Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poznáte, kde je předek? Nejulítlejší renault předpověděl MPVčka

Velkoprostorová auta dnes frčí. Renault napadlo postavit bachraté auto pro rodinu už v padesátých letech. Exot z roku 1959 budí pozornost na veteránském autosalonu Rétromobile v Paříži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V19i30l10é71m 55P18ř85í85h50o89d67a 2954919183337

Takhle to dopadne, když Frantíci chlastaj tvrdej!

0/0
10.2.2014 17:08

M98a21r15e78k 31K58l37u81f74a 3298104494196

Francouzská auta nemusím a nikdy bych ho na obyčejné provozování nechtěl.

Ale Renault Avantime je naprosto úžasná designovka a moc se mi líbí.  R^R^

0/0
9.2.2014 11:54

P13e67t77r 90K63o43u51ř41i96l 9713385977

Mám rád stará auta a i prototypy, některé byly doslova krásné, ale tohle je učiněný hnus.

+1/0
8.2.2014 22:59


9901924860327

Říkám si, jak to asi vzniklo. Jeden dělník montoval kastli, zatím co druhý, nezávisle na něm, dělal interiér...a když  měli oba hotovo, tak se koukli, pokrčili rameny a řekli, že to tak být mělo ;-D

+2/0
8.2.2014 22:28

J84o83z85e33f 15K25o73s64t61e79l56a60n92s27k95ý 8355172469766

To auto by vyzeralo lepšie a aj logickejšie, keby malo zadok na predku na naopak. :-)

Najskôr som to auto aj tak vnímal, a neprišlo mi až tak originálne. Až potom som si však všimol, že volant je vlastne "vzadu". Z tohto uhlu pohľadu je fakt "originálne".

0/0
8.2.2014 21:53
Foto

M47i31r89o14s37l74a80v 66Z24a43p50l32e67t43a94l 3527435268623

Předek mi trochu některýmy tvary připomíná prototypy T603 ze slovenska :-) Jinak kdo neuznává francouzký vliv na vzhled a funkci vozidel, ten musí být slepý. Oni frantíci mají takový zlozvyk občas předbíhat dobu, šokovat, svět je v danou chvíli odsuzuje, prodeje zázračné nejsou ale během 5-10 let je nakonec kopírují všichni.

+2/−1
8.2.2014 20:49

J85i97ř52í 13S36c12h63w94a80c14h 5536419717834

toto ale rozhodně nikdo neokopíroval a ani Číňani si to netroufnou ;-)

0/−1
8.2.2014 23:55

V56e19r84o63n92i80k94a 40R43o17t50t28o38v33á 9910585325535

Jasné MPV, jen technologie 50.let neměla dnešní možnosti.

0/0
8.2.2014 20:18

Z91b90y82n90ě48k 78J86e77h35l20i85č85k19a 8894188599821

Octávia III

+1/0
8.2.2014 18:26

R86o84b66e79r32t 80K89r66a18h95u84l82e34c 2703872545304

Těch deset kol co se jim za týden testování podařilo najet není moc k chlubení :-D

0/0
8.2.2014 18:19

V87l79a92d73i27m45í84r 16L13o69n30g57i30n40o38v 3300734199714

Velmi zajímavá automobilová zrůda. I slepé uličky mají svou hodnotu.

+4/0
8.2.2014 16:39

A47l86e22š 67L11i11s81o70v90s91k51ý 9842244973638

Pjekný :-) a v případě bouračky si šofér strčí nohy do ochranných pancéřových rour vepředu :-) :-) :-)

+1/0
8.2.2014 16:33

R68o30l79a89n23d 66M31i94k26l77o29s46z 8597743530549

"Hledání cest, které nikam nevedou..." Tohle by si měly všechny francouzké automobilky dát, jako sloganR^

+1/−6
8.2.2014 11:15

T14o96m78á82š 82H10a67a34s 7711267632231

Jó? Nikam nevedou? A kdo dělá Red Bullu motory do formulí nám povíš? :-)

+3/0
8.2.2014 13:17

R25o20l28a44n42d 32M76i68k10l92o28s58z 8807643270509

Řeč je o designu (dá-li se to tak nazvat) sériovek. Btw. motory ve formuli nic nevypovídají o kvalitě konvenčních motorů.

+2/−3
8.2.2014 14:23

A32l81b45e20r25t 47K95á80m26e28n 9804858299221

Tak design? A čo tak podľa mnohých najkrajšie auto v histórií - "Fantomasov" Citroen DS ?

+1/0
8.2.2014 17:50

R64o50l50a67n80d 11M67i10k11l27o52s76z 8847133130609

Jiní ho ovšem za tak krásné nepovažují. Pro mě je DS nevzhledná plechařina. V historii se z mého pohledu najdou pěkněji tvarované vozy. Navíc design není jen o křivkách. Dobrý design by měl být hlavně funkční. A tam Citroën zrovna neexceluje. S těma jeho kuželama pod volantem (u nějakého staršího modelu) nebo volantem s pevným středem. Když jsme u toho citroënu, tak nazvat úplně oblé auto (první xara Picasso) bez jediné hrany, po nejznámějším kubistickém tvůrci, je lehce mimo. A nové DS modely taky nic moc. Je to jen styling. Funkce jde stranou.

+1/−4
8.2.2014 18:38

T34o12m45á49š 82J49u44r28e13č98k71a 3313632269133

Za mě? DS je legenda, která předběhla dobu o půl století, ale hezké auto to není.

0/0
14.2.2014 5:34

T94o82m80á80š 62H17o39l96i46č 5498644801438

Tie čo teraz v Jereze horeli? Ale tie V8 čo sa používali doteraz niekoľko rokov a frantíci dva-krát žiadali o navýšenie výkonu aby dorovnali výkonostne súperov? Alebo KERS čo bol najhorší z celej F1?

+2/−1
8.2.2014 14:29

J92i72ř69í 21M76u22ž67í56k 5836837712812

Tak tak R^

0/0
8.2.2014 22:07

V11l15a49d76i11m94í78r 46Š10n48e81k 9124328326961

Poznáte kde je předek ? Ano, ovšem! Předek je na zadku.;-DR^

+4/0
8.2.2014 11:11

M26i71l47a13n 43Č83e62r83n20ý 5363119209852

To mi připomíná klasickou scénku Schelingera a Čecha z alba Hrr na ně: 

- Jé, to jsem nevěděl, že máš kočku! Pojď jsem, čičí!

- To není kočka, to je pes. Čau-čau.

- Jó? A kde to má předek?

- To já nevím, počkej, až se rozběhne...

+2/0
8.2.2014 17:00

J13o44s48e98f 96Š19e80m16e34l57í68k 7489681110957

Mohli udělat volant na obou stranách - jako ve starých šalinách.

+1/0
8.2.2014 11:01

M91i33l87a19n 54Č89e70r39n22ý 5453679489262

A tím pádem eliminovat zpátečku... šalina přece také necouvá, nebo se pletu?

0/0
8.2.2014 17:03

M51a64r65e73k 92K67l60u96f13a 3438134354226

Nechci se přít, ale šalina (pokud je to tedy po vašem tramvaj) nemá volant ani jeden  :-P

+2/0
9.2.2014 0:24

T26o19m47á88š 43J93u24r60e86č28k13a 3233112419223

hááááá;-D;-D;-D dobře tyR^

0/0
14.2.2014 5:35

D73a18n85i60e51l 42S89o81b91o12t74a 9749434456930

Možná by stalo za to zmínit v článku i Fiat Multipla, který se sériově vyráběl ještě před tímhle konceptem.

+5/0
8.2.2014 2:43

L29a54d16i28s76l53a30v 74K55v33a53s11n89i76č47k69a 1793667283845

A od kterého roku se se vyráběl Fiat Multipla ?

0/0
8.2.2014 9:06

A38l35b26e73r70t 83K29á64m95e41n 9294498279511

Fiat 600 Multipla: rok výroby 1956 - 1965

+2/0
8.2.2014 10:03

T33o82m67á93š 22J44u30r86e21č14k27a 3873882909253

Ale tohle je spíš předchůdce keycar než MPV

0/0
14.2.2014 5:36

O64n14d93ř75e26j 19Č90a29p89k54a 6161691113194

VW Caravelle první generace to samé - ten je dokonce ještě o 6 let starší...

0/0
8.2.2014 12:01

R58a91d34e61k 72D35o24l86e21ž71a16l 2499183470140

Přesně, taky tam seděl řidič úplně vpředu u světel, a motor byl vzadu. A taky to byly často taxíky.

+1/0
8.2.2014 14:03

P69e53t95r 40D73o80h75n24a54l 6512349245919

Přesně to mě napadlo hned, jak jsem to začal číst. Multipla se v té době už několik let vyráběla a byla poměrně úspěšná právě mezi taxikáři. Ale Multipla asi není na Retromobile, takže se to nedá jednouše obšlehnout z informační tabulkya tvářit se jako odborník.

0/0
8.2.2014 16:20

D48a14n67i38e60l 85S12c54h35a62c36h28e88r49l 9273815132206

Příjde mi že francouzi měli odjakživa tak trochu zvrácený designový vkus :-) myšleno v dobrém.:-)

+3/0
8.2.2014 2:15

D69a81n80i84e83l 62K72r70o44n77e25r 7204164306107

Prijde mi, ze Francouzi meli odjakziva tak trochu zvraceny designovy vkus...mysleno ve zlem...:-)

+5/−6
8.2.2014 9:27

D10a93n72i66e47l 21S56c60h12a24c27h42e13r55l 9903365952716

;-D

0/0
8.2.2014 10:00

P48e24t54r 19H67l29o82u75š86e25k 9666763195521

sympatická příšerka ;-D

+8/0
8.2.2014 0:39

M29i96r88e49k 33K19o45v72a58c34i29k 5821691441407

To ano, ale jezdit bych se v tom bál...

+3/0
8.2.2014 2:01

A67l88e85x88a23n44d80r 85K55o83s14t47k63a 5449696459446

Sebemenší ťukanec na předek a jste beznohý.

+1/0
8.2.2014 12:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.