Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Největší a nejpraktičtější Mercedes V nanovo jen se čtyřválci

Mercedesy nejsou už dlouho jen majestátní limuzíny, nabídka značky s hvězdou ve znaku se stále rozšiřuje, ke klasickým modelům dnes už patří osobní dodávka. Právě teď se představuje třetí generace třídy V, dnes známá jako Viano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27o35s70e63f 36N61o48v17á54k 7907507782388

A bude to schnílé taky už z výroby a po čtyřech letech zralé do šrotu, jako hromada prorezlých plechů?

0/0
2.2.2014 8:46

J84a90n 65L32i15b87i84c72h 9392278835393

Tak asi šestiválcům postupně odzvoní nadobro.

0/0
31.1.2014 21:38

M48i36c84h13a85l 88P12r25o57c55h67á22z56k62a 8265796748

Předpokládám a doufám, že šestiválce tu do roka budou, po třech letech s 2,2 jsem loni přesedlal na V6 3.0 a ten si nemůžu vynachválit. Jen ten 5kvaltový automat to trochu kazí, ale i tak se s tím jezdí výborně. S novým automatem bude 3.0 jasná volba :)

0/0
27.2.2014 13:18


P33e96t13r 29F85e88i20g85l 5138943660342

Mám teď Viano (2010) a k novému modelu asi toliko: předek nádhernej a super...zadek a protažené sklo níže do pátých dveří Rv...má to smysl jen s tím nejsilnějším motorem...mám nyní 2,2 CDI 160koní, protože jsem nechtěl kvůli pouze 5-ti stupňovýmu automatu 3,0 CDI. Teď trochu lituju...každopádně se mi ten zadek možná ještě začne líbit...;-)

0/0
31.1.2014 19:19

P10a86v18e85l 33H86a35m62m14e68r 4120477631808

Bral bych to, ale jen s motorem 1.0 TSI nebo 0,8 ecoboost. 2 litry je na takový vůz moc málo a je to neekologické

0/0
31.1.2014 17:16

J39o32s52e75f 51S70v14o96b15o29d80a 7206622479734

je mi jasne ze popudim nadsence luxusnich vozu , ale ja bych uz mercedes ani BMW ani zadny jiny - tzv "luxusni " vuz nechtel. ( spatna zkusenost s BMW X3 - 2007)  Udrzba a nahradni dily jsou neskutecne drahe a komponenty naschval poskladane tak aby si na tom clovek sam nevymenil pomalu ani zarovku. Na vsechno jsou specialni klice se vsim se musi do servisu... Nyni mam Toyotu a pokud bych menil tak asi pouze za Hondu

+2/0
31.1.2014 16:54

J27i81ř93í 45V89o56g67e59l 1354329759909

Dovolím si nesouhlasit. Běžná udržba vozu je zpravidla zdarma - třeba u MB je 6 let. Mimozáruční servis (záruka je dva roky) lze zpravidla řešit ve specializovaném, ale neznačkovém servisu, který se cenově nevymyká běžným servisům. Ani ceny dílů nejsou přemrštěné. Moje zkušenost je, že servisovat MB není o nic náročnější, než třeba Škodovku. Souhlasím, že do značkového servisu (třeba Chodov) nemá smysl jezdit.

Jinak Toyotu mám taky rád.

+2/0
31.1.2014 17:13

J26o70s64e94f 65S64v15o59b87o42d37a 7526952309124

pravda. Prvni majitel MB nebo BMW byva spokojen.. dokud zaruka kryje opravy.. ja jsem ale - bohuzel, vetsinou ten druhy ci treti v rade a pokud Vam na MB odejde treba automat tak to aby si clovek na opravu vzal hypoteku.  castecne chapu co rikate , a ja pouze hovorim z vlastni zkusenosti. zatimco na Honde a Toyote jsem bez problemu sam vymenil brzdy, chladic,starter, alternator a podobne u bavoraka bych na to potreboval specialni naradi a tyden dovolene..   :)

+1/0
31.1.2014 17:23

J81i88ř15í 23V34o87g88e86l 1854189129729

Já jsem sice první majitel, ale auta si nechávám více let. Kromě nového Viana (tam servis zatím neřeším) mám i deset let staré SLK. Na servis jezdím do servisu v Hostivici, kde hodinová sazba odpovídá hodinové sazbě většiny neznačkových servisů. Specializují se vysloveně na MB a umí opravit vše co jsem kdy potřeboval. Náklady tak nepřasahují ceny jakékoliv jiné značky. Jen to hce takový servis najít. Ale jsou.

+2/0
31.1.2014 17:28

L33u70k72a27s 53N75o79v86a36k 4499339253558

Kdyz odejde automat u jakehokoliv vozu tak je to na hypoteku, nicmene za zivotnost automatu bezne vymenite 2xspojku s dvouhmotakem a ste na cene repase automatu...

0/0
3.2.2014 0:01

J56i86ř85í 84V54o51g48e69l 1544859699309

Vypadá celkem pěkně. Ale představa, že uživatel třídy R,  přesedlá do Viana se čtyřválcovým dieselem, mi přijde poněkud lichá. Těch šestiválců je škoda. Byl to velký argument proti Multivanu.

+1/0
31.1.2014 16:29

S18t51a13n37i83s78l86a62v 91M81o87k24r24ý 8837752256422

Hned bych ho bral. Jen cena je nekde jinde nez bych potreboval:-)

+3/0
31.1.2014 15:05

J75i41ř64í 89K67o76c10u12r12e41k 6655624125778

A co Vito? Prakticky totéž, jenom mnohem dodávkovější interiér a tomu odpovídající cena ... srovnatelná s lépe vybavenou oktávkou...

+1/0
31.1.2014 16:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.