Diskuze

Legenda zhubla. Chce být stále vládcem Ameriky

Z evropského pohledu je to poněkud zvláštní, ale je to tak. Nejprodávanějším autem v USA je 32 let bez přerušení Ford F150. Žádný sedan ani kompakt, ale pořádný americký "truck", po našem spíš velký pick-up. Nová generace přináší několik zásadních vylepšení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Prostě pracant. Žádná leštěnka. Nastartuje, oklepe ze sebe sníh, a jede :-)

0 0
možnosti

Das ist "Das Auto"

0 0
možnosti

Jestli se někde Amíci dočtou o našem "boji s klimatickou katastrofou" tak se asi potrhají smíchy.

A dobře nám tak:-(.

2 0
možnosti

Líbí se mi že v USA neřeší nějaký Downsizing motorů. Je sice pravda že v USA ten výkon nevyužijí jelikož je tam na každém rohu policajt ale když už by ho chtěli tak ho mají, v tomhle je Evropa totálně mimo.

0 0
možnosti

Ono to není o výkonu, ale o požadavcích na výdrž. Američan prostě od auta čeká, že ten motor najede až půl milionu kilometrů. Proto mají motory o větším objemu a přitom o něco nižším výkonu na litr objemu oproti Evropě nebo Asijcům. Současně chtějí, aby ten motor prostě jel i v nižších otáčkách, když šlápnou na plyn a to jde pouze vyšším objemem nebo turbem.

V Evropě se každý auta většinou zbaví, jakmile má přes 100 tisíc a většina motorů po 200 tisících kilometrech prostě mele z posledního. U nových malých turbomotorů se pak objevují problémy s výdrží ještě podstatně dříve. Viz. TSI a jejich rozvody v háji už kolem 30 tisíc najetých km. 

Američan prostě tolik neřeší spotřebu, protože ceny trochu jinde. A chce auto s motorem, který něco vydrží. Proto tam prostě malý přefoukaný čtyřválec nemá šanci. Ten si radostně koupíme my v EU, abychom se těšili papírovou spotřebou a mizernou výdrží za dvojnásobek ceny.

1 1
možnosti

Pred pul rokem jsem si koupila novy F150. Ridit nekdy neco jineho bude pro me za trest. Jeste nedavno jsem F150 a podobne nakladaky povazovala za auta rednecku z jihu, ale jak jsem do toho sedla, (protoze v pujcovne nic jineho nebylo), tak jsem se doslova zblaznila. Muj partner to odmita ridit, nechapal, jak budu paraelne parkovat, paradoxne parkuji pouze paraelne a to i do kopce a z kopce a dostanu se mezi auta do mezer do 20 cm z kazde strany celkem rychle. Jediny problem je zaparkovat, kdyz stoji auta jedno vedle druheho, protoze si musim najizdet jako veliky nakladak a to do dneska to nedokazu odhadnout, takze kdyz nemuzu parkovat paraelne, tak je na me pohled jak na zenskou, ktera to ridi prvne a netrefi se do diry.

Ma to neuveritelny odpich, kdyz stojim na svetlech prvni a padne zelena, tak to vyrazi a to se dotknu jen lehoucce plynu, tak rychle, ze malokdo me z dalsich pruhu staci a jezdi to krasne 140 km/h.

6 1
možnosti

no tak chudáci ti sousedi co stojí vedle ve vzdálenosti 20cm, ti maji otlučené dveře.... Rv

Nebo čekáte až odjedou? ;-)

0 2
možnosti

Tohle a GT jsou dvě jediná auta od Forda, která bych chtěl vidět v garáži. I když, ta f150 by stačila ve vjezdu :)

0 0
možnosti

Ehm haló tady Mustang?? F150 je auto jak řemen a GT je jeden z nejhezčích supersportů, ale opomenout při vyjmenování Fordů co by kdo chtěl v garáži Mustanga je trestuhodné.

0 0
možnosti

Četl jsem, že Fordu T150 se v Americe prodá za rok i přes 1 mil. ks. A že se tím zároveň stává nejprodávanějším autem na světě.

0 0
možnosti

24 tisíc dolarů za pickup s poctivým 3,7L atmosférickým motorem. Příplatek za 5,0 V8 je dalších tisíc (!) babek. Zatlačil jsem slzu...

12 0
možnosti

To jo, tady si za to koupíme Škoda Octavia v provedení Elegance. ;-€

0 0
možnosti

Tohle je auto a ne nějaký angličáky z Evropy.

1 0
možnosti

To ano. Pro řemeslníky nebo zemědělce.

3 1
možnosti

Nejvíc mě při tom posezu baví ten středovej panel.V Jak barovej pult ;) škoda, že většina evropskejch aut má mezi sedačkama grand canyon :-)

0 0
možnosti