Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi odhaluje nové TT. Začíná od přístrojovky

Audi si oblíbilo lasvegaský veletrh spotřební elektroniky CES. Právě na něm představilo interiér nové generace kupé TT. Přístrojovka je subtilnější a jednodušší, převratem pak je přestěhování velkého displeje ze středového panelu před oči řidiče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P96e25t72r 29V24e11t75e74š54n96í88k 2205633469200

Pokrok nejde zastavit, ale neměl by se řidič věnovat hlavně řízení?

0/0
9.1.2014 12:32

9251114890727

A nepatří náhodou pod souhrn činností s názvem ,,řízení" také sledování trasy a rychloměru? Nebo co myslíte, že je ,,řízení"? Ovládání vozu nebo do toho počítáte i koukání do zrcátek nebo dodržování rychlosti nebo ještě něco? Podle mě, pokud bude mít displej navigace přímo před sebou, tak se věnuje řízení určitě více, než pokud ho má uprostřed přístrojové desky

+1/0
9.1.2014 15:55

D89a28v96i77d 78H85y28š65p47l35e83r 2193153457725

R^ Dobré vychytávky.

+1/0
9.1.2014 11:57

M49i77c35h85a33l 60M81e39č34i47a74r 1910930129655

Pripadá mi to rušivé vidieť celú mapu v 3D ktorá sa otáča podľa smeru jazdy a ukazuje mi strašne podstatné info o pamiatkach a obchodoch... Lepší sa mi zdá pôvodný systém, keď je pred volantom len nasledujúca inštrukcia navigácie s odpočtom vzdialenosti a keď vodič chce, tak si vysunie stredný displej a pozrie celú mapu, ale nemusí si odpočítavať odbočky na úžasnej 3D mape ktorá sa stále prekresľuje..

0/0
9.1.2014 10:56

J42a57k28u16b 59F84e10i47f92a43r 7949459376489

panebože! nastavit to, jaké informace se zobazuji, jak se mapa má otáčet nebo držet severojižní orientaci, nebo jestli má být mapa 2D nebo 3D, to umí i mnohem levnější současné navigace. Bezpochyby to půjde nastavit i u této.

0/0
9.1.2014 11:04

J69o86s83e73f 90B96r42o88ž24k66a 6214172888717

To je dobré tak pro spolujezdce. Pro řidiče, který musí být v hustém provozu ostražitý, budou zase stačit hlasové pokyny. Na kochání se obrázky moč času nebude.

0/0
9.1.2014 11:08

J40o14s92e34f 62B81r92o36ž89k98a 6844862488407

..ne moč, ale moc.

0/0
9.1.2014 11:09

Z41d52e37n25e54k 89V63r59b89a 8279125153327

Naopak. Já v tuaregu mám přesně "Váš" systém. Na displeji mezi rychloměrem a otáčkoměrem navigaci stylu "za 100m zahni doprava" a na radiu mapu. Podle té mapy se jede podstatně pohodlněji, protože ve městech je lepší vidět na mapě tvar křižovatky, počet ulic před a za. Nemusíte se tak soustředit na odhad vzdálenosti. (Odpočet vzdálenosti je hezký, ale na nic. To že odpočítá až za odbočkou je vcelku běžný jev) Navíc mapové podklady občas nesedí a podle šipky to nepoznáte. A ty památky a obchody - taková lékárna je (obzvláště na Slovensku kde bliká jak lunapark)  vynikající orientační bod, pumpa taktéž. A nepochybně zájmové body je možno vyfiltrovat.

0/0
11.1.2014 22:26

J52a42k60u93b 52F95e37i17f88a49r 7699819546559

Ladění rádia? To lze přece udělat pomocí hlasového ovládání, které takový systém bude určitě mít.

0/0
9.1.2014 10:31

9431964840877

;-D a vy znáte nějaké hlasové ovládání, které opravdu funguje?

+1/0
9.1.2014 15:56

L14u57k12á57š 71M39r94k62v98i18č79k23a 9756324575582

Třeba Siri. Jinak jsem si u podobného systému nevšiml, jak ladit rádio. Auto prostě vyhledá veškerá dostupná rádia a Vy si pak vybíráte ze seznamu. U Audi konkrétně se poté nejpoužívanější stanice přesouvají na vršek seznamu.

+1/0
9.1.2014 20:09

J49a92r39o14s42l89a21v 32K52o13m66o42ň 1980434304621

on někomu ladí rádio spolujezdec? Já osobně rádio třeba nepoužívám vůbec,jen USB. Ale i tak naladím stanice,uložím a pak maximálně přepínám mezi stanicemi ( když nechám flashku doma ). Rozhodně nevím na co by měl spolujezdec šahat na rádiu. Maximálně si může individuálně nastavit teplotu na klimě. Jinak nemá co šahat a rušit řidiče ovládáním zdrojů zvuku

0/0
9.1.2014 9:38

J15i38ř96í 57N30e94u69m31e97i89s95t29e36r 2752725473341

U mně normálně spolujezdkyně šahá na kdeco.....

0/0
9.1.2014 17:44

P94e15t49r 67R79o55h23á45n78e14k 1683719627626

jen ať šahá, hlavně když to neni do řízení ;-D

0/0
9.1.2014 18:06

M64a86r27e18k 47H34r98u38b54y 6327172151528

Parada, konecne nekoho napadlo dat poradny displej tam, kam patri. Kdyz uz jsou v aute elektronicke brzdy a elektronicky plyn, neni duvod pro mechanicke budikyR^

Az na ten pocit, ze jedu na X-boxu a v pripade narazu staci zmacknout Restart...;-)

+1/0
9.1.2014 8:52

Z92d90e94n75e39k 29V18r14b38a 8809945343827

Ono jde spíše o kvalitu toho zobrazovadla. Uvědomte si, že ten display musí mít perfektní obraz od -30 do +80 stupnu, musí vydržet minimálně 15 let a ukazovat čitelně za tmy i se sluníčkem v zádech. A takový panel je hodně drahý. Věřte, že kdyby v tom nebyly peníze, už to má každé druhé auto. Ale pořád jsou ty polo-mechanické budíky výrazně levnější a to i přez to, že jsou výrobně mnohem komplikovanější. Malé displaye má dnes v palubce kde kdo a když něco odejde, tak je to zrovna ten display...

0/0
11.1.2014 22:34

K82a21r50e89l 11B58a45r36t41a42k 9196661355226

Vypadá to velmi zajímavě.

+1/0
9.1.2014 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.