Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spor o klimatizace: Brusel popotahuje Německo kvůli odbojnému Daimleru

Evropská komise se rozhodla zahájit právní kroky vůči Německu kvůli rozhodnutí německé automobilky Daimler, která odmítla odstranit zakázané chladivo z některých nových aut. Podle agentury Reuters to ve čtvrtek řekl evropský komisař odpovědný za průmysl Antonio Tajani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B79o39n72i87f92á97c 12H16o95n23z25í58k 5742149703650

z clanku jsme se dozvedeli, ze ekoterorismus je stavenej v EU nad zdraviRv

0/0
28.1.2014 16:27
Foto

J65i49ř22í 65K74w42o72l83e75k 5653207178179

Držte se! Bruselská akce totiž vypadá, jako typické české "úřednické šméčko". U nás kdysi hygiena přikázala v restauracích bezdotykové baterie a záhy se ukázalo, že to byla byznys akce nějakého úředníka a několika jeho známých. Hygienou schválených baterii (těch s certifikací) se prodalo i tak tisíce, než se to provalilo. Samo že vše bylo původně zdůvodněno odpovědnou péčí o zdraví lidu. Stejně jako měnící se požadavky na autolékarníčky, kdy se vyhodily desítky tisíc "nevyhovujících" a pořídily se ty "jedině správné ©".

+1/0
28.1.2014 2:05

P68e46t77r 93M98i91c71h60a25l 2940714301132

"Daimler říká, že nové chladivo představuje bezpečnostní riziko, my jej však nevidíme," komentuje rozhodnutí komise Tajani.

No, tak jestli nevidí, co je to fluorovodík, tak jsou tam všichni slepí.

Fandím Německu a Daimleru. R^

+4/0
27.1.2014 15:48


R69a50d51e87k 14N40e42u43m15a84n15n 5592342468665

Hlavně je divné, že je vlastně schválený jeden jediný výrobce - majitel patentu na tu novou směsEURv

0/0
25.1.2014 23:42

Z87b22y37n86ě93k 97Č37e76j47k63a 5756218981143

Neni jedninne schvalene, ale je vyvinute jako nahrada r134a. Jine alternativy prakticky nejsou.

0/0
26.1.2014 23:01

F50r54a49n44t71i72š31e41k 86H60á78j73e73k 2626609721445

Hmmmm ......... ať jde EK do "Brusele" !!!

+6/0
24.1.2014 13:40

N73i54k14o71l13a67j 83K36r14e41č73e14v 5332376283435

Vlk se nažral a koza zůstala celá! To jako vždy vyšumí.

0/0
24.1.2014 12:19

V38r64a40t64i24s62l72a45v 55C34h75a18r29v33á73t 4251732282123

Už aby vzali europoslancům tu jejich velmi drahou hračku, ktedrou musí pltit všichni daňoví polatníci a EU rozpustili. Oni dodnes nepochopili, že každý národ má jinou mentalitu a také výkonnost ekonomiky a od toho se skoro vše odvíjí.

+3/0
24.1.2014 10:56

P66a93v41e47l 86R65y17b66a 8401561370639

nová náplň je nejenom nebezpečná ale také výrazně dražší! Toto není nic jiného než výsledek lobbingu Honeywell a DuPont v komisi EU. Aby taky ne, když už v Číně postavili továrnu na tuto náplň za miliardu... Rv;-O Fandím Daimleru! R^

+10/0
24.1.2014 10:56

P32a59v40e45l 97R30y18b29a 8201801680259

http://auto.idnes.cz/nebezpecne-chladivo-do-klimatizaci-dud-/automoto.aspx?c=A121228_162429_automoto_vok

0/0
24.1.2014 10:57

F77i90l74i16p 79T67ř58e39b15a 6353610488956

No, na obranu EU si nemyslím, že to s tím fluorovodíkem bude zas tak žhavé. Pravděpodobně vzniká, v zanedbatelném množství. Zanedbatelné množství flourovodíku má zanedbatelný vliv na vaše zdraví (svářeči nerezových konstrukcí ho dýchají dnes a denně, jenže automobilka jako Daimler si nemůže dovolit "zanedbatelné" pochybnosti ohledně bezpečnosti svých aut.

Tak, a když máme tohle z krku, nechť laskavě Evropská unie táhne s celým svým "ekologickým" diletantstvím kam se patří...;-O

+4/−1
24.1.2014 9:47

M27a53r97t16i94n 42P88u28c70h52e57r88n87a 9747930659977

Oni dost riskuji, vemte si, co jim provedli frantici - prekvapive podporujici Dupond. Nemyslim, ze delaji z komara velblouda..

+1/0
24.1.2014 9:56

R90i84c34h26a68r94d 89T11r85e71f96i96l 4571965979900

Merkelová si zadupe a EK stáhne ocas. To si zatraceně rozmyslí rozházet si Německo.

+6/0
24.1.2014 9:10

P48e80t76r 19T22y24č48k79a 6965172479272

Pokud kvůli tomu novému chladivu někdo zemře tak by pan Antonio Tajani měl být obviněn z vraždy. Ať už jde Brusel s těmi skleníkovými plyny do Brusele. Proč neřeší kontejnerové lodě, které vypouští mnohem víc skleníkových plynů než auta?

+8/0
24.1.2014 9:03

P27e91t91r 63H72á16j43e76k 4240792571574

Nejvyšší čas podniknout kroky proti evropské komisi. Perly, které z nich padají se začínají povážlivě zvětšovat...

+12/0
24.1.2014 8:53

L17a15d19i69s90l31a22v 55K59a96l49o93u27s 7565856761450

Doporučuji Německu vystoupení z EU.;-D

+3/0
24.1.2014 8:47

R54a29d61e56k 72M82i93t79a43s 6331518621300

Pise se tu pouze o Daimleru a jak na tom jsou ostatni automobilky??

Ty to tam bez reci plni??

+1/0
24.1.2014 7:39

A76l68e32x28a11n17d15r 78K88o74s93t90k67a 5309516979456

Ano, plní. Pouze u Mercedesu jim záleží na tom mít živé klienty.

+1/0
26.1.2014 11:19

R26o30b66e41r68t 60B94a10l44a31b24á89n 9562963692

Tohle nemá s ekologií nic společnýho. Podstatná je na tom ta "jediná schválená náhrada", tedy lobby a byznys.

+13/0
24.1.2014 7:38

P91e38t29r 80Z71d98e54n77ě70k 2654659534

Co ještě musí v Bruselu vymyslet, aby všechny ty neschopné úředníky policie zatkla a nechala je na 3x60 let tvrdnout o chlebu a vodě!!

+9/0
24.1.2014 6:21

M66a65r15t62i51n 81H96e16r31z95i88g 5176177367270

Však co, všichni ví, že auta zabíjí a lidí je dost... :-D

+1/0
24.1.2014 1:45

P66a84v89e88l 41S77ý33k98o38r10a 7707352467711

A nemá USA ještě povelene pro sebe R 22 ?

+3/0
23.1.2014 23:06
Foto

I51v94o 74P13a16t38t44a 9392670712170

Vůbec mne to nepřekvapuje. Brusel nám již dříve vnutil jinou toxickou látku, metanol. Všimli jste si, že ti co míchali metanol s etanolem a ve velkém a ten jed prodávali, jsou obžalováni pouze za daňové úniky? Ta úmrtí a postižení včetně trvalé slepoty se jich jaksi netýká! 

Co myslíte, je EU žalovatelná? Jasná odpověď je, že není. Jinak by ji naše vláda musela jako metanolového traviče několika desítek občanů zažalovat. Jen a výhradně rozhodnutím na úrovni EU bylo schváleno v r. 2010 použití metanolu do nemrznoucích směsí a následně jsme byli přinuceni diktátem z Bruselu vyškrtnout metanol ze seznamu zvláště nebezpečných jedů. Teď máme skoro v každé domácnosti zvláště nebezpečný jed v podobě kapaliny do ostřikovačů a zacházíme s ním jako s běžnou, nejedovatou látkou a to přesto že je a zůstane metanol, navzdory rozhodnutí EU, zvláště nebezpečným jedem.

+11/−2
23.1.2014 23:05

P89a47v95e49l 21S72ý44k80o86r91a 7797762347751

Porád něco, jednou Cyklon B, jindy Metanol, Pak R1234YF....

zkoušeji všechno možné

+2/0
23.1.2014 23:10

V42á65c75l62a80v 55H59o44s79c10h 8246148112971

Ich drücke Daumen der Firma MB!

+1/0
23.1.2014 22:46

D81a36n27i27e80l 80K86r85o12n88e87r 7974904646837

Daimler - tady je svet jeste normalni...

+15/0
23.1.2014 22:13

L58u25b96o78m40í94r 77V62r15t90a61l 6980547671941

Němci by celý Brusel měli poslat k šípku. Běžní řidiči Německo podpoří a to myslím že bez výhrad. Brusel to jsou novodobí teroristi. Začalo to žárovkama, pokračuje chaldivem do klimošek a nakonec nám budou nařizovat politiku jednoho dítěte po vzoru Číny, ne? Nakopal bych je....

+11/0
23.1.2014 21:24

T59o74m61á94š 52C87h56r62a86s73t81n63ý 2948609319841

spíš 10 dětí, pokud chce mít Brusel bílý aspoň v uniformovaném bezpečnostním sboru chránícím část politickou od přistěhovalecké ;-D

+2/0
23.1.2014 22:48

J27o35s69e13f 13Š73e21m35e28l80í41k 7279171630807

No jenom pozor, aby si celá skvělá EU s Německem poněkud nenaběhla na vidle.

Protože pokud tihle opustí EU, kdo bude platit dluhy těch ostatních? A Jožka Baroš i se Šulcem a van Hurvínkem budou bez "práce".

+14/0
23.1.2014 21:20

P36a55v65e33l 82J62o11n35á51š 5471255759405

Přeji si do svého vozu nové chladivo. Jen bych prosil pány z Bruselu, aby byl povinný tetrachlorový hasící přístroj.  Ať to mám jisté, kdyby to chladivo na otravu nestačilo..... Brusele, Brusele, nechceš jít do ( ! )?

+10/0
23.1.2014 21:18

J19i97ř14í 93P46o19c17h80m11a42n94n 5854632369762

My máme jiný názor, my komise a co to je, parta zaplacených umaštěnců, co akorát sajou prachy, a't už celou tu eu rozpustí a bude klid

+8/0
23.1.2014 19:49

L71u56b38o55m32í91r 55V18r38t37a47l 6320257101271

Mně by postačil Šengenský prostor. Mám ten název špatně vím to, ale je mi to upřímně jedno. Všichni víte o čem je řeč. Šengen zaručuje volný pohyb osob. To je fajn. Zbytek jsou destruktivní pitomosti včetně dotací.

+12/0
23.1.2014 21:26

J65a87n 96A80n26g30e75l47o80v96i56č 2101347232696

A můžeme pokračovat:

Solární tunel: k tomu není co říct, to je prostě krádež za bílého dne.

Řepka: Huntujeme si motory, půdu, vysokou a peněženky kvůli nesmyslu, kterému už snad nevěří ani ekofanatici.

Rtuť: ročně u nás skončí na skládce 75 kg rtuti z EU nařízených zářivek, to odpovídá 30 000 rozbitých EU zakázaných teploměrů každý jeden rok...

+10/0
23.1.2014 18:54

D46a29v35i34d 63R94y18c68h52e47t63s88k74ý 9666971860900

Mercedes má u mě plus za boj proti ekofašismu. Ta náplň při úniku otráví posádku, hlavně že se neuvolní plyn co by mohl oteplit planetu. To že náplň stojí 10x tolik a má na ni patent jediná firma je určitě náhoda. Ne že by Honeywell měl v hlavním městě Evropského svazu nějaké lobbisty, to rozhodně ne.

Čína vypouští 100x tolik svinstva, tam ale nemůžou zelení paraziti počítat s platem europoslance, ale akorát s držkovou.

http://zbyhnev.com/2013/12/22/srabaktivismus/

+34/0
23.1.2014 18:02

D80a82v76i16d 87R82y19c55h94e19t56s58k74ý 9916301940680

geniální věta 

Srabaktivista je člověk, zabývající se více, méně či zcela smyšlenými problémy v rozvinutých zemích, zatímco mnohem vážnější a skutečné problémy téhož rázu na jiných místech neřeší pro jejich nevýnosnost, a s nimi se pojící osobní nepohodlí a nebezpečí.

+12/0
23.1.2014 18:03

V89í28ť95a 90N45o32v56á29k 1538423625411

Honeywell?? Nejsou to ti borci přes azbest? :-)

0/0
23.1.2014 23:58
Foto

P11a79v82e19l 64Č29e51r46n62í57k 1468265780680

Pokud si mám vybrat, jestli při nehodě auta uvolním trochu skleníkového plynu, který se v celém množství vzduchu ztratí, nebo jestli se nadýchám jedovaté látky, tak mám volbu jasnou. A jsem rád že aspoň někdo stále myslí logicky a je schopný si určit správné priority.

Ekologii fandím, ale rozhodně ne za cenu zdravotních rizik.

+22/−2
23.1.2014 17:32

J85i60n20d77ř55i43c93h 16Š75k78o89p10e44k 4605291860445

Být Německem, tak naopak pohrozím, že přestanu dotovat EU, případně úplně vystoupím

Bez Německa to mohou rozpustit, protože to neufinancují

+33/0
23.1.2014 17:30

K50a56r24e93l 38V73a48c20h72u77t 9583152419813

Též mě vyloženě štve, jak úředníci EU tvrdošíjně lžou, že je jimi "schválené" chladivo bezpečné - když němečtí automobiloví experti tvrdí, že bezpečné NENÍ (protože se vlivem vysokých teplot úpři hoření rozkládá na jedovaté zplodiny) ;-€  ... Z toho je aspoň vidět, jak jsou úředníci nejen natvrdlí, ale v určitých případech dokonce životu nebezpeční.  ;-O :-/ Rv

+10/0
23.1.2014 17:56

K79a21r76e45l 94V18a75c85h28u46t 9933132139293

Podle mne by bylo potřeba pořádně ty bruselské kanceláře jaksepatří "provětrat" a důkladným šetřením zjistit, kolik kdo pobral peněz (úplatek) za to, že to nevhodné chladivo schválili !!!  ;-€ ... HNUS!

+6/0
23.1.2014 17:59

P64e83t89r 26H75l23o95u68š64e73k 9576863715661

Tak Brusel popotahuje Německo kvuli Daimleru a pohrozil už také Británii, Lucembursku a Belgii - no není to k popukání? ;-D

Nejlepší by bylo kdyby Brusel vyhlásil válku Německu, Belgii, Británii, Lucembursku, Nizozemsku, Francii, Španělsku, Portugalsku, Irsku, Dánsku, Rakousku, Itálii, Švédsku, Finsku a pro jistotu i všem zbývajícím zemím upadajícího spolku zvaného EU.

Daimler má ode mě R^

+23/0
23.1.2014 17:11

9821644450117

Ono už jen ten paradox, že Brusel hrozí Belgii....

+12/0
23.1.2014 17:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.