Diskuze
Praha chce přesvědčit lidi, aby se o auta podělili
Děkujeme za pochopení.
J61i91ř64í 56Š68e10j74n54o21h29a
Pochopitelně.
Stejně tak vystačí jedna žena pro dva a více mužů
Vzato čistě ekonomicky a ekologicky.
Ale málokdy to dělá dobrotu.
R64o88b80i53n 87Ž70i15ž18k62a
Pokud má někdo pocit, že po tom bude poptávka, ať si z toho udělá svůj byznys, ale proč by to měla proboha podporovat Praha?
Když už by měla někde Praha investovat do ekologičnosti dopravy, ať zafinancuje víc spojů na vytížených linkách MHD a nepouští se do nového projektu, který skončí draze zaplaceným fiaskem.
J41i17ř34í 96Š48e35j23n13o91h72a
Fiasko. Záleží na úhlu pohledu.
Opencard taky pro vybrané lidi nebylo fiasko ale naopak zlatý důl
K91a13r23e37l 58N89o34v27o46t46n87ý
CAR4WAY - za projektem totiž stojí Pavel Louda, majitel autosalonů Škody, Volkswagenu a Audi v Poděbradech, Kolíně a Pardubicích.
Pan Louda potřebuje někde udat auta která mu leží skladem za tržní cenu a magistrát v Praze mu vytvoří podmínky jako je vytvoření preferenčních pruhů, zvýhodněné parkování nebo pronájem lokalit nutných pro provoz carsharingu. Další příklad toho, že kdo maže, ten jede...
P72e48t41r 61Z21d50e42n40ě18k
Tohle řešení připomíná sovětské kuchyně v Moskvě, kdy jedna taková sloužila jako společná pro 7 rodin v sedmi pokojích. Děkuju nechci.
J55a21n 20K37r94p25e30c
1. zahranicni i tuzemske zkusenosti ukazuji, ze projekt naprosto tragcky nefunguje, protoze se ho neucastni ani desetina procenta ridicu. kvuli tomuto zarizovat jakekoliv uprednostnovani v doprave je pouze omezeni vsech ostatnich.
2. velka cast, mozna i vetsina aut zaregistrovanych v praze nikdy v praze neujela jediny kilometr. straseni takovymi cisly pusobi jen na slaboduche. zaroven zde neni statistika a vozech ktere se odregistrovaly z prahy. takhle to vypada, ze kazdy prazak dela 4 pracovni smeny denne a na kazdou jezi jinym autem a pak ma jeste jedno jen na nakupy...
K55a95r82e80l 79D37r61d74a
Auta v Praze je spíš problém Středočechů. Resp. Pražanů, kteří od roku 1990 z 1/3 přesídlili do okolí Prahy a pro nedostupnost MHD jsou závislí na autech a dojíždění za prací až do centra. Užívání P+R a přestup na MHD také není pro každého.
Statistiky tady moc neplatí. Mnoho lidí si drží trvalý pobyt v Praze.
D94a97n45i87e71l 25T53o13m42e34k
Asi bych si radši auto půjčil v půjčovně; moc se mi nepozdává zapojení magistrátu - to bohužel nesignalizuje dobrou věc... Proč magistrát dotuje jednu půjčovnu?
Ohledně nákladů - ta cena je v pořádku. Kdo tu operuje náklady 3 káble na kilometr, tak ale nejezdí novou škodovkou. Mám obyčejná auta, ale komplet reálné náklady mi vždy vyšly cca 7 Kč na km.
M10i93c60h91a50l 39P10a82v56l12á27t
Ono hodne zalezi na tom, jakou metodiku pouzijete pro vypocet. Ale prosty fakt je, ze je dost vyrazne levnejsich pujcoven, kde stari vozu nepresahuje 2-3 roky a nejedna se o zadne vraky. (To k doprave celkem staci, neni-li jedinym cilem machrovat pred sousedy. ;o) )
Ř30e94h19o95ř 90V49l14a32s21á44k
Nemůžete pro to najít nějaký český termín?
R86o65l18a25n52d 95M52i46k39l66o17s93z
Co třeba auto na půl. http://www.autonapul.cz
Nejlesi auto je auto na půl! :)
L69u24k36á93š 14V41a51ň78u54r14a
Jsem pro podporu a zvýhodnění městských aut do délky 3,8 metru, šíře 1,7 metru a hmotnosti do 1,4 tuny. Těmto autům bych umožnil i levné parkování. Ostatním bych výrazně zpoplatnil vjezt do měst.
T72o35m73á13š 35C91h80r75a48s79t31n88ý
Souhlas, víc místa pro moji turbínu
S23a37m51u75e96l 42R57a45z27i44m
Znal jsem jednu partu a ta tvrdila že každý bude pracovat podle svého nejlepšího svědomí a v výdejnách si bude brát jen to, co potřebuje. A jak to skončilo. ;)
I v jedné rodině jsou vždycky minimálně dva, kteří se o auto přetahují a tady takovýhle pseudokomunismus. A co když budou chtít třeba ujet z Prahy před povodní, jak se budou domlouvat?
L19u35d34v93í68k 95G44a72j80d41o89š82í91k
Tohle je zase jen reklama na "autopůjčovnu", které to asi moc nejde.
Neřeší to v žádném případě dopravní situaci v hlavním městě.
Tu může vyřešit jedině buď úplný zákaz vjezdu nerezidentů, nebo mocně zpoplatněný vjezd aut do centra města. S tím ovšem musí jít ruku v ruce citelné posílení MHD.
Žádné jiné řešení NENÍ.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...