- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No pokud za opetovne vydani nebudu muset nic zaplatit tak proc ne...Aspon budu mit jistotu, ze mne v servisu ne*****li....
Je to pouze důvod jak zakamuflovat další získání peněz.
Nejak mi unika, jak muze neexistence OTP zabranit svareni bouracky treba s dovozem a pak znovu prihlasit
to nezabrání v žádným případě. když přijedou policajti ke škodě nad 100tis. budou ti moc vzít mtp za tím účelem, abys pak po opravě jel na technickou a tam předvedl, jak kvalitně to máš opravený. myšlenka dobrá pro bezpečnost, ale na technický pro to, aby to rozpoznali, nemají podmínky. svařenec o kterým mluvíš se dá najít přes cebii - dělají prohlídku vin kodů na autě - jestli nějaký nesedí, tak to znamená, že bylo nějaká část vyměněná...
Dost dbám na bezpečnost, taky protože nejezdím v autě sam. Nejhorší je si takový auto, který je třeba po velký bouračce koupit, PRO MĚ bez ohledu na kvalitu opravy, a to že se takový auta běžně prodávají aniž by o tom byl nakupující informovaný.
Kupujici si musi auto proverit sam, to za nej nikdo neudela. A pokud toho neni schopen / neni ochoten to delat, muze si koupit nove auto, ne ojetinu.
Co to je za výmysl, že neodborně opravené auto neprojde u TK? Ani nemají jak kontrolovat sváry a kvalitu plechu pod lakem.
Pokud jste nevolili Svobodné, tak si teď na nic nestěžujte....
Kolik nehod v r. 2013 bylo způsobeno špatným technickým stavem osobního vozidla? A kolik nehod nedáním přednosti, nebezpečným předjížděním atd... Kdyby raději na místě odebírali řidičské průkazy.
Otázka je špatně položena, vážený statistiku.
Správně jste se měl ptát: "Jaká je pravděpodobnost, že vozidlo, které bylo vážně poškozeno dopravní nehodou a poté je provozováno, aniž projde STK, způsobí dopravní nehodu?"
No a abychom byli úplně důslední, co se týče té přeukrutné nebezpečnosti vozidel po haváriích (čerpáno ze statistik PČR):
Za rok 2012 se událo 465 dopravních nehod způsobených technickou závadou vozidla (z celkem 81404 nehod).
Z těchto 465 nehod bylo 187 v součtu způsobeno náhlým defektem (průrazem, únikem vzduchu) pneumatiky nebo nesprávným uložením nákladu, tedy věcmi, na které nemá žádná STK sebemenší vliv.
Čili otázka: kolik z těch zbývajících 278 (tedy 0.34%) nehod bylo zapříčiněno špatnou opravou po nehodě předchozí?
Však víme, že policie zásadně neřeší skutečné problémy a u těch, které řeší, se její řešení stejně statisticky neprojevují, viz třeba bodový systém.
Ta "nehoda" není v hovadském zákoně z pera PČR nijak definována, takže stačí když policista řekne "toto auto je havarované" a odebere vám ihned TP. Fantastický výron silniční buzerace!