- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přidám se k obhájcům mužů. Pracoval jsem v mnoha firmách jako řidič a NIKDY jsem neměl ANI JEDNU kolegyni (mezi desítkami kolegů), což při průměrném nájezdu cca 200-300 km denně po centru Prahy a nácti odpracovaných hodinách staví ženy STATISTICKY naopak do velké hanby.
Kolik je to přepočet na fábie? Boha jeho to je zase výplod, no muži se při hokeji taky zraní 100x častěji než ženy...no proč? zkuste hádat drahá lupo
a máme tu další kousek poctivé novinařiny... gender friendly
Nedá se to někde přepočíst na kilometry?
Autor je génius české novinařiny. Chtěl bych podobné "srovnání" pro výskyt poporodních komplikací, šlo by o tom napsat článek?
No když vezmeme v potaz množství najetých km, tak zjistíme, že nebýt pár kreténů, tak bychom se jo hodně divili...
A co tak udělat srovnání na úraz motorovou pilou?
A ženy bourají čtyřikrát více při pokusu u zaparkování, kde je nutno kousíček zacouvat.
Vážený autore, pane Františku Dvořáku. Napsal jste naprosto tendenční článek s nulovou vypovídací hodnotou, jehož jediným výsledkem je pokřivená realita. Buď si zjistěte, na kolik ujetých kilometrů připadá dopravní nehoda u mužů a u žen, nebo přestaňte čtenářům podsouvat lživé informace o tom, že muži bourají čtyřikrát častěji než ženy.
S Vaší "logikou" byste mohl klidně dospět k závěru, že letecká doprava je nebezpečnější než automobilová jen a jen proto, že při nehodě letadla zemřou až stovky lidí, kdežto při nehodě osobního auta jsou to řádově jednotlivci.
Nebo si stačí zjistit podíl žen a mužů za volantem
To je statistika jako řemen. Vůbec nebere v úvahu např. to, že žen sedí za volantem významně méně než mužů a taky to, že ženy najezdí daleko méně kilometrů než muži. Tím nechci nijak ženy urážet nebo diskriminovat, ale je to zhruba tak, i když existují výjimky potvrzující pravidlo. Takovýhle zprávy si mohou novináři strčit třeba za klobouk a nevyvozovat z toho, pokud možno, žádné závěry.