- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zpředu je to Renault Laguna, zezadu je to... že by Citroen? ... a dohromady to sešroubovali v Číně (jak taky jinak, že...)
kazdy novy auto vypada necim jako nejaky jiny, obzvlaste v teto tride. co se tady da vymyslet? nevim, ze vas to jeste vzrusuje. jen pozue par modelu je opravud jedinecntch, treba fiat 500L
Samozřejmě to je konkurence, ale nebál bych se. Dostupnost ND, servisu a i nedostatek zkušeností, budou faktory držící prodej na uzdě. Čína už přestává být levná, takže časem další značka, která bude spolu s ostatními dělat auta jako že kvalitní, ale přitom budou rádi, když se po deseti letech sešrotují. Aby se kola prodejů pořád točila. Docela bych tipnul že jeden přibyl, druhý ubude, kdopak? Že by Renault?
lákal by mě akorát ten atmosférický motor.
Jinak běžný vzhled i nedostatek v podobě rychle se svažující střechy nad zadní částí, což snižuje prostor na výšku na zadních sedadlech. Ale to je neduh téměř veškeré současné produkce
I Škoda SuperB má nového konkurenta. Hyundai Genesis. V USA už nabízená limo s max 315 HP začíná na 40.000 USD. Určitě by byla chyba, toto auto podceňovat.
takže tady to bude začínat na 950.000
Takže co nám to postavil čínský bratr? Řekl bych, že je to hybrid několika aut. Je tam renault, opel, audi, ford. Prostě stejný hnus, jaký se vyrábí všude v blízkém i dalekém okolí.. Dnes totiž už nikdo není schopen postavit auto, co má vlastní dizajn vlastní ego, prostě to, co krom znaku ho odliší od okolního stejného hnusu. Něco echt svého, něco jako bylo původní Mini, R5, brouk, trabi. Dnes všechny auta mají obrovské hnusné přední světlomety, obrovské hnusné zadní svítilny, stejný tvar karosérie a stejný trapný tříválec s objemem 1 litru a výkonem 120 kW. Prostě aby to moc nevydrželo, hlavně aby se prodávalo.........
Tatk, tak. Citroen Xantia, Ford Sierra....
Na Slovensku bude v benzinovém motoru 150 HP za víc, než půl miliónu Kč. Ovšem prý v plné palbě. Jenomže uvnitř proti Oktávii, které chce především konkurovat, zřetelně chudší provedení, laciné materiály. Škodovka si musí rozmyslet, jestli musí opravdu ty jejich málo kvalitní navigace prodávat jako extra výbavu za takové fantastické příplatky. Snad ta konkurence Škodovákům dá správný impuls.
no snad to nebude takový propadák jako SangYong
těch značek v tom vidím více, na mě působí také jako Mazda 6
Umite nekdo precist nazev toho auta pro Evropu?
a tady to máte milí neustále nespokojení odboráří z MB...
Tobě to příliš nepálí a ani to není vtipné.