Diskuze
Záhadný prototyp hvězdou Paříže: škodovka maskovaná za tatrovku
Děkujeme za pochopení.
P89e42t68r 15M44a45r67š88o17u35n
že by to byla ukázka tehdejšího reverse engineering?
P13a95v89e16l 60J70e98ř70á75b75e49k
Možná to měli předci vychytané, ale jestli trubka na vodu chlazení vedla tou nádrží bez tepelné izolace, či odděleně od benzinu, tak asi ten benzin celkem ohřívala.
Celkově to vidím nepraktické - velký chladič, velké blatníky, kabelku do prostoru pro zavazadla aby jeden dával vidlemi, protože dle mne je to dost na nahnutí přes blatník. Ale třeba to konstruktér tak postavil pro okolo jdoucí muže ve chvíli, kdy by zavazadla nakládala nějaká sličná dáma.
O46n33d98ř15e69j 77Š16r57á87m49e35k
S tím benzínem jsem si to také říkal, ale jestli trubka vedoucí vodu od motoru do chladiče vedla jinudy nebyl to asi problém.
D11a51l37i44b14o38r 29R48o68z76s29y15p60a64l
Koukám předchůdce Š 105,120 motor vzadu, chlazení vepředu, vedlo se to trubkami pod autem, obsah chladící kapaliny nějakých 10 l. Velké nároky na čerpadlo, občas to někde teklo a stejně byly problémy s chlazením.
J25i19ř59í 95E54r71b82e35n
Akorát že Š105/120/130 má řadový motor skloněný vpravo, nemá kompaktní boxer s jednoduchým příslušenstvím nahoře a sběrný dvojvýfuk po stranách.
Motorový prostor škodověnek je nedomyšlený - je tam obrovské množství nepotřebného místa, které člově využije leda při výměně tlumiče výfuku nebo vodního čerpadla. Na ostatní a podstatně běžnější práce - denní čerpání benzínu do karbecu, roční výměna svíček/oleje/vzduchového filtru, občasná výměna klínového řemene apod., tam je místa tak pro ruce gynekologa. Tohle všechno šéfkonstruktér motoru Müller v 60. letech totálně zvoral... i když, on to vlastně zase musel přizpůsobit zástavbě chladiče vlevo od motoru u embéček.
F80r53a18n68t98i73š67e61k 41K28o84p76e94c48k77ý
Tak nevím jak se autor článku orientuje v konstrukci automobilů, motory Tatra jsou narozdíl od Škody vzduchem, nikoliv vodou chlazené, válce mají uspořádané do V, nikoliv boxer......
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...