- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
By mě zajímalo, kolik je tu lidí, kteří mají vlastní nebo odbornou zkušenost s Hyundaiem v posledních cca 5ti letech... Protože ty plky o nekvalitě jsou dávno mimo mísu. Hyundai je naopak neuvěřitelně kvalitní ve všech směrech a stejně jsou na tom i další Korejci Kia a Chevrolet. Samozřejmě ve své cenové třídě. Kdo tvrdí opak, tak mluví buď o autech před 5ti a více lety nebo je úplně mimo.
Nejde ani tak o momentální kvalitu jako tu dlouhodobou. A hlavně, jak to auto bude vypadat za 10 let. Jestli chce Hjundaj pobít MB nebo BMW, tak je tentokrát mimo on. Nemá totiž za sebou žádnou historii ve vývoji. Zůstávám úplně v klidu a každému přeji Hjundaj nebo jim podobná vozítka
Je vidno, ze tu nekteri jiz zjistili, ze hjunde není BMW.
Zamerem hjunde není konkurovat zavedenym znackam, ale dat vlastnikum svých i20 lepsi pocit. Ze hjunde umi delat i takovato auta a kousek z te premie mozna mají v i ve svém milackovi
Věřím, že Hyundai za stejné peníze jako BMW udělá lepší vůz. Nevěřím, že by si ho snob dychtící po BMW koupil. :)
Nová konkurence je vždy zdravá, tak proč ne? Bude zajímavé vidět jak si David poradí s Goliášem.
No, tak v tomhe když přijedete do Vysokýho Újezdu na golf, tak to tam všem rozhodně padne čelist ...
pěkné auto a i ta cena není nijak vysoká, ale tenhle mamut v benzínu bude asi velkej jedlík jo, když by byla naftička, tak to by byla asi jiná kávička
Nafta je pro vesnicany. Fajnsmekri jezdi na benzin!
raději by měli vyrábět ty televize
Proč? Když to někdo chce, ať si to koupí. Ale pak ať si nestěžuje. ... Mimochodem, máme od téže značky v práci mikrovlnku - komplikované ovládání, pochybná kvalita a výkon nic moc.
V Německu toto auto nemá šanci stát se doménou střední a vyšší vrstvy. Která se prezentuje v Německu značkami BMW, MB, Audi. Karty jsou rozdány.
Těžko rovněž jakýkoliv střední a vyšší management přijede na jednání v Hyunday ať se jmenuje jak chce. Je a bude to auto pro chudší. Jakkoliv bude vyspělé a kvalitní.
myslím, že to se říkalo o japonských a korejských autech v USA taky a podívejte se kolik tam teď Korejci prodávají aut a kde je slavný Detroit. Pravda je taková že výrobní linky jsou skoro stejné a vyhraje ten kdo dokáže dělat levněji. není to tak dlouho co se lidi zde smáli Čínským autům a teď jedno získalo 5 hvězdiček bezpečnosti.
Sami výrobci jsou si vědomi, že Hyundai je značka pro chudé. Přiznali to tím, že na to auto dali jakési logo Genesis místo loga Hyundaie.
Rafinovani Asiati to delaji casto - na drazsi toyoty lepi lexus, na nissany infinity..
Docela hezké, až na ten zadní, tenoučkej sloupek.