- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U auta s pohonem předních kol, je ten rozdíl ve výkonu marginální. Hlavní rozdíl bude v praxi v tom, že Seatu to rychleji sežere přední gumy
Marginalni ano. Ale v pripade uplne jinych vykonu. Tohle bude znat.
(Jinak bylo prece jasne, ze silnejsi verze EA888 se casem objevi i mimo koncernova "premiova" auta.)
jestli že je skutečná spotřeba o 50% vyšší, musí mít vyšší i emise a v tom případě by se takové auto podle směrnic EU ani nemělo prodávat ...
Jenže spotřeba je měřená v naprosto nereálném evropském měřícím cyklu NEDC, takže při normálním ježdění ji jako u všech jiných aut a motorů musíte navýšit o 30% a dostanete reálné číslo.
Žádný problém nemá.
Nedávno jsem čet článek, že na trhu je Octavia kombi s nějakými parametry a cenou a zároveň Golf Variant, který má spoustu věcí totožných, navíc je levnější a přesto má v ČR asi 6 x - 7x nižší počet registrací než oktávka
Tolik koní jenom na přední nápravě - nebude to moc? Představte si, jaká pr...ča by s tim byla v zadokolce.
Ač nejsem zastámcem škody,(jezdím fordem Mondeo poslední generace) tak musím uznat, že modelem OIII a tímto Seatem udělali v koncernu velký krok. OIII už není ten trapný hybrid s velkým kufrem na úkor prostoru v druhé řadě a nejhošími sedačkami ale je to vyvážené a prostorné auto, byť trošku ošizené v kvalitě zpracování. Jediné, co člověka schladí, je cena...Každopádně tím Seatem bych se rád projel, bude to určitě "fičák"...
Nevím o jakém problému tu je řeč, protože si nepochybně najde stejně více kupců než Leon (povedl se). Koho to však bude po výkonnostní stránce u jeho Octavie RS opravdu trápit, určitě si nějak poradí. V každé druhé větší vesnici se najde nějaký zkušený chiptuner, heh. Nicméně si myslím, že se Seatu stejně nepovede ani letos dostat se z červených čísel.
Ďalší VW z rady Golf ale asi najkrajší. Octavia je auto pre stavbárov a sťahovacie firmy. Inak obyčajný človek používa Octaviu na prevážanie obrovského množstva vzduchu, horší kufor ako má Octávia som ešte nevidel. Ak je niečo vzadu pri zadnom sedadle tak tam človek ani nedočiahne.
Kolik přesně stojí převážení vzduchu kufru nevím, ale vím kolik stojí půjčení vozíku, dodávky na převoz většího nákladu než se do Golfa vleze..... Je pořád lepší mít rezervu než nedostatek. Navíc když to provozně vychází stejně....
Já pořád nechápu tu fancinaci kombíky tady v Čr, fakt nechápu, copak má tady každej velkho psa?
Tak pro rodinu nebo pro lidi co radi jezdi autem cestovat se to docela vyplati. Ja si koupim male silne auto az vyzenu deti z baraku do te doby kombiky. I kdyz oko nepohladi...
No může to bejt zajímavá kára, Leony měli vždy parádní podvozky, kam se ně hrabal dokonce i focus, ale u nás bude mít až na pár nadšenců stejně smůlu.