Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poznáte, kde je předek? Nejulítlejší renault předpověděl MPVčka

Velkoprostorová auta dnes frčí. Renault napadlo postavit bachraté auto pro rodinu už v padesátých letech. Exot z roku 1959 budí pozornost na veteránském autosalonu Rétromobile v Paříži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V59i12l47é52m 45P73ř60í42h90o37d58a 2524519303217

Takhle to dopadne, když Frantíci chlastaj tvrdej!

0/0
10.2.2014 17:08

M80a38r62e77k 60K11l11u62f39a 3208314254416

Francouzská auta nemusím a nikdy bych ho na obyčejné provozování nechtěl.

Ale Renault Avantime je naprosto úžasná designovka a moc se mi líbí.  R^R^

0/0
9.2.2014 11:54

P29e48t82r 90K57o43u38ř40i26l 9673815597

Mám rád stará auta a i prototypy, některé byly doslova krásné, ale tohle je učiněný hnus.

+1/0
8.2.2014 22:59

9541734810377

Říkám si, jak to asi vzniklo. Jeden dělník montoval kastli, zatím co druhý, nezávisle na něm, dělal interiér...a když  měli oba hotovo, tak se koukli, pokrčili rameny a řekli, že to tak být mělo ;-D

+2/0
8.2.2014 22:28

J36o76z97e62f 35K68o53s31t79e57l85a30n91s25k37ý 8135542229586

To auto by vyzeralo lepšie a aj logickejšie, keby malo zadok na predku na naopak. :-)

Najskôr som to auto aj tak vnímal, a neprišlo mi až tak originálne. Až potom som si však všimol, že volant je vlastne "vzadu". Z tohto uhlu pohľadu je fakt "originálne".

0/0
8.2.2014 21:53
Foto

M98i78r24o24s20l14a52v 97Z78a18p13l78e73t73a84l 3407565948553

Předek mi trochu některýmy tvary připomíná prototypy T603 ze slovenska :-) Jinak kdo neuznává francouzký vliv na vzhled a funkci vozidel, ten musí být slepý. Oni frantíci mají takový zlozvyk občas předbíhat dobu, šokovat, svět je v danou chvíli odsuzuje, prodeje zázračné nejsou ale během 5-10 let je nakonec kopírují všichni.

+2/−1
8.2.2014 20:49

J86i96ř67í 34S14c37h51w22a13c22h 5236699117544

toto ale rozhodně nikdo neokopíroval a ani Číňani si to netroufnou ;-)

0/−1
8.2.2014 23:55

V93e67r22o25n72i54k64a 56R60o50t52t16o83v11á 9880445305805

Jasné MPV, jen technologie 50.let neměla dnešní možnosti.

0/0
8.2.2014 20:18

Z25b56y53n33ě94k 51J71e12h17l90i39č38k76a 8624198219601

Octávia III

+1/0
8.2.2014 18:26

R58o22b84e91r48t 94K46r54a61h50u13l47e17c 2913312955654

Těch deset kol co se jim za týden testování podařilo najet není moc k chlubení :-D

0/0
8.2.2014 18:19

V25l76a59d52i94m20í18r 80L25o35n78g97i41n40o54v 3350884149524

Velmi zajímavá automobilová zrůda. I slepé uličky mají svou hodnotu.

+4/0
8.2.2014 16:39

A80l85e78š 11L91i81s91o13v64s20k85ý 9932724223108

Pjekný :-) a v případě bouračky si šofér strčí nohy do ochranných pancéřových rour vepředu :-) :-) :-)

+1/0
8.2.2014 16:33

R12o65l25a50n49d 40M68i65k68l96o15s23z 8167253240439

"Hledání cest, které nikam nevedou..." Tohle by si měly všechny francouzké automobilky dát, jako sloganR^

+1/−6
8.2.2014 11:15

T64o20m45á27š 64H33a93a67s 7481397982321

Jó? Nikam nevedou? A kdo dělá Red Bullu motory do formulí nám povíš? :-)

+3/0
8.2.2014 13:17

R85o52l23a78n94d 74M25i13k84l57o44s85z 8227883720879

Řeč je o designu (dá-li se to tak nazvat) sériovek. Btw. motory ve formuli nic nevypovídají o kvalitě konvenčních motorů.

+2/−3
8.2.2014 14:23

A84l66b76e69r10t 10K49á75m18e87n 9154438279841

Tak design? A čo tak podľa mnohých najkrajšie auto v histórií - "Fantomasov" Citroen DS ?

+1/0
8.2.2014 17:50

R51o27l54a26n51d 88M11i40k97l12o40s65z 8977773960569

Jiní ho ovšem za tak krásné nepovažují. Pro mě je DS nevzhledná plechařina. V historii se z mého pohledu najdou pěkněji tvarované vozy. Navíc design není jen o křivkách. Dobrý design by měl být hlavně funkční. A tam Citroën zrovna neexceluje. S těma jeho kuželama pod volantem (u nějakého staršího modelu) nebo volantem s pevným středem. Když jsme u toho citroënu, tak nazvat úplně oblé auto (první xara Picasso) bez jediné hrany, po nejznámějším kubistickém tvůrci, je lehce mimo. A nové DS modely taky nic moc. Je to jen styling. Funkce jde stranou.

+1/−4
8.2.2014 18:38

T54o75m47á37š 89J78u39r98e81č19k43a 3353732619573

Za mě? DS je legenda, která předběhla dobu o půl století, ale hezké auto to není.

0/0
14.2.2014 5:34

T39o61m67á12š 27H44o33l86i42č 5888824361208

Tie čo teraz v Jereze horeli? Ale tie V8 čo sa používali doteraz niekoľko rokov a frantíci dva-krát žiadali o navýšenie výkonu aby dorovnali výkonostne súperov? Alebo KERS čo bol najhorší z celej F1?

+2/−1
8.2.2014 14:29

J70i32ř13í 92M31u41ž50í76k 5536477552522

Tak tak R^

0/0
8.2.2014 22:07

V44l45a82d26i25m49í82r 68Š50n71e63k 9804428736681

Poznáte kde je předek ? Ano, ovšem! Předek je na zadku.;-DR^

+4/0
8.2.2014 11:11

M22i86l64a11n 78Č17e17r94n87ý 5863119839952

To mi připomíná klasickou scénku Schelingera a Čecha z alba Hrr na ně: 

- Jé, to jsem nevěděl, že máš kočku! Pojď jsem, čičí!

- To není kočka, to je pes. Čau-čau.

- Jó? A kde to má předek?

- To já nevím, počkej, až se rozběhne...

+2/0
8.2.2014 17:00

J17o19s82e19f 32Š66e44m27e17l47í58k 7309411630567

Mohli udělat volant na obou stranách - jako ve starých šalinách.

+1/0
8.2.2014 11:01

M89i88l38a34n 19Č54e84r75n73ý 5393489569562

A tím pádem eliminovat zpátečku... šalina přece také necouvá, nebo se pletu?

0/0
8.2.2014 17:03

M57a80r41e28k 41K72l84u40f49a 3958454254656

Nechci se přít, ale šalina (pokud je to tedy po vašem tramvaj) nemá volant ani jeden  :-P

+2/0
9.2.2014 0:24

T31o62m65á32š 47J32u27r27e66č63k77a 3563972309433

hááááá;-D;-D;-D dobře tyR^

0/0
14.2.2014 5:35

D78a44n62i75e19l 63S84o87b15o85t45a 9109234596530

Možná by stalo za to zmínit v článku i Fiat Multipla, který se sériově vyráběl ještě před tímhle konceptem.

+5/0
8.2.2014 2:43

L72a72d13i55s87l62a37v 51K22v30a89s91n78i33č43k97a 1973927503775

A od kterého roku se se vyráběl Fiat Multipla ?

0/0
8.2.2014 9:06

A73l86b81e39r76t 25K76á30m31e34n 9714728539921

Fiat 600 Multipla: rok výroby 1956 - 1965

+2/0
8.2.2014 10:03

T60o32m67á45š 91J90u66r23e71č82k40a 3393512899173

Ale tohle je spíš předchůdce keycar než MPV

0/0
14.2.2014 5:36

O91n93d32ř48e72j 71Č43a94p87k78a 6671401133794

VW Caravelle první generace to samé - ten je dokonce ještě o 6 let starší...

0/0
8.2.2014 12:01

R49a75d95e41k 55D64o96l15e16ž36a36l 2159903550520

Přesně, taky tam seděl řidič úplně vpředu u světel, a motor byl vzadu. A taky to byly často taxíky.

+1/0
8.2.2014 14:03

P86e86t17r 83D35o98h84n97a10l 6202979725529

Přesně to mě napadlo hned, jak jsem to začal číst. Multipla se v té době už několik let vyráběla a byla poměrně úspěšná právě mezi taxikáři. Ale Multipla asi není na Retromobile, takže se to nedá jednouše obšlehnout z informační tabulkya tvářit se jako odborník.

0/0
8.2.2014 16:20

D10a15n88i21e26l 46S75c50h83a73c54h84e11r65l 9673265572266

Příjde mi že francouzi měli odjakživa tak trochu zvrácený designový vkus :-) myšleno v dobrém.:-)

+3/0
8.2.2014 2:15

D29a55n18i79e94l 41K40r28o80n48e65r 7974684136647

Prijde mi, ze Francouzi meli odjakziva tak trochu zvraceny designovy vkus...mysleno ve zlem...:-)

+5/−6
8.2.2014 9:27

D91a26n94i19e88l 39S49c71h77a42c11h16e28r67l 9823365802806

;-D

0/0
8.2.2014 10:00

P63e88t91r 57H68l73o70u39š77e80k 9776803805191

sympatická příšerka ;-D

+8/0
8.2.2014 0:39

M61i68r16e55k 78K86o17v54a50c23i16k 5731761731577

To ano, ale jezdit bych se v tom bál...

+3/0
8.2.2014 2:01

A90l10e67x12a18n76d54r 94K28o55s64t41k17a 5609686899686

Sebemenší ťukanec na předek a jste beznohý.

+1/0
8.2.2014 12:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.