Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW představilo Gran Coupé řady 4. Má typ karoserie jako octavia

Kdysi si BMW vystačilo v trojkové řadě se sedanem, kupé, kombi a kabrioletem. Dnes modely této řady rozdělila do dvou tříd a nabízí nově i čtyřdveřové kupé a model GT. Z tak široké nabídky si musí vybrat už i Marťani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

9941474470377

Tato 4/5 dveřová coupé se dělají kvůli tomu, aby si muž mohl koupit sportovní vůz a přitom manželce namluvit, že jde vlastně o rodinné auto, kde může vozit děti :-)

0/0
5.2.2014 17:47
Foto

M97i33r13o23s29l87a74v 52S68t78e87i55n28e20r 6968554143425

V Indii nebo v Číně budou mít problém, vymezit se proti Škodě. Škoda dokonce nabízí i Haldex, čili pohon 4x4, což v rozvojových zemích nikdy nebude zbytečné.

0/0
4.2.2014 20:10

L89a46d45i47s39l53a78v 11M90i19k93a 1451799824694

Tak haldex není rozhodně plnohodnotné 4x4, ale Škodovce přeji vždy to nejlepší, i když v ní nejezdím.

0/0
4.2.2014 23:10

D96a64v96i85d 65R28y50c85h49e27t63s83k88ý 9206371190600

Liftback považuju za mimořádně praktické uspořádání pro rodinné auto: (i) maximum využitelného prostoru, nevozíte 2m2 vzduchu (ii) praktičtější tvar kufru než u sedanu+ možnost vozit psa (iii) při plném kufru tašek věci nevypadají ven při otevření jako u hatchbacku a kombi s nízkou nakládací hranou (iv) otevírá se nahoru takže nevadí když stojíte zadkem u zdi nebo křoví...

Zadokolky ale v liftbacku nejsou. Byl 3dv. Mercedes C, bylo BMW 318ti., dneska prakticky nic snad kromě řady 1, která je nepraktická. BMW 3 GT je zase zvýšené a vypadá spíš jako X6 junior. 

Takže tohle by se mi moc líbilo, ale ty prachy.... ;-D

+1/0
4.2.2014 17:54

L90a84d49i90s33l64a42v 65M76a81r57š31í72k 9663860785

Boha jeho, jak si někdo vůbec může dovolit srovnat BMW se škodovkou ?!?!?!

+9/0
4.2.2014 17:32
Foto

M60i82r39o24s84l17a77v 91S60t78e29i88n67e39r 6828374343155

Já žiju přes zimu v Mnichově a také jsem bádal, co si mám koupit, abych mohl lépe nastupovat. BMW x3, X5 i ix530 jsem si vyzkoušel, ještě hůř, než v mém dosavadním Mercedesu E-Klasse. Volkswagen Passat nebo Golf Plus mi vyhovovaly, ale s pohonem 4x4 jsou cenově někde daleko. Tak jsem si koupil českého Tiguana a po třičtvrtě roku jsem přesvědčen, že pro mně nic lepšího za tu cenu nenajdu.

Ostatně. BMW produkuje už i na Slovensku, x3 se vyrábí ve Štýrském Hradci v Rakousku. Liftbacky, hatchbacky, limosiny všeho druhu mně nezajímají- nepotřebuji se reprezentovat, nýbrž dopravit z místa A na místo B.

0/0
4.2.2014 20:17

P34e51t72r 19H15o78r57á94k 1429623189294

A v čem je rozdíl, aha pardon, především v ceně.

0/0
4.2.2014 22:07

9711454150627

že vy jste nikdy v BMW nejel? Rozdíl je v technice. A nikoliv v počtu zón klimatizace nebo navigaci, ale v pro auto podstatné technice. V konstrukci podvozku, motoru a převodovky. A to je rozdíl o velikosti galaxie

+1/0
5.2.2014 17:49
Foto

M25i53r50o40s98l17a54v 35S15t25e86i49n15e96r 6628684633435

Právě a u Škody jenom u Yeti najdete techniku (pocházející z VW Tiguana) která s BMW X3, vyráběným ve Štýrském Hradci, opravdu snese srovnání. Audi Q5 má stejný původ. Proto je Yeti také ve srovnání s ostatními Škodovkami přece jenom dražší. Nejde zde o terénní auto, nýbrž o auto, poskytující i na špatných cestách maximální bezpečí a pohodlí. Do terénu bych vzal raději Ladu (má můj zeť, myslivec), na cestu dlouhou ale 300 km raději Yeti. Ale Yeti nezklame i na mokré louce nebo vyplavené lesní cestě. Víc po něm nežádejte. A které 4x4 auto jezdí za 5l na stovku? Jenom Yeti.

Nový BMW 530ix má můj syn, dost jsme se v něm povozili. Ale do našeho lesa pod Brdy bych s tím autem nejel. Je moc nízké a bylo by mi ho líto. Má ovšem všecky vychytávky, zpětnou kameru, navigaci a počítač, modrozub, ale to mně tak nebere. Mně stačí pípátko vzadu, jak jsem daleko od překážky, vpředu to vidím. V autě netelefonuji, jsem rád, že mám klid, rádio mám naladěné na klasiku.

0/0
7.2.2014 0:16

J82i58ř53í 55S57c87h50w74a11c97h 5446659467654

než jsem otevřel tuto diskuzi, tak bych vsadil cokoliv na to, že největší diskuzní téma bude to přirovnání pátých dveří a světe (ne)div se, vyhrál bych....místní opět nezklamali! ;-D

0/0
4.2.2014 15:02

M80a47r67t46i32n 71B89l80a11s41s 3201979336321

A co byste čekal? K takovýmu kravskýmu titulku... ;-D Já mám Škodovky docela rád, ale cpát všude srovnání s Oktávií (Fabií) mi přijde ujetý...

+4/0
4.2.2014 15:15

J88o26z75e67f 24M73a82r45o98s81i 1698907862

EMBECKA = predrazeny šrot

0/0
4.2.2014 21:56

F53r59a66n83t40i24š87e14k 49L60u95p87í25n74e45k 8361816656752

Nevite někdo, jak je veliky fotbalovy hriste?

0/0
4.2.2014 14:50

D85a19n64i13e73l 22S75o29b88o22t33a 9929634856720

Chcete to ve Fabiích nebo plaveckých stadionech?

0/0
4.2.2014 14:53

F17r21a20n54t66i47š66e47k 58L12u87p62í73n22e86k 8571826166332

V karoseriich typu octavia, to si umim nejlíp predstavit

0/0
4.2.2014 20:53

M63a14r86t82i79n 74V74o21j23á91č72e40k 9173757911816

to těžko fotbalový hřiště se standardně přepočítává na fabie

0/0
5.2.2014 9:46

D81a50n19i57e64l 75S63o96b64o17t73a 9279274116580

Když už nás automobilky krmí nesmyslným názvem čtyřdvéřové coupé, doufám, že se dočkáme třeba kombi-kabrioletu nebo roadster-pickupu.

0/0
4.2.2014 14:38
Foto

M59a79r76t38i88n 10K87o55u49b78e64k 3859727828896

roadster pickup by šel, kdyby se uřízla střecha u Holdenu Maloo. akorát by se nesmě zlomit.

0/0
6.2.2014 2:09

T74o70m10á81š 78B80a90r34á50k 1233942390276

Jako octavia? Takže teď máme dvě nejlepší auta na světě? 8-o

0/0
4.2.2014 13:16

M14a20r77t55i15n 27B55l23a16s26s 3421119156221

Ferari představilo nový model. Má volant jako Fabia.

+2/0
4.2.2014 13:03

D29a56v76i29d 23R27y10c30h10e44t36s36k87ý 9586971960560

Kulatý? Fakt? Italové kopírujou jak číňani! Mladá Boleslav musí lépe chránít své brány...

0/0
4.2.2014 13:22

P97e75t46r 42F54e49i46g81l 5628143440682

Krásný auto...pěknej kompromis mezi 3 a 5...

+3/0
4.2.2014 12:17

L52u54k67a72s 63B57u33c44h11t75a 8819500834967

Tak to je bomba auto, ty fotky mne nadchly.. Škoda že si ho můžu koupit až za pár let až bude v áčkách za 350 000...Do té doby si asi budu muset pořídit postarší trojku v M paketu.. 8-o

0/0
4.2.2014 12:08
Foto

M60i55r84o27s20l85a79v 38S82t12e18i64n30e80r 6398864683765

M3 jsem zrovna na Autoscout24 zhlédl za 2800 eurónů. Kdyby mi bylo 18, také bych si ji koupil.

0/0
4.2.2014 20:19

P63e48t47r 39H91o66r44á13k 1409343919494

Tak blbý snad nejste.

+2/0
4.2.2014 22:08

M52a11r40t77i67n 94V96o64j53á88č82e35k 9433817911346

no jako první auto mít M3 je docela blbost ...sice je dobré i na běžné ježdění ,ale ta síla tam je  a na to je třeba mít zkušenosti

0/0
5.2.2014 9:50

D74a30v36i45d 54N11o20h96e37l 4826902468782

2800? To byla asi kastle "bez motoru" ne?

0/0
5.2.2014 13:24

D80a93v22i93d 78R71y82c71h79e37t38s55k89ý 9196671500810

Ten článek je nanic! Autor si ani nevšiml že má i 4 kola, stejně jako Octavia, nemá ale škrabku! Příště pěkně všechny rozdíly..

+6/0
4.2.2014 11:56

J85o13s83e19f 69B57r41o66ž74k31a 6744942338657

Jak zdůraznit páté výklopné dveře, když většina čechů nezná jiný liftback, než je Octavia.

0/0
4.2.2014 14:47

M84a98r37t69i96n 46B55l62a87s79s 3401949586521

Napsat "liftback"?!

+1/0
4.2.2014 15:16

D73a73v72i81d 51R47y72c33h94e95t94s90k38ý 9836191230510

Přesně tak, když se to jmenuje auto.idnes mohli by sem tam použít "odborné" termíny.

0/0
4.2.2014 17:33
Foto

M14i15r16o62s60l66a52v 82S51t54e25i15n46e62r 6178694613365

Škodováci dnes silně ovlivňují světový vývoj. Třeba nový Pasát je s prominutím jasně tou Škodou cinknutý. Ale i Mazda 6 a řada nových aut se té Škodě dost přibližují. Každý by byl také rád úspěšný.V

0/0
4.2.2014 20:24

J78o72s31e31f 58B92r12o57ž89k95a 6724512588677

To myslíte vážně? Není to snad pouze u koncernu.

0/0
5.2.2014 12:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.