Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruskou zimu zvládne jen ruská technika. Rekordní VW vylepšili gazíkem

Volkswagen Group dodal na olympiádu do Soči flotilu oficiálních aut. Rok dopředu si automobilka dělala reklamu expedicí nejodlehlejšími končinami Ruska. Šestnáct tisíc kilometrů vozy zdolaly i díky vylepšením o sovětskou vojenskou techniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S60t75e98p13a76n 32T11o27t36h 8888789145468

Mohli pouzit F150, dat na to jen vetsi gumy a nemuseli delat zadny upravy.

Nicmene je to zdarila operace R^

0/0
20.2.2014 12:15

R25o50m73a45n 49K79o71n61e69č48n69ý 4334528483

To stejny kdyz delal top gear cestu s tema toyotama

0/0
20.2.2014 22:41

M42a16r80t93i15n 57K81u27c68h44a53r62í37k 7662677913441

a zdá se, že se propagace se vyplatí... v SR i ČR si prostě koupí koncernové auto, i kdyby stál Ford nebo Honda polovic [>-][>-][>-]

0/0
20.2.2014 11:22

D35a41v83i75d 34O39r47l85t 5353834971817

Staré ruské přísloví praví:

Čím je auto terénější, tím dále je třeba volat traktor... ;-D

...a IMHO, napasovat moderní techniku na bytejnej podvozek sovětské konstrukce... to už pak zas taková frajeřina není.

0/0
19.2.2014 11:29

R37o92m11a22n 95K16o45s59t73a70l 7563288319537

Naopak, tato úprava, aby to dobře fungovalo, je velká frajeřina. Oni nevzali podvozek s rámem z GAZe 66, jen nápravy a rozvodovku .....

0/0
19.2.2014 12:05

D73a92v58i27d 48O55r82l33t 5273514791897

v tom případě se omlouvám za hrubé zjednodušení.

0/0
19.2.2014 14:44

I34v33a21n 80K71o64h97o24u59t 1251173836264

Amarok to zvládl a když ne tak ho ze srabu vytáhlo to třínápravový auto co tam je na jedný fotce vidět :D

+2/0
19.2.2014 10:47

R97o10m81a96n 17K19o45n54e73č10n50ý 4874558933

Peknej postrech :-)

0/0
20.2.2014 22:43

M15a55r57c92e77l 58P85a73v11l32í40k 7551974828659

žiadne úpravy ...

https://lh4.googleusercontent.com/proxy/4tghMScMoAizAv4s6GP0DyIvnAImsmzT1d8JrMpvg-oLNxDdw1yUVHu-sMlaiKEx8qk8fAhQin_vPQHGSQvkdg=w426-h320-n

0/0
19.2.2014 8:37

R30o60m13a33n 43K82o70s81t11a16l 7503798619207

No tak to by projel i Amarok v sériové verzi......:-). Je to jen prašan.....a UAZ není žádná hitovka, nemá ani špéru

0/0
19.2.2014 8:46

M26i74c36h80a40l 38P38a11v45l52á50t 9893343984589

A jezdil jste s tim nekdy v terenu? ;o)

0/0
19.2.2014 9:05

R65o61m20a61n 87K52o48s47t64a21l 7213438739567

;-D;-D;-D tak to se Vám povedlo .....Já vím, neznáte mě, ale offroad už dělám 15 let ..... a když připočítám práci kdysi s V3S a vojnu ( částečně v UAZu ), tak ještě více....:-)

0/0
19.2.2014 12:03

A37l29e25x60a82n52d57r 71K33o45s53t39k27a 5739666779376

Jen tak nějak vzpomínám na souseda na chalupě, který za něj měl udělanou radlici a používal to klidně jako menší traktor.

0/0
20.2.2014 6:43

K51a18r60e33l 32N85a81s67t62o71u50p20i42l 3970601590951

Turbodiesel? Jak tam maj pořešený ohřev nafty, aby nezmrzla? Já jen že do těhle oblastí jezdí i náklaďáky na benzín, protože nafta by nevydržela..

0/0
19.2.2014 7:39

K67a86r19e22l 43H54a50c88k11e64l 2315245436266

Topná spirála v nádrži, vyhřívaný potrubí, neznáte?...;-D;-D;-D

0/−3
19.2.2014 7:42

K26a20r16e73l 17N81a27s79t12o57u87p57i65l 3490701800751

Znám, ale to je tak pro auto, který odstavíš na chvíli, ale ne, který třeba necháš stát přes noc na mraze, navíc když nafta zmrzne, tak po rozmrznutí jsou z ní pěkný chuchvalce. Možná místo stupidního tlemení bys mohl přispět do diskuze normálním příspěvkem a nedělat ze sebe namyšlenýho kreténa...Mě to vážně zajímá, proč asi na sibiři je drtivá většina vozidel na benzín....

+6/0
19.2.2014 7:49

D25a29v36i73d 20P51š46t61r61o77s54s 9149839370574

No vzhledem k tomu kolik najely bych si typ ,že jeli nonstop nebo použili nějaký spešl ruský aditiva popřípadě tu naftu řízli benzínem.

+2/0
19.2.2014 8:00

K41a50r29e10l 80N22a48s48t66o86u84p60i34l 3850881110271

Tak počítám že v tomhle případě měli ty vozítka v době mimo provoz bezpečně schovaný v garáži. Jinak ale říznout naftu benzínem moc nejde, starý auta to ještě schroustaj, ale tyhle moderní turbodiesly se zadřou

+2/0
19.2.2014 8:03

S29t88e16p94a16n 51T15o67t68h 8218559145728

V Ojmijakonu nechavaji nakladaky pusteny pres noc... Kdyz mas nekde -72, tak proste musis neco delat jinak, pokud nemas podzemni garaze, ale tam, kde je permafrost je i podzemni garaz dost studena ;-)

0/0
19.2.2014 8:41

K74a27r30e39l 25N25a29s70t10o62u75p79i69l 3860351900221

no ale ty náklaďáky jsou benzínový ne, pokud vím

0/0
19.2.2014 9:50

J75i72ř76í 36K84o94c31u62r34e98k 6245414215108

Tatry, co jezdily v Tajze taky nebyly upravované na benzín. Jenom řidiči nezhasínali motor přes noc a po 100 dnech šly Tatry na generálku.

0/0
19.2.2014 15:46

J91i43ř92í 21P67a40u94l 3696725807552

http://www.auto.cz/polarni-toyota-hi-lux-jezdi-na-palivo-pro-proudove-motory-66028

+1/0
19.2.2014 8:04

K45a89r31e97l 75N89a26s15t39o87u61p83i45l 3750741670601

Aha, tak to pak joo, díky ;-)

0/0
19.2.2014 9:51

J27a16n 98B94e79n65d68a 7912484878449

Moc tam z VW nezbylo. A tak se vkrádá otázka. Bylo to vůbec VW?

0/−1
19.2.2014 7:33

S44t64e65p64a19n 16T56o31t45h 8418289785568

Special je vzdy special a je uplne jedno, na jakem zaklade a kdo jak to udela. Znam kluka, co udelal na Opel Fronteru pevny napravy z Nissan Patrol a super. Pouzity napravy cely auto nedelaj, ikdyz jsou nejdulezitejsi soucasti. Ten motor je taky dulezitej, ale nafta trvale na sibiri v osobaku, to neni to pravy orechovy. I nakladaky nechavaji treba v Ojmijakonu pres noc trvale nastartovany, aby nafta neztuhla.

Kdyz si dam do skodovky sedacky z ferrari, tak to porad bude skodovka. ;-)

0/0
19.2.2014 8:39

J37a12n 80V70a74s32e96k 9731399289531

Strasne rad bych chtel zazit takove dobrodruzsvi,a ty VW vypadaji dobre R^

+4/0
19.2.2014 1:38

M35a35r74c90e96l 82P36a89v76l75í14k 7511184758809

napísali takú útlu knižočku - ako prejsť osobákom z vladivostoku do moskvy. vzali karosériu pobiedy (gaz m 20) a posadili na terény (ešte nie gaz 69). a šli a šli a potom naložili na plošinový vagón transsibírskej ...

a bolo po dobrodružstve.

0/0
19.2.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.