- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můžete mi někdo vysvětlit, proč nejezdíte celoročně na univerzálních, celoročních pneumatikách?
dokud pneumatika udrží vzduch, tak je blbost ji vyhazovat!!!!
Jezdit v létě na zimních abych ušetřil? Dobrá hovadina. Nevím jak vy, já mám na zimních minimálně o 0,6l/100km vyšší spotřebu (bavíme se o číslech mezi 5 a 6, nikoliv o těch, kde je 0,6 zanedbatelných :-)). Takže i kdybych ujel jen 10000km za sezónu, jsme na minimálně 60 litrech, gumy pár let vydrží - opravdu si myslíte, že se to vyplatí??
když jsou ty zimáky kvalitní tvrdý číny, tak u těch je spotřeba naopak NIŽŠÍ, takže dojíždění v letě se vyplatí dvojnásobně
Sylšel jsem, že se má uzákonit zakázání dojíždění zimáku v létě... ?
Takže bude zákonem stanoveno přezouvání na 1.11. a 31.3. a pneuservisy a řidiči se z toho zblázní.
Věci rádoby kvalitních značek made in China nekupuji,nevim proč bych si třeba měl koupit počítač HP nebo brusku Bosch z Číny ,to si raději koupím počítač Lenovo z Číny od číňanů,nemusim ještě živit centrálu.
Na ledu je úplně jedno jakou gumu máš obutou...... A ať máš obuto cokoliv,musíš jezdit s hlavou !!!Všechny testy musíte brát s určitou rezervou, neni nikdy stejných podmínek !!Jen takovou zkušenost,s plně obsazeným autem v létě na zimních gumách jsem to ubrzdil když předemnou havarovalo auto a ty dvě auta za mnou aby mě nesestřelili skončili vedle v odstavném pruhu předemnou. Byla to cesta na Benešov.....
Na ledu není úplně jedno jakou gumu máš. Pokud jde o to někde opravdu vyjet, tak s kvalitní gumou je rozdíl znát.
guma vydrží 50 let.Zrovna nedávno jsem obul zimní sadu gum z roku 1996,byly nové a pořád jsou jako nové,jezdí se na nich uplně normálně.
Na Hondě CRV mám zimáky Cooper weather master. I když jsou mimo žebříčky pseudo nezávislých testů, drží na sněhu jako přibité, což v 650 mnm je nutnost. Potřebuji spolehlivé jízdní vlastnosti auta, ne abych ohrozil sebe nebo jiného.
Vzdycky jsem kola prehazoval, mel jsem 2 sady, letni na hliniku, zimni na plechacich. Pri 14 nebo 15 palcich mi to moc nevadilo. Nekupoval jsem vylozene levne pneu, ale ani drahe (vyjimkou byly jedny letni GoodYear Racing, sam nevim co me to napadlo), jinak proste prumer - rekneme. Testy jsem se snazil pri nakupu sledovat. Negativni zkusenost jsem nikdy nemel s zadnymi z nich.
Pred 2 lety jsem dal na nove auto (jezdim s tim hodne i do lesa) 18 placove celosezonni CrossContacty (byly k tomu zadara). Zpocatku jsem mel takove tendence opet podle svych zkusenosti zacit tocit 2 sady az tohle sjedu. Ale uz to neudelam. Koupim dalsi poradne celosezonni. Jasne, neni to pro kazde auto, ale pro vetsi SUV ve ctyrkolce je to ideal. Auto samo o sobe je tezsi, tolik nejede, potrebuju se obcas nekde prohrabat v lete i zime. A jsem celkem klidny ridic. Kdyz se na ty soucasne gumy podivam, je to vlastne zimak navic s drazkami na vodu a (mozna) z tvrdsi smesi. Nijak zvlast se to v lete nesjizdi a dryi to celkem slusne. Skutecne jsem rozhodnut koupit dalsi az prijde cas. Poradne, to jo, klidne i priplatim,,, ale jen jedny.
To je zajímavé - tady výrobec tvrdí, že je úplně jedno, jak je pneumatika stará (= potřebuje prodat neprodejné zásoby), jindy zase varoval, že úplně dobrou, málo ojetou gumu musíte po pár letech vyhodit, protože je stará a vlastně rozpadlá, a musíte si od něj koupit novou.
"málo OJETOU gumu musíte po PÁR LETECH vyhodit, protože je stará" odpověděl jste si vlastně sám.