Diskuze

Michelin má zázračnou pneumatiku, vydrží skoro sto tisíc kilometrů

Na autosalonu v americkém Detroitu představil Michelin novou pneumatiku Premier A/S s technologií EverGrip. Díky nové konstrukci neztrácí pneumatika s najetými kilometry přilnavost a v brzdění na mokru dovede i opotřebená překonat nové špičkové pláště konkurence. Vše má pochopitelně své meze a pneumatika není věčná.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak v USA je relativne standardni, ze se novy auta prodavaji na Allseason gumach

0 0
možnosti

A pneumatikáři nebudou mít co žrát :-)...,

0 0
možnosti

Pokud někomu půjde o dlouhověkost pneumatiky a dobře si vybere (tzn. ne suprkůl nízkoprofilovky ale třeba 15") tak není problém se dostat i na sto tisíc. Tato pneumatika to třeba vydrží ale cenově bude nevýhodná.

0 0
možnosti

proc by 15" plneu mela vydrzet vic nez treba 17" ?

2 0
možnosti

No, zas nic tak zázračného. Mám SUV 4x4 a když to dobře půjde, tak na 2 sady pneumatik Dunlop (L+Z) najedu možná 160-180 tis.

0 0
možnosti

Coz o to, pneumatiky z Ciny (PRC), ktere vydrzi 100 ticic km, uz se tu davno prodavaji (treba v hypermarketech). Ale jejich problem spociva v tom, ze se na nich neda bezpecne jezdit ani za sucha, natoz za mokra nebo nedej boze / prirodo v zime na snehu. Ale jsou fakt levne a sakra dlouho vydrzi. ;o)

1 1
možnosti

to je jasný, vždy platilo, že buď pneu na silnici drží a rychleji se sjede, nebo má dlouhou výdrž

0 0
možnosti

Nápad je tu super a věřím, že si své odběratele najde.

Na služební auto ve Španělsku (geofraficky), které těch 100 000 nalétá do 2 let naprosto ideální. Na auto pro běžného člověka, co těch 100 000 láme několik let na území jako ČR to moc vhodné není...

0 0
možnosti

Bezny clovek v CR? Tri az ctyri roky jezdeni. Problem je v tom, ze jsou to univerzaly (nic moc v lete, nic moc v zime).

0 0
možnosti

Ja mam v kufru rezervu, a ta vydrzela uz 180.000 km ... a porad jako nova.:-P

17 0
možnosti

Tak málo. Já mám rezervu a ta vydržela 225 000km! A pořád je jako nová.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
9 1
možnosti

a gumari nebudou mit co zrat

8 0
možnosti

B15e12n 43P24a91v58k94a

23. 1. 2014 13:31

Univerzálky hlavně nemají žádný ekonomický důvod oproti letní+zimní, když nepočítám skladování, pětikilo za přehoz v servisu či třeba že někdo v zimě nejezdí. Prostě v našem klimatu to je o ničem.

3 2
možnosti

Bože, to jsou gumy na Floridu!!! Ne do ČR! To že Vám se neoplatí, neznamená, že je to úplně stejné pro všecky lidi na celé planetě!

2 1
možnosti

Univerzálky, to je téma, které budí vášně. Kdo poznal, jezdí na nich a nestará se. Tady v ČR i jinde postačí v pohodě. V severských zemích, nebo na horách jasně zimní. Kecy o nedobrždění, jsou bezpředmětném dodržuje li se odstup a hlavně rychlost. Testy které se o tomto zmiňují a pneumatikáři je nikde neuvádí jsou zde:

http://www.auto.cz/testy-zimnich-pneumatik-2008-3-dil-rozmer-225-45-r-17-5927

Good year vector si tam nevede vůbec zle.

0 0
možnosti

univerzálka nikdy nemůže plně nahradit klasickou zimní pneu. Nejsem proti jejich používání, ale stanovil bych, že na zasněžený úsek silnice jen na klasických zimákách.

Opravdu nevidím důvod, proč by měli lidi trčet v kolonách pod kopcem jen proto, že někdo šetří a nekoupí pravé zimáky nebo je lempl a nechce se mu vylézt z kabiny a nasadit řetězy (platí pro kamionisty)

2 3
možnosti