- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlepší sériové auto na světě je samozřejmě Veyron. Howgh!
Samozřejmě, že není. Je jen o imaginární rychlosti na papíře, ve všech ostatních důležitých aspektech za nic nestojí. Nejlepší supersporty představují 458 Italia, MP4-12C, Gallardo, V12 Vantage, 458 Speciale, 650S, Huracán, SLS AMG Black Series, V12 Vantage S, F12 Berlinetta, Aventador, One-77, Zonda Cinque, Huayra, LaFerrari a P1.
Veyron a jemu podobné jsou křápy proslavené jen kvůli číslovce 400. Všechno ostatní včetně schopností v zatáčkách, na okruhu, vyváženosti a agility, zvuku a designu nestojí za nic. Nejpřeceňovanější auto všech dob a předmět obdivu leda tak pro laiky a pubertální výrostky.
Clanek sam o sobe neni spatny, ale vylozene odpudive jsou zminky typu: "byli jsme prvni" nebo "jako jedini z CR"... Ctenare neco podobneho nezajima, jen prizemni novinar si tim dokazuje jakousi pochybnou prestiz. Ve finale jsou podobne narazky ovsem jeho ostudou.
Jste pěkně vedle, o mediálních způsobech nic nevíte. Výraz ''byli jsme první'' nebo ''exkluzivní recenze'' slouží jednoduše jako lákadlo a příslib novinky, o které si jinde (alespoň v češtině) nepřečtete. Jste typický kritik - mudrlant, který si jen stěžuje a sám by jste dohromady nic pořádného určitě nedal. Tohle odporné vystupování předvádí každý průměrný čecháček...
Velký dík autorovi článku za pěkné čtení 458 Speciale perfektně navazuje a ještě zlepšuje po 458 Italia pozici bezpochyby nejlepšího současného supersportu a je to jen důkaz toho, že momentálně probíhá zlatá éra této famózní značky (především díky modelům 458, F12 Berlinetta, LaFerrari), která je pro každého automobilového nadšence srdcovou záležitostí. Speciale je naprostým objektem touhy, ten motor, sofistikovanost, podvozková vybavenost a jízdní schopnosti, úžasný zvuk, charakter a ten uhrančivý design...vsadím se, že tohle auto bude laťkou pro konkurenci stejně dlouho, jako Italia! Moc se těším na srovnání proti Gallardu Squadra Corse, SLS AMG Black Series a Astonu V12 Vantage S.
Vždyť takové emoce a nadšení kromě Lamborghini a Aston Martinu neumí vyvolat snad žádná jíná značka. Ferrari je ztělesněním duše, tradice, historie, představuje jízdní, technologickou, aerodynamickou a designovou špičku a každé auto z jejich produkce by mělo být adekvátně oslavováno a uznáváno. Spousta lidí neumí chápat tato mistrovská díla v kontextu toho, co znamenají pro automobilové entuziasty, viz. příspěvky dole od lidí, kteří o značce a o autech obecně nemají evidentně ani potuchy, či je berou jen jako spotřební objekty, čiže nemají k takovému článku přikládat jakékoli komentáře.
Budu se těšit na další atraktivní čtivo, jen houšť podobných textů! A to setkání s mistrem Benuzzim velmi závidím
Ano pane Vinš už nám všem došlo, že si nad plakátem ferrari mrskáte candáta. Bez urážky vy jste mě za můj názor napadl níže. Já Vám to jen oplatil
Je pravda, že zrovna tohle Ferrari mě vizuálně nijak nenadchlo, ale jsem vděčný za každé poctivé auto s atmosférickým motorem, které se na téhle přeregulované planetě vyrobí..
Nechápu, proč dle mého poněkud nevyspělí jedinci slintají nad těmito vozy nabízejícími zoufalý poměr cena/užitná hodnota.
Z tohohle pohledu vychazeji sochy, obrazy a jina umelecka dila jeste daleko hur
Není nejrychlejší, nejsilnější, nejpohodlnější, nejbezpečnější, prostupnost terénem žádná, nic se do něj nevejde, ani nejkrásnější není...tak proč by to mělo být nejlepší auto na světě? Je to jen drahá zbytečnost.
V AR Carsu v Ostrave F. Speciale ve zlute barve stoji uz skoro mesic. Pochybuji, ze s tim nejaky cech jeste nejel ..
Jste si jist, že to je opravdu Speciale a ne Italia? Speciale by ještě u nás být nemělo.
K dokonalosti potřebuje ještě jednu vychytávku: až zase samo chytne plamenem, aby se samo taky uhasilo.