Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ruskou zimu zvládne jen ruská technika. Rekordní VW vylepšili gazíkem

Volkswagen Group dodal na olympiádu do Soči flotilu oficiálních aut. Rok dopředu si automobilka dělala reklamu expedicí nejodlehlejšími končinami Ruska. Šestnáct tisíc kilometrů vozy zdolaly i díky vylepšením o sovětskou vojenskou techniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S77t94e60p27a70n 44T80o61t21h 8228339125768

Mohli pouzit F150, dat na to jen vetsi gumy a nemuseli delat zadny upravy.

Nicmene je to zdarila operace R^

0/0
20.2.2014 12:15

R96o93m85a82n 17K26o55n14e10č94n11ý 4154388483

To stejny kdyz delal top gear cestu s tema toyotama

0/0
20.2.2014 22:41

M69a81r79t31i15n 13K41u81c90h18a11r90í89k 7142127763371

a zdá se, že se propagace se vyplatí... v SR i ČR si prostě koupí koncernové auto, i kdyby stál Ford nebo Honda polovic [>-][>-][>-]

0/0
20.2.2014 11:22


D13a47v41i78d 82O15r68l17t 5903284391777

Staré ruské přísloví praví:

Čím je auto terénější, tím dále je třeba volat traktor... ;-D

...a IMHO, napasovat moderní techniku na bytejnej podvozek sovětské konstrukce... to už pak zas taková frajeřina není.

0/0
19.2.2014 11:29

R10o58m22a41n 94K21o79s41t89a27l 7973448259127

Naopak, tato úprava, aby to dobře fungovalo, je velká frajeřina. Oni nevzali podvozek s rámem z GAZe 66, jen nápravy a rozvodovku .....

0/0
19.2.2014 12:05

D76a80v25i36d 50O12r32l67t 5973664961697

v tom případě se omlouvám za hrubé zjednodušení.

0/0
19.2.2014 14:44

I85v75a20n 24K24o84h11o14u90t 1581883596934

Amarok to zvládl a když ne tak ho ze srabu vytáhlo to třínápravový auto co tam je na jedný fotce vidět :D

+2/0
19.2.2014 10:47

R92o31m45a46n 84K48o96n63e80č37n87ý 4914638763

Peknej postrech :-)

0/0
20.2.2014 22:43

M37a54r41c60e54l 44P35a34v14l30í74k 7131234428219

žiadne úpravy ...

https://lh4.googleusercontent.com/proxy/4tghMScMoAizAv4s6GP0DyIvnAImsmzT1d8JrMpvg-oLNxDdw1yUVHu-sMlaiKEx8qk8fAhQin_vPQHGSQvkdg=w426-h320-n

0/0
19.2.2014 8:37

R20o28m90a64n 42K57o79s85t30a22l 7273988169157

No tak to by projel i Amarok v sériové verzi......:-). Je to jen prašan.....a UAZ není žádná hitovka, nemá ani špéru

0/0
19.2.2014 8:46

M47i32c32h59a17l 73P58a59v97l44á25t 9683673264259

A jezdil jste s tim nekdy v terenu? ;o)

0/0
19.2.2014 9:05

R70o81m34a63n 52K69o19s95t36a31l 7283568689207

;-D;-D;-D tak to se Vám povedlo .....Já vím, neznáte mě, ale offroad už dělám 15 let ..... a když připočítám práci kdysi s V3S a vojnu ( částečně v UAZu ), tak ještě více....:-)

0/0
19.2.2014 12:03

A47l36e44x29a28n66d96r 52K52o16s68t61k60a 5299556499726

Jen tak nějak vzpomínám na souseda na chalupě, který za něj měl udělanou radlici a používal to klidně jako menší traktor.

0/0
20.2.2014 6:43

K89a63r69e58l 40N91a45s63t45o37u35p95i37l 3870271890481

Turbodiesel? Jak tam maj pořešený ohřev nafty, aby nezmrzla? Já jen že do těhle oblastí jezdí i náklaďáky na benzín, protože nafta by nevydržela..

0/0
19.2.2014 7:39

K49a49r59e27l 28H38a28c93k89e18l 2895495856576

Topná spirála v nádrži, vyhřívaný potrubí, neznáte?...;-D;-D;-D

0/−3
19.2.2014 7:42

K38a92r97e60l 16N43a97s64t81o39u70p56i25l 3270511700221

Znám, ale to je tak pro auto, který odstavíš na chvíli, ale ne, který třeba necháš stát přes noc na mraze, navíc když nafta zmrzne, tak po rozmrznutí jsou z ní pěkný chuchvalce. Možná místo stupidního tlemení bys mohl přispět do diskuze normálním příspěvkem a nedělat ze sebe namyšlenýho kreténa...Mě to vážně zajímá, proč asi na sibiři je drtivá většina vozidel na benzín....

+6/0
19.2.2014 7:49

D68a47v68i33d 49P13š52t40r12o73s50s 9729379470854

No vzhledem k tomu kolik najely bych si typ ,že jeli nonstop nebo použili nějaký spešl ruský aditiva popřípadě tu naftu řízli benzínem.

+2/0
19.2.2014 8:00

K19a79r59e33l 91N86a54s73t81o83u66p30i56l 3700231110521

Tak počítám že v tomhle případě měli ty vozítka v době mimo provoz bezpečně schovaný v garáži. Jinak ale říznout naftu benzínem moc nejde, starý auta to ještě schroustaj, ale tyhle moderní turbodiesly se zadřou

+2/0
19.2.2014 8:03

S28t95e30p12a27n 33T87o88t55h 8308149695578

V Ojmijakonu nechavaji nakladaky pusteny pres noc... Kdyz mas nekde -72, tak proste musis neco delat jinak, pokud nemas podzemni garaze, ale tam, kde je permafrost je i podzemni garaz dost studena ;-)

0/0
19.2.2014 8:41

K91a54r90e84l 47N44a67s27t78o35u24p72i86l 3490821820951

no ale ty náklaďáky jsou benzínový ne, pokud vím

0/0
19.2.2014 9:50

J68i88ř71í 97K53o41c26u83r91e55k 6705444465668

Tatry, co jezdily v Tajze taky nebyly upravované na benzín. Jenom řidiči nezhasínali motor přes noc a po 100 dnech šly Tatry na generálku.

0/0
19.2.2014 15:46

J49i14ř34í 90P21a38u70l 3336775437342

http://www.auto.cz/polarni-toyota-hi-lux-jezdi-na-palivo-pro-proudove-motory-66028

+1/0
19.2.2014 8:04

K49a69r16e38l 40N83a15s16t59o60u24p96i58l 3480231740111

Aha, tak to pak joo, díky ;-)

0/0
19.2.2014 9:51

J54a88n 95B82e42n67d73a 7682624588719

Moc tam z VW nezbylo. A tak se vkrádá otázka. Bylo to vůbec VW?

0/−1
19.2.2014 7:33

S53t34e44p20a38n 72T14o70t19h 8558619715658

Special je vzdy special a je uplne jedno, na jakem zaklade a kdo jak to udela. Znam kluka, co udelal na Opel Fronteru pevny napravy z Nissan Patrol a super. Pouzity napravy cely auto nedelaj, ikdyz jsou nejdulezitejsi soucasti. Ten motor je taky dulezitej, ale nafta trvale na sibiri v osobaku, to neni to pravy orechovy. I nakladaky nechavaji treba v Ojmijakonu pres noc trvale nastartovany, aby nafta neztuhla.

Kdyz si dam do skodovky sedacky z ferrari, tak to porad bude skodovka. ;-)

0/0
19.2.2014 8:39

J37a85n 15V34a17s74e52k 9961639689771

Strasne rad bych chtel zazit takove dobrodruzsvi,a ty VW vypadaji dobre R^

+4/0
19.2.2014 1:38

M87a46r51c16e12l 42P68a76v34l42í61k 7341254148679

napísali takú útlu knižočku - ako prejsť osobákom z vladivostoku do moskvy. vzali karosériu pobiedy (gaz m 20) a posadili na terény (ešte nie gaz 69). a šli a šli a potom naložili na plošinový vagón transsibírskej ...

a bolo po dobrodružstve.

0/0
19.2.2014 12:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.