- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento problém by tak Dobrindt mohl vyřešit zamýšleným plánem, který kombinuje snížení daně z motorového vozidla a slevu na mýtném.
Počítám, že na to vznikne nový úřad.
Dálniční poplatky pro osobní vozy jsou hloupost všude.
Nejlepší by bylo silniční daň zahrnout do ceny paliva. Čím větší spotřeba, tím vyšší daň.
Paní Monique Daalenque hrozí, že Holanďani budou jezdit v Holandsku. Prosím, ale jak chtějí vozit květiny třeba do Prahy? Náklaďáky už platí dost dlouho, ale paní Monique to zřejmě ušlo. Jinak šetrným Holanďanům doporučuji: poznejte svoji vlast!
Za A) je pěkný že my platíme 1 500 za "dálnlice" a jich moc nemáme narozíl od Německa kde to nebude o moc dražší a taky nechápu proč mají být elektrický auto osvobozena, protože vozovky spíše ničí více než auta stejné třídy protože jsou díky baterkám těžší
Při příjezdu z dovolené po Evropě vás zastaví policista s tím, že máte zalepené celé přední okno známkami. Nějak nechápu logiku platit za dálnice, když to odvádí auta mimo města! To že dálnice něco stojí je fakt, ale kdyby byli zdarma, mohlo by se zrušit plno souběžných silnic! Nejvíce na známkách a mýtném vybělají firmy, které systém provozují! Ona kdyby se zavedla nějaké ta silniční daň 100Kč na auto, tak by to jistě přineslo větší příjmy, odpadla by administrativa a distribuce, kolik lidí se na tom živí, zajimal by mě čistý zisk z jedné známky!!!!
známku můžeš sundat hned po návratu, ne ?
A souběžné silnice jsou důležité, je spouta dopravy, co podálnicích nemůže být vedená
Němci stavěli dálnice po válce a dost často není možnost jet jinudy. Proto byla dálnice zdarma. Jak to vypadá, tak dálnice bude pro Němce dál zdarma, jen cizinci ji zaplatí. Holt ať žije demokracie a rovnost v rámci EU!
a kde je problém ? Vláda může kromě zvyšování daní a zavádění nových taky daně snížit či zrušit. Že to v ČR neznáme, neznamená, že je to nemožné
...je mýtné protiprávní, neekologické, z dopravně-politického hlediska nesmyslné a navíc prý bude ztrátové. U nás je to opáčně.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/mytne-v-nemecku-0ig-/automoto.aspx?c=A140106_121642_automoto_fdv
Němcům se sice nedivím ale píše se rok 2014 takže by se (nejen tam) mohli probrat a zavést i kratší platnost a zaplacení třeba SMS nebo kartou, tohle je jak v roce 1975... No případně holt zvážím cestování na víkend na vánoční trhy...
Skoro všude se musí za dálnice platit. Někde i hodně šílené ceny. Zrovna Němcům bych se nedivil, kdyby to chtěli zpoplatnit.
Jojo, to pak jezdí po vedlejších silnicích aji kamiony a dělají z nich safari... (Třeba to neplatí tolik v ČR, protože vyhnout se D1 je dost složitý, ale jinde je to vidět velice zřetelně, např. tady v Portugalsku.) Řekl bych, že se dálnice nestaví jako nějaký luxus navíc, který je teda na rozdíl od té nižší kvality potřeba zpoplatnit, ale jako naprostá nutnost z hlediska požadovaného dopravního obsloužení - nejen kvůli objemu, ale taky právě kvůli úlevě vedlejším silnicím, které protínají města a vesnice.
A čo si Kefalín predstavujete pod oným pojmom "ekologicky vstřícné vozy"? Měl by někdo těm ekopošukům a chytrákům nahoře vysvětlit, že elektrovozy nemají nulové emise, pouze se jejich emise dostanou do vzduchu někde jinde, třeba v Prunéřově.
V očích německých ekopošuků se samozřejmě nedostanou do ovzduší žádné škodliviny při výrobě a stavbě větrníků...