Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruskou zimu zvládne jen ruská technika. Rekordní VW vylepšili gazíkem

Volkswagen Group dodal na olympiádu do Soči flotilu oficiálních aut. Rok dopředu si automobilka dělala reklamu expedicí nejodlehlejšími končinami Ruska. Šestnáct tisíc kilometrů vozy zdolaly i díky vylepšením o sovětskou vojenskou techniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S65t35e62p95a79n 93T61o78t86h 8128609495888

Mohli pouzit F150, dat na to jen vetsi gumy a nemuseli delat zadny upravy.

Nicmene je to zdarila operace R^

0/0
20.2.2014 12:15

R33o14m48a44n 28K55o28n72e78č78n27ý 4294818473

To stejny kdyz delal top gear cestu s tema toyotama

0/0
20.2.2014 22:41

M13a86r87t81i55n 72K12u75c13h57a82r77í55k 7592547843731

a zdá se, že se propagace se vyplatí... v SR i ČR si prostě koupí koncernové auto, i kdyby stál Ford nebo Honda polovic [>-][>-][>-]

0/0
20.2.2014 11:22

D47a64v90i44d 13O41r78l84t 5133344541867

Staré ruské přísloví praví:

Čím je auto terénější, tím dále je třeba volat traktor... ;-D

...a IMHO, napasovat moderní techniku na bytejnej podvozek sovětské konstrukce... to už pak zas taková frajeřina není.

0/0
19.2.2014 11:29

R55o44m75a97n 55K58o90s98t29a14l 7763868579117

Naopak, tato úprava, aby to dobře fungovalo, je velká frajeřina. Oni nevzali podvozek s rámem z GAZe 66, jen nápravy a rozvodovku .....

0/0
19.2.2014 12:05

D89a61v50i10d 68O27r93l14t 5783634891137

v tom případě se omlouvám za hrubé zjednodušení.

0/0
19.2.2014 14:44

I98v54a18n 95K52o47h57o87u56t 1231163796984

Amarok to zvládl a když ne tak ho ze srabu vytáhlo to třínápravový auto co tam je na jedný fotce vidět :D

+2/0
19.2.2014 10:47

R11o63m85a54n 43K86o14n86e12č51n27ý 4444138653

Peknej postrech :-)

0/0
20.2.2014 22:43

M36a92r50c64e22l 18P52a59v45l89í33k 7611384398699

žiadne úpravy ...

https://lh4.googleusercontent.com/proxy/4tghMScMoAizAv4s6GP0DyIvnAImsmzT1d8JrMpvg-oLNxDdw1yUVHu-sMlaiKEx8qk8fAhQin_vPQHGSQvkdg=w426-h320-n

0/0
19.2.2014 8:37

R53o75m55a70n 10K67o63s17t59a45l 7763848269957

No tak to by projel i Amarok v sériové verzi......:-). Je to jen prašan.....a UAZ není žádná hitovka, nemá ani špéru

0/0
19.2.2014 8:46

M13i90c61h48a81l 30P93a15v57l92á70t 9563503274949

A jezdil jste s tim nekdy v terenu? ;o)

0/0
19.2.2014 9:05

R31o80m57a74n 26K57o74s70t73a12l 7973718849907

;-D;-D;-D tak to se Vám povedlo .....Já vím, neznáte mě, ale offroad už dělám 15 let ..... a když připočítám práci kdysi s V3S a vojnu ( částečně v UAZu ), tak ještě více....:-)

0/0
19.2.2014 12:03

A29l45e32x36a62n42d97r 70K22o56s18t74k48a 5289616989536

Jen tak nějak vzpomínám na souseda na chalupě, který za něj měl udělanou radlici a používal to klidně jako menší traktor.

0/0
20.2.2014 6:43

K26a46r22e38l 64N28a19s98t48o37u29p86i46l 3830571190241

Turbodiesel? Jak tam maj pořešený ohřev nafty, aby nezmrzla? Já jen že do těhle oblastí jezdí i náklaďáky na benzín, protože nafta by nevydržela..

0/0
19.2.2014 7:39

K38a57r47e30l 87H83a96c59k67e11l 2655515196566

Topná spirála v nádrži, vyhřívaný potrubí, neznáte?...;-D;-D;-D

0/−3
19.2.2014 7:42

K19a74r58e80l 35N72a61s63t26o22u37p24i15l 3770831750711

Znám, ale to je tak pro auto, který odstavíš na chvíli, ale ne, který třeba necháš stát přes noc na mraze, navíc když nafta zmrzne, tak po rozmrznutí jsou z ní pěkný chuchvalce. Možná místo stupidního tlemení bys mohl přispět do diskuze normálním příspěvkem a nedělat ze sebe namyšlenýho kreténa...Mě to vážně zajímá, proč asi na sibiři je drtivá většina vozidel na benzín....

+6/0
19.2.2014 7:49

D60a65v33i88d 13P60š32t37r62o24s78s 9969269530564

No vzhledem k tomu kolik najely bych si typ ,že jeli nonstop nebo použili nějaký spešl ruský aditiva popřípadě tu naftu řízli benzínem.

+2/0
19.2.2014 8:00

K39a79r20e22l 86N12a32s45t62o73u40p34i92l 3730781280741

Tak počítám že v tomhle případě měli ty vozítka v době mimo provoz bezpečně schovaný v garáži. Jinak ale říznout naftu benzínem moc nejde, starý auta to ještě schroustaj, ale tyhle moderní turbodiesly se zadřou

+2/0
19.2.2014 8:03

S90t38e15p85a84n 66T15o24t35h 8528719575828

V Ojmijakonu nechavaji nakladaky pusteny pres noc... Kdyz mas nekde -72, tak proste musis neco delat jinak, pokud nemas podzemni garaze, ale tam, kde je permafrost je i podzemni garaz dost studena ;-)

0/0
19.2.2014 8:41

K66a10r68e79l 84N34a67s71t87o68u37p29i70l 3250711350391

no ale ty náklaďáky jsou benzínový ne, pokud vím

0/0
19.2.2014 9:50

J63i82ř95í 13K15o86c47u70r53e23k 6155964615588

Tatry, co jezdily v Tajze taky nebyly upravované na benzín. Jenom řidiči nezhasínali motor přes noc a po 100 dnech šly Tatry na generálku.

0/0
19.2.2014 15:46

J59i87ř79í 17P40a65u22l 3876545597132

http://www.auto.cz/polarni-toyota-hi-lux-jezdi-na-palivo-pro-proudove-motory-66028

+1/0
19.2.2014 8:04

K12a69r77e65l 24N51a42s87t94o88u88p61i78l 3600221310191

Aha, tak to pak joo, díky ;-)

0/0
19.2.2014 9:51

J40a20n 62B73e36n19d76a 7412894178419

Moc tam z VW nezbylo. A tak se vkrádá otázka. Bylo to vůbec VW?

0/−1
19.2.2014 7:33

S69t27e74p38a45n 10T13o27t68h 8148389705718

Special je vzdy special a je uplne jedno, na jakem zaklade a kdo jak to udela. Znam kluka, co udelal na Opel Fronteru pevny napravy z Nissan Patrol a super. Pouzity napravy cely auto nedelaj, ikdyz jsou nejdulezitejsi soucasti. Ten motor je taky dulezitej, ale nafta trvale na sibiri v osobaku, to neni to pravy orechovy. I nakladaky nechavaji treba v Ojmijakonu pres noc trvale nastartovany, aby nafta neztuhla.

Kdyz si dam do skodovky sedacky z ferrari, tak to porad bude skodovka. ;-)

0/0
19.2.2014 8:39

J18a65n 69V70a35s10e56k 9281439139561

Strasne rad bych chtel zazit takove dobrodruzsvi,a ty VW vypadaji dobre R^

+4/0
19.2.2014 1:38

M43a96r38c75e59l 10P34a34v44l11í28k 7771234598259

napísali takú útlu knižočku - ako prejsť osobákom z vladivostoku do moskvy. vzali karosériu pobiedy (gaz m 20) a posadili na terény (ešte nie gaz 69). a šli a šli a potom naložili na plošinový vagón transsibírskej ...

a bolo po dobrodružstve.

0/0
19.2.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.