Diskuze
Autem roku 2014 v Česku je Mazda 6, octavia skončila druhá
Děkujeme za pochopení.
P95e58t24r 46M41i81c98h94a26l
Asi odpovídající výsledek. Sice nejlepší z těch tří je určitě ten Mercedes, ale vzhledem k jeho ceně je to auto pro většinu lidí naprosto nedostupné. Takže docela chápu, že skončil až třetí. Pořadí na prvních dvou místech jsem po vyhlášení ankety tak nějak předpokládal - tedy hlavně to, že Škodovka nebude první a že Mazda má hodně šancí.
JInak ty žabomyší války Mazda vs. Škoda jsou akorát k smíchu, zvlášť při přečtení některých "argumentů": Mazda má jen atmosférický benzín bez turba, oni ho neumí? (Umí, ale nedali se cestou hloupého downsizingu, kdy motory jsou úsporné a mají malé emise jen v laboratoři). A z druhé strany: V Oktávce není vzadu místo na nohy, tam se nedá dát ani diplomatka a sedne si tam leda tak pětileté dítě, ale ne dospělý člověk. (Autor zřejmě od doby Octavie I žádnou další neviděl, jinak by takový nesmysl nenapsal, protože už do O II si dozadu sedne v klidu chlap vysoký 190 cm a s metrákem váhy).
L46u18k28a17s 82B67u92c27h70t27a
Co jsem viděl starší Mazdy tak to byly držáky. Spousta známých s nimi začínalo po autoškole..jeli do áček, vzali Mazdici a jezdili co to dalo :-)
P72e11t63r 66M83i51c59h16a90l
Držáky jsou i starší Oktávky. Známý má 1.9 TDi 66 kW z roku 1996, najeto kolem 400 tisíc km a dodnes to vypadá líp než kdejaké mnohem mladší auto. Fakt je, že ji koupil novou a vždycky s ní jezdil jenom on nebo jeho žena, takže žádné střídání šoférů ve firemním autě.
F92r91a10n87t63i32š61e29k 86H67l20a77v54á17č
Nejsem si jistý že mazda je tak super.Nedávno jsem vyděl 3 roky starou mazdu CX7 zespodu.A můžu říct že byla zrezlá jak plechovka.
Z27d33e42n90ě40k 94O81r74š18u12l33í45k
Hele šváchu, dej si hlavu do ledničky a pak něco blábol...a jestli na víc nemáš než na základ, tak si kup fabku s nejmenším obsahem a místo klimy si otevři okýnko.jestli to půjde samozřejmě.a ušetříš si nervy, čas i peněženku.když nemáš na příplatek tak to neber a jezdi tramvají ty trumbelíne...budeš mít levnej servis, malou spotřebu a vzadu místa pro habána 2.1m vejšky.a ten kufr...ty jseš fakt odborník....k čemu mi bude nějakejch 220 koní....co s tím,mě stačí to co má.a jinak vedle ve vsi prodává jeden celý stádo koní.takovejch 60 kobyl.ale na to nemáš tu trulíne.
J29i64ř84í 31S48c15h59w60a49c27h
hele uršulo ať ti nepraskne žilka
s těma blábolama začínáš ty, já je jen faktickým argumentem nebo ironií zesměšním a ty začneš blábolit ještě větší nesmysly, třeba o nějakým kufru.... o nějakých 220 koních, kobylách o nějakým závodění....na moje otázky neodpovídáš....
jsi naprosto neschopný udržet téma protože nemáš argumenty tak začneš urážet ....
M92i64r37o70s41l14a13v 13M93e10d
Je to pěkné auto, jenže - stejně se mi nejvíc líbily ty první "šestky".
M28i93r46o97s29l37a56v 71J37o13c45h
Mám pár dotazů. Pořád je v Mazdě 6 málo místa na nohy na zadních sedačkách a pořád to rezne až běda, nebo už to má nejnovější řada vychytané.
J14a74n 93F91o55ř69t
Záleží na verzi, větší rozvor má kupodivu sedan, kombi je kratší. Vzadu je podle mě místa dost, akorát tam není nic moc výhled a člověk tam hrozně zapadne (nic pro důchodce). Jestli reznou se bude vědět až časem.
D81a48v91i41d 31R53y98c40h76e63t68s63k77ý
Sociální edice Chrochtávie stojí 340 tisíc. Samozřejmě jsou přítomné sviňárny typu doplatek 4000 za dálkové ovládání (ano, v roce 2014 budete jako strkat klíč do zámku).
Druhá výbava stojí už 395 tisíc, a to jsme pořád u 1.2 63kW s 5-ti kvaltem. Pokud se pokusíte dostat na úroveň Mazdy, která začíná na spolehlivém atmosférickém dvoulitru, budou ceny obou aut víceméně stejné.
Příplatek za kombík je u Škody lidových 30.000,-, u Mazdy 0,-. Nakonec si porovnejte podvozek (včetně toho lepšího u Oktávky) a plačte...
J71i15ř18í 33S27c34h27w86a11c20h
a postav benzínové Octě RS alespoň vzdáleně rovnocennou Mazdu 6 a po.er se .....
dopadneš stejně blbě jakou u té volby za 400 tisíc....
O58d86s32t45r80a87n88ě42n78ý 85U44ž31i63v11a68t95e49l
Z47d67e51n73ě87k 18O59r40š40u95l51í75k
no barták koukám že píšeš k věci co?takže taky nuda že jo?
J37a81n 79F38o43ř53t
S tímto výsledkem se dá souhlasit, škodovka by se měla trochu zamyslet nad cenou, protože abyste s oktávií nevypadali jako sociální případ, tak do ní budete muset vrazit kolem půl milionu - a to je k Mazdě už velice blízko, vezmeme-li v potaz i to, že mazda je celkovým provedením o něco honosnější. Design bych neřešil, to je subjektivní, mě se líbí mazda pro skutečně "elegantně" provedené vlnky a prolisy (není to rozteklá hrouda jako Hyundai), Škodovka je strohá, čistě geometrická, což jí zajišťuje jakousi designovou dlouhověkost (třeba Octavia první generace je pořád fešák). A stejně je to všechno jedno. Podle auta roku si auto vybere asi málokdo...
O50d51s16t63r30a84n79ě29n59ý 46U70ž78i72v15a50t91e47l
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...