- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
design nové řady aut škoda se mi vůbec nelíbí
TOTO NENÍ OFICIÁLNÍ PODOBA!
Doufám, že teď už tu nikdo nebude psát, proč to vypadá jako Golf, Polo a pod.
Chapu ze Skoda je soucasti koncernu, ale proc musi nova Fabie vypadat jak Golf? V Boleslavi umej udelat hezky auta, ale zadnej koncept nebo prototyp se seriovy vyroby nedockal. Vzdycky to preplacali na nemastnej neslanej odvar VW. Velka skoda :(
Ať se dívám jak se dívám, tak Golf mi to nepřipomíná ani trochu. Spíš to vypadá jako Octavia s useklým zadkem.
Skoda me zase nezklamala. oni proste vyrabeji auta ktery vapadaji jak z 90tych let a dokazou presvedcit lidi ,ze to je super, oni si to za predrazene ceny stejne koupi. Napr RAPID. No a kdyz uz mame rok 2014, tak prijdou s autem ktere vypada jako z roku 2002. takze tady mame zase retro stary deset let. to umeni delat "retro" na skodovce proste miluju :DDD
V 90. letech byla auta mnohem hezčí než dnes.
škoda že ta Fabka bude mít jen málo společného s tou na obrázku
Rapid=Jetta, Fabia=Polo, ale budou vykřikovat jak vymysleli úžasnej dizajn. S litrovým tříválcem to stejně je o ničem.
Takový shit si může koupit jen naprostý dement, budou tady za chvíli hýkat znalci, co ještě před 10 lety žadonili, aby jim tata půjčil orezlé rodinné fávo, aby mohli machrovat před holkama.
Vývoj u Škody je třeba vždy srovnávat s vývojem u VW ve Wolfsburgu. Tamější Polo už dorostlo do formátu zašlých Golfů 3. Takže i Fabia bude mít k dispozici stavebnicovou platformu nového Pola. Bude širší, čímž vzroste komfort sedaček a samozřejmě i motory budou úspornější, snad se i podaří vyřešit problém rozvodových řetězů. Opotřebení zřejmě vzniká longlife systémem, kdy v oleji pozůstávající drobné částečky nahlodávají články řetězu. Účinnější filtrace oleje by to snad vyřešila, nebo kratší intervaly výměny oleje.
Nová Fabia ovšem bude dražší a bude možná konkurovat i Rapidovi. Omezovat kvůli tomu výběr motorů nebo vybavení by ale nebylo řešení. Starší verze Golfa si získaly široké publikum, to by mohla převzít právě nová Fabie. Pokud by cenou ovšem zlstala v rámci těch 200 tisíc + výbava.
U nových specifikací TSI je již řemen místo řetězu.