Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Audi odhaluje nové TT. Začíná od přístrojovky

Audi si oblíbilo lasvegaský veletrh spotřební elektroniky CES. Právě na něm představilo interiér nové generace kupé TT. Přístrojovka je subtilnější a jednodušší, převratem pak je přestěhování velkého displeje ze středového panelu před oči řidiče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e39t54r 29V18e28t54e61š68n52í73k 2445843249360

Pokrok nejde zastavit, ale neměl by se řidič věnovat hlavně řízení?

0/0
9.1.2014 12:32

9891134110937

A nepatří náhodou pod souhrn činností s názvem ,,řízení" také sledování trasy a rychloměru? Nebo co myslíte, že je ,,řízení"? Ovládání vozu nebo do toho počítáte i koukání do zrcátek nebo dodržování rychlosti nebo ještě něco? Podle mě, pokud bude mít displej navigace přímo před sebou, tak se věnuje řízení určitě více, než pokud ho má uprostřed přístrojové desky

+1/0
9.1.2014 15:55

D31a49v26i13d 33H94y13š70p84l86e97r 2763193177255

R^ Dobré vychytávky.

+1/0
9.1.2014 11:57


M76i96c61h76a37l 74M70e39č90i32a32r 1540480649315

Pripadá mi to rušivé vidieť celú mapu v 3D ktorá sa otáča podľa smeru jazdy a ukazuje mi strašne podstatné info o pamiatkach a obchodoch... Lepší sa mi zdá pôvodný systém, keď je pred volantom len nasledujúca inštrukcia navigácie s odpočtom vzdialenosti a keď vodič chce, tak si vysunie stredný displej a pozrie celú mapu, ale nemusí si odpočítavať odbočky na úžasnej 3D mape ktorá sa stále prekresľuje..

0/0
9.1.2014 10:56

J20a17k44u53b 68F57e60i35f30a34r 7159579686739

panebože! nastavit to, jaké informace se zobazuji, jak se mapa má otáčet nebo držet severojižní orientaci, nebo jestli má být mapa 2D nebo 3D, to umí i mnohem levnější současné navigace. Bezpochyby to půjde nastavit i u této.

0/0
9.1.2014 11:04

J69o75s63e36f 68B47r39o37ž36k72a 6284602208347

To je dobré tak pro spolujezdce. Pro řidiče, který musí být v hustém provozu ostražitý, budou zase stačit hlasové pokyny. Na kochání se obrázky moč času nebude.

0/0
9.1.2014 11:08

J80o10s50e64f 15B62r75o90ž41k65a 6484672268707

..ne moč, ale moc.

0/0
9.1.2014 11:09

Z40d52e32n26e11k 64V30r56b67a 8279785273917

Naopak. Já v tuaregu mám přesně "Váš" systém. Na displeji mezi rychloměrem a otáčkoměrem navigaci stylu "za 100m zahni doprava" a na radiu mapu. Podle té mapy se jede podstatně pohodlněji, protože ve městech je lepší vidět na mapě tvar křižovatky, počet ulic před a za. Nemusíte se tak soustředit na odhad vzdálenosti. (Odpočet vzdálenosti je hezký, ale na nic. To že odpočítá až za odbočkou je vcelku běžný jev) Navíc mapové podklady občas nesedí a podle šipky to nepoznáte. A ty památky a obchody - taková lékárna je (obzvláště na Slovensku kde bliká jak lunapark)  vynikající orientační bod, pumpa taktéž. A nepochybně zájmové body je možno vyfiltrovat.

0/0
11.1.2014 22:26

J82a80k70u34b 18F47e35i54f29a82r 7499529166979

Ladění rádia? To lze přece udělat pomocí hlasového ovládání, které takový systém bude určitě mít.

0/0
9.1.2014 10:31

9781434970877

;-D a vy znáte nějaké hlasové ovládání, které opravdu funguje?

+1/0
9.1.2014 15:56

L11u30k67á95š 82M50r12k58v54i14č33k42a 9326844875702

Třeba Siri. Jinak jsem si u podobného systému nevšiml, jak ladit rádio. Auto prostě vyhledá veškerá dostupná rádia a Vy si pak vybíráte ze seznamu. U Audi konkrétně se poté nejpoužívanější stanice přesouvají na vršek seznamu.

+1/0
9.1.2014 20:09

J91a19r69o41s39l29a89v 25K21o69m81o73ň 1940654504231

on někomu ladí rádio spolujezdec? Já osobně rádio třeba nepoužívám vůbec,jen USB. Ale i tak naladím stanice,uložím a pak maximálně přepínám mezi stanicemi ( když nechám flashku doma ). Rozhodně nevím na co by měl spolujezdec šahat na rádiu. Maximálně si může individuálně nastavit teplotu na klimě. Jinak nemá co šahat a rušit řidiče ovládáním zdrojů zvuku

0/0
9.1.2014 9:38

J68i39ř77í 95N33e86u97m30e32i58s91t31e31r 2862605643631

U mně normálně spolujezdkyně šahá na kdeco.....

0/0
9.1.2014 17:44

P45e15t68r 72R66o58h80á40n51e84k 1233679377636

jen ať šahá, hlavně když to neni do řízení ;-D

0/0
9.1.2014 18:06

M87a62r20e72k 92H16r90u46b15y 6217492181798

Parada, konecne nekoho napadlo dat poradny displej tam, kam patri. Kdyz uz jsou v aute elektronicke brzdy a elektronicky plyn, neni duvod pro mechanicke budikyR^

Az na ten pocit, ze jedu na X-boxu a v pripade narazu staci zmacknout Restart...;-)

+1/0
9.1.2014 8:52

Z36d67e93n33e18k 27V19r59b60a 8809495123807

Ono jde spíše o kvalitu toho zobrazovadla. Uvědomte si, že ten display musí mít perfektní obraz od -30 do +80 stupnu, musí vydržet minimálně 15 let a ukazovat čitelně za tmy i se sluníčkem v zádech. A takový panel je hodně drahý. Věřte, že kdyby v tom nebyly peníze, už to má každé druhé auto. Ale pořád jsou ty polo-mechanické budíky výrazně levnější a to i přez to, že jsou výrobně mnohem komplikovanější. Malé displaye má dnes v palubce kde kdo a když něco odejde, tak je to zrovna ten display...

0/0
11.1.2014 22:34
Foto

K96a65r80e11l 83B62a94r93t13a68k 9206231665576

Vypadá to velmi zajímavě.

+1/0
9.1.2014 8:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.