- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi to nebude velký byznys dělat taxíky pro Londýn. Jak ze závěru článku plyne, kdo to dělal - zkrachoval
Což vlastně může svědčit o tom, že funkčnost těch taxíků byla vždy vynikající.
Asi to dělali zbytečně dobře, auta dlouhá léta perfektně sloužila a neměli žádný kšeft ze značkového servisu a stále dalších a dalších dodávek nových aut za auta, která by dosloužila po třech letech.
Já vím, že je to individuální, ale mně se ten Nissan líbí. Jako taxík, samozřejmě.
"Baterie umístěné pod podlahou vozu pojmou celkem 12,2 kW energie..."
Bývá to u článků o elektromobilech typická chyba, že uvedete kapacitu baterie v jednotkách výkonu. Kdybyste se radši drželi vám známých jednotek jako je jedna fabia nebo jedno fotbalové hřiště ;-).
Perfektně vystiženo. Už jsem si zvykl, že nikde není napsáno kWh, ale vždy jen kW, nechápu to.
"Od benzínového agregátu si londýnská samospráva slibuje ekologičtější provoz než u stávajících taxíků se vznětovými motory"
Krok spravnym smerem