Diskuze

Mazda chystá nová kouzla. Motory vyvíjí jinak než ostatní

Japonská Mazda je jednou z mála automobilek, které se neženou do downsizingu motorů. Přesto agregáty Skyactive dosahují zajímavých úspor a Mazda chce zajít ještě dál. Nová generace Skyactive 2 má oproti té stávající uspořit neuvěřitelných 30 procent paliva.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky jsem měl turbo a spínalo už od 1500ot/min. Nepříjemné při rozjíždění. Turbo je asi vhodné pro řidiče co rádi předjíždějí za každou cenu a ty co mají rádi konstantní tah  do kopce a nechtějí si užívat řízení vozidla. Co jsem se vrátil k benzínu klasik se mi řídí s větším potěšením. Už se těším až budu mít technologii skyactiv doma.:-)

0 0
možnosti

Jen jestli oni si Japonci vůbec všimli, že my tu platíme nějaké povinné ručení právě podle kubatúry?!  8-o :-( .. navíc třeba zrovna Češi jsou velmi nedochvilní a tak (když blikne zelená) nevydrží čekat, až se motoru zachce rozjet... proto jim (buhužel) asi více vyhovují ty turba, za jejichž pomocí auto tak úžasně vystřelí vpřed!  R^

(A proč? - Přece aby mohlo k další křižovatce opět přijet na ČERVENOU!) ..........;-D

0 0
možnosti

Vyšší kompresní poměr znamená vyšší tlak. Vyšší tlak znamená vyšší namáhání a to je nižší životnost motoru.

0 0
možnosti

a nebylo by lepší vykopat tu EU komisi co nařizuje nesmyslné normy?

4 3
možnosti

Jo ty bys chtěl 6 dní v týdnu smog jak v Pekingu? Já tedy ne.

Nevěřím na ty kecy okolo CO2, ale beru v potaz vedlejší efekt. Tlak na méně CO2 = tlak na menší spotřebu = méně ostatních škodlivin. 

Vůbec nemám zájem na tom, aby když jdu (jedu) po ulici plné aut, tak mi podkuřovali V8 s 15l/100km ve městě....

4 2
možnosti
Foto

Termodynamika jim moc prostoru nedává. Plochu uzavřenou pod tím trojúhelníkem zvyšují kompresním tlakem, pak ale musí vstřikovat palivo v tuto chvíli. U benzinu to zatím dělalo problémy kvůli nedostatečné mazací schopnosti paliva. To je ovšem už minulost, bude zajímavé srovnat, jak se vyvine soutěž spotřeby u obou paliv.

Zkušený řidič ale ví, že komprese se během provozu motoru snižuje, písty a kroužky méně těsní. Takže druhý konec problému bude, jak dlouho bude takový moderní motor použitelný. Hodně přes půl miliónu km, jak bylo běžné u atmosférických dieslů Mercedesu, už asi nedokážou.

1 0
možnosti

Ano, musíme přeci šetřit, abychom neprodukovali CO2. Jako by tu ropu za nás nespálil někdo jiný. Je úplně jedno, kolik Evropa ušetří. Holt to bude Číně trval o rok nebo dva déle, než to spálí do poslední kapky. 

Je zcela jedno, kolik ropy tady ušetříme. Nakonec se stejně všechna spálí a na tom nikdo v EU nic nezmění. 

Pouze svými regulemi podkopává průmysl v Evropě a to nás bude za dvacet let opravdu mrzet, až to tu začne skupovat bohatá Čína.

1 0
možnosti

ať si v Číně pálí co chtějí, jo hlavně je to laciný všechno vypouštět, trochu mne uklidňuje že ten jejich smog se k nám dostane už přefiltrovaný přes miliardu čínských plící. Ale nevidím proto důvod, aby moje plíce filtrovaly stejnej sajrajt....

0 0
možnosti

L16i95b57a 55R14u84s93n14á86k

30. 1. 2014 19:11

Takže turbo vadí a kompresní poměr 18:1 je O.K.? Ty motory budou dostávat taky pořádně zabrat.

0 0
možnosti

16:1 měly některé diesely už před 15 lety, a hravě bez větších problémů vydržely 750 tisíc km - tak v čem je problém?

0 0
možnosti

Mzda je fajn. Kamarád má 20! let starou a startuje na první ťuknutí. Kolik 20 let starých aut je vůbec provozuschopných, natož pak toto?

1 1
možnosti

P41a62v69e61l 34N76o11v92á60k

30. 1. 2014 21:52

hodně... pořádně se rozhlédněte kolem sebe dost aut už těch 20 let má...

2 0
možnosti

i*iotské socialistické regulatívy nám prinášajú zhoršovanie životného prostredia. napríklad CO2 je odbúrateľný "dýchaním rastlín". avšak, ak sa "spáli" určité množstvo uhľovodíkov a z toho iba časť sa premení na plyn, zvyšok je tuhá zložka  - SA(D)ZE! a tých je vo výfukoch moderných benzínových automobilov ... no skúste prstom (nie bielou vreckovkou).+

2 2
možnosti

Jak se Vám líbí -Magda;-D;-D;-D

0 2
možnosti