- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Brzdy jsou základ, kupujte proto když už starší auto, tak z prověřeného a velkého autobazaru. Ne od Jožky Píska v komisi u výjezdovky za Horní Lidčí :-) ... já už jsem poučen. vytažení ze závěje není někdy vůbec sranda.
To jste opsali můj loňský příspěvek v diskuzi? :)
Pak instruktor - výbornej , ta znuděná frajerka co tu fabii drží jako autíčko na matějský s orbitkou v hubě - katastrofa
Radit zacatecnikovi, aby s kopce vyuzival zaveje? To ho leda roztoci.
Stejne tak kdyz to s kopce zacne klouzat, nepomuze spojka, jen se to vic rozjede.
Při točení reportáže žvýkat žvýkačku?
Kdo panebože vymyslel tu často opakovanou nesmyslnou radu, že na sněhu se má brzdit podřazováním místo použití brzdy? Jednak motor brzdí jen jednu nápravu, takže se nevyužije plně adheze mezi pneumatikami a vozovkou, navíc když po podřazení rychle pustíte spojku, kola se utrhnou (a pokud někdo potřebuje tyto rady, bude to začátečník, tudíž tu spojku asi pustí rychle). Mnohem účinější a jednodušší je prostě s citem přibrzdit.
Pokud nemám ABS tak mám alespoň jistotu, že se mi nezablokují kola.
Kdyby vetsina autoskolo byla co k cemu tak takovedle veci ucej zaky jiz v autoskole pokud neni snih aspon tereticky pokud je snih klidne prakticky. Ja mel to stesti ze sem dostal jak teorii tak praxi a sem za to rad
Ale v základní škole to bylo asi naopak....
V clanku neni nic o jizde s automatem Ale co, rok co rok je takovych clanku tucet.
Nic ve zlém, ale pomoci si při prokluzování kol ruční brzdou je dnes rada nad zlato, protože většina aut je předokolka.
To kdysi platilo na zadokolky, kterých dnes jezdí minimum.
Kdo ale umí, tak u předokolky může lehce sešlápnout pedál brzdy. Ale jen lehce.
Popravdě, ono nejvíc pomůže pískem si podhodit záběrová kola, než blbnout s brzdami. Trocha písku není nic, co by nemohlo v autě pro jistotu se v kufru povalovat.
Oni tu ruční brzdu měli podle mě proto, aby to v kopci necouvlo.