- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lexus udělal s LS400 do ospalé ameriky díru, stejně jako o pár let dříve udělaly německé značky. Tradiční americké koráby s mizerným podvozkem a jízdními vlastnostmi neměly šanci.
Lexusy jsou i dneska rozhodně sympatické, líbí se mi japonská auta a jsem rád že mají luxusní značku. S manuálem ale nejsou k sehnání a u nás existují prakticky jen hybridy.
Lexus mne nikdy neuchvátil. Ani exteriérem nebo interiérem. A benzínové osmiválce? Ty jsou dobré opravdu tak na americký trh.
Tenhle Lexus je úžasný kočár a jde dneska koupit za pár korun a většinou funguje.
když jsme vezli s kamarádem domů koupený LS za úplně směšné peníze, tak jsem prohlásil, že by to mělo být trestné, že by měla existovat minimální cena takovýchto aut
Víc se mi líbí ten Legend na tý druhý fotce To je štramák
Zli jazykove tvrdi, ze Lexus okopiroval Mercedes W140 tak dokonale, ze jako jedno z mala Japonskych aut ma vicko nadrze napravo . Ale jinak kara dobra :).
Dnes dobývá Ameriku snad Hyundai... Toyota i se svým Lexusem nabízí svá auta i s nu,ovým úrokem na i 6 let. Tak jak to kdysi dělaly americké automobilky. Pravda, Amík s tlustým kontem si koupí raději Lexus než Mercedes. Však ví že na Lexus mercedes nemá (motorem už vůbec ne co se kultivovanosti týče).. Nicméně situace se na americkém trhu aut poněkud mění. Samozřejmě vládnou Ford řada F a CHevy Silverado na které na americkém trhu nemá žádná automobilka. Oblíbenost velkých trucků opět stoupá a nejpropdávanějším vozidlem v Americe je už hodně přes 20 let Ford F. To vám ovšem iDnes asi nenabídne. Jde přece o něco jiného než o pravdu... Takové články házím do hajzlu.
Článek je o limuzíně od Lexusu. Co sem motáte trucky?