- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já to nechápu, možná jsem mimozemšťan, ale ty výhrady jak si lidi otlačují nebo ošoupávají nohy a kolena o středový panel nějak nechápu. Ať sedím v jakémkoli autě, když si sednu tak, jak se sedět správně má, tak s tím problém nemívám. U vozů žádného koncernu.
Ty motory jsou velký úlet. No vidím to tak na 4 měsíce než Hjundaj Prijde s ohnutým displejem a Treba zbytečným foťákem s optickým zoomem a bude nám tvrdit ze je to jediné potřebujeme.
Sice mám (viz níže) k podobným motorům značné výhrady, ale za cenu jako ta Dacia by to bylo dobré vozítko. Mimochodem, už jsem viěl firmy, kde kompletně přecházejí na Dacie s tím, že nepotřebují image, ale jen a jen auto, které je levně a pokud možno spolehlivě doveze a odveze.
Aneb, jak nenápadně provést životně nutný upgrade, aniž by to vypadalo, že u minulé verze to totálně pokakali jak s úvodní generací Touranů...a ještě za to být oslavován
Až na tu litrovou zrůdnost v motorovém prostoru to zní docela dobře.
Možná je to dobré auto, ale ten design už je pro mě osobně poněkud únavný. Ale nejspíš je to tak, že v Německu je to vlastně druhé auto na nákupy a omlácení do města. A není potřeba k němu chovat nějaké vášně či snad dokonce city.
Ta by me zajimalo, jestli budou tak nemecky "spolehlive" jako predchozi TSi. Neni nad atm. dvoulitr v nove Mazde.
Ty motory to je šílenost . Když jsem kdysi viděl Superba s jednadvojkou tak mi to hlava nebrala. A teď tohle . Čtyři válce jsou absolutním minimem.
"....nabídka benziňáků obsahuje ještě tříválec 1,2 TSI.... v šestnáctiventilovém provedení" ???
To jako, že ve dvou válcích je po pěti ventilech a v tom třetím je ventilů šest???
Autor je asi znalec.1,2 TSI jsou čtyřválce. Dnes ve variantách 63 a 77 kW, u tohoto vozu a všech dalších se výkon zvýšil na oněch 66 a 81 kW.