Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi odhaluje nové TT. Začíná od přístrojovky

Audi si oblíbilo lasvegaský veletrh spotřební elektroniky CES. Právě na něm představilo interiér nové generace kupé TT. Přístrojovka je subtilnější a jednodušší, převratem pak je přestěhování velkého displeje ze středového panelu před oči řidiče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P23e79t34r 14V77e32t59e74š23n51í89k 2235193429640

Pokrok nejde zastavit, ale neměl by se řidič věnovat hlavně řízení?

0/0
9.1.2014 12:32

9821384140237

A nepatří náhodou pod souhrn činností s názvem ,,řízení" také sledování trasy a rychloměru? Nebo co myslíte, že je ,,řízení"? Ovládání vozu nebo do toho počítáte i koukání do zrcátek nebo dodržování rychlosti nebo ještě něco? Podle mě, pokud bude mít displej navigace přímo před sebou, tak se věnuje řízení určitě více, než pokud ho má uprostřed přístrojové desky

+1/0
9.1.2014 15:55

D13a18v30i26d 56H63y11š73p20l72e81r 2323233697275

R^ Dobré vychytávky.

+1/0
9.1.2014 11:57

M75i73c62h65a59l 61M49e27č88i65a27r 1530870929625

Pripadá mi to rušivé vidieť celú mapu v 3D ktorá sa otáča podľa smeru jazdy a ukazuje mi strašne podstatné info o pamiatkach a obchodoch... Lepší sa mi zdá pôvodný systém, keď je pred volantom len nasledujúca inštrukcia navigácie s odpočtom vzdialenosti a keď vodič chce, tak si vysunie stredný displej a pozrie celú mapu, ale nemusí si odpočítavať odbočky na úžasnej 3D mape ktorá sa stále prekresľuje..

0/0
9.1.2014 10:56

J53a93k34u59b 63F69e91i63f77a49r 7769579486129

panebože! nastavit to, jaké informace se zobazuji, jak se mapa má otáčet nebo držet severojižní orientaci, nebo jestli má být mapa 2D nebo 3D, to umí i mnohem levnější současné navigace. Bezpochyby to půjde nastavit i u této.

0/0
9.1.2014 11:04

J40o28s76e52f 91B66r90o30ž71k53a 6604622898417

To je dobré tak pro spolujezdce. Pro řidiče, který musí být v hustém provozu ostražitý, budou zase stačit hlasové pokyny. Na kochání se obrázky moč času nebude.

0/0
9.1.2014 11:08

J59o38s20e23f 79B56r28o87ž97k62a 6154562828197

..ne moč, ale moc.

0/0
9.1.2014 11:09

Z83d26e82n13e10k 25V57r46b49a 8109945363717

Naopak. Já v tuaregu mám přesně "Váš" systém. Na displeji mezi rychloměrem a otáčkoměrem navigaci stylu "za 100m zahni doprava" a na radiu mapu. Podle té mapy se jede podstatně pohodlněji, protože ve městech je lepší vidět na mapě tvar křižovatky, počet ulic před a za. Nemusíte se tak soustředit na odhad vzdálenosti. (Odpočet vzdálenosti je hezký, ale na nic. To že odpočítá až za odbočkou je vcelku běžný jev) Navíc mapové podklady občas nesedí a podle šipky to nepoznáte. A ty památky a obchody - taková lékárna je (obzvláště na Slovensku kde bliká jak lunapark)  vynikající orientační bod, pumpa taktéž. A nepochybně zájmové body je možno vyfiltrovat.

0/0
11.1.2014 22:26

J33a31k79u97b 11F79e60i13f49a38r 7629779906839

Ladění rádia? To lze přece udělat pomocí hlasového ovládání, které takový systém bude určitě mít.

0/0
9.1.2014 10:31

9521304230467

;-D a vy znáte nějaké hlasové ovládání, které opravdu funguje?

+1/0
9.1.2014 15:56

L45u83k80á45š 54M70r56k61v73i82č22k87a 9206274535842

Třeba Siri. Jinak jsem si u podobného systému nevšiml, jak ladit rádio. Auto prostě vyhledá veškerá dostupná rádia a Vy si pak vybíráte ze seznamu. U Audi konkrétně se poté nejpoužívanější stanice přesouvají na vršek seznamu.

+1/0
9.1.2014 20:09

J93a65r27o64s14l76a31v 15K44o86m29o35ň 1180404154261

on někomu ladí rádio spolujezdec? Já osobně rádio třeba nepoužívám vůbec,jen USB. Ale i tak naladím stanice,uložím a pak maximálně přepínám mezi stanicemi ( když nechám flashku doma ). Rozhodně nevím na co by měl spolujezdec šahat na rádiu. Maximálně si může individuálně nastavit teplotu na klimě. Jinak nemá co šahat a rušit řidiče ovládáním zdrojů zvuku

0/0
9.1.2014 9:38

J35i62ř58í 52N89e87u75m19e50i48s15t76e89r 2602275443331

U mně normálně spolujezdkyně šahá na kdeco.....

0/0
9.1.2014 17:44

P16e89t85r 12R58o42h68á61n74e11k 1663509317536

jen ať šahá, hlavně když to neni do řízení ;-D

0/0
9.1.2014 18:06

M43a77r95e61k 57H67r10u94b15y 6887182231658

Parada, konecne nekoho napadlo dat poradny displej tam, kam patri. Kdyz uz jsou v aute elektronicke brzdy a elektronicky plyn, neni duvod pro mechanicke budikyR^

Az na ten pocit, ze jedu na X-boxu a v pripade narazu staci zmacknout Restart...;-)

+1/0
9.1.2014 8:52

Z70d53e24n82e69k 83V11r12b50a 8289235763307

Ono jde spíše o kvalitu toho zobrazovadla. Uvědomte si, že ten display musí mít perfektní obraz od -30 do +80 stupnu, musí vydržet minimálně 15 let a ukazovat čitelně za tmy i se sluníčkem v zádech. A takový panel je hodně drahý. Věřte, že kdyby v tom nebyly peníze, už to má každé druhé auto. Ale pořád jsou ty polo-mechanické budíky výrazně levnější a to i přez to, že jsou výrobně mnohem komplikovanější. Malé displaye má dnes v palubce kde kdo a když něco odejde, tak je to zrovna ten display...

0/0
11.1.2014 22:34
Foto

K89a90r25e86l 18B68a29r94t71a97k 9936971695756

Vypadá to velmi zajímavě.

+1/0
9.1.2014 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.