Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW představilo Gran Coupé řady 4. Má typ karoserie jako octavia

Kdysi si BMW vystačilo v trojkové řadě se sedanem, kupé, kombi a kabrioletem. Dnes modely této řady rozdělila do dvou tříd a nabízí nově i čtyřdveřové kupé a model GT. Z tak široké nabídky si musí vybrat už i Marťani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

9821674730617

Tato 4/5 dveřová coupé se dělají kvůli tomu, aby si muž mohl koupit sportovní vůz a přitom manželce namluvit, že jde vlastně o rodinné auto, kde může vozit děti :-)

0/0
5.2.2014 17:47
Foto

M63i80r29o45s46l21a41v 40S76t56e75i77n48e20r 6258414983865

V Indii nebo v Číně budou mít problém, vymezit se proti Škodě. Škoda dokonce nabízí i Haldex, čili pohon 4x4, což v rozvojových zemích nikdy nebude zbytečné.

0/0
4.2.2014 20:10

L26a83d11i68s52l57a13v 33M37i28k76a 1281959674744

Tak haldex není rozhodně plnohodnotné 4x4, ale Škodovce přeji vždy to nejlepší, i když v ní nejezdím.

0/0
4.2.2014 23:10

D16a15v28i54d 24R12y29c51h28e80t93s54k89ý 9196901680900

Liftback považuju za mimořádně praktické uspořádání pro rodinné auto: (i) maximum využitelného prostoru, nevozíte 2m2 vzduchu (ii) praktičtější tvar kufru než u sedanu+ možnost vozit psa (iii) při plném kufru tašek věci nevypadají ven při otevření jako u hatchbacku a kombi s nízkou nakládací hranou (iv) otevírá se nahoru takže nevadí když stojíte zadkem u zdi nebo křoví...

Zadokolky ale v liftbacku nejsou. Byl 3dv. Mercedes C, bylo BMW 318ti., dneska prakticky nic snad kromě řady 1, která je nepraktická. BMW 3 GT je zase zvýšené a vypadá spíš jako X6 junior. 

Takže tohle by se mi moc líbilo, ale ty prachy.... ;-D

+1/0
4.2.2014 17:54

L82a80d16i44s78l79a60v 91M87a18r17š13í58k 9783570805

Boha jeho, jak si někdo vůbec může dovolit srovnat BMW se škodovkou ?!?!?!

+9/0
4.2.2014 17:32
Foto

M80i44r18o35s79l41a52v 24S63t59e49i71n62e58r 6438274373175

Já žiju přes zimu v Mnichově a také jsem bádal, co si mám koupit, abych mohl lépe nastupovat. BMW x3, X5 i ix530 jsem si vyzkoušel, ještě hůř, než v mém dosavadním Mercedesu E-Klasse. Volkswagen Passat nebo Golf Plus mi vyhovovaly, ale s pohonem 4x4 jsou cenově někde daleko. Tak jsem si koupil českého Tiguana a po třičtvrtě roku jsem přesvědčen, že pro mně nic lepšího za tu cenu nenajdu.

Ostatně. BMW produkuje už i na Slovensku, x3 se vyrábí ve Štýrském Hradci v Rakousku. Liftbacky, hatchbacky, limosiny všeho druhu mně nezajímají- nepotřebuji se reprezentovat, nýbrž dopravit z místa A na místo B.

0/0
4.2.2014 20:17

P36e23t85r 67H70o35r48á93k 1319233219434

A v čem je rozdíl, aha pardon, především v ceně.

0/0
4.2.2014 22:07

9251324240967

že vy jste nikdy v BMW nejel? Rozdíl je v technice. A nikoliv v počtu zón klimatizace nebo navigaci, ale v pro auto podstatné technice. V konstrukci podvozku, motoru a převodovky. A to je rozdíl o velikosti galaxie

+1/0
5.2.2014 17:49
Foto

M18i37r55o60s64l12a49v 63S30t25e30i20n30e35r 6588734843315

Právě a u Škody jenom u Yeti najdete techniku (pocházející z VW Tiguana) která s BMW X3, vyráběným ve Štýrském Hradci, opravdu snese srovnání. Audi Q5 má stejný původ. Proto je Yeti také ve srovnání s ostatními Škodovkami přece jenom dražší. Nejde zde o terénní auto, nýbrž o auto, poskytující i na špatných cestách maximální bezpečí a pohodlí. Do terénu bych vzal raději Ladu (má můj zeť, myslivec), na cestu dlouhou ale 300 km raději Yeti. Ale Yeti nezklame i na mokré louce nebo vyplavené lesní cestě. Víc po něm nežádejte. A které 4x4 auto jezdí za 5l na stovku? Jenom Yeti.

Nový BMW 530ix má můj syn, dost jsme se v něm povozili. Ale do našeho lesa pod Brdy bych s tím autem nejel. Je moc nízké a bylo by mi ho líto. Má ovšem všecky vychytávky, zpětnou kameru, navigaci a počítač, modrozub, ale to mně tak nebere. Mně stačí pípátko vzadu, jak jsem daleko od překážky, vpředu to vidím. V autě netelefonuji, jsem rád, že mám klid, rádio mám naladěné na klasiku.

0/0
7.2.2014 0:16

J71i30ř67í 93S75c47h10w41a46c30h 5106529257344

než jsem otevřel tuto diskuzi, tak bych vsadil cokoliv na to, že největší diskuzní téma bude to přirovnání pátých dveří a světe (ne)div se, vyhrál bych....místní opět nezklamali! ;-D

0/0
4.2.2014 15:02

M48a60r34t89i80n 56B70l21a46s14s 3491209286831

A co byste čekal? K takovýmu kravskýmu titulku... ;-D Já mám Škodovky docela rád, ale cpát všude srovnání s Oktávií (Fabií) mi přijde ujetý...

+4/0
4.2.2014 15:15

J11o87z61e68f 39M11a52r75o50s43i 1788237642

EMBECKA = predrazeny šrot

0/0
4.2.2014 21:56

F69r13a43n29t71i14š84e80k 85L96u48p94í49n25e59k 8551576716962

Nevite někdo, jak je veliky fotbalovy hriste?

0/0
4.2.2014 14:50

D88a22n61i28e22l 89S55o94b48o94t84a 9839554116430

Chcete to ve Fabiích nebo plaveckých stadionech?

0/0
4.2.2014 14:53

F15r50a43n70t30i47š24e98k 30L11u63p29í43n60e36k 8261936846172

V karoseriich typu octavia, to si umim nejlíp predstavit

0/0
4.2.2014 20:53

M26a75r56t50i24n 17V81o57j89á42č90e22k 9643487471806

to těžko fotbalový hřiště se standardně přepočítává na fabie

0/0
5.2.2014 9:46

D53a15n23i10e75l 51S97o62b96o21t36a 9369604866670

Když už nás automobilky krmí nesmyslným názvem čtyřdvéřové coupé, doufám, že se dočkáme třeba kombi-kabrioletu nebo roadster-pickupu.

0/0
4.2.2014 14:38
Foto

M67a88r69t93i27n 39K92o92u55b23e65k 3659197878206

roadster pickup by šel, kdyby se uřízla střecha u Holdenu Maloo. akorát by se nesmě zlomit.

0/0
6.2.2014 2:09

T51o64m93á22š 55B71a88r71á16k 1493332570876

Jako octavia? Takže teď máme dvě nejlepší auta na světě? 8-o

0/0
4.2.2014 13:16

M26a94r54t31i38n 54B32l53a75s77s 3531639246211

Ferari představilo nový model. Má volant jako Fabia.

+2/0
4.2.2014 13:03

D30a54v62i84d 42R53y19c11h83e71t66s73k22ý 9946981970860

Kulatý? Fakt? Italové kopírujou jak číňani! Mladá Boleslav musí lépe chránít své brány...

0/0
4.2.2014 13:22

P76e15t44r 14F39e27i20g44l 5798433870962

Krásný auto...pěknej kompromis mezi 3 a 5...

+3/0
4.2.2014 12:17

L87u25k68a90s 57B77u50c61h85t48a 8259430174937

Tak to je bomba auto, ty fotky mne nadchly.. Škoda že si ho můžu koupit až za pár let až bude v áčkách za 350 000...Do té doby si asi budu muset pořídit postarší trojku v M paketu.. 8-o

0/0
4.2.2014 12:08
Foto

M70i59r70o79s19l58a75v 79S65t86e19i75n25e24r 6458744973725

M3 jsem zrovna na Autoscout24 zhlédl za 2800 eurónů. Kdyby mi bylo 18, také bych si ji koupil.

0/0
4.2.2014 20:19

P75e22t86r 82H50o15r31á47k 1319563359904

Tak blbý snad nejste.

+2/0
4.2.2014 22:08

M66a29r70t31i32n 49V83o19j62á77č48e22k 9453127141486

no jako první auto mít M3 je docela blbost ...sice je dobré i na běžné ježdění ,ale ta síla tam je  a na to je třeba mít zkušenosti

0/0
5.2.2014 9:50

D12a35v46i50d 72N27o70h41e80l 4826762298732

2800? To byla asi kastle "bez motoru" ne?

0/0
5.2.2014 13:24

D86a20v54i32d 40R94y51c55h54e92t22s35k23ý 9636221440480

Ten článek je nanic! Autor si ani nevšiml že má i 4 kola, stejně jako Octavia, nemá ale škrabku! Příště pěkně všechny rozdíly..

+6/0
4.2.2014 11:56

J70o15s13e27f 98B28r31o87ž49k92a 6124102898517

Jak zdůraznit páté výklopné dveře, když většina čechů nezná jiný liftback, než je Octavia.

0/0
4.2.2014 14:47

M66a17r88t87i90n 37B66l22a71s18s 3951559796531

Napsat "liftback"?!

+1/0
4.2.2014 15:16

D38a47v13i16d 28R46y43c15h23e70t68s21k35ý 9116511550580

Přesně tak, když se to jmenuje auto.idnes mohli by sem tam použít "odborné" termíny.

0/0
4.2.2014 17:33
Foto

M53i54r12o69s67l16a73v 33S52t20e13i92n40e19r 6138724503445

Škodováci dnes silně ovlivňují světový vývoj. Třeba nový Pasát je s prominutím jasně tou Škodou cinknutý. Ale i Mazda 6 a řada nových aut se té Škodě dost přibližují. Každý by byl také rád úspěšný.V

0/0
4.2.2014 20:24

J20o54s98e92f 70B14r32o11ž74k27a 6314262418217

To myslíte vážně? Není to snad pouze u koncernu.

0/0
5.2.2014 12:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.