Diskuze

Ošklivý Nissan má nahradit londýnský taxík. Britové chystají vlastní

V Londýně začíná velká bitva o novodobý tradiční černý taxík. Stávající modely chce nahradit Nissan upravenou verzí dodávky NV200. Na patriotismus a ekologii vsadil nový Metrocab od skupiny Frazer-Nash a ani čínské Geely, které vlastní výrobce stávajících modelů London Taxi Company, se nevzdá bez boje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

Dekuju, zustanu u sveho Ečka.

0 0
možnosti
LR

L43i15b88a 44R62u57s54n72á28k

17. 1. 2014 23:21

Asi to nebude velký byznys dělat taxíky pro Londýn. Jak ze závěru článku plyne, kdo to dělal - zkrachoval :-)

0 0
možnosti
TN

Což vlastně může svědčit o tom, že funkčnost těch taxíků byla vždy vynikající. :-)

Asi to dělali zbytečně dobře, auta dlouhá léta perfektně sloužila a neměli žádný kšeft ze značkového servisu a stále dalších a dalších dodávek nových aut za auta, která by dosloužila po třech letech.

0 0
možnosti
Foto

P64a79v71l77a 45N43o54v75á

17. 1. 2014 19:03

Brr, no to je tedy Hnissan...

3 0
možnosti
LV

Já vím, že je to individuální, ale mně se ten Nissan líbí. Jako taxík, samozřejmě.

0 0
možnosti
JJ

J82a82n 21J14e34ž64e89k

17. 1. 2014 15:48

"Baterie umístěné pod podlahou vozu pojmou celkem 12,2 kW energie..."

Bývá to u článků o elektromobilech typická chyba, že uvedete kapacitu baterie v jednotkách výkonu. Kdybyste se radši drželi vám známých jednotek jako je jedna fabia nebo jedno fotbalové hřiště ;-).

12 0
možnosti
JJ

J78a18n 39J72e89l81í20n38e80k

17. 1. 2014 20:22

Perfektně vystiženo. Už jsem si zvykl, že nikde není napsáno kWh, ale vždy jen kW, nechápu to.

0 0
možnosti
PS

"Od benzínového agregátu si londýnská samospráva slibuje ekologičtější provoz než u stávajících taxíků se vznětovými motory"

Krok spravnym smerem R^

12 0
možnosti