Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auto s gumovým brněním startuje. Čtyřkolový kaktus

Na pohled vypadá jako hračka. Je však plný nápadů: automobilový kaktus nechce být sprinter, ale milý uklidňující společník. Se spolujezdcem si řidič hoví na pohovce. Boky chrání vzduchové nárazníky a muší váha slibuje asketickou spotřebu. Díky pozvání automobilky na pařížské představení už jsme v Citroënu C4 Cactus seděli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P29e40t20r 45P76o59s20p42i44s94i70l 4333680945523

Ta logika těch ochraných prvků mě naprosto uniká.Obecně. Většina aut a SUV tuplem má nejširší místo v blatnících nad koly a taky tam bývá nejčastěji odřené.

0/0
13.2.2014 18:15

J66a86n 31M47a85r54e31k 7897432507678

Jednoznačně, nádherné auto!!

+7/0
10.2.2014 14:28

L78e56o49š 52N28a46v52r66á55t88i56l 9483230165605

zdesene vyvaluju bulvy na ten levny dirovany uplet na sedadlech...  to nevydrzi ani mesic bez zadreni/zatahnuti...  jedinym resenim bude priplatkova vybava nebo koupit potahy..jen si nedovedu predstavit jak by na tomhle vypadaly Rv

0/−1
10.2.2014 12:40

V58á91c23l35a97v 36P47c20h16á87l17e96k 8786932611612

Chjo... Zase jeden "redaktor", který v hodinách českého jazyka asi chyběl, a neví, jaký je rozdíl mezi rukojetí a rukovětí RvRvRv

Jinak je to po dlouhé době auto, které se mi opravdu líbí. Má nápad a nežene se za každou cenu za "módními trendy"R^

+1/0
10.2.2014 12:17

B62e95n 34P41a72v88k76a 1487803767301

Asi degeneruji, ale mně se to líbí.

+5/0
10.2.2014 11:56

A80n46t16o38n39í33n 59S56e93b52e32r44a 7793718590699

Já má auto potlučené a podřené zhruba na místech, kde to bednění vůbec není. ;-D

0/0
10.2.2014 11:45

K58a65r84e89l 70B31a57r83t58á45k 3669783802706

Dobrý směr. R^

+4/0
10.2.2014 11:16

D41a88v90i96d 17R86y55c40h22e54t55s58k81ý 9886131350740

Kaktus se to jmenuje protože si všichni radši zachovají odstup...

+3/0
10.2.2014 10:30

S74v86a98t16o27p33l92u70k 44S78i36l57n67ý 4902706649968

"Představovali jste si někdy auto z gumy, které se při bouchanci odrazí?"

Ano, tohle jsem si představoval už hodně dávno a dodnes jsem divil, že už to dávno někoho nenapadlo.

+2/0
10.2.2014 10:18

J44i45ř88í 48N58e14u23m98e83i95s85t44e55r 2812955593391

Já taky, když mi bylo pět.

+3/0
10.2.2014 10:36

S48v54a87t98o96p19l63u49k 48S94i83l75n25ý 4202206699438

Zřejmě  v Citroënu pracují jen samí pětiletí ;-)

0/0
10.2.2014 12:05

M40a97r21t75i90n 90K23y71s71e51l95a 3219155408817

Laťka hnusného designu byla opět posunuta do nebeských výšin

0/−10
10.2.2014 9:48

S69v68a93t61o10p56l94u50k 14S71i43l93n13ý 4392496659868

Co člověk to jiný vkus, mě se líbí.

+9/0
10.2.2014 10:19

M32a78r90t15i45n 66N75o13v90o87t90n77ý 8819794797104

Mě se taky líbí, konečně auto, které vypadá jinak, než všechna ostatní

+5/0
10.2.2014 10:33

D32a75v68i24d 68Č65e71r95n14o18h46o50r34s35k49ý 1916594896746

na Multiplu nemá nic a nikdo ;-D

0/0
10.2.2014 17:37

S47v63a77t77o79p13l82u27k 75S25i49l80n94ý 4742796449728

Podle toho, jak daleko do minulosti se budeme dívat. Dle mě jedním z bezkonkurenčně nejošklivějších aut, které se kdy vyrábělo, byl Wartburg 353 v provedení kombi.

0/−1
10.2.2014 20:10

P77e68t82r 24R42y50š79a20v27ý 9823527115220

Má to i gumová zrcátka? Moje žena včera naše odrala při zacouvávání do garáže. A ještě gumovou střechu bych chtěl. Už dokázala odrat i horní spojler na kombíku.

+1/0
10.2.2014 9:18

L52u24d13ě12k 98N96o49v58ý 2911989293831

jak se odírá horní spojler na kombíku? :-)

+1/0
10.2.2014 9:27

P75e31t33r 73R72y71š65a52v34ý 9593197195640

Couváním do zavírajících se garážových vrat.

+1/0
10.2.2014 9:44
Foto

P30e79t35r 76P67r59o67c23h73á25z51k40a 3462816802244

;-D

+2/0
10.2.2014 10:32

J87a11k46u58b 50F68e77i24f66a91r 7339439906569

tak jí poraďtě, ať tam zajíždí popředu, když neumí couvat. Tohle nechápu u obrovského množství řidičů. Když neumím couvat tak to nedělám. Pak sice nezaparkuji podélně k chodníků, ale i bez toho se dá přece žít.

0/0
10.2.2014 11:44

Š32t43ě77p35á40n 46V81a44n27ě82k 3763539397487

A výjíždět bude potom skrze garáž, aby nemusela couvat?

0/0
10.2.2014 12:03

M52i58l83a69n 29M93a83j89e41r94č97í37k 1560900844216

Ne, ale z, většinou úzké, garáže bude vycouvávat ven = do často výrazně širšího prostoru.

Jinak, když vyjíždíte z garáže "po předu", tak v ní máte určitě náramně hezký "vzdoušek" - při startování (zejména studeného motoru) auta, Vám jde všechen "sajrajt" z výfuku do garáže místo, aby při výjezdu couváním šli otevřenými vraty ven!

Ale do kolmého stání je zase naopak bezpečnější couvat a hlavně z něj vyjíždět čumákem - je při tom výrazně větší přehled na komunikaci, kam se vyjíždí = na vozidla, jimž je nutno dávat přednost. Pro šetrnost s místem je ovšem dobré (v případech nevyznačených jednotlivých kolmých stání) parkovat "na střídačku" = po čumáku / nacouvaný a dále dokola, protože v tomto případě mezi pravými boky sousedícími auty není nutné nechávat "nadbytek" místa potřebný pro otevření dveří kvůli nástupu/výstupu (jenž je možné učinit po/před vlastním zaparkováním) řidiči, kteří si nechají místo pro nástup/výstup společný pro 2 auta sousedící levými boky.

PS: Ovšem je velmi nelogické, že šikmá parkovací stání se dělají pro nájezd "po čumáku" = výjezd couváním a ne opačně - viz bezpečnost výjezdu uvedená výše.

0/0
10.2.2014 13:12

M37i33l45a48n 83M15a58j12e64r96č47í44k 1710960154906

Ještě upozornění k vycouvávání z garáže - není při něm dobré předčasně točit koly, protože v takovém případě hrozí poškození jednoho či druhého z předních blatníků!

0/0
10.2.2014 13:27

P84e17t93r 71R18y42š12a95v58ý 9933867855490

Jsem rád :-) že se našli zastánci parkování pozadu. Nehledě na to, že z hlediska vystupování z auta v naší garáži směru otevírání kufru a podobným praktickým záležitostem je pro nás prostě lepší parkovat pozadu. A v zásadě je jedno, jestli odereme zrcátka při nacouvávání nebo vycouvávání z garáže.

+2/0
10.2.2014 14:10

T29o19m57á97š 78V98a71l93d37e83r 7553210489

Největší problém v ukázněnosti samých řidičů. Nechtějí parkovat vodorovně se značením parkovacího místa a zasahují do sousedního stání. Čím dražší auto, tím horší parkování. A demencí to není, jelikož by si nemohli takový vůz dovolit koupit. Tudíž jediná odpověď je arogance a povýšenost vůči ostatním řidičům. A tam nepomůže žádný systém pro zlepšení parkování vozů. Jeden dva řidiči systém naruší a celá řada je k ničemu.

0/0
10.2.2014 22:06

L97u31k88á92š 15V33a10ň35u29r23a 1885874613423

Citroen jako vzdy ma osklivy interier. Jezdil jsem s nekolika citroeny a vzdy to byla hruza!

0/−6
10.2.2014 8:39

M46i58r97o63s95l11a13v 84D96i74o49p44a22n 2586799458192

Naposledy jste jezdil asi s BX?

+6/0
10.2.2014 8:49

L71u82d24ě37k 77N94o33v74ý 2731969613671

To je hodně subjektivní. Mně se designově líbí. Jediné, s čím mám u Citroenu problém je, že mají snad nejpřísněji ze všech běžných značek "obšlápnutý" servis. plnohodnotnou diagnostiku nemá nikdo jiný, než autorizované servisy a ty nejen že jsou docela drahé, ale hlavně ne vždy zrovna kvalitní a na to, že u některých (u většiny) závad nemá zákazník volbu, zneužívají (jak je v ČR zvykem).

0/0
10.2.2014 9:26

T75o20m48á80š 44K75o92c34i98a57n 9454989637186

Ono stačí hledat. Je dost lidí, kteří mají diagnostiku a umí s tím i věci, které v autorizovaném servisu neumí ;-) Mám za skoro 10 let čtvrtého citróna a se servisem nemám problém. K citroenu bych to na servis nedal...

+1/0
10.2.2014 9:32

J39a22n 68J24a37n51e14č84e21k 9910383660726

Naopak, ta lavice vepředu nebo madla dveří jsou prostě bomba!

+3/0
10.2.2014 9:38

D61a46v95i29d 89P63š14t61r98o56s20s 9239109440464

Proč jsou ty gumy tak blbě umístěný jak často mi někdo bouchne do světla ,místo toho bych udělal víc vyčnívající nárazníky z tohohle. Potom by to bylo bezva autíčko do města a nebudel bych se bát ,že mi ho někdo ťukne.

0/0
10.2.2014 8:27

J55a63k53u12b 67Š62a67f80a70n87d84a 7685387181471

Přesně tak. Navíc kdyby netrvali na tom nárazníku v celku a rozdělili ho na 3 části, bylo by to mnohem lepší na případnou výměnu. Místo těch tenkých spojovacích částí by byla ta guma.

Ještě mi tam vadí absence ochrany hrany zadních dveří. Přeci jenom tam jezdí děti a tak by bylo chráněn jak vlastní tak i sousední auto před odřením při neopatrném otevření dveří.

0/0
10.2.2014 8:48

J86i44n48d55ř13i69c94h 95Š45k52o52p94e38k 4775321680735

nechápu, jaký smysl má dělat dva motory s rozdílem ve výkonu 8 koní

0/0
10.2.2014 6:39

J97a12k26u57b 34Š56a95f83a75n76d66a 7215517761681

Asi půjde o ten samý motor s jinak naladěnou ŘJ. Pravděpodobně kvůli různým předpisům na různých trzích.

0/0
10.2.2014 8:46

J23i53n52d49ř28i14c97h 93Š12k67o24p33e45k 4935931820685

to je možný, že se někde nevejdou emisema, tak motor přiškrtí.

Právě že mě zaujal ten malý rozdíl, proč ho dělat, když se běžně nechá výkon motoru zvednout o více než 8 koníku

0/0
10.2.2014 8:49

J71a37k43u80b 22Š63a20f66a81n44d61a 7925357811901

Další co mě napadá je jiná charakteristika motoru (jiný průběh výkonu). Někomu stačí nižší výkon ale s plošší charakteristikou, jiný chce větší výkon za cenu jistého diskomfortu.

0/0
10.2.2014 8:51

J98i13n75d34ř78i38c66h 15Š82k77o80p62e40k 4735371210485

mě taky napadají důvody, proč dávat motory o různým výkonu. Ale vždycky ten rozdíl byl větší

0/0
10.2.2014 9:16

T43o84m97á86š 66K12o40c19i89a56n 9924319177936

Podle mně bude 92 koní hdi a těch 100 koní bude mít e-hdi.

+1/0
10.2.2014 9:29

P97e91t89r 54M16i37c87h98a90l 2900734131172

Vypadá to zajímavě, hlavně proto, že je to neotřelé. Může mít zajímavé jízdní výkony díky malé váze a relativně výkonným motorům (tím nemyslím ten tříválec). Asi největší vada toho auta je, že začíná na "F". :-)

+1/−2
10.2.2014 2:41

T84o52m70á33š 95K45o74c35i32a51n 9814189567816

A v čem konkrétně je to vada? Někdo u vás v hospodě to říkal, ne?

+1/0
10.2.2014 9:34

T12o71m44á67š 23H92r33a73d35i52l 7731467303735

Nerozumím. Citroën C4 Cactus ... ani jedno "F". 8-o

0/0
10.2.2014 15:09

J39a76r23o44m94i78r 43F73a25r30e69k 4792343847

francouzský....

0/0
10.2.2014 20:20

E51r19i87k 81S71a69n74e16t66r27i48k 4608420480314

Tento citron je jedným z mála, ktorý sa mi za posledné roky páči.

0/0
10.2.2014 1:45

M95i92r29o31s39l39a53v 17D18i92o35p22a31n 2466599258132

Citroen se posledních několik let hodně snaží a dělá pěkná auta. Jen tak dál.R^

+7/0
10.2.2014 0:51

L15u50k11á64š 76V67a78ň13u35r78a 1445744223983

A ktere modely jsou hezke?

0/0
10.2.2014 8:40

M85i24r51o84s89l26a72v 26D90i26o96p65a44n 2226539708102

Všechny!

+6/0
10.2.2014 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.