Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší a nejpraktičtější Mercedes V nanovo jen se čtyřválci

Mercedesy nejsou už dlouho jen majestátní limuzíny, nabídka značky s hvězdou ve znaku se stále rozšiřuje, ke klasickým modelům dnes už patří osobní dodávka. Právě teď se představuje třetí generace třídy V, dnes známá jako Viano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12o31s63e44f 50N64o86v87á57k 7627797632598

A bude to schnílé taky už z výroby a po čtyřech letech zralé do šrotu, jako hromada prorezlých plechů?

0/0
2.2.2014 8:46

J15a46n 81L60i90b17i35c16h 9552528215513

Tak asi šestiválcům postupně odzvoní nadobro.

0/0
31.1.2014 21:38

M47i78c97h49a79l 87P69r87o59c38h29á56z77k54a 8895276958

Předpokládám a doufám, že šestiválce tu do roka budou, po třech letech s 2,2 jsem loni přesedlal na V6 3.0 a ten si nemůžu vynachválit. Jen ten 5kvaltový automat to trochu kazí, ale i tak se s tím jezdí výborně. S novým automatem bude 3.0 jasná volba :)

0/0
27.2.2014 13:18

P91e75t98r 34F40e98i42g59l 5368753810612

Mám teď Viano (2010) a k novému modelu asi toliko: předek nádhernej a super...zadek a protažené sklo níže do pátých dveří Rv...má to smysl jen s tím nejsilnějším motorem...mám nyní 2,2 CDI 160koní, protože jsem nechtěl kvůli pouze 5-ti stupňovýmu automatu 3,0 CDI. Teď trochu lituju...každopádně se mi ten zadek možná ještě začne líbit...;-)

0/0
31.1.2014 19:19

P76a55v77e52l 91H13a84m87m47e77r 4740197741988

Bral bych to, ale jen s motorem 1.0 TSI nebo 0,8 ecoboost. 2 litry je na takový vůz moc málo a je to neekologické

0/0
31.1.2014 17:16

J75o26s34e82f 45S27v17o19b63o75d22a 7266162789654

je mi jasne ze popudim nadsence luxusnich vozu , ale ja bych uz mercedes ani BMW ani zadny jiny - tzv "luxusni " vuz nechtel. ( spatna zkusenost s BMW X3 - 2007)  Udrzba a nahradni dily jsou neskutecne drahe a komponenty naschval poskladane tak aby si na tom clovek sam nevymenil pomalu ani zarovku. Na vsechno jsou specialni klice se vsim se musi do servisu... Nyni mam Toyotu a pokud bych menil tak asi pouze za Hondu

+2/0
31.1.2014 16:54

J88i52ř22í 87V35o82g81e50l 6142852516148

Dovolím si nesouhlasit. Běžná udržba vozu je zpravidla zdarma - třeba u MB je 6 let. Mimozáruční servis (záruka je dva roky) lze zpravidla řešit ve specializovaném, ale neznačkovém servisu, který se cenově nevymyká běžným servisům. Ani ceny dílů nejsou přemrštěné. Moje zkušenost je, že servisovat MB není o nic náročnější, než třeba Škodovku. Souhlasím, že do značkového servisu (třeba Chodov) nemá smysl jezdit.

Jinak Toyotu mám taky rád.

+2/0
31.1.2014 17:13

J39o58s23e11f 88S58v40o33b26o35d53a 7396642549664

pravda. Prvni majitel MB nebo BMW byva spokojen.. dokud zaruka kryje opravy.. ja jsem ale - bohuzel, vetsinou ten druhy ci treti v rade a pokud Vam na MB odejde treba automat tak to aby si clovek na opravu vzal hypoteku.  castecne chapu co rikate , a ja pouze hovorim z vlastni zkusenosti. zatimco na Honde a Toyote jsem bez problemu sam vymenil brzdy, chladic,starter, alternator a podobne u bavoraka bych na to potreboval specialni naradi a tyden dovolene..   :)

+1/0
31.1.2014 17:23

J91i11ř39í 74V96o15g32e57l 6342612306498

Já jsem sice první majitel, ale auta si nechávám více let. Kromě nového Viana (tam servis zatím neřeším) mám i deset let staré SLK. Na servis jezdím do servisu v Hostivici, kde hodinová sazba odpovídá hodinové sazbě většiny neznačkových servisů. Specializují se vysloveně na MB a umí opravit vše co jsem kdy potřeboval. Náklady tak nepřasahují ceny jakékoliv jiné značky. Jen to hce takový servis najít. Ale jsou.

+2/0
31.1.2014 17:28

L26u92k74a29s 95N93o22v77a60k 4499749323678

Kdyz odejde automat u jakehokoliv vozu tak je to na hypoteku, nicmene za zivotnost automatu bezne vymenite 2xspojku s dvouhmotakem a ste na cene repase automatu...

0/0
3.2.2014 0:01

J74i55ř49í 63V98o81g33e80l 6262892496738

Vypadá celkem pěkně. Ale představa, že uživatel třídy R,  přesedlá do Viana se čtyřválcovým dieselem, mi přijde poněkud lichá. Těch šestiválců je škoda. Byl to velký argument proti Multivanu.

+1/0
31.1.2014 16:29

S20t54a97n16i10s87l48a68v 19M24o39k50r15ý 8567452516752

Hned bych ho bral. Jen cena je nekde jinde nez bych potreboval:-)

+3/0
31.1.2014 15:05

J16i51ř36í 17K17o31c59u81r92e35k 6795964675108

A co Vito? Prakticky totéž, jenom mnohem dodávkovější interiér a tomu odpovídající cena ... srovnatelná s lépe vybavenou oktávkou...

+1/0
31.1.2014 16:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.