- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Asi odpovídající výsledek. Sice nejlepší z těch tří je určitě ten Mercedes, ale vzhledem k jeho ceně je to auto pro většinu lidí naprosto nedostupné. Takže docela chápu, že skončil až třetí. Pořadí na prvních dvou místech jsem po vyhlášení ankety tak nějak předpokládal - tedy hlavně to, že Škodovka nebude první a že Mazda má hodně šancí.
JInak ty žabomyší války Mazda vs. Škoda jsou akorát k smíchu, zvlášť při přečtení některých "argumentů": Mazda má jen atmosférický benzín bez turba, oni ho neumí? (Umí, ale nedali se cestou hloupého downsizingu, kdy motory jsou úsporné a mají malé emise jen v laboratoři). A z druhé strany: V Oktávce není vzadu místo na nohy, tam se nedá dát ani diplomatka a sedne si tam leda tak pětileté dítě, ale ne dospělý člověk. (Autor zřejmě od doby Octavie I žádnou další neviděl, jinak by takový nesmysl nenapsal, protože už do O II si dozadu sedne v klidu chlap vysoký 190 cm a s metrákem váhy).
Co jsem viděl starší Mazdy tak to byly držáky. Spousta známých s nimi začínalo po autoškole..jeli do áček, vzali Mazdici a jezdili co to dalo :-)
Držáky jsou i starší Oktávky. Známý má 1.9 TDi 66 kW z roku 1996, najeto kolem 400 tisíc km a dodnes to vypadá líp než kdejaké mnohem mladší auto. Fakt je, že ji koupil novou a vždycky s ní jezdil jenom on nebo jeho žena, takže žádné střídání šoférů ve firemním autě.
Nejsem si jistý že mazda je tak super.Nedávno jsem vyděl 3 roky starou mazdu CX7 zespodu.A můžu říct že byla zrezlá jak plechovka.
Hele šváchu, dej si hlavu do ledničky a pak něco blábol...a jestli na víc nemáš než na základ, tak si kup fabku s nejmenším obsahem a místo klimy si otevři okýnko.jestli to půjde samozřejmě.a ušetříš si nervy, čas i peněženku.když nemáš na příplatek tak to neber a jezdi tramvají ty trumbelíne...budeš mít levnej servis, malou spotřebu a vzadu místa pro habána 2.1m vejšky.a ten kufr...ty jseš fakt odborník....k čemu mi bude nějakejch 220 koní....co s tím,mě stačí to co má.a jinak vedle ve vsi prodává jeden celý stádo koní.takovejch 60 kobyl.ale na to nemáš tu trulíne.
hele uršulo ať ti nepraskne žilka
s těma blábolama začínáš ty, já je jen faktickým argumentem nebo ironií zesměšním a ty začneš blábolit ještě větší nesmysly, třeba o nějakým kufru.... o nějakých 220 koních, kobylách o nějakým závodění....na moje otázky neodpovídáš....
jsi naprosto neschopný udržet téma protože nemáš argumenty tak začneš urážet ....
Je to pěkné auto, jenže - stejně se mi nejvíc líbily ty první "šestky".
Mám pár dotazů. Pořád je v Mazdě 6 málo místa na nohy na zadních sedačkách a pořád to rezne až běda, nebo už to má nejnovější řada vychytané.
Záleží na verzi, větší rozvor má kupodivu sedan, kombi je kratší. Vzadu je podle mě místa dost, akorát tam není nic moc výhled a člověk tam hrozně zapadne (nic pro důchodce). Jestli reznou se bude vědět až časem.
Sociální edice Chrochtávie stojí 340 tisíc. Samozřejmě jsou přítomné sviňárny typu doplatek 4000 za dálkové ovládání (ano, v roce 2014 budete jako strkat klíč do zámku).
Druhá výbava stojí už 395 tisíc, a to jsme pořád u 1.2 63kW s 5-ti kvaltem. Pokud se pokusíte dostat na úroveň Mazdy, která začíná na spolehlivém atmosférickém dvoulitru, budou ceny obou aut víceméně stejné.
Příplatek za kombík je u Škody lidových 30.000,-, u Mazdy 0,-. Nakonec si porovnejte podvozek (včetně toho lepšího u Oktávky) a plačte...
a postav benzínové Octě RS alespoň vzdáleně rovnocennou Mazdu 6 a po.er se .....
dopadneš stejně blbě jakou u té volby za 400 tisíc....
no barták koukám že píšeš k věci co?takže taky nuda že jo?
S tímto výsledkem se dá souhlasit, škodovka by se měla trochu zamyslet nad cenou, protože abyste s oktávií nevypadali jako sociální případ, tak do ní budete muset vrazit kolem půl milionu - a to je k Mazdě už velice blízko, vezmeme-li v potaz i to, že mazda je celkovým provedením o něco honosnější. Design bych neřešil, to je subjektivní, mě se líbí mazda pro skutečně "elegantně" provedené vlnky a prolisy (není to rozteklá hrouda jako Hyundai), Škodovka je strohá, čistě geometrická, což jí zajišťuje jakousi designovou dlouhověkost (třeba Octavia první generace je pořád fešák). A stejně je to všechno jedno. Podle auta roku si auto vybere asi málokdo...