Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo XC90 si chystá nové železo. Tvary naznačuje terénní sporťák

Druhý ze tří slíbených prototypů potvrzuje nový designérský směr Volva, který je dílem Thomase Ingenlatha. Švédská značka se právě pochlubila trekkingovým kupátkem na zvýšeném podvozku, které navíc naznačuje, jak bude vypadat nástupce Volva XC90. Druhá generace tohoto mastodonta vyjede na nové modulární platformě letos na podzim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L19u13k75a41s 55B20u45c52h59t48a 8589860774787

Volvo je prostě klasa, třeba XC 90D5, což je světoběžník a držák lze sehnat třeba namátkou v áčkách pěkný od cca 33k

http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc90/car.html?id=32398161&make=130&model=1226&palivo=2&body=SUV

0/0
2.2.2014 17:03
Foto

J87a87n 52D97o42č84e23k63a16l 1424846111415

Auto hezké, ale spíše kopíruje módní vlnu přerostlých osobáků kategorie SUV. Slovo terénní bych v souvislosti s tímto vozem použil ve velkých uvozovkách! I když - podle videa je např. brodivost celých 10 cm ;-D.

0/0
12.1.2014 16:21

P88e38t10r 53F90u49b26a39r 5503439728474

volva byla krásná a spolehlivá auta ale ty nové koncepty universalně zaoblene to už za moc nestoji

0/0
12.1.2014 15:28

D23a21n 54R40u55b26í51n 5938317362127

Volvo ma svoji tvář tak doufam ze to nakejma oblejm trendama nepokazej...

0/0
10.1.2014 18:24

P29e28t81r 44F49u55b95a42r 5563539788554

ož se stalo

0/0
12.1.2014 15:27
Foto

M23i58c93h66a47l 60B48r46e53š79k60o29v72e68c 4321598254426

Jak mám Volva rád, od klasických hranatých krabic, po dnešní zakulacené krabice, tak ten koncept se mi nelíbí.

0/0
10.1.2014 10:23

F17r20a62n36t80i35š18e15k 76H83á53j11e25k 2926439651415

Hmmmmm ..... to musí mít Čínští vlastníci radost !!!

0/0
10.1.2014 10:13

T80o61m59á14š 42C81h88r57a49s67t62n70ý 2808329459261

Shut up and take my money! ;-D

0/0
10.1.2014 10:10
Foto

M23i46r68o92s86l77a68v 57S42t83e64i92n52e63r 6678844173365

Snížení hmotnosti měly Volva nutně zapotřebí. Jinak by nedostali spotřebu na hodnoty, obvyklé u konkurence. Jinak se mi všechny Volva líbí, škoda jenom, že to jsou takoví žrouti a navíc mají příliš rychle opotřebovanou rozdělovací převodovku a přední nápravu. Do skutečného terénu se nehodí o nic více, než třeba Yeti, mají však dosud problém s váhou. Na sněhu a ledu jsou ovšem doma.

Zkrachovat však mohou opět, pokud se jim nepodaří snížit nejenom váhu , spotřebu ale hlavně i cenu. Trh těchto SUV je poměrně už hustě obsazený.

+1/0
10.1.2014 9:49

P50a97t65r38i74k 37S72v78o41b66o55d43a 3959601176835

chytrej kluk

0/0
10.1.2014 11:08

V12a56c74l71a54v 13M91e11d71e57k 5271952145845

tato 5x zkrachovalá automobilka ukazuje, že jí nebude dělat problémy zkrachovat pošesté

+1/−5
10.1.2014 8:50

K10a77r62e53l 81V47a60c84h70u40t 9293172469123

A že na to otočení bezp.pásů ještě nikdo nepřišel?  8-o  ... Přitom kolikrát už se na celém světě záchranáři museli NATAHOVAT, aby pásy rozpenuli zraněným pasažérům !!!  .... Chválím borce z VOLVA.  ;-) R^ ... Řekl bych, že je to možná i nápad na Nobelovku.

0/0
10.1.2014 8:45

J12a97n 87J14a84n68e60č20e19k 9450813470166

Ale přišel a mnohem dřív. Takhle je to u aut s automatickým zapínáním pásů ;-)

0/0
10.1.2014 11:07
Foto

L63u66k26á20š 76P73a55v66e76l79k51a 3782699336277

Záchranáři rozepínají bezpečnostní pásy pasažérů vpředu zásadně ze zadních sedaček.

0/0
10.1.2014 14:06

J84a43n 52J46a66n89e97č72e68k 9220203450346

u kupé, co? ;-D

0/0
10.1.2014 14:18

O88n67d27ř70e43j 40R95a28z53ý30m 2515436895447

Krásný auto..

+5/−1
10.1.2014 6:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.