- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No raděj si doma prohlédněte techničáky, protože nákladní auta jsou tak polovina osobních vozů v podnikání, hlavně z doby kdy montáží mříže šlo z auta odečíst DPH. A přijde mi dost praštěné, že stát chce po totožných vozech - služebních a osobních různě vysoké poplatky. Auta v podnikání už teď platí každoročně silniční daň, teď ještě mýtné, dobrá zlodějina... Podle mého je to jen kličkovaná, jen se zatím bojí reakce lidí, tak to hrajou na podnikatele, těm se závidí, to projde...
no, to je tedy zase pěkně tvárný ministr, stačí písknout a už otáčí, to budou mít lobbysti žně. Už jsem začal věřit že se té dikriminační známky zbavíme
"Osobní auta mýto platit nebudou" - pan ministr otáčí jak větrník
Mýto buď pro všechny nebo pro nikoho. Pro OA třeba 0,20,- za km, pro lehká nákladní vozidla do 3,5t 0,30,- km, a pro autobusy 0,50,- a pro kamiony 1,50,-. Chtít aby kamiony platili nesmysly na mýtnem je tak trochu kontraproduktivní jelikož se to promítne do cen zboží. Jiná věc by byla vyšší mýto pro tranzit který jen projíždí, ale rozlišovat to je velmi těžko proveditelné a hlavně asi diskriminující... Pak je taky důležité aby se vybrané peníze vracely zpět do výstavby a údržby silnic - dálnic. Ne to hodit do jednoho pytle a vyplácet z toho třeba sociální dávky.
Ale OA platej dalnicni znamky. A zavadet myto pro auta bude kontraproduktivni. Bezny obcan se presune na okresku, protoze myto nebude za 0,2 kc/km ale 1,2 kc/km. Pri cene 0,2 kc/km by se nezaplatil ani system vybirani.
Ja jim neverim. Myto bude, ale je otazkou casu kdy.
No výborně. Dodávku od firmy, u které jsem zaměstnán, používám i jako rodinné auto, přepnu namontované GPS, které je "on line,"na soukromou jízdu a platím si to. Jiné auto nemáme, není třeba, jsme tři a velký "kufr" nám vyhovuje, když někdy vezeme třeba kola, nebo kovové ohniště a dřevo, nebo sekačku. Člověk s osobákem si vezme buď nosič na střechu, nebo vozík. V čem se použitím dodávky k soukromému výletu, což dělám běžně, liším od toho, kdo pojede na výlet soukromě služebním osobákem? Oba soukromé použití aut platíme firmám i státu daněmi. Dodávka je i dražší, než třeba služební Fábie, takže daní platím ještě více. Lišíme se od sebe ještě něčím jiným, než tvarem karoserie? Opotřebovávám s dodávkou, naloženou mojí rodinou a taškou, nebo batohy, dálnici více, než velký osobák, nebo "teréňák?" Asi ne, je to kategorie do 3,5 t... Takže mám platit ještě navíc dálnici jen proto, že jedu na výlet autem ve tvaru bedny a ne třeba autem ve tvaru osobního kombíku? Nechápu....
ve statech to funguje tak ze pokud vim ze mohu prejizdet i jen jednou pres placeny usek tak bud hodim do turniketu ctvrtaky a nebo si poridim cipovy snimac a ten pri kazdem pouziti dalnice ci useku kde se plati mi uctuje ruzne poplatky za pouziti a pak koncem mesice prijde faktura a tu majitel vozu zaplati na prislusny ucet a da si to jako domacnost do odpoctu z dani.
Titulek je opět špatně. Chybí tam slovo zatím.
No jestli to nebylo myšleno tak, že auta platit nebudou, ale řidiči ano.
Zůstaňme v klidu. Příští volby vyhraje strana, která zruší dálniční známky. A že se to podaří nás přesvědčili socani se zdravotními poplatky!!! Vzhůru do kampaně na další volby!!