Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Největší a nejpraktičtější Mercedes V nanovo jen se čtyřválci

Mercedesy nejsou už dlouho jen majestátní limuzíny, nabídka značky s hvězdou ve znaku se stále rozšiřuje, ke klasickým modelům dnes už patří osobní dodávka. Právě teď se představuje třetí generace třídy V, dnes známá jako Viano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J78o83s27e21f 85N96o51v29á51k 7857667812938

A bude to schnílé taky už z výroby a po čtyřech letech zralé do šrotu, jako hromada prorezlých plechů?

0/0
2.2.2014 8:46

J37a33n 28L72i72b63i63c12h 9542898375133

Tak asi šestiválcům postupně odzvoní nadobro.

0/0
31.1.2014 21:38

M36i60c56h36a37l 71P60r27o86c43h57á65z87k36a 8905366508

Předpokládám a doufám, že šestiválce tu do roka budou, po třech letech s 2,2 jsem loni přesedlal na V6 3.0 a ten si nemůžu vynachválit. Jen ten 5kvaltový automat to trochu kazí, ale i tak se s tím jezdí výborně. S novým automatem bude 3.0 jasná volba :)

0/0
27.2.2014 13:18

P20e91t57r 48F84e86i36g59l 5208173750572

Mám teď Viano (2010) a k novému modelu asi toliko: předek nádhernej a super...zadek a protažené sklo níže do pátých dveří Rv...má to smysl jen s tím nejsilnějším motorem...mám nyní 2,2 CDI 160koní, protože jsem nechtěl kvůli pouze 5-ti stupňovýmu automatu 3,0 CDI. Teď trochu lituju...každopádně se mi ten zadek možná ještě začne líbit...;-)

0/0
31.1.2014 19:19

P49a76v39e37l 83H82a70m89m72e25r 4580947301758

Bral bych to, ale jen s motorem 1.0 TSI nebo 0,8 ecoboost. 2 litry je na takový vůz moc málo a je to neekologické

0/0
31.1.2014 17:16

J50o89s70e17f 83S37v72o74b14o79d45a 7546862749694

je mi jasne ze popudim nadsence luxusnich vozu , ale ja bych uz mercedes ani BMW ani zadny jiny - tzv "luxusni " vuz nechtel. ( spatna zkusenost s BMW X3 - 2007)  Udrzba a nahradni dily jsou neskutecne drahe a komponenty naschval poskladane tak aby si na tom clovek sam nevymenil pomalu ani zarovku. Na vsechno jsou specialni klice se vsim se musi do servisu... Nyni mam Toyotu a pokud bych menil tak asi pouze za Hondu

+2/0
31.1.2014 16:54

J98i77ř60í 52V51o38g92e79l 6352602516178

Dovolím si nesouhlasit. Běžná udržba vozu je zpravidla zdarma - třeba u MB je 6 let. Mimozáruční servis (záruka je dva roky) lze zpravidla řešit ve specializovaném, ale neznačkovém servisu, který se cenově nevymyká běžným servisům. Ani ceny dílů nejsou přemrštěné. Moje zkušenost je, že servisovat MB není o nic náročnější, než třeba Škodovku. Souhlasím, že do značkového servisu (třeba Chodov) nemá smysl jezdit.

Jinak Toyotu mám taky rád.

+2/0
31.1.2014 17:13

J64o59s47e76f 98S53v63o20b85o68d49a 7106902309764

pravda. Prvni majitel MB nebo BMW byva spokojen.. dokud zaruka kryje opravy.. ja jsem ale - bohuzel, vetsinou ten druhy ci treti v rade a pokud Vam na MB odejde treba automat tak to aby si clovek na opravu vzal hypoteku.  castecne chapu co rikate , a ja pouze hovorim z vlastni zkusenosti. zatimco na Honde a Toyote jsem bez problemu sam vymenil brzdy, chladic,starter, alternator a podobne u bavoraka bych na to potreboval specialni naradi a tyden dovolene..   :)

+1/0
31.1.2014 17:23

J11i35ř56í 48V37o82g24e12l 6252792436778

Já jsem sice první majitel, ale auta si nechávám více let. Kromě nového Viana (tam servis zatím neřeším) mám i deset let staré SLK. Na servis jezdím do servisu v Hostivici, kde hodinová sazba odpovídá hodinové sazbě většiny neznačkových servisů. Specializují se vysloveně na MB a umí opravit vše co jsem kdy potřeboval. Náklady tak nepřasahují ceny jakékoliv jiné značky. Jen to hce takový servis najít. Ale jsou.

+2/0
31.1.2014 17:28

L34u21k95a89s 80N32o84v64a19k 4539429673558

Kdyz odejde automat u jakehokoliv vozu tak je to na hypoteku, nicmene za zivotnost automatu bezne vymenite 2xspojku s dvouhmotakem a ste na cene repase automatu...

0/0
3.2.2014 0:01

J43i21ř58í 22V18o20g51e59l 6182252786108

Vypadá celkem pěkně. Ale představa, že uživatel třídy R,  přesedlá do Viana se čtyřválcovým dieselem, mi přijde poněkud lichá. Těch šestiválců je škoda. Byl to velký argument proti Multivanu.

+1/0
31.1.2014 16:29

S14t13a79n81i45s44l60a28v 19M85o85k74r72ý 8587292676442

Hned bych ho bral. Jen cena je nekde jinde nez bych potreboval:-)

+3/0
31.1.2014 15:05

J22i90ř81í 24K79o81c49u13r53e13k 6715324355748

A co Vito? Prakticky totéž, jenom mnohem dodávkovější interiér a tomu odpovídající cena ... srovnatelná s lépe vybavenou oktávkou...

+1/0
31.1.2014 16:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.