetými destičkami, je auto vyhodnocené jako poruchové, naopak auto v dobrém mechanickém stavu vyjde jako skvělé, ale nikdo už neví, že se třeba před měsícem měnil kompresor klimatizace nebo elektrikáři dva týdny hledali chybu v elektroinstalaci.

2 0
možnosti
RK

V článku chybí důležitý údaj o výměně trakčních akumulátorů a jejich ceně. To najezdil 1 mil. km na ty původní bez výměny? Těžko uvěřit.

3 0
možnosti
LP

Zajimal jsem se o to a napr. ceske zastoupeni Toyoty zatim nevi o zadne vymene baterii u vozu prodanych v CR (od r.2004/5). jinak aku pack by mel byt do 2000 USD

0 0
možnosti
JJ

To je nuvěřitelné! Dokonce tak, že se tomu nechce věřit ;-)

2 0
možnosti