Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

BMW představilo Gran Coupé řady 4. Má typ karoserie jako octavia

Kdysi si BMW vystačilo v trojkové řadě se sedanem, kupé, kombi a kabrioletem. Dnes modely této řady rozdělila do dvou tříd a nabízí nově i čtyřdveřové kupé a model GT. Z tak široké nabídky si musí vybrat už i Marťani.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

9661594310907

Tato 4/5 dveřová coupé se dělají kvůli tomu, aby si muž mohl koupit sportovní vůz a přitom manželce namluvit, že jde vlastně o rodinné auto, kde může vozit děti :-)

0/0
5.2.2014 17:47
Foto

M38i50r25o83s37l16a43v 37S92t75e27i57n44e97r 1455705868523

V Indii nebo v Číně budou mít problém, vymezit se proti Škodě. Škoda dokonce nabízí i Haldex, čili pohon 4x4, což v rozvojových zemích nikdy nebude zbytečné.

0/0
4.2.2014 20:10

L38a59d64i94s17l32a35v 79M13i93k33a 1521169354394

Tak haldex není rozhodně plnohodnotné 4x4, ale Škodovce přeji vždy to nejlepší, i když v ní nejezdím.

0/0
4.2.2014 23:10


D32a96v34i61d 53R98y54c35h88e57t71s89k77ý 9236471600940

Liftback považuju za mimořádně praktické uspořádání pro rodinné auto: (i) maximum využitelného prostoru, nevozíte 2m2 vzduchu (ii) praktičtější tvar kufru než u sedanu+ možnost vozit psa (iii) při plném kufru tašek věci nevypadají ven při otevření jako u hatchbacku a kombi s nízkou nakládací hranou (iv) otevírá se nahoru takže nevadí když stojíte zadkem u zdi nebo křoví...

Zadokolky ale v liftbacku nejsou. Byl 3dv. Mercedes C, bylo BMW 318ti., dneska prakticky nic snad kromě řady 1, která je nepraktická. BMW 3 GT je zase zvýšené a vypadá spíš jako X6 junior. 

Takže tohle by se mi moc líbilo, ale ty prachy.... ;-D

+1/0
4.2.2014 17:54

L11a24d31i70s35l42a43v 91M57a57r13š49í13k 9493680915

Boha jeho, jak si někdo vůbec může dovolit srovnat BMW se škodovkou ?!?!?!

+9/0
4.2.2014 17:32
Foto

M28i21r10o21s19l42a52v 83S34t74e47i45n42e57r 1655645428373

Já žiju přes zimu v Mnichově a také jsem bádal, co si mám koupit, abych mohl lépe nastupovat. BMW x3, X5 i ix530 jsem si vyzkoušel, ještě hůř, než v mém dosavadním Mercedesu E-Klasse. Volkswagen Passat nebo Golf Plus mi vyhovovaly, ale s pohonem 4x4 jsou cenově někde daleko. Tak jsem si koupil českého Tiguana a po třičtvrtě roku jsem přesvědčen, že pro mně nic lepšího za tu cenu nenajdu.

Ostatně. BMW produkuje už i na Slovensku, x3 se vyrábí ve Štýrském Hradci v Rakousku. Liftbacky, hatchbacky, limosiny všeho druhu mně nezajímají- nepotřebuji se reprezentovat, nýbrž dopravit z místa A na místo B.

0/0
4.2.2014 20:17

P51e91t13r 67H95o63r90á68k 1949513519844

A v čem je rozdíl, aha pardon, především v ceně.

0/0
4.2.2014 22:07

9841174120967

že vy jste nikdy v BMW nejel? Rozdíl je v technice. A nikoliv v počtu zón klimatizace nebo navigaci, ale v pro auto podstatné technice. V konstrukci podvozku, motoru a převodovky. A to je rozdíl o velikosti galaxie

+1/0
5.2.2014 17:49
Foto

M58i11r46o49s85l68a70v 46S46t60e93i96n59e10r 1905475178753

Právě a u Škody jenom u Yeti najdete techniku (pocházející z VW Tiguana) která s BMW X3, vyráběným ve Štýrském Hradci, opravdu snese srovnání. Audi Q5 má stejný původ. Proto je Yeti také ve srovnání s ostatními Škodovkami přece jenom dražší. Nejde zde o terénní auto, nýbrž o auto, poskytující i na špatných cestách maximální bezpečí a pohodlí. Do terénu bych vzal raději Ladu (má můj zeť, myslivec), na cestu dlouhou ale 300 km raději Yeti. Ale Yeti nezklame i na mokré louce nebo vyplavené lesní cestě. Víc po něm nežádejte. A které 4x4 auto jezdí za 5l na stovku? Jenom Yeti.

Nový BMW 530ix má můj syn, dost jsme se v něm povozili. Ale do našeho lesa pod Brdy bych s tím autem nejel. Je moc nízké a bylo by mi ho líto. Má ovšem všecky vychytávky, zpětnou kameru, navigaci a počítač, modrozub, ale to mně tak nebere. Mně stačí pípátko vzadu, jak jsem daleko od překážky, vpředu to vidím. V autě netelefonuji, jsem rád, že mám klid, rádio mám naladěné na klasiku.

0/0
7.2.2014 0:16

J97i76ř87í 59S25c45h30w49a46c11h 5426499887404

než jsem otevřel tuto diskuzi, tak bych vsadil cokoliv na to, že největší diskuzní téma bude to přirovnání pátých dveří a světe (ne)div se, vyhrál bych....místní opět nezklamali! ;-D

0/0
4.2.2014 15:02

M43a44r97t64i27n 92B51l81a31s66s 3311459696921

A co byste čekal? K takovýmu kravskýmu titulku... ;-D Já mám Škodovky docela rád, ale cpát všude srovnání s Oktávií (Fabií) mi přijde ujetý...

+4/0
4.2.2014 15:15

J19o94z60e13f 76M19a18r35o19s97i 1858117282

EMBECKA = predrazeny šrot

0/0
4.2.2014 21:56

F46r32a69n13t96i70š63e62k 24L11u36p29í24n33e26k 8541306386782

Nevite někdo, jak je veliky fotbalovy hriste?

0/0
4.2.2014 14:50

D75a36n39i50e50l 39S71o78b31o18t35a 9109774266730

Chcete to ve Fabiích nebo plaveckých stadionech?

0/0
4.2.2014 14:53

F15r59a60n62t34i74š16e40k 93L92u33p82í62n85e91k 8791876696162

V karoseriich typu octavia, to si umim nejlíp predstavit

0/0
4.2.2014 20:53

M34a91r16t80i29n 73V35o90j41á54č88e11k 9573127491286

to těžko fotbalový hřiště se standardně přepočítává na fabie

0/0
5.2.2014 9:46

D65a93n66i14e14l 68S95o44b56o26t55a 9189924386380

Když už nás automobilky krmí nesmyslným názvem čtyřdvéřové coupé, doufám, že se dočkáme třeba kombi-kabrioletu nebo roadster-pickupu.

0/0
4.2.2014 14:38
Foto

M46a39r71t91i81n 98K77o41u88b98e82k 3749847158916

roadster pickup by šel, kdyby se uřízla střecha u Holdenu Maloo. akorát by se nesmě zlomit.

0/0
6.2.2014 2:09

T74o79m23á66š 35B85a31r65á11k 1643942700336

Jako octavia? Takže teď máme dvě nejlepší auta na světě? 8-o

0/0
4.2.2014 13:16

M12a28r26t96i12n 25B52l71a85s20s 3671299876611

Ferari představilo nový model. Má volant jako Fabia.

+2/0
4.2.2014 13:03

D77a15v30i93d 20R39y64c50h74e93t36s13k52ý 9256731690360

Kulatý? Fakt? Italové kopírujou jak číňani! Mladá Boleslav musí lépe chránít své brány...

0/0
4.2.2014 13:22

P85e37t53r 38F70e81i85g71l 5698623300882

Krásný auto...pěknej kompromis mezi 3 a 5...

+3/0
4.2.2014 12:17

L68u55k47a47s 33B52u60c79h69t83a 8419680614527

Tak to je bomba auto, ty fotky mne nadchly.. Škoda že si ho můžu koupit až za pár let až bude v áčkách za 350 000...Do té doby si asi budu muset pořídit postarší trojku v M paketu.. 8-o

0/0
4.2.2014 12:08
Foto

M31i70r98o72s36l96a26v 83S80t90e43i32n17e32r 1445325508753

M3 jsem zrovna na Autoscout24 zhlédl za 2800 eurónů. Kdyby mi bylo 18, také bych si ji koupil.

0/0
4.2.2014 20:19

P44e60t15r 48H87o64r28á71k 1239883659114

Tak blbý snad nejste.

+2/0
4.2.2014 22:08

M95a84r76t27i59n 24V72o95j35á32č72e84k 9733567141116

no jako první auto mít M3 je docela blbost ...sice je dobré i na běžné ježdění ,ale ta síla tam je  a na to je třeba mít zkušenosti

0/0
5.2.2014 9:50

D45a37v45i47d 43N64o33h10e47l 4826822438532

2800? To byla asi kastle "bez motoru" ne?

0/0
5.2.2014 13:24

D64a83v36i27d 78R93y57c55h88e72t29s59k53ý 9496211870300

Ten článek je nanic! Autor si ani nevšiml že má i 4 kola, stejně jako Octavia, nemá ale škrabku! Příště pěkně všechny rozdíly..

+6/0
4.2.2014 11:56

J74o40s60e27f 36B85r53o28ž67k41a 6614752798767

Jak zdůraznit páté výklopné dveře, když většina čechů nezná jiný liftback, než je Octavia.

0/0
4.2.2014 14:47

M41a38r51t70i48n 45B66l94a61s55s 3541559636251

Napsat "liftback"?!

+1/0
4.2.2014 15:16

D87a88v24i21d 22R26y17c51h82e36t38s97k82ý 9986201620950

Přesně tak, když se to jmenuje auto.idnes mohli by sem tam použít "odborné" termíny.

0/0
4.2.2014 17:33
Foto

M78i19r95o86s30l11a78v 72S51t62e78i77n14e71r 1795315378403

Škodováci dnes silně ovlivňují světový vývoj. Třeba nový Pasát je s prominutím jasně tou Škodou cinknutý. Ale i Mazda 6 a řada nových aut se té Škodě dost přibližují. Každý by byl také rád úspěšný.V

0/0
4.2.2014 20:24

J77o26s49e63f 62B68r89o55ž25k42a 6504622668837

To myslíte vážně? Není to snad pouze u koncernu.

0/0
5.2.2014 12:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.