Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Auto s gumovým brněním startuje. Čtyřkolový kaktus

Na pohled vypadá jako hračka. Je však plný nápadů: automobilový kaktus nechce být sprinter, ale milý uklidňující společník. Se spolujezdcem si řidič hoví na pohovce. Boky chrání vzduchové nárazníky a muší váha slibuje asketickou spotřebu. Díky pozvání automobilky na pařížské představení už jsme v Citroënu C4 Cactus seděli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P60e63t76r 54P37o26s66p41i54s70i41l 4163940155693

Ta logika těch ochraných prvků mě naprosto uniká.Obecně. Většina aut a SUV tuplem má nejširší místo v blatnících nad koly a taky tam bývá nejčastěji odřené.

0/0
13.2.2014 18:15

J66a74n 57M29a41r94e33k 7187662457528

Jednoznačně, nádherné auto!!

+7/0
10.2.2014 14:28

L78e55o54š 68N76a77v92r74á32t81i67l 9753690895215

zdesene vyvaluju bulvy na ten levny dirovany uplet na sedadlech...  to nevydrzi ani mesic bez zadreni/zatahnuti...  jedinym resenim bude priplatkova vybava nebo koupit potahy..jen si nedovedu predstavit jak by na tomhle vypadaly Rv

0/−1
10.2.2014 12:40

V86á83c44l86a98v 93P70c87h81á22l36e15k 8926572361542

Chjo... Zase jeden "redaktor", který v hodinách českého jazyka asi chyběl, a neví, jaký je rozdíl mezi rukojetí a rukovětí RvRvRv

Jinak je to po dlouhé době auto, které se mi opravdu líbí. Má nápad a nežene se za každou cenu za "módními trendy"R^

+1/0
10.2.2014 12:17

B20e18n 84P46a20v85k84a 1927623237301

Asi degeneruji, ale mně se to líbí.

+5/0
10.2.2014 11:56

A82n86t97o97n87í38n 30S17e49b72e79r46a 7583188670719

Já má auto potlučené a podřené zhruba na místech, kde to bednění vůbec není. ;-D

0/0
10.2.2014 11:45

K55a50r72e98l 26B94a36r57t66á83k 3539103112976

Dobrý směr. R^

+4/0
10.2.2014 11:16

D51a33v85i73d 87R10y83c24h47e75t72s50k85ý 9806391710350

Kaktus se to jmenuje protože si všichni radši zachovají odstup...

+3/0
10.2.2014 10:30

S38v52a23t39o51p88l23u13k 86S59i50l40n13ý 4842306169518

"Představovali jste si někdy auto z gumy, které se při bouchanci odrazí?"

Ano, tohle jsem si představoval už hodně dávno a dodnes jsem divil, že už to dávno někoho nenapadlo.

+2/0
10.2.2014 10:18

J31i55ř59í 84N29e66u87m41e12i96s36t75e18r 2552275943581

Já taky, když mi bylo pět.

+3/0
10.2.2014 10:36

S24v56a86t68o98p43l71u69k 10S49i43l82n44ý 4902516449448

Zřejmě  v Citroënu pracují jen samí pětiletí ;-)

0/0
10.2.2014 12:05

M59a82r21t50i18n 85K35y96s49e91l86a 3369785148327

Laťka hnusného designu byla opět posunuta do nebeských výšin

0/−10
10.2.2014 9:48

S45v54a69t72o28p82l32u22k 87S24i29l26n54ý 4582676159838

Co člověk to jiný vkus, mě se líbí.

+9/0
10.2.2014 10:19

M41a72r94t44i82n 17N15o69v61o70t59n50ý 8839434317454

Mě se taky líbí, konečně auto, které vypadá jinak, než všechna ostatní

+5/0
10.2.2014 10:33

D20a46v88i30d 78Č25e61r36n70o33h36o88r69s79k48ý 1806864126946

na Multiplu nemá nic a nikdo ;-D

0/0
10.2.2014 17:37

S15v18a86t62o47p64l13u65k 21S72i70l13n80ý 4972806439228

Podle toho, jak daleko do minulosti se budeme dívat. Dle mě jedním z bezkonkurenčně nejošklivějších aut, které se kdy vyrábělo, byl Wartburg 353 v provedení kombi.

0/−1
10.2.2014 20:10

P78e83t15r 25R21y68š73a58v80ý 9253107805320

Má to i gumová zrcátka? Moje žena včera naše odrala při zacouvávání do garáže. A ještě gumovou střechu bych chtěl. Už dokázala odrat i horní spojler na kombíku.

+1/0
10.2.2014 9:18

L77u63d80ě47k 25N36o33v82ý 2511659753581

jak se odírá horní spojler na kombíku? :-)

+1/0
10.2.2014 9:27

P50e62t98r 29R54y90š88a46v35ý 9123137965780

Couváním do zavírajících se garážových vrat.

+1/0
10.2.2014 9:44
Foto

P92e49t23r 13P65r48o12c84h87á93z17k31a 3422816542204

;-D

+2/0
10.2.2014 10:32

J38a36k27u39b 65F70e15i73f39a35r 7349209446959

tak jí poraďtě, ať tam zajíždí popředu, když neumí couvat. Tohle nechápu u obrovského množství řidičů. Když neumím couvat tak to nedělám. Pak sice nezaparkuji podélně k chodníků, ale i bez toho se dá přece žít.

0/0
10.2.2014 11:44

Š75t60ě83p67á31n 85V19a78n84ě26k 3723739617677

A výjíždět bude potom skrze garáž, aby nemusela couvat?

0/0
10.2.2014 12:03

M90i96l21a19n 44M36a95j74e84r67č23í32k 1430480734406

Ne, ale z, většinou úzké, garáže bude vycouvávat ven = do často výrazně širšího prostoru.

Jinak, když vyjíždíte z garáže "po předu", tak v ní máte určitě náramně hezký "vzdoušek" - při startování (zejména studeného motoru) auta, Vám jde všechen "sajrajt" z výfuku do garáže místo, aby při výjezdu couváním šli otevřenými vraty ven!

Ale do kolmého stání je zase naopak bezpečnější couvat a hlavně z něj vyjíždět čumákem - je při tom výrazně větší přehled na komunikaci, kam se vyjíždí = na vozidla, jimž je nutno dávat přednost. Pro šetrnost s místem je ovšem dobré (v případech nevyznačených jednotlivých kolmých stání) parkovat "na střídačku" = po čumáku / nacouvaný a dále dokola, protože v tomto případě mezi pravými boky sousedícími auty není nutné nechávat "nadbytek" místa potřebný pro otevření dveří kvůli nástupu/výstupu (jenž je možné učinit po/před vlastním zaparkováním) řidiči, kteří si nechají místo pro nástup/výstup společný pro 2 auta sousedící levými boky.

PS: Ovšem je velmi nelogické, že šikmá parkovací stání se dělají pro nájezd "po čumáku" = výjezd couváním a ne opačně - viz bezpečnost výjezdu uvedená výše.

0/0
10.2.2014 13:12

M24i91l49a90n 28M56a47j74e59r67č10í59k 1500110664906

Ještě upozornění k vycouvávání z garáže - není při něm dobré předčasně točit koly, protože v takovém případě hrozí poškození jednoho či druhého z předních blatníků!

0/0
10.2.2014 13:27

P18e47t81r 41R23y25š75a18v10ý 9113747265540

Jsem rád :-) že se našli zastánci parkování pozadu. Nehledě na to, že z hlediska vystupování z auta v naší garáži směru otevírání kufru a podobným praktickým záležitostem je pro nás prostě lepší parkovat pozadu. A v zásadě je jedno, jestli odereme zrcátka při nacouvávání nebo vycouvávání z garáže.

+2/0
10.2.2014 14:10

T98o52m70á15š 54V12a80l34d69e49r 7443580469

Největší problém v ukázněnosti samých řidičů. Nechtějí parkovat vodorovně se značením parkovacího místa a zasahují do sousedního stání. Čím dražší auto, tím horší parkování. A demencí to není, jelikož by si nemohli takový vůz dovolit koupit. Tudíž jediná odpověď je arogance a povýšenost vůči ostatním řidičům. A tam nepomůže žádný systém pro zlepšení parkování vozů. Jeden dva řidiči systém naruší a celá řada je k ničemu.

0/0
10.2.2014 22:06

L58u75k35á46š 33V83a11ň31u23r95a 1655414263983

Citroen jako vzdy ma osklivy interier. Jezdil jsem s nekolika citroeny a vzdy to byla hruza!

0/−6
10.2.2014 8:39

M25i41r90o27s80l31a29v 60D25i39o53p95a97n 2846669478962

Naposledy jste jezdil asi s BX?

+6/0
10.2.2014 8:49

L47u82d75ě65k 10N81o62v76ý 2901249333841

To je hodně subjektivní. Mně se designově líbí. Jediné, s čím mám u Citroenu problém je, že mají snad nejpřísněji ze všech běžných značek "obšlápnutý" servis. plnohodnotnou diagnostiku nemá nikdo jiný, než autorizované servisy a ty nejen že jsou docela drahé, ale hlavně ne vždy zrovna kvalitní a na to, že u některých (u většiny) závad nemá zákazník volbu, zneužívají (jak je v ČR zvykem).

0/0
10.2.2014 9:26

T55o14m73á38š 12K64o91c78i32a63n 9374279967596

Ono stačí hledat. Je dost lidí, kteří mají diagnostiku a umí s tím i věci, které v autorizovaném servisu neumí ;-) Mám za skoro 10 let čtvrtého citróna a se servisem nemám problém. K citroenu bych to na servis nedal...

+1/0
10.2.2014 9:32

J95a91n 37J84a25n63e75č97e28k 9580493420256

Naopak, ta lavice vepředu nebo madla dveří jsou prostě bomba!

+3/0
10.2.2014 9:38

D58a38v49i88d 16P95š75t69r34o79s66s 9959299740684

Proč jsou ty gumy tak blbě umístěný jak často mi někdo bouchne do světla ,místo toho bych udělal víc vyčnívající nárazníky z tohohle. Potom by to bylo bezva autíčko do města a nebudel bych se bát ,že mi ho někdo ťukne.

0/0
10.2.2014 8:27

J74a83k54u58b 68Š49a85f69a49n16d98a 7695187561851

Přesně tak. Navíc kdyby netrvali na tom nárazníku v celku a rozdělili ho na 3 části, bylo by to mnohem lepší na případnou výměnu. Místo těch tenkých spojovacích částí by byla ta guma.

Ještě mi tam vadí absence ochrany hrany zadních dveří. Přeci jenom tam jezdí děti a tak by bylo chráněn jak vlastní tak i sousední auto před odřením při neopatrném otevření dveří.

0/0
10.2.2014 8:48

J24i87n68d49ř42i49c81h 73Š30k30o30p89e70k 4225691870945

nechápu, jaký smysl má dělat dva motory s rozdílem ve výkonu 8 koní

0/0
10.2.2014 6:39

J87a16k33u44b 13Š89a73f74a72n68d10a 7825177361661

Asi půjde o ten samý motor s jinak naladěnou ŘJ. Pravděpodobně kvůli různým předpisům na různých trzích.

0/0
10.2.2014 8:46

J22i48n64d77ř36i79c41h 28Š91k19o34p38e47k 4585241560785

to je možný, že se někde nevejdou emisema, tak motor přiškrtí.

Právě že mě zaujal ten malý rozdíl, proč ho dělat, když se běžně nechá výkon motoru zvednout o více než 8 koníku

0/0
10.2.2014 8:49

J27a13k80u12b 33Š51a21f97a94n73d68a 7805817901221

Další co mě napadá je jiná charakteristika motoru (jiný průběh výkonu). Někomu stačí nižší výkon ale s plošší charakteristikou, jiný chce větší výkon za cenu jistého diskomfortu.

0/0
10.2.2014 8:51

J93i62n77d32ř56i90c61h 25Š55k86o40p34e78k 4615351260585

mě taky napadají důvody, proč dávat motory o různým výkonu. Ale vždycky ten rozdíl byl větší

0/0
10.2.2014 9:16

T21o31m64á14š 54K64o87c96i53a79n 9414159727476

Podle mně bude 92 koní hdi a těch 100 koní bude mít e-hdi.

+1/0
10.2.2014 9:29

P20e28t21r 43M83i79c91h10a86l 2650874341242

Vypadá to zajímavě, hlavně proto, že je to neotřelé. Může mít zajímavé jízdní výkony díky malé váze a relativně výkonným motorům (tím nemyslím ten tříválec). Asi největší vada toho auta je, že začíná na "F". :-)

+1/−2
10.2.2014 2:41

T92o26m41á46š 68K57o19c69i59a35n 9184489977896

A v čem konkrétně je to vada? Někdo u vás v hospodě to říkal, ne?

+1/0
10.2.2014 9:34

T34o13m21á30š 20H82r49a29d16i67l 7271507463665

Nerozumím. Citroën C4 Cactus ... ani jedno "F". 8-o

0/0
10.2.2014 15:09

J20a43r98o25m30i49r 94F80a21r43e71k 4572623767

francouzský....

0/0
10.2.2014 20:20

E60r91i12k 94S85a89n66e95t75r45i77k 4518740730204

Tento citron je jedným z mála, ktorý sa mi za posledné roky páči.

0/0
10.2.2014 1:45

M58i26r36o92s28l57a94v 53D90i76o57p61a29n 2726689238642

Citroen se posledních několik let hodně snaží a dělá pěkná auta. Jen tak dál.R^

+7/0
10.2.2014 0:51

L31u64k56á98š 24V66a62ň47u78r74a 1315694463243

A ktere modely jsou hezke?

0/0
10.2.2014 8:40

M53i46r20o27s43l64a19v 76D38i94o23p15a97n 2866259318122

Všechny!

+6/0
10.2.2014 8:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.