Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opomíjená superstar: Mazda 6 je českým Autem roku právem

Krásná a velká šestka je nejlepším automobilem, který bude letos brázdit české silnice. Aspoň podle soutěže o Auto roku ČR, kde japonský stroj porazil ambiciózní octavii. Mazda 6 je skvělé auto a zároveň je to přehlídka moderní techniky. I když v trochu jiném pojetí než u ostatních značek. Titul si však rozhodně zaslouží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P48e50t27r 79A88c90h10i95l45l58e49s 6246542170450

zdravim,je tu nekdo,kdo dokaze objektivne porovnat mazdu 6 vs mondeo?mam mondeo kombi z roku 2003 dvoulitr benzin a po mazde 6 koukam porad.samozrejme mam favorita v novem mondeu,ale at uz je to poruchovost,spotreba,nebo vzhled vse hraje pro sestku.snad jen pozitek z rizeni by meli mit srovnatelne,ale mazdu jsem nikdy neridil.dekuji za nazory

0/0
15.2.2014 23:52

D90u37š34a36n 69P50e61š80e38k 3315119764550

Krásný a dobrý vůz. Ale v ČR mají lidé (bohužel pro Japonce i pro sebe), na očích klapky s nápisem Das Auto.

0/0
28.1.2014 17:24

P26e18t21r 69M88i25c42h58a79l 2840494901162

Das Auto je taky dobrý. Nejhorší jsou auta, co začínají na "F" - Ford, Fiat a fšechny francouzský. :-)

0/0
29.1.2014 1:26


S94t50a84n92i30s23l44a32v 35H33a75v28e47l37k85a 3680880582872

Ahoj, mámdoma dvě Mazdy. 5 let starou šestku a novou dvojku. Jediné co kdy odešlo, byloložisko v pravém předním kole (6), ale to mi opravil kamarád v BMW za 3210,- vč.práce (originál díl asi půlka ceny). Také jsem utrhnul roletu v kufru –oprava sám asi 0,00nic. Novou Mazdu musím mít!!!, je nádherná, ale vlastně jínepotřebuji. Moje 6ka má ještě stále co nabídnout, už tenkrát jsem v základudostal i věci, které jsem dodnes nepoužil, což Škoďáci neznaj. Jenom všemnedoporučuji ten servis. Za opravu rolety chtěl pán AutoPalace Spořilov 8tis a za novéložisko nevím, protože mě po sdělení technika probíraly z komatu. Atechnická úroveň tohoto autorizovaného servisu je také špatná. Mohl bych vyprávět,ale on by se toho někdo chytil a … Můžu srovnávat s Pass, A4 a nyní s c220,ale 6 mě prostě vzala V. VW byl větší, ale dnes je vyloženě ošklivej. A4 je furtkrásné auto, ale už není ono. Je nějak všude, kam se podívám. A Mercedes jevyloženě malej. Maximálně dva lidi. Vzadu není místo na nic. Nechci sem míchatlitry paliva nebo olejů a podobně, jen se na to dívám zvenku a hlavně od volantu. A také nenávidím dětské nožičky a botičky na zádech (A4 i c220) a to u 6ky nemám. Chápu, že někomu více sedí VW, také jsem měl jako malej Fávo a nedám na nějdopustit! Nakonec jsem ho vyměnil za svůj první digital a ten sežral pes. Prosté jsem tímto výlevem chtěl říct, že výjimečněs novináři souhlasím. 6ka je nejhezčí auto, které i velmi dobře jede.Stejně tak pěkně jede i ta Škůdka jenom jí VW drží designově u dna EU.

+3/0
28.1.2014 12:36

J24a53n 79J37a46d79a34m38u74s 2861211522834

Vzhledem k tomu, že s novou Mazdou 6 ve verzi sedan už jezdím půl roku, tak mužů potvrdit slova autora tohoto článku. Pokaždé, když sednu do auta, tak mám radost, že ji řídím. A co se týká vzhledu, tak hezčí auto ve střední třídě nenajdete, to se jim v Hirošimě povedlo. Navíc atmosférický benzínový motor s obsahem 2 litry a spotřebou 5,5l je úžasný. Mazda jde proti konvencím a jde ji to velmi dobře.

+3/0
26.1.2014 9:27

P45e63t54r 21M95i45c10h87a42l 2320894841442

Tak před tím motorem nezbývá než smeknout. Teda předpokládám, že jezdíš běžný režim a ne nějakou eko jízdu.

Mně jezdí Oktávka 2.0 TDi CR 81 kW kolem 5 litrů na sto (kombinovaný provoz, teď v zimě je to cca 5,3 - 5,4), loni v létě Chorvatsko za 4,5. Ale u nafty to tak nepřekvapí, takže Japoncům gratulace k motoru. I proto, že, jak správně píšeš, jdou proti fanatixmu s downsizingem a udělali normální motor s normálním objemem a velmi slušnou spotřebou.

0/0
26.1.2014 19:10

J50i50ř86í 55S89c89h35w61a75c61h 5256239477224

Kolega Jadamus mluví o papírových 5,5 l/100 nebo super eko jízdě, skutečná spotřeba je okolo 7 - 8 l,  viz sprintmonitor, to jsou reálnější čisla, např.

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2013&constyear_e=2013&page=2&powerunit=2

to jsou reálnější čisla

0/0
26.1.2014 19:49

P94e83t68r 45M23i80c90h82a83l 2820744711522

Kolega Jadamus psal o tom, že s tím autem už jezdí půl roku, proto jsem se ptal. Mimochodem, já jsem na té stránce zadal specifikace mého auta a taky jsem došel k o něco vyšší spotřebě než píšu já o svém autě.

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=1&fuelsort=1&vehicletype=1&constyear_s=2013&constyear_e=2013&power_s=109&power_e=111&gearing=1&powerunit=2

Ale je pravda, že já ji mám starou rok a půl, najeto necelých 30 tisíc a protože jezdím i s náklaďákem, tak umím tak trochu eco run a snažím se využívat kinetickou energii auta a brzdnou sílu motoru, možná proto jsem se spotřebou o něco níž než na uvedené stránce.

Mimochodem, spotřebu počítám podle ujetých km a tankování, ne podle palubního počítače.

0/0
26.1.2014 20:10

V57í98ť81a 30K88r51u11t39i82š 1510294965317

Samozřejmě mluví o super eko jízdě. Pokud budu s daným autem a motorem jezdit naprosto "normálně" v kombinovaném provoze a tak, jak odpovídá hmotnosti auta a výkonovému potenciálu a objemu motoru, dostanu se prostě někde k těm 7 litrům.

Což je hodnota odpovídající dnešním obdobně výkoným motorům (viz. např. 1.4TSi). Tzn. žádný zázrak se nekoná.

0/0
26.1.2014 20:28

P26e32t69r 11M39i97c57h32a15l 2130734861752

Nevypadá špatně, ale nebudu hodnotit, nejel jsem s tím. Jen mám dvě otázky:

1. Kolik tahle reklama stála?

2. Kdo vymyslel systém start-stop pro přeplňovaný motor?

0/0
26.1.2014 1:28
Foto

P14a53v67l66a 13N79o27v46á 7778610938415

Je to opravdu moc pěkné auto. Těší mě, jak si už i tento národ začíná uvědomovat, že jsou i jiná (a lepší) auta než Octavie. R^

+3/−1
25.1.2014 13:55

L35i70b46a 82R21u41s48n48á91k 2630684225821

Jestli si o uvědomuje národ to nevím. Určitě ale pan František Dvořák, podepsaný pod touhle reklamou. Navíc 4x4 by mně chybělo, minimálně párkrát do roka. Doskrát jsem už zažil situaci, kde jsem s 4x4 jel tam kde ostatní stáli.

+2/0
26.1.2014 1:57

A76n24t30o52n94í17n 43S23t47e57d70i26n47a 4497782834480

no tak hlavně aby nehnila tak brutálně jako její starší varianty....

+3/−2
24.1.2014 18:19
Foto

V69o74j68t14ě36c21h 49V92o71p34a47ř83i49l 2834546836590

Zajímavé. Toto auto testovali v článku "Test Mazdy 6 Wagon 2,2-D: superb z Hirošimy" v tomto provedení již na Novinkách a tam kvality řízení celkem strhali  - laxní automat, těžkopádnost, snížení citlivosti řízení a jeho špatná zpětná vazba či výrok "Jízda na zatáčkovitých silnicích vás bavit nebude, ...". Tady se píše pravý opak "...Muší váha zaručuje ohromující obratnost, ovladatelnost a taky pocitovou lehkost. ...", "... dokonalé řízení. Je skvělé rychlé, přesné a citlivé. Někdy možná až moc přecitlivělé ...". Kde je pravda? ?

0/0
24.1.2014 18:11

R13a12d26e34k 65S85c96h22ö32n 2876213945925

nečtěte Novinky:-) pravdu zjistíte jedině vlastní zkušeností. Každý novinář píše něco jiného a něco jiného mu vyhovuje. A myslím, že polovina z nich ani o autech nic neví:-/

+3/0
24.1.2014 18:19

J98i69ř18í 24P97e47l23n48á49ř 6135793596339

I v plátcích, co se tváří jako kdo ví jak odborné, se člověk v recenzi na normální auto vyšší střední třídy dočte hlášky jako "je škoda že se nechová sportovněji" a podobně, jako kdyby to od toho auta někdo čekal. U té Mazdy se stačí podívat na technická data. Pravda, automat co má nižší maximálku, pomalejší zrychlení a vyšší spotřebu než manuál je dnes u aut vyšších tříd k smíchu. Jenže tenhle levný povoz pro plivače na Oktávky není vyšší třída...

+1/−2
24.1.2014 18:34

D82u95š39a96n 72P26e42š87e46k 3755669234140

Ten plus je jen za první půlku příspěvku.

0/0
28.1.2014 17:28

J87o71s90e14f 32U38l96m78a35n 8770740358845

Spíše bych se přikláněl k redakci idnes, avšak bohužel ne na základě vlastní zkušenosti ale okolností. Kdyby toto auto bylo tak špatné, jak citujete, tak by zřejmě nevyhrálo Auto roku. Uznávám ale, že takové odvození není příliš hodnotné. :-)

0/0
24.1.2014 21:58

T17o69m20á62š 98V46a74l42d13e11r 7823340249

Rozdíl může být ve váze motoru. Diesely jsou všeobecně těžší na předek než benzíny v podobném obsahu. S benzínem se mi jezdí serpentíny lépe.

0/0
24.1.2014 23:22

M93o62j15m62í92r 50O10h93n58o51u57t45k80a 4506617542562

Mazda dělá auta, která je radost řídit. Pochopit to lze jen tehdy, když si to člověk vyzkouší a může pak porovnat. Nejde o výkon motoru, ale o jízdní vlastnosti. To že se tolik u nás neprodává je dáno tím, že evropa není hlavním trhem této automobilky. (Mimochodem v USA prodávali M6 s motorem o výkonu 270 koní.) Záleží však na člověku, co upřednostňuje. Proto ať si každý jezdí v čem je libo.

+3/0
24.1.2014 17:27

F27r63a71n87t19i71s76e83k 76M30i48k71e84s 8693187780172

Je to tu samy odbornik a expert;-)

+2/0
24.1.2014 17:03

K43a44r72e72l 83N34o34v90o57t28n62ý 7269286949236

Taky mám z redaktorů takový pocit...

+1/0
24.1.2014 21:08

D86a55v82i29d 61H36o84l89m37a77n 7265305613319

Tak opravdu nevím... Jedná se o reklamní článek nebo neskutečně pochvalné hodnocení redaktora ? ...lehká, skvělá, ladná, svěží.... Mazda určitě není špatné auto, nic to však nemění na tom, že se mi tento moderní a vychvalovaný tvar vůbec nelíbí a spletu si ho s korejcema, oplama a frantíkama.

+1/−5
24.1.2014 16:06

J73i80ř48í 66N72e17u26m80e83i42s39t47e95r 2602525233661

Skoro bych doporučil očního, v tom případě.

+8/−2
24.1.2014 16:25

D57a35v34i83d 38H85o88l26m79a58n 7535445933679

K očnímu pane pravidelně chodím. Ale co s tím naděláte ? Uvedená Mazda se mi prostě nelíbí !

0/0
24.1.2014 20:57

J13i71ř69í 83Č46e23r59n55ý 9868953162716

Krásné:-)  Interiér na úrovni Evropy před 10 lety...R^

0/0
24.1.2014 14:28

T24o40m33á46š 23C21h67r94a36s47t44n94ý 2598499919571

Takto je vlastně lichotka, jelikož Evropa ho nemění už 90tých let :D

+3/0
24.1.2014 17:03

P71e45t88r 74Š35i74m36e76č16e10k 2170125471372

Tchán z německa měl dvě protože u nich pracuje, ale obě šli po dvou letech dál. Teď má passata a zatím dobré. Jak píše kolega, kdyby se mě někdo ptal na seznam značek tak mezi prvními deseti by určitě Mazda nefigurovala. koukněte na ceny někde v bazaru u těchhle aut. Jsou na třetině ceny po 4tech letech, proč asi?! Já osobně mám octavku 4x4 z aaaček z Olomouce a už 4roky si nemůžu stěžovat, kromě nafty a oleje jednou za rok, jsem do ní nevrazil ještě ani korunu.;-D

+3/−5
24.1.2014 13:40

V77o65j45t98ě12c49h 34R17o31z82s98í18v45a32l 5480513635194

ukazte mi jedno auto (typ), ktere neni v po 4 letech na tretine ceny. na tretinu cena auta pada cca uz po dvou letech.

+6/−1
24.1.2014 15:01

P62e39t34r 69Š81i74m63e49č14e56k 2400235131652

Octavka a fabka stačí se koouknout do bazarů nebo na net (třeba tady:  http://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=29042461&make=109&model=261&ymin=2010&ymax=2010&power=103-103 nová stála 500tis.......:-/

0/0
28.1.2014 22:32

R56a97d68e77k 58S59c47h52ö32n 2646243165745

Dobrý den,

můžu se zeptat, kolik km za rok najedete? Já totiž jezdím v Octavii TDi 4x4 a horší auto, co se poruchovosti týče, jsem v životě nemělRv Mám za dva roky 100.000km a v servisu jsem co měsíc;-O a nejsou to žádné maličkosti. 2x! haldex s diferákem, prasklé zadní pružiny, prorezlý chladič (ano po dvou letech), ložiska v kolech atd.atd.atd.

0/0
24.1.2014 17:59

L26i39b13a 37R64u45s97n48á18k 2130184825701

Se Scautem jsem za 5 let najel 200 tis km a kromě pravidelného servisu se s tím autem nemuselo dělat vůbec nic.

0/0
26.1.2014 2:02

P44e61t44r 77Š75i17m78e42č61e46k 2620705911132

Ta moje byla bouraná (to mi v bazaru řekli) a najezdím cca 40tis za rok (Ostarva - Praha -Ostrava). Mám ji 4tým rokem a jak říkám, nevrazil jsem do ní ani korunu. Profesionálně opraveno, žádný problém s geometrií, 4x4 funguje nadmíru dobře, vše OK. Jaký máte rok?8-o

0/0
28.1.2014 22:36
Foto

M71a19r16t68i54n 75K98o47k19e10š 3288754771150

Já jsem prodal pěkně zachovalou a udržovanou po čtyřech a půl letech se 108000 km za cca 45% původní ceny.

0/0
25.1.2014 14:49

H26o48n93z59a 93K87o25p 1846174540871

To je jednoduchá odpověd proč. Protože podprůměrná inteligence kupuje oktávky, který jsou předražený a ti chytří, kterých je jak šafránu si zajdou pro lepší, luxusnější a levněkší mazdu.

+1/0
28.1.2014 9:04

R16a37d41i63m 92K50a66l71a41s 2350386122441

Nevím čím to je, ale když si tak představím, že si mám koupit auto, napadnou mě všechny možné značky, ale mazda v nich asi nebude. To není hodnocení kvality -  to je jen popis toho, na co si první vzpomenu. (A aby mě někdo nenapadal, nepomýšlím hned zrovna na mercedes s bmw.) A také to neznamená, že z toho myšlenkového výčtu značek považuji všechny za kvalitní. Zkrátka mazda v mém podvědomí příliš nefiguruje a skoro bych řekl, že nejsem sám. Nefunkční reklama, marketing? To už bych (když zůstanu u japonců) spíš měl asi tendenci uvažovat nad toyotou.

Jinak k autu - z venku pěkné, snad jen ten zadek je takový tuctovní, interiér mě nestrhnul, ale špatný není. Také bych se ozval proti tomu strachu z turba, nejsem přítelem downsizingu, ale turbo považuji dnes za naprosto standardní součást motoru. A když se k němu člověk chová slušně, není s ním problém. Navíc také dnes jeho výměna přijde na cca 12 tisíc, takže to zase není takové drama. A ozval bych se také proti strachu z elektroniky. Jezdím autem, která má čidla všeho možného i dost elektroniky, a jestli jsem měl s něčím problém, tak to bylo standardní čidlo teploty za tři stovky, které má na autě úplně každý.

0/0
24.1.2014 13:31
Foto

M62a17r70t95i52n 44K58o10k39e72š 3258224511120

Nefunkční prodej . to je jako ptát se, jestli bylo dřív vejce nebo slepice. Mazda je malá a samostatná automobilka z druhého konce světa a tuzemský ani evropský trh pro ni není prioritou. Drtívá většina produkce se prodává v USA, Rusku, Austrálii, Japonsku a až pak přijde na čadu Evropa. Tomu odpovídá i podpora zastoupení, které zase nemůže zahrát velké divadlo s malým kašpárkem. Netvrdím, že ten současný importér je ideální, ale za skomírajícího Auto Palace bylo definitivně hůř.

0/0
25.1.2014 14:54

L75u13k87a85s 12B60u79c48h48t66a 8829260594617

Já to říkám stále. Jezdím tady Mazdou, 6 pár let starou z áček a když sednu do něčeho jiného stýská se mi po samuraji...

+5/0
24.1.2014 12:36

M45a78r87t46i59n 96K86u27c28h42a72r94í87k 7762637253511

auto je to supr (máme ročník 2010) a svezení je skvělé. V porovnání s mondeem, passatem nebo oktafkou je patrná zejména obtížně popsatelná atmosféra vevnitř a při jízdě - klid, ticho, pohodlná sedadla a nadbytek místa, přitom je však útulná a s každým dotekem cítite bytelnost. Palubní počítač je nic-moc intuitivní, červené osvětlení já osobně nemusím, ale přežiju... ovládaní na volantu šipkama (jakoby roletkování z menu) dost odvádí pozornosť. A také je nemožné něco nastavit od spolujezdce! Kombík má větruvzdornou roletku, takže vám nenafouká dovnitř během nakládání věcí do kufru. Mám benzín, s kterým nebyl naprosto žádný problém, a má teď 160 tisíc. Bohužel má pětikvalt a spotřeba je tudíž pořád nad 8,5-9. Ale zas je to obrovské auto, takže se nebudu šklebit pro pár deci benzínu...

+4/−1
24.1.2014 12:32

V13l23a35d83i96m95i92r 92K37r75a90u15s 6881848694530

myslim, ze si vitezstvi zaslouzi. stejne jako oktavka druhe misto. ani jedno z nich neni vubec spatne auto. navic cenova politika mazdy vubec neni mimo misu, narozdil treba od me oblibene hondy. exterier mi prijde trochu moc radikalni, vice se mi libil posledni facelift minnule generace. interier je ale super, to je presne muj styl. kazdopadne pro mazdu R^

+1/0
24.1.2014 12:24

R38o65m91a70n 83K50r41a74t21o71c43h92v39í60l 6956947826274

Cenová politika?

Mě se podle ceníku Mazdy zdají drahé.

0/0
24.1.2014 12:49

T24o15m17á87š 96C90h82r69a86s75t59n42ý 2118829819941

Odpovídající kvalitě Mazdy, a nekvalitě konkurence :)

+1/−1
24.1.2014 13:09

R97o83m71a52n 83K61r80a59t71o35c61h10v62í76l 6796947326704

Takže levná není.

0/0
24.1.2014 15:20

T70o64m46á49š 67C10h86r24a63s65t25n78ý 2698609209441

Nechtěj slevu zadarmo ;-)

+2/0
24.1.2014 17:04

C61y21r33i39l 43P61a33v56e25l71k38a 4826162208945

Mazda 6 má vše, co od auta očekávám. Motor bez turba s dostatečný objemem a výkonem, krásný design, je velká, má perfektní jízdní vlastnosti, nestaví své kvality na elektronických kurvítkách a ne škrabce ve víčku nádrže, cena je přiměřená. Asi proto vyhrála anketu. Perfekt. R^

+9/−1
24.1.2014 11:38

R63a19d39i22m 26K58a57l25a71s 2650696972241

Já se na škrabce ve víčku nádrže také nerozplývám a nikdy jsem škodovku neměl, ale... Při každodenním ježdění člověk ocení ty úplně nejobyčejnější věci, které sice nejsou cenově nákladné, ale mají smysl a řidič jich využívá velmi často. Ať jsou to odkládací prostory v autě, ať je to způsob zavírání kufru (pokud není v elektrice), protože mít každý den špinavou ruku a sedat s tím do auta, je celkem otrava. Když se pak posunu dál, tak je to vyhřívání volantu, teď v zimě než se to všechno zahřeje a vyhřeje (ne všechny modely aut mají tuhle možnost v příplatku). Dnes také říkám, že když kupovat auto tak buď rovnou s nezávislým topením anebo ho tam aspoň nechat dodělat. Protože ta ranní rozmrazování jsou celkem otravná, nehledě na to, že se ničí motor. Zásuvka v zavazadelníku, možnost gumové podlážky, úchytky, aby věci v kufru nelítaly atd. atd.To jsou věci, se kterými se potýká každý, ale kolik aut je podobnými prvky vybaveno? A při popisu a hodnocení vozu hodnotí (někteří novináři), jestli je tlačítko klimatizace kulaté nebo hranaté a jestli je pěkný nebo hnusný klíček/karta k autu...

+5/0
24.1.2014 13:45

R43a92d64e11k 89K28l24u67d71s92k37ý 9189401881339

auto roku, ale ať se podívám kam se podívám, tak všude píšou Mazda 6, přitom správně je to Mazda6, bez té mezery mezi Mazda a číslovkou 6 ;-) to je takový problém, to napsat správně??? To si toho profíci novináři nevšimli, jak se to píše? jak píšu, je to téměř na všech webech, není to kritika tohoto konkrétního článku, ale všeobecná otázka.

0/0
24.1.2014 10:39

D94a70n14i17e52l 69K60r69o40n47e92r 7844144946617

The Mazda6 or Mazda 6 (known as the Mazda Atenza in China and Japan) is a large family car produced by the Japanese car manufacturer Mazda since 2002, now in its third generation.

+3/0
24.1.2014 11:24

S63i18l22v32e17s37t92r 86Ž94i37l91k26a 3122140859696

Bez stálého pohonu všech kol  nemá automobil smysl. Kdo jednou pohon všech kol vyzkouší  nemění.  Měl jsem řadu automobilů včetně Audi, BMW, Mazda....ale prostě po vyzkoušení Subaru Impreza jsem propadl kouzlu stálého pohonu a již značku neměním.  Dnes mám Subaru Forester turbo, perfektní.

+1/−13
24.1.2014 10:30

J33a29n 10H60a61v54r54d81a 4321349634959

Píšete hlouposti. Vy jste klidně mohl propadnout kouzlu pohonu 4x4, ale obecně tvrdit, že auto bez stálého pohonu všech kol nemá smysl může jenom popleta.

+14/0
24.1.2014 11:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.