Diskuze

Policie se chystá po nehodách odebírat malé technické průkazy

Dopravní policie chce bezprostředně po vážných nehodách odebírat malé technické průkazy. Havarovaná vozidla by tak po opravě musela před návratem do provozu projít prohlídkou na stanicích technické kontroly (STK). V Událostech o tom informovala Česká televize.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A malý autobazary budou krachovat!!

0 0
možnosti

No pokud za opetovne vydani nebudu muset nic zaplatit tak proc ne...Aspon budu mit jistotu, ze mne v servisu ne*****li....

0 0
možnosti

Je to pouze důvod jak zakamuflovat další získání peněz.

1 0
možnosti

Nejak mi unika, jak muze neexistence OTP zabranit svareni bouracky treba s dovozem a pak znovu prihlasit 8-o

2 0
možnosti

to nezabrání v žádným případě. když přijedou policajti ke škodě nad 100tis. budou ti moc vzít mtp za tím účelem, abys pak po opravě jel na technickou a tam předvedl, jak kvalitně to máš opravený. myšlenka dobrá pro bezpečnost, ale na technický pro to, aby to rozpoznali, nemají podmínky. svařenec o kterým mluvíš se dá najít přes cebii - dělají prohlídku vin kodů na autě - jestli nějaký nesedí, tak to znamená, že bylo nějaká část vyměněná...

1 0
možnosti

Dost dbám na bezpečnost, taky protože nejezdím v autě sam. Nejhorší je si takový auto, který je třeba po velký bouračce koupit, PRO MĚ bez ohledu na kvalitu opravy, a to že se takový auta běžně prodávají aniž by o tom byl nakupující informovaný.

1 0
možnosti

Kupujici si musi auto proverit sam, to za nej nikdo neudela. A pokud toho neni schopen / neni ochoten to delat, muze si koupit nove auto, ne ojetinu.

0 1
možnosti

Co to je za výmysl, že neodborně opravené auto neprojde u TK? Ani nemají jak kontrolovat sváry a kvalitu plechu pod lakem.

3 0
možnosti

Pokud jste nevolili Svobodné, tak si teď na nic nestěžujte....

5 4
možnosti

Kolik nehod v r. 2013 bylo způsobeno špatným technickým stavem osobního vozidla? A kolik nehod nedáním přednosti, nebezpečným předjížděním atd... Kdyby raději na místě odebírali řidičské průkazy.

5 0
možnosti

Otázka je špatně položena, vážený statistiku.

Správně jste se měl ptát: "Jaká je pravděpodobnost, že vozidlo, které bylo vážně poškozeno dopravní nehodou a poté je provozováno, aniž projde STK, způsobí dopravní nehodu?"

0 0
možnosti

No a abychom byli úplně důslední, co se týče té přeukrutné nebezpečnosti vozidel po haváriích (čerpáno ze statistik PČR):

Za rok 2012 se událo 465 dopravních nehod způsobených technickou závadou vozidla (z celkem 81404 nehod).

Z těchto 465 nehod bylo 187 v součtu způsobeno náhlým defektem (průrazem, únikem vzduchu) pneumatiky nebo nesprávným uložením nákladu, tedy věcmi, na které nemá žádná STK sebemenší vliv.

Čili otázka: kolik z těch zbývajících 278 (tedy 0.34%) nehod bylo zapříčiněno špatnou opravou po nehodě předchozí?

11 0
možnosti

Však víme, že policie zásadně neřeší skutečné problémy a u těch, které řeší, se její řešení stejně statisticky neprojevují, viz třeba bodový systém.

3 0
možnosti

Ta "nehoda" není v hovadském zákoně z pera PČR nijak definována, takže stačí když policista řekne "toto auto je havarované" a odebere vám ihned TP. Fantastický výron silniční buzerace!

3 0
možnosti