Diskuze

Největší a nejpraktičtější Mercedes V nanovo jen se čtyřválci

Mercedesy nejsou už dlouho jen majestátní limuzíny, nabídka značky s hvězdou ve znaku se stále rozšiřuje, ke klasickým modelům dnes už patří osobní dodávka. Právě teď se představuje třetí generace třídy V, dnes známá jako Viano.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

A bude to schnílé taky už z výroby a po čtyřech letech zralé do šrotu, jako hromada prorezlých plechů?

0 0
možnosti
JL

J45a46n 22L67i79b45i73c75h

31. 1. 2014 21:38

Tak asi šestiválcům postupně odzvoní nadobro.

0 0
možnosti
MP

Předpokládám a doufám, že šestiválce tu do roka budou, po třech letech s 2,2 jsem loni přesedlal na V6 3.0 a ten si nemůžu vynachválit. Jen ten 5kvaltový automat to trochu kazí, ale i tak se s tím jezdí výborně. S novým automatem bude 3.0 jasná volba :)

0 0
možnosti
PF

P53e65t54r 98F22e85i73g11l

31. 1. 2014 19:19

Mám teď Viano (2010) a k novému modelu asi toliko: předek nádhernej a super...zadek a protažené sklo níže do pátých dveří Rv...má to smysl jen s tím nejsilnějším motorem...mám nyní 2,2 CDI 160koní, protože jsem nechtěl kvůli pouze 5-ti stupňovýmu automatu 3,0 CDI. Teď trochu lituju...každopádně se mi ten zadek možná ještě začne líbit...;-)

0 0
možnosti
PH

Bral bych to, ale jen s motorem 1.0 TSI nebo 0,8 ecoboost. 2 litry je na takový vůz moc málo a je to neekologické

0 0
možnosti
JS

je mi jasne ze popudim nadsence luxusnich vozu , ale ja bych uz mercedes ani BMW ani zadny jiny - tzv "luxusni " vuz nechtel. ( spatna zkusenost s BMW X3 - 2007)  Udrzba a nahradni dily jsou neskutecne drahe a komponenty naschval poskladane tak aby si na tom clovek sam nevymenil pomalu ani zarovku. Na vsechno jsou specialni klice se vsim se musi do servisu... Nyni mam Toyotu a pokud bych menil tak asi pouze za Hondu

2 0
možnosti
JV

J92i97ř54í 34V67o12g35e45l

31. 1. 2014 17:13

Dovolím si nesouhlasit. Běžná udržba vozu je zpravidla zdarma - třeba u MB je 6 let. Mimozáruční servis (záruka je dva roky) lze zpravidla řešit ve specializovaném, ale neznačkovém servisu, který se cenově nevymyká běžným servisům. Ani ceny dílů nejsou přemrštěné. Moje zkušenost je, že servisovat MB není o nic náročnější, než třeba Škodovku. Souhlasím, že do značkového servisu (třeba Chodov) nemá smysl jezdit.

Jinak Toyotu mám taky rád.

2 0
možnosti
JV

J61i88ř89í 72V46o15g12e76l

31. 1. 2014 16:29

Vypadá celkem pěkně. Ale představa, že uživatel třídy R,  přesedlá do Viana se čtyřválcovým dieselem, mi přijde poněkud lichá. Těch šestiválců je škoda. Byl to velký argument proti Multivanu.

1 0
možnosti
SM

Hned bych ho bral. Jen cena je nekde jinde nez bych potreboval:-)

3 0
možnosti
JK

A co Vito? Prakticky totéž, jenom mnohem dodávkovější interiér a tomu odpovídající cena ... srovnatelná s lépe vybavenou oktávkou...

1 0
možnosti