Diskuze

Konec slavné značky. Lancia bude živořit v Itálii

Konec Lancie začal někdy před deseti až patnácti lety. Dnešní trapné přežívání kdysi slavné italské značky se chýlí ke konci. Lancia se stáhne do Itálie, kde zůstane v nabídce jen maličký ypsilon.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

H76o71n83z83a 71T54a76r

23. 1. 2014 1:42

Lancia to je podobný příběh Jako ALFA ROMEO .Mateřská společnost FIAT má problémy sama se sebou a svoje dceřinné společnosti opomíjí a nedává jim prostor k růstu;-( .

0 0
možnosti

Lancia má rozhodně charakter. Poslední dobou mám v okolí několik případů, kdy se česká rodina při shánění auta vyprdla na vylítanou Chrochtávii TDI z AAA a koupí si místo toho třeba Lybru. Je to trochu jiný zážitek při stejné ceně. Bez dvouzónové klimatizace se ani nevyráběla.

1 0
možnosti

Může redaktor vysvětlit, co si představuje pod slovem "protěžovaného"

1 0
možnosti

Asi chraneneho, preferovaneho, protekcniho, NE ?

0 1
možnosti

J22o74s56e15f 22V26a44l35a

14. 1. 2014 10:03

rekl bych, ze se jedna pouze o marketingove tanecky FIATu. Znacka mu patri od r 1969 a muze si s ni delat, co chce. je fakt, ze se Lancia pokousela o opravdu netradicni design a do dneska nechapu, proc Stratos a Delta HF "nekopali" za Fiat, ale za ve svete malo znamou Lancii. Ale zrejme proto, ze Fiat je obycejna tuctoiva znacka a s kabatem Lancie a s obrazky z WRC se dala technika FIATu lepe prodat. To same plati o dalsi majetek FIATu , a to Ferrari. A v Nemecku to udelali to same, kdyz techniku VW prodavaji pro znackou Porsche nebo Audi, protoze milionarske vozidlo se nemuze jmenovat Volkswagen (typicky priklad neuspesneho Phaetonu)

2 0
možnosti

No a, běžná věc? Toyota/Lexus, Nissan/Infinity... nic Vám to neříká?

0 0
možnosti

Nechápu, proč vymýšleli nové modely a nepokusili se postavit novou Deltu s retro designem,tak jako se např. vrátil mustang, mini a další? Delta má pěkné tvary i dnes. A možná by stačilo, kdyby to bylo výkonné a "zábavné" auto pro radost z jízdy. Ne nutně výkřik posledních elektronických novinek. Maserati také v elektronice nepatrně pokulhává a přitom se mu daří celkem dobře.

5 0
možnosti

Klid, značka samozřejmě nekončí, jen bude na pár let položena do šuplíku. Podívejte se na Renault/Dacia.

0 0
možnosti

Nerozumím, jak jste to myslel? Dacia přeci činnost neukončila a nebo ano?

0 0
možnosti

14. 1. 2014 0:41

Velmi smutná zpráva. Ač čeští řidiči znají Lancie především jako rezavějící krámy, ne moc hezké a předražené, pro většinu světa je Lancia téměř synonymem pro motorsport. Většího jména v historii rally nikdy nebylo a nejspíš už ani nebude. Stratos, 037 a Delta jsou už dnes naprostými ikonami a jednou se svým vnukům budu chlubit: ,,Chlapci, já jsem se svezl v Deltě HF Integrale".  Bohužel, jak víme již mnoho let, italové vše vymyslí, ale prostě pořádně to udělat nedokáží. Ani tak slavná jména jako Ferrari nebo Maserati, které jsou, stejně jako Lancia pod křídly Fiatu neplatí za kvalitní vozy. Ano, jsou úžasné, jsou krásné, jsou jiné, málokdo se v takovém jižanském plnokrevníkovi netouží svézt, ale málokdo by si to koupil domů. Lancia měla naději, kdyby zůstala italskou značkou v pravém slova smyslu. Ale pak přišel hřebíček do rakve v podobě amerických aut se znakem Lancia, která měla v eleganci italských linií co dohánět. Mě bude Lancia chybět, přestože bych jí v garáži nechtěl. Sbohem

7 0
možnosti

Stratos, delta jsou slavné protože záhadným způsobem fungovaly. Stratos měl motor Ferrari jinak elektronika moc nefungovala, ale to bylo úplně jedno protože se dobře řídil a delta byla snad jediná u které víceméně fungovalo vše jak mělo. 037 trpěla hrozně na poruchy a když se podíváte na rozhovory závodníků co s ní jezdili, skoro všichni se shodli, že bylo peklo ji řídit. Beta, gamma, Alfa...to byla věc.... každá jednotlivost těchto aut měla něco do sebe, ale dohromady to prostě nefungovalo, buď se to rozpadalo, nebo to bylo téměř nepoužitelné auto. Přiznám se, že doteď mi na zdi v garáži visí Delta HF, Audi Sport Quattro S1, Opel Manta B2 400, Peugeot 205 Turbo 16 a Škoda Fabia WRC 04. Tato značka má svou minulost, ale bouhužel od 90. let nemá ani žádnou budoucnost.

2 0
možnosti