Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Výrobci aut žádají sjednocení nároků na bezpečnost aut v Evropě a USA

Automobilky z obou stran Atlantského oceánu v poslední době hodně lobují za sjednocení homologací aut v Evropě a USA. Jako další krok pak žádají sjednocení nároků na bezpečnost aut takovým způsobem, aby nemusely upravovat auta pro různé druhy crash testů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakékoliv sjednocení bylo vždy považováno za socialistický a komunistický přežitek hodný stalého ponižování a znevažování a vida, dnes se děje přesně to, co bylo nedávno (a někdy ještě je) kritizováno. Nazváno jinak, leč se stejným smyslem a je to hned lepší, kůl, in a moderní a nutné. Směšná tato doba atrapovitá, hrající si na něco více.

0 0
možnosti

A propo, abych se vyjádřil také k tématu. Americké testy se zdají být v některých ohledech více vtaženy k reálu, než evropské.

0 0
možnosti

Tak ona je ostuda už jenom to, že se auta staví právě jenom aby vyhověla normovaným střetům, což rozhodně neznamená bezpečnost. Mám z toho takový pocit jako když Peugeot 3008 automaticky rozpozná evropský měřící cyklus a vypne dobíjení baterie a další věci.

0 1
možnosti

J69a65n 80M64o64h93y40l16a

7. 2. 2014 20:28

Víte, když o něčem nic nevím, tak většinou slušně mlčím a třeba poslouchám, abych se něco naučil. Fakt, že něco používám ještě neznamená, že tomu i rozumím.

1 1
možnosti

Prosil bych převzít americké požadavky na automobily komplet. Aspoň by evropská auta mohla vypadat zase slušně i designově

2 1
možnosti

A co se takhle na jakékoliv povinné testy vykašlat, ať si každý vybere podle jakých pravidel a zkoušek je jeho auto testované? Maximálně by šlo ponechat povinné testy na ochranu chodců, protože chodec si nemůže vybrat, jaké auto do něj narazí.

0 0
možnosti

J98a26n 83N30o32v20á75k

7. 2. 2014 17:48

Tyhle tedty o kterých se píše nejsou povinné - jak se v článku píše, je to nad rámec homologace.

0 0
možnosti

Takze se automobilky odkopaly v tom,  ze pripravuji auta na specificke testy a to ze by auto melo vydrzet byt jen o kousek vic jim vadi. Udelat auto tak, aby bylo bezpecne vseobecne se jim nechce.

Ale jo, ja jsem za. Proste spojte oba testy, nic nevynechejte a mate to sjednocene...

1 1
možnosti

Podívejte se třeba na u.s. verze evropských aut, všechna mají mohutnější nárazníky. V Evropě ne, protože by byly dražší a lidi by brblali :-)

0 0
možnosti

Ty americké testy mi přijdou smysluplnější.

Tuhost střechy, nižší přesah, náraz zezadu atd..

6 0
možnosti

Jsou zajímavé ty mýty o bezpečných autech. Již nikde se neříká, že je to jen do určité rychlosti. Poté je jedno co řídíte, fyzika je neúprosná a jak dopadnou vnitřní orgány po srážce např. se stromem ve 130 km rychlosti mohou vyprávět patologové :-/

0 0
možnosti

No, už když se podíváte, jak dopadají auta při NCAPu, tak je to taky slušný a to je jen 64km/h.

1 0
možnosti

J92i58ř49í 43Z33ý11k53a

7. 2. 2014 9:00

takže se de facto přiznávají k tomu, že auta staví jen odolná crash testům a o bezpečnost posádky jim vůbec nejde.

Ještěže jezdím Volvem, kde je takové pitomosti nenapadají.

0 1
možnosti

To dělají skoro všichni. Na IIHS jsou i takové koráby jako Audi A4 hodnoceny v kategorii small overlap tou nejhorší známkou. Nedávno tam ještě bylo volvo samotné, které mělo všude nejlepší známku.

http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/volvo/s80/2014

0 1
možnosti

Jsem zvědav, jak se byrokrati poperou se zmíněným sjednocením pravidel pro homologaci. Že bychom se konečně dočkali např. červených blinkrů ?

0 1
možnosti

No to doufám, že nepoperou, červený blinkr je fakt hnus.

2 0
možnosti

Doufám, že ke sloučení norem v crashtestech nedojde, to by tak nahrálo VW do karet a nemusel by se snažit, když by mu stačilo plnit pouze nenáročné evropské crash testy a ne crash testy s 25% přesahem, které jsou mnohem náročnější...

6 1
možnosti

Nenarocne? Jak v cem. Navic se v Evrope resi ty kraviny s bezpecnosti chodcu, boduji se nesmyslne "bezpecnostni systemy",.. To taky neni uplne jednoduche.

1 2
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche

15. dubna 2024

Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...

Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu

20. dubna 2024

Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...

Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT

20. dubna 2024

O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara
Kuchaře/Kuchařku pro střední školu

Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara
Praha
nabízený plat: 20 000 - 29 000 Kč