Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekviem za Lancií: fešanda delta je krásné auto za krásné peníze

Po dvou letech skoro polovina ceny dolů? No nekupte to! Lancia Delta s výkonným turbodieselem dnes stojí v bazaru 300 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K22a94r21e89l 97F59a26i51t 1118303648102

Jestli je tohle fešanda....tak nevím teda. Lancia už dávno auta nedělá....poslední byla Lancia Delta integrale 1979 kdy kralovala MS rally několik sezon.

0/0
20.3.2014 8:22

P48e51t52r 33Š74i98m21e96č25e39k 2490275521282

Když jsem tohle auto viděl poprvé ve španělsku, tak jsem marně hledal co je to za značku - italské předky v sobě nezapřelo, ale maska neříkala, že by to byla Alfa. Pak když už jsem ho viděl i tady tak jsem nemohl odolat a musel jsem se s ním svézt, kamarádovi rodiče z ulice si ho koupili a řeknu vám .... super. Mají 1,6multijet v naftě. Na ten motor je to celkem lehké auto a tak je to sakra svižná jízda. Doporučuju. Jestli ovšem je tak těžko k sehnání jak tvrdí v Ačkách, tak je to pro budoucí majitele celkem problém....R^

0/0
17.2.2014 20:15

L13u60k80a93s 54B92u11c91h46t11a 8959430264807

Sehnat se dá, v áčkách jich nějakých 7 kousků měli co jsem koukal..kvůli motoru bych do toho auta klidně šel..

0/0
19.2.2014 8:45

J40a78n 41L51i45b68i62c66h 9252588755493

Lancia má dodnes designové kouzlo, podobně jako Alfa Romeo je to auto s duší. Od Italů nelze čekat nějaké prvotřídní zpracování a odolnost, ale nabídne živé auto, které se tak rychle neokouká. Toho podvozku je škoda, ale pohodlné podvozky nikdy moc Italové nedělali. Oproti Fiatu je tu design, který Fiat až tak nenabídne, snad jen trochu 500, ale ta už není tak hezká. Starší Lancie navíc v bazarech nabízejí opravdu dobrý poměr ceny a výkonu, např. Kappy a Libry, na druhou stranu se neobejdou bez některých tradičních nemocí, ale jde spíše o drobnosti než o něco extra zásadního, pokud nemáte smůlu na špatný kousek. Nové Lancie se ale nevyplatí, jejich cena neodpovídá kvalitě a nedivím se, že tu značku ruší aspoň u nás, úspory způsobily, že to auto není moc konkurenceschopné a to je škoda, problémy má i Alfa či Fiat samotný a přebrandované Chryslery taky nejsou žádná výhra, třeba Thema trpí plno problémy a nejen ona.

0/0
16.2.2014 21:22

P74a57v38e81l 54B92ř46e79z56i64n69a 2172743701975

Když jsem si přečetl zdejší diskuzi plnou hloupostí, musel jsem se zaregistrovat, počkat na potvrzení a jakožto nový uživatel mám jen jeden příspěvek. Nechápu, proč do diskuze přispívají ti, co nemají s Deltou žádnou zkušenost a kydají na ni špínu. Z větší části to budou koncernofilové, takže by měli počkat na článek o ochcávii nebo pašíkovi a tam se realizovat. K závěrům pana autora bych byl také značně skeptický, protože jako majitel Delty mohu říct, že jde o pohodlné auto, které netrpí žádným ze zmiňovaných obecných neduhů. Souhlasím s panem Vágnerem v tom, že se vždy najdou pindalové i v řadách rádoby novinářů, kteří opakují stále stejná klišé v domnění, že tím podávají objektivní informaci. V článku zmíněné umění vydávat obyčejné auto za luxusní zboží je dnes především doménou koncernu VW, kterému nelze upřít dokonalý marketing. Ještě k autorovým závěrům - např. "mizerné kostrbaté řazení" - kromě mojí Delty jsem jel i s jinmi exempláři a přemýšlel bych tedy spíš o tom, zda není v případě autora chyba mezi sedačkou a volantem :)) O požitku z řízení by se dalo konstatovat to samé. Takže pro pana autora a další zasvěcené žvanily: když k něčemu nemám vztah a nemám s tím zkušenost (větší než letmou), nebudu o tom dělat dalekosáhlé závěry. To by mělo platit obecně a bylo by nám všem lépe.

+1/0
15.2.2014 13:06

P55a15v50e37l 40Š81e40d66l45b97a97u81e82r 7658451452325

V článku jsou tradiční nepřesnosti, ve třetím italském autě, které používám, nic nevrže a najezdí cca 45 tis. km ročně bez potíží, totéž ale nějak nevydržela dvě auta německá, ta to najezdila s potížemi, byla to spíše kovářská výroba... Preciznost bych hledal spíše u Japonců, kdysi jsme jezdili se dvěma auty a Mazda byla podstatně lepší, než současně s ní používaný VW, který byl ještě navíc o 12 let mladší... Ta Lancia na obrázku vypadá docela hezky, rozhodně to není "uniforma."

0/0
14.2.2014 20:44

P15e28t53r 63S63t56e12j95s46k34a74l 3199348754736

Je to jakoze stredni trida, ale pritom je to hatchback a jenom prodlouzena platforma Brava, ktere vychazi ze Stila a castecne z Punta, takze kola drzi jenom 4 srouby, predni ramena a brzdy jako na malem aute, zadni torzni pricka v stredni tride - to ma jen Laguna ( a Octavie, pro ty, co ji radi do stredni tridy) a Windows v audiu, to uz je jenom takovy detail. Delta mohla byt skevele robustni auto, tohle je jenom modni milanska stylovka na nakupy u Versaceho.

0/0
14.2.2014 16:44
Foto

J70i17r61k74a 31V44á66g43n90e91r 2839566213628

A jee, to je odborniku pres "dyzajn"! Videl jste to prosim nekdo nazivo? Pripadne jel jste v tom nekdo? Mam takove tuseni, ze ne. Ve skutecnosti je to totiz krasny auto! Ta zadni svetla, kdyz je to kombinace tmava strecha a svetly lak. Ten cumak na fotkach vypada zvlastne a zvlastni ho mela i Lybra nebo Thesis, ale proc ne? V realu je zajimavy a pekny. Zadny unifikovany cumak pres vsechny modely, hlavne moc nevybocovat, at se libime vsem. Ja jsem ji mel na vikend pujcenou, s rodinkou jsme si poradne zajezdili po par vyletech a dobry auto. Jako jo, je to tvrdsi nez by clovek cekal, ale to je tak jedina cast kritiky, kde se da s autorem clanku souhlasit. Vlastnil jsem Lancii Lybru SW a famozni roky, dovoleny a tisice km, rizeni a razeni, podvozek, koncerty s Bose audio, 2.4 JTD petivalec s krasnym zvukem. V Uprimne, sedaje ted do soucasnych Oktavek a Passatu, mam pocit, ze usedam do zebrinaku. Rv A roky zpet byla v rodine Dedra 1.6. A opet dobry auto. Kdyz jsem videl, ze je o Lancii clanek na idnesu, tak jsem uplne cekal podobne kecy o upadnutych cudlikach, preciznost hledejte jinde a podobne autonovinarske klasicke pindy ;-O proti italskym autum a Lanciim zvlast. A dockal jsem se. ;-€

+2/0
14.2.2014 15:42

V20á29c47l88a69v 51P53c90h51á93l35e44k 8456162901362

To auto není dobré, užitečné, ani moc krásné... Jediná přednost (?) je že je zvláštní...

+6/−2
14.2.2014 12:30

M72i31c17h21a57l 83P70a11v81l48á84t 9623713794989

Olitany turbodehet spatne znacky a s podivnym vzhledem "jen" za 300k?

Hodne stesti! :o))))))

+8/−1
14.2.2014 11:10

L89u42k32a23s 54B71u44c16h32t27a 8269200794947

Myslím že cenově už dolů nepůjde. Třeba v největším autobazaru jich mají asi 7.

Motory má tedy výkonné, 1.9 má 140 Kw...Lancií tuším jezdil Berlusconi..

0/−1
14.2.2014 10:42

M10i31r37o98s64l20a34v 14Š51i65m36k57o 7455173312665

Mně předek připadá až ohavný...Jinak nic extra, takových aut je...

0/0
14.2.2014 10:15

J90a29k71u93b 44V11í22z91e45k 2641387255833

Fešanda? To snad ne ...

+2/−4
14.2.2014 8:16
Foto

M93i41c73h89a15l 80B26r56e63š16k68o74v84e90c 4661868964356

Kde je ta fešanda, to auto je naprosto odporné.

+1/−3
14.2.2014 8:06

J37a83k65u35b 96F48e85i60f98a18r 7449629986819

to je věc osobního vkusu, někomu se líbí Lancie, vám možná Dacie.

+6/0
14.2.2014 8:13
Foto

M18i29c56h33a61l 67B40r35e14š19k37o22v12e28c 4581198554156

Ne, mě se libí Volva.

+1/−5
14.2.2014 8:17

J48a39k10u40b 28F68e44i35f13a53r 7819179216109

no vidíte, tak mě se zase líbí Audi.

0/−1
14.2.2014 8:26
Foto

M16i86c65h64a44l 42B34r38e94š12k79o55v97e83c 4451668124896

Také solidní volba, jen ta Lancie je hnusná ;-D

+1/−5
14.2.2014 8:35

P62a39v23e69l 80Z76a11j87í87č36e63k 8854520956960

Lancie daleta hf integrale evo je nejen krasne ale zaroven hodne slusne jezdici auto... jen skoda ze tak drahe

+2/0
14.2.2014 8:56

J15a25n 62R92i73e22g80e19l 1434976605722

myslis predelena Ford Focusy II jo? :)

0/0
14.2.2014 9:34

D69a59n88i46e51l 91K54r81o86n46e15r 7884634566547

No prave, ze Lancia a Dacia jsou na tom desingove stejne bidne...

0/−2
14.2.2014 8:45

M96i74r18o58s83l57a71v 78Š29i14m18k25o 7505583132355

No, já nevím, ale nová Dacia Sandero a Duster se mi zdají nadprůměrně hezké. Až na ty slabé motory.

0/−1
14.2.2014 10:17

T81o26m38á27š 37J46u27r43e60č51k25a 3483672209723

Lancia jako jedna z mála automobilek má svou tvář, je svá. Není to moc hezké auto, ale to původní delta taky nebyla a nakonec se stala legendou. Ale jsou pádné důvody proč bych lanciu nechtěl: Prostě to auto tak nějak dohromady nefunguje, každý jednotlivý model trpí nemocemi svých předchůdců a rozhodně nemá dobrou pověst ve spolehlivosti. Lancii mám rád, ale doma bych ji nechtěl.

+3/0
14.2.2014 5:28

L38u27k67á82š 44V34a49l76e24n96t80a 7693418436758

Legendou se stala možná tak v Rally jinak je to šrot.

0/0
14.2.2014 7:44

P13a33v82e20l 33Z71a35j38í26č60e57k 8744960416420

ja mel deltu 1,6 a vyborne auto, kdyz to srovnam se skodou ne nemeckou modlou

0/0
14.2.2014 8:54

9321204190407

Krásné auto? Vždyť vypadá jak napuchlý bobr...http://zoom.iprima.cz/sites/default/files/image_crops/image_620x349/4/311037_bobr_image_620x349.jpg

+2/−6
14.2.2014 1:19

V78á97c82l74a68v 10H42o48s23c29h 8566768842101

dizajn je docela kockopes, takovy ten styl a la rozslapla bota, predek pusobi jako mix lepsiho nemce a cinana, co nevi, co by z ceho zkopiroval. Ale jako takove sranda auto by to nemuselo byt spatny, kdyz se v tom pry dobre sedi.

+1/−3
14.2.2014 0:51

T84o47m91á64š 57M85a11l13ý 5873506323

Pán je opravdu znalec s vytříbeným projevem.

0/0
14.2.2014 17:29

V86á59c51l44a81v 74H69o59s10c63h 8776308572241

Tomáš Pravdu :-)

0/0
15.2.2014 13:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.