Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo XC90 si chystá nové železo. Tvary naznačuje terénní sporťák

Druhý ze tří slíbených prototypů potvrzuje nový designérský směr Volva, který je dílem Thomase Ingenlatha. Švédská značka se právě pochlubila trekkingovým kupátkem na zvýšeném podvozku, které navíc naznačuje, jak bude vypadat nástupce Volva XC90. Druhá generace tohoto mastodonta vyjede na nové modulární platformě letos na podzim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L18u18k81a30s 44B63u12c22h56t85a 8969910844447

Volvo je prostě klasa, třeba XC 90D5, což je světoběžník a držák lze sehnat třeba namátkou v áčkách pěkný od cca 33k

http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-xc90/car.html?id=32398161&make=130&model=1226&palivo=2&body=SUV

0/0
2.2.2014 17:03
Foto

J67a69n 30D79o49č19e65k45a12l 1724346741505

Auto hezké, ale spíše kopíruje módní vlnu přerostlých osobáků kategorie SUV. Slovo terénní bych v souvislosti s tímto vozem použil ve velkých uvozovkách! I když - podle videa je např. brodivost celých 10 cm ;-D.

0/0
12.1.2014 16:21

P83e95t38r 62F61u79b88a49r 5813339208354

volva byla krásná a spolehlivá auta ale ty nové koncepty universalně zaoblene to už za moc nestoji

0/0
12.1.2014 15:28
Foto

D24a68n 52R77u70b17í61n 5708647152467

Volvo ma svoji tvář tak doufam ze to nakejma oblejm trendama nepokazej...

0/0
10.1.2014 18:24

P84e20t53r 59F54u72b15a18r 5943699228274

ož se stalo

0/0
12.1.2014 15:27
Foto

M26i28c33h44a22l 95B94r84e45š20k54o34v49e22c 4671408654726

Jak mám Volva rád, od klasických hranatých krabic, po dnešní zakulacené krabice, tak ten koncept se mi nelíbí.

0/0
10.1.2014 10:23

F13r84a78n58t53i51š17e30k 44H76á75j24e24k 2646119511355

Hmmmmm ..... to musí mít Čínští vlastníci radost !!!

0/0
10.1.2014 10:13

T58o47m71á49š 73C69h29r10a73s65t28n19ý 2418149749521

Shut up and take my money! ;-D

0/0
10.1.2014 10:10
Foto

M31i65r37o48s67l74a81v 37S90t61e27i19n31e94r 6888334973865

Snížení hmotnosti měly Volva nutně zapotřebí. Jinak by nedostali spotřebu na hodnoty, obvyklé u konkurence. Jinak se mi všechny Volva líbí, škoda jenom, že to jsou takoví žrouti a navíc mají příliš rychle opotřebovanou rozdělovací převodovku a přední nápravu. Do skutečného terénu se nehodí o nic více, než třeba Yeti, mají však dosud problém s váhou. Na sněhu a ledu jsou ovšem doma.

Zkrachovat však mohou opět, pokud se jim nepodaří snížit nejenom váhu , spotřebu ale hlavně i cenu. Trh těchto SUV je poměrně už hustě obsazený.

+1/0
10.1.2014 9:49

P18a92t92r33i39k 25S58v57o78b85o88d21a 3129711116705

chytrej kluk

0/0
10.1.2014 11:08

V92a98c73l12a67v 83M65e44d57e22k 5511202785785

tato 5x zkrachovalá automobilka ukazuje, že jí nebude dělat problémy zkrachovat pošesté

+1/−5
10.1.2014 8:50

K76a93r20e54l 95V80a59c97h35u21t 9883202959943

A že na to otočení bezp.pásů ještě nikdo nepřišel?  8-o  ... Přitom kolikrát už se na celém světě záchranáři museli NATAHOVAT, aby pásy rozpenuli zraněným pasažérům !!!  .... Chválím borce z VOLVA.  ;-) R^ ... Řekl bych, že je to možná i nápad na Nobelovku.

0/0
10.1.2014 8:45

J47a78n 58J55a17n59e12č88e58k 9940283340376

Ale přišel a mnohem dřív. Takhle je to u aut s automatickým zapínáním pásů ;-)

0/0
10.1.2014 11:07
Foto

L57u74k26á72š 48P77a98v18e93l11k57a 3752299216937

Záchranáři rozepínají bezpečnostní pásy pasažérů vpředu zásadně ze zadních sedaček.

0/0
10.1.2014 14:06

J72a61n 23J56a86n69e96č78e62k 9950123290766

u kupé, co? ;-D

0/0
10.1.2014 14:18

O86n44d24ř35e70j 53R12a33z19ý47m 2495416955857

Krásný auto..

+5/−1
10.1.2014 6:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.