Diskuze

Audi odhaluje nové TT. Začíná od přístrojovky

Audi si oblíbilo lasvegaský veletrh spotřební elektroniky CES. Právě na něm představilo interiér nové generace kupé TT. Přístrojovka je subtilnější a jednodušší, převratem pak je přestěhování velkého displeje ze středového panelu před oči řidiče.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Pokrok nejde zastavit, ale neměl by se řidič věnovat hlavně řízení?

0 0
možnosti

9. 1. 2014 15:55

A nepatří náhodou pod souhrn činností s názvem ,,řízení" také sledování trasy a rychloměru? Nebo co myslíte, že je ,,řízení"? Ovládání vozu nebo do toho počítáte i koukání do zrcátek nebo dodržování rychlosti nebo ještě něco? Podle mě, pokud bude mít displej navigace přímo před sebou, tak se věnuje řízení určitě více, než pokud ho má uprostřed přístrojové desky

1 0
možnosti
DH

R^ Dobré vychytávky.

1 0
možnosti
MM

Pripadá mi to rušivé vidieť celú mapu v 3D ktorá sa otáča podľa smeru jazdy a ukazuje mi strašne podstatné info o pamiatkach a obchodoch... Lepší sa mi zdá pôvodný systém, keď je pred volantom len nasledujúca inštrukcia navigácie s odpočtom vzdialenosti a keď vodič chce, tak si vysunie stredný displej a pozrie celú mapu, ale nemusí si odpočítavať odbočky na úžasnej 3D mape ktorá sa stále prekresľuje..

0 0
možnosti
JF

panebože! nastavit to, jaké informace se zobazuji, jak se mapa má otáčet nebo držet severojižní orientaci, nebo jestli má být mapa 2D nebo 3D, to umí i mnohem levnější současné navigace. Bezpochyby to půjde nastavit i u této.

0 0
možnosti
JF

Ladění rádia? To lze přece udělat pomocí hlasového ovládání, které takový systém bude určitě mít.

0 0
možnosti

9. 1. 2014 15:56

;-D a vy znáte nějaké hlasové ovládání, které opravdu funguje?

1 0
možnosti
JK

on někomu ladí rádio spolujezdec? Já osobně rádio třeba nepoužívám vůbec,jen USB. Ale i tak naladím stanice,uložím a pak maximálně přepínám mezi stanicemi ( když nechám flashku doma ). Rozhodně nevím na co by měl spolujezdec šahat na rádiu. Maximálně si může individuálně nastavit teplotu na klimě. Jinak nemá co šahat a rušit řidiče ovládáním zdrojů zvuku

0 0
možnosti
JN

U mně normálně spolujezdkyně šahá na kdeco.....

0 0
možnosti
MH

Parada, konecne nekoho napadlo dat poradny displej tam, kam patri. Kdyz uz jsou v aute elektronicke brzdy a elektronicky plyn, neni duvod pro mechanicke budikyR^

Az na ten pocit, ze jedu na X-boxu a v pripade narazu staci zmacknout Restart...;-)

1 0
možnosti
ZV

Z49d68e59n21e80k 62V40r10b66a

11. 1. 2014 22:34

Ono jde spíše o kvalitu toho zobrazovadla. Uvědomte si, že ten display musí mít perfektní obraz od -30 do +80 stupnu, musí vydržet minimálně 15 let a ukazovat čitelně za tmy i se sluníčkem v zádech. A takový panel je hodně drahý. Věřte, že kdyby v tom nebyly peníze, už to má každé druhé auto. Ale pořád jsou ty polo-mechanické budíky výrazně levnější a to i přez to, že jsou výrobně mnohem komplikovanější. Malé displaye má dnes v palubce kde kdo a když něco odejde, tak je to zrovna ten display...

0 0
možnosti
OU