Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volvo XC90 si chystá nové železo. Tvary naznačuje terénní sporťák

Druhý ze tří slíbených prototypů potvrzuje nový designérský směr Volva, který je dílem Thomase Ingenlatha. Švédská značka se právě pochlubila trekkingovým kupátkem na zvýšeném podvozku, které navíc naznačuje, jak bude vypadat nástupce Volva XC90. Druhá generace tohoto mastodonta vyjede na nové modulární platformě letos na podzim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L77u44k51a33s 83B42u71c71h25t15a 8599300314587

Volvo je prostě klasa, třeba XC 90D5, což je světoběžník a držák lze sehnat třeba namátkou v áčkách pěkný od cca 33k

http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc90/car.html?id=32398161&make=130&model=1226&palivo=2&body=SUV

0/0
2.2.2014 17:03
Foto

J96a43n 31D29o55č76e61k31a25l 1144356261955

Auto hezké, ale spíše kopíruje módní vlnu přerostlých osobáků kategorie SUV. Slovo terénní bych v souvislosti s tímto vozem použil ve velkých uvozovkách! I když - podle videa je např. brodivost celých 10 cm ;-D.

0/0
12.1.2014 16:21

P88e34t60r 82F17u79b64a85r 5103649208834

volva byla krásná a spolehlivá auta ale ty nové koncepty universalně zaoblene to už za moc nestoji

0/0
12.1.2014 15:28


Foto

D34a72n 56R40u49b77í50n 5498337202537

Volvo ma svoji tvář tak doufam ze to nakejma oblejm trendama nepokazej...

0/0
10.1.2014 18:24

P76e36t55r 52F39u56b28a46r 5973679458824

ož se stalo

0/0
12.1.2014 15:27
Foto

M46i63c31h52a49l 66B71r96e77š20k44o31v13e15c 4901758354836

Jak mám Volva rád, od klasických hranatých krabic, po dnešní zakulacené krabice, tak ten koncept se mi nelíbí.

0/0
10.1.2014 10:23

F75r72a77n80t82i56š61e36k 35H39á80j28e22k 2266879891205

Hmmmmm ..... to musí mít Čínští vlastníci radost !!!

0/0
10.1.2014 10:13

T75o27m35á11š 81C60h22r74a66s90t34n48ý 2338659529201

Shut up and take my money! ;-D

0/0
10.1.2014 10:10
Foto

M23i90r72o14s65l80a74v 89S22t41e42i26n59e97r 1285425238943

Snížení hmotnosti měly Volva nutně zapotřebí. Jinak by nedostali spotřebu na hodnoty, obvyklé u konkurence. Jinak se mi všechny Volva líbí, škoda jenom, že to jsou takoví žrouti a navíc mají příliš rychle opotřebovanou rozdělovací převodovku a přední nápravu. Do skutečného terénu se nehodí o nic více, než třeba Yeti, mají však dosud problém s váhou. Na sněhu a ledu jsou ovšem doma.

Zkrachovat však mohou opět, pokud se jim nepodaří snížit nejenom váhu , spotřebu ale hlavně i cenu. Trh těchto SUV je poměrně už hustě obsazený.

+1/0
10.1.2014 9:49

P24a57t10r82i92k 21S65v15o26b65o37d87a 3119731386175

chytrej kluk

0/0
10.1.2014 11:08

V97a34c24l85a53v 94M52e44d87e50k 5281952245675

tato 5x zkrachovalá automobilka ukazuje, že jí nebude dělat problémy zkrachovat pošesté

+1/−5
10.1.2014 8:50

K71a90r35e38l 50V93a20c39h96u61t 9483592639183

A že na to otočení bezp.pásů ještě nikdo nepřišel?  8-o  ... Přitom kolikrát už se na celém světě záchranáři museli NATAHOVAT, aby pásy rozpenuli zraněným pasažérům !!!  .... Chválím borce z VOLVA.  ;-) R^ ... Řekl bych, že je to možná i nápad na Nobelovku.

0/0
10.1.2014 8:45

J62a34n 40J67a87n52e98č92e27k 9370503280156

Ale přišel a mnohem dřív. Takhle je to u aut s automatickým zapínáním pásů ;-)

0/0
10.1.2014 11:07
Foto

L64u94k52á91š 68P89a57v92e45l61k71a 3322439956677

Záchranáři rozepínají bezpečnostní pásy pasažérů vpředu zásadně ze zadních sedaček.

0/0
10.1.2014 14:06

J37a62n 46J93a41n43e81č62e20k 9600183710686

u kupé, co? ;-D

0/0
10.1.2014 14:18

O78n73d96ř87e31j 87R54a44z54ý68m 2785686155247

Krásný auto..

+5/−1
10.1.2014 6:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.