Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Rekviem za Lancií: fešanda delta je krásné auto za krásné peníze

Po dvou letech skoro polovina ceny dolů? No nekupte to! Lancia Delta s výkonným turbodieselem dnes stojí v bazaru 300 tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K55a67r81e43l 72F70a47i35t

20. 3. 2014 8:22

Jestli je tohle fešanda....tak nevím teda. Lancia už dávno auta nedělá....poslední byla Lancia Delta integrale 1979 kdy kralovala MS rally několik sezon.

0 0
možnosti

Když jsem tohle auto viděl poprvé ve španělsku, tak jsem marně hledal co je to za značku - italské předky v sobě nezapřelo, ale maska neříkala, že by to byla Alfa. Pak když už jsem ho viděl i tady tak jsem nemohl odolat a musel jsem se s ním svézt, kamarádovi rodiče z ulice si ho koupili a řeknu vám .... super. Mají 1,6multijet v naftě. Na ten motor je to celkem lehké auto a tak je to sakra svižná jízda. Doporučuju. Jestli ovšem je tak těžko k sehnání jak tvrdí v Ačkách, tak je to pro budoucí majitele celkem problém....R^

0 0
možnosti

Sehnat se dá, v áčkách jich nějakých 7 kousků měli co jsem koukal..kvůli motoru bych do toho auta klidně šel..

0 0
možnosti

J94a43n 87L89i50b95i55c55h

16. 2. 2014 21:22

Lancia má dodnes designové kouzlo, podobně jako Alfa Romeo je to auto s duší. Od Italů nelze čekat nějaké prvotřídní zpracování a odolnost, ale nabídne živé auto, které se tak rychle neokouká. Toho podvozku je škoda, ale pohodlné podvozky nikdy moc Italové nedělali. Oproti Fiatu je tu design, který Fiat až tak nenabídne, snad jen trochu 500, ale ta už není tak hezká. Starší Lancie navíc v bazarech nabízejí opravdu dobrý poměr ceny a výkonu, např. Kappy a Libry, na druhou stranu se neobejdou bez některých tradičních nemocí, ale jde spíše o drobnosti než o něco extra zásadního, pokud nemáte smůlu na špatný kousek. Nové Lancie se ale nevyplatí, jejich cena neodpovídá kvalitě a nedivím se, že tu značku ruší aspoň u nás, úspory způsobily, že to auto není moc konkurenceschopné a to je škoda, problémy má i Alfa či Fiat samotný a přebrandované Chryslery taky nejsou žádná výhra, třeba Thema trpí plno problémy a nejen ona.

0 0
možnosti

Když jsem si přečetl zdejší diskuzi plnou hloupostí, musel jsem se zaregistrovat, počkat na potvrzení a jakožto nový uživatel mám jen jeden příspěvek. Nechápu, proč do diskuze přispívají ti, co nemají s Deltou žádnou zkušenost a kydají na ni špínu. Z větší části to budou koncernofilové, takže by měli počkat na článek o ochcávii nebo pašíkovi a tam se realizovat. K závěrům pana autora bych byl také značně skeptický, protože jako majitel Delty mohu říct, že jde o pohodlné auto, které netrpí žádným ze zmiňovaných obecných neduhů. Souhlasím s panem Vágnerem v tom, že se vždy najdou pindalové i v řadách rádoby novinářů, kteří opakují stále stejná klišé v domnění, že tím podávají objektivní informaci. V článku zmíněné umění vydávat obyčejné auto za luxusní zboží je dnes především doménou koncernu VW, kterému nelze upřít dokonalý marketing. Ještě k autorovým závěrům - např. "mizerné kostrbaté řazení" - kromě mojí Delty jsem jel i s jinmi exempláři a přemýšlel bych tedy spíš o tom, zda není v případě autora chyba mezi sedačkou a volantem :)) O požitku z řízení by se dalo konstatovat to samé. Takže pro pana autora a další zasvěcené žvanily: když k něčemu nemám vztah a nemám s tím zkušenost (větší než letmou), nebudu o tom dělat dalekosáhlé závěry. To by mělo platit obecně a bylo by nám všem lépe.

1 0
možnosti

V článku jsou tradiční nepřesnosti, ve třetím italském autě, které používám, nic nevrže a najezdí cca 45 tis. km ročně bez potíží, totéž ale nějak nevydržela dvě auta německá, ta to najezdila s potížemi, byla to spíše kovářská výroba... Preciznost bych hledal spíše u Japonců, kdysi jsme jezdili se dvěma auty a Mazda byla podstatně lepší, než současně s ní používaný VW, který byl ještě navíc o 12 let mladší... Ta Lancia na obrázku vypadá docela hezky, rozhodně to není "uniforma."

0 0
možnosti

Je to jakoze stredni trida, ale pritom je to hatchback a jenom prodlouzena platforma Brava, ktere vychazi ze Stila a castecne z Punta, takze kola drzi jenom 4 srouby, predni ramena a brzdy jako na malem aute, zadni torzni pricka v stredni tride - to ma jen Laguna ( a Octavie, pro ty, co ji radi do stredni tridy) a Windows v audiu, to uz je jenom takovy detail. Delta mohla byt skevele robustni auto, tohle je jenom modni milanska stylovka na nakupy u Versaceho.

0 0
možnosti

A jee, to je odborniku pres "dyzajn"! Videl jste to prosim nekdo nazivo? Pripadne jel jste v tom nekdo? Mam takove tuseni, ze ne. Ve skutecnosti je to totiz krasny auto! Ta zadni svetla, kdyz je to kombinace tmava strecha a svetly lak. Ten cumak na fotkach vypada zvlastne a zvlastni ho mela i Lybra nebo Thesis, ale proc ne? V realu je zajimavy a pekny. Zadny unifikovany cumak pres vsechny modely, hlavne moc nevybocovat, at se libime vsem. Ja jsem ji mel na vikend pujcenou, s rodinkou jsme si poradne zajezdili po par vyletech a dobry auto. Jako jo, je to tvrdsi nez by clovek cekal, ale to je tak jedina cast kritiky, kde se da s autorem clanku souhlasit. Vlastnil jsem Lancii Lybru SW a famozni roky, dovoleny a tisice km, rizeni a razeni, podvozek, koncerty s Bose audio, 2.4 JTD petivalec s krasnym zvukem. V Uprimne, sedaje ted do soucasnych Oktavek a Passatu, mam pocit, ze usedam do zebrinaku. Rv A roky zpet byla v rodine Dedra 1.6. A opet dobry auto. Kdyz jsem videl, ze je o Lancii clanek na idnesu, tak jsem uplne cekal podobne kecy o upadnutych cudlikach, preciznost hledejte jinde a podobne autonovinarske klasicke pindy ;-O proti italskym autum a Lanciim zvlast. A dockal jsem se. ;-€

2 0
možnosti

To auto není dobré, užitečné, ani moc krásné... Jediná přednost (?) je že je zvláštní...

6 2
možnosti

Olitany turbodehet spatne znacky a s podivnym vzhledem "jen" za 300k?

Hodne stesti! :o))))))

8 1
možnosti

Myslím že cenově už dolů nepůjde. Třeba v největším autobazaru jich mají asi 7.

Motory má tedy výkonné, 1.9 má 140 Kw...Lancií tuším jezdil Berlusconi..

0 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...