Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekviem za Lancií: fešanda delta je krásné auto za krásné peníze

Po dvou letech skoro polovina ceny dolů? No nekupte to! Lancia Delta s výkonným turbodieselem dnes stojí v bazaru 300 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K34a59r73e15l 70F57a30i92t 1588253748692

Jestli je tohle fešanda....tak nevím teda. Lancia už dávno auta nedělá....poslední byla Lancia Delta integrale 1979 kdy kralovala MS rally několik sezon.

0/0
20.3.2014 8:22

P50e78t28r 70Š23i91m59e61č24e82k 2170705551842

Když jsem tohle auto viděl poprvé ve španělsku, tak jsem marně hledal co je to za značku - italské předky v sobě nezapřelo, ale maska neříkala, že by to byla Alfa. Pak když už jsem ho viděl i tady tak jsem nemohl odolat a musel jsem se s ním svézt, kamarádovi rodiče z ulice si ho koupili a řeknu vám .... super. Mají 1,6multijet v naftě. Na ten motor je to celkem lehké auto a tak je to sakra svižná jízda. Doporučuju. Jestli ovšem je tak těžko k sehnání jak tvrdí v Ačkách, tak je to pro budoucí majitele celkem problém....R^

0/0
17.2.2014 20:15

L74u91k82a33s 54B82u68c70h15t17a 8919520394427

Sehnat se dá, v áčkách jich nějakých 7 kousků měli co jsem koukal..kvůli motoru bych do toho auta klidně šel..

0/0
19.2.2014 8:45

J88a89n 30L24i96b79i24c48h 9422708985423

Lancia má dodnes designové kouzlo, podobně jako Alfa Romeo je to auto s duší. Od Italů nelze čekat nějaké prvotřídní zpracování a odolnost, ale nabídne živé auto, které se tak rychle neokouká. Toho podvozku je škoda, ale pohodlné podvozky nikdy moc Italové nedělali. Oproti Fiatu je tu design, který Fiat až tak nenabídne, snad jen trochu 500, ale ta už není tak hezká. Starší Lancie navíc v bazarech nabízejí opravdu dobrý poměr ceny a výkonu, např. Kappy a Libry, na druhou stranu se neobejdou bez některých tradičních nemocí, ale jde spíše o drobnosti než o něco extra zásadního, pokud nemáte smůlu na špatný kousek. Nové Lancie se ale nevyplatí, jejich cena neodpovídá kvalitě a nedivím se, že tu značku ruší aspoň u nás, úspory způsobily, že to auto není moc konkurenceschopné a to je škoda, problémy má i Alfa či Fiat samotný a přebrandované Chryslery taky nejsou žádná výhra, třeba Thema trpí plno problémy a nejen ona.

0/0
16.2.2014 21:22

P91a12v35e20l 76B65ř44e25z72i54n11a 2752913291865

Když jsem si přečetl zdejší diskuzi plnou hloupostí, musel jsem se zaregistrovat, počkat na potvrzení a jakožto nový uživatel mám jen jeden příspěvek. Nechápu, proč do diskuze přispívají ti, co nemají s Deltou žádnou zkušenost a kydají na ni špínu. Z větší části to budou koncernofilové, takže by měli počkat na článek o ochcávii nebo pašíkovi a tam se realizovat. K závěrům pana autora bych byl také značně skeptický, protože jako majitel Delty mohu říct, že jde o pohodlné auto, které netrpí žádným ze zmiňovaných obecných neduhů. Souhlasím s panem Vágnerem v tom, že se vždy najdou pindalové i v řadách rádoby novinářů, kteří opakují stále stejná klišé v domnění, že tím podávají objektivní informaci. V článku zmíněné umění vydávat obyčejné auto za luxusní zboží je dnes především doménou koncernu VW, kterému nelze upřít dokonalý marketing. Ještě k autorovým závěrům - např. "mizerné kostrbaté řazení" - kromě mojí Delty jsem jel i s jinmi exempláři a přemýšlel bych tedy spíš o tom, zda není v případě autora chyba mezi sedačkou a volantem :)) O požitku z řízení by se dalo konstatovat to samé. Takže pro pana autora a další zasvěcené žvanily: když k něčemu nemám vztah a nemám s tím zkušenost (větší než letmou), nebudu o tom dělat dalekosáhlé závěry. To by mělo platit obecně a bylo by nám všem lépe.

+1/0
15.2.2014 13:06

P81a18v22e63l 30Š49e29d29l34b91a86u55e57r 7148591522505

V článku jsou tradiční nepřesnosti, ve třetím italském autě, které používám, nic nevrže a najezdí cca 45 tis. km ročně bez potíží, totéž ale nějak nevydržela dvě auta německá, ta to najezdila s potížemi, byla to spíše kovářská výroba... Preciznost bych hledal spíše u Japonců, kdysi jsme jezdili se dvěma auty a Mazda byla podstatně lepší, než současně s ní používaný VW, který byl ještě navíc o 12 let mladší... Ta Lancia na obrázku vypadá docela hezky, rozhodně to není "uniforma."

0/0
14.2.2014 20:44

P61e54t49r 75S67t78e95j25s85k94a27l 3269448284486

Je to jakoze stredni trida, ale pritom je to hatchback a jenom prodlouzena platforma Brava, ktere vychazi ze Stila a castecne z Punta, takze kola drzi jenom 4 srouby, predni ramena a brzdy jako na malem aute, zadni torzni pricka v stredni tride - to ma jen Laguna ( a Octavie, pro ty, co ji radi do stredni tridy) a Windows v audiu, to uz je jenom takovy detail. Delta mohla byt skevele robustni auto, tohle je jenom modni milanska stylovka na nakupy u Versaceho.

0/0
14.2.2014 16:44
Foto

J15i59r37k66a 33V57á45g22n52e82r 2169846833788

A jee, to je odborniku pres "dyzajn"! Videl jste to prosim nekdo nazivo? Pripadne jel jste v tom nekdo? Mam takove tuseni, ze ne. Ve skutecnosti je to totiz krasny auto! Ta zadni svetla, kdyz je to kombinace tmava strecha a svetly lak. Ten cumak na fotkach vypada zvlastne a zvlastni ho mela i Lybra nebo Thesis, ale proc ne? V realu je zajimavy a pekny. Zadny unifikovany cumak pres vsechny modely, hlavne moc nevybocovat, at se libime vsem. Ja jsem ji mel na vikend pujcenou, s rodinkou jsme si poradne zajezdili po par vyletech a dobry auto. Jako jo, je to tvrdsi nez by clovek cekal, ale to je tak jedina cast kritiky, kde se da s autorem clanku souhlasit. Vlastnil jsem Lancii Lybru SW a famozni roky, dovoleny a tisice km, rizeni a razeni, podvozek, koncerty s Bose audio, 2.4 JTD petivalec s krasnym zvukem. V Uprimne, sedaje ted do soucasnych Oktavek a Passatu, mam pocit, ze usedam do zebrinaku. Rv A roky zpet byla v rodine Dedra 1.6. A opet dobry auto. Kdyz jsem videl, ze je o Lancii clanek na idnesu, tak jsem uplne cekal podobne kecy o upadnutych cudlikach, preciznost hledejte jinde a podobne autonovinarske klasicke pindy ;-O proti italskym autum a Lanciim zvlast. A dockal jsem se. ;-€

+2/0
14.2.2014 15:42

V87á66c67l94a57v 34P39c73h46á15l49e43k 8666152621332

To auto není dobré, užitečné, ani moc krásné... Jediná přednost (?) je že je zvláštní...

+6/−2
14.2.2014 12:30

M11i18c56h68a17l 52P53a32v85l26á14t 9193373334849

Olitany turbodehet spatne znacky a s podivnym vzhledem "jen" za 300k?

Hodne stesti! :o))))))

+8/−1
14.2.2014 11:10

L71u21k40a17s 16B59u57c49h69t23a 8749850894607

Myslím že cenově už dolů nepůjde. Třeba v největším autobazaru jich mají asi 7.

Motory má tedy výkonné, 1.9 má 140 Kw...Lancií tuším jezdil Berlusconi..

0/−1
14.2.2014 10:42

M82i23r77o16s89l58a15v 76Š36i19m80k24o 7235723712185

Mně předek připadá až ohavný...Jinak nic extra, takových aut je...

0/0
14.2.2014 10:15

J35a64k19u81b 64V71í55z73e54k 2261517595173

Fešanda? To snad ne ...

+2/−4
14.2.2014 8:16
Foto

M98i92c76h67a41l 34B42r89e41š30k42o36v66e43c 4131978354446

Kde je ta fešanda, to auto je naprosto odporné.

+1/−3
14.2.2014 8:06

J44a76k96u15b 49F30e80i78f28a51r 7319429456419

to je věc osobního vkusu, někomu se líbí Lancie, vám možná Dacie.

+6/0
14.2.2014 8:13
Foto

M62i27c29h20a86l 46B55r41e47š74k44o32v88e48c 4371158224696

Ne, mě se libí Volva.

+1/−5
14.2.2014 8:17

J55a90k17u25b 40F11e87i37f46a59r 7549239486199

no vidíte, tak mě se zase líbí Audi.

0/−1
14.2.2014 8:26
Foto

M86i96c93h13a25l 83B86r47e96š87k44o59v39e14c 4971918394896

Také solidní volba, jen ta Lancie je hnusná ;-D

+1/−5
14.2.2014 8:35

P45a19v71e88l 50Z54a12j87í19č98e18k 8184800916610

Lancie daleta hf integrale evo je nejen krasne ale zaroven hodne slusne jezdici auto... jen skoda ze tak drahe

+2/0
14.2.2014 8:56

J94a22n 11R51i43e11g95e84l 1674526195362

myslis predelena Ford Focusy II jo? :)

0/0
14.2.2014 9:34

D94a50n57i33e48l 67K24r32o13n10e25r 7174524576237

No prave, ze Lancia a Dacia jsou na tom desingove stejne bidne...

0/−2
14.2.2014 8:45

M94i77r47o88s79l63a67v 77Š19i84m90k87o 7565433222855

No, já nevím, ale nová Dacia Sandero a Duster se mi zdají nadprůměrně hezké. Až na ty slabé motory.

0/−1
14.2.2014 10:17

T30o96m45á75š 92J67u50r84e69č22k76a 3383912229853

Lancia jako jedna z mála automobilek má svou tvář, je svá. Není to moc hezké auto, ale to původní delta taky nebyla a nakonec se stala legendou. Ale jsou pádné důvody proč bych lanciu nechtěl: Prostě to auto tak nějak dohromady nefunguje, každý jednotlivý model trpí nemocemi svých předchůdců a rozhodně nemá dobrou pověst ve spolehlivosti. Lancii mám rád, ale doma bych ji nechtěl.

+3/0
14.2.2014 5:28

L43u89k52á81š 88V89a14l30e55n41t82a 7793248636768

Legendou se stala možná tak v Rally jinak je to šrot.

0/0
14.2.2014 7:44

P36a75v68e86l 38Z86a55j22í47č12e20k 8964130206500

ja mel deltu 1,6 a vyborne auto, kdyz to srovnam se skodou ne nemeckou modlou

0/0
14.2.2014 8:54

9891494260727

Krásné auto? Vždyť vypadá jak napuchlý bobr...http://zoom.iprima.cz/sites/default/files/image_crops/image_620x349/4/311037_bobr_image_620x349.jpg

+2/−6
14.2.2014 1:19

V14á53c65l90a39v 95H40o91s25c29h 8606838692701

dizajn je docela kockopes, takovy ten styl a la rozslapla bota, predek pusobi jako mix lepsiho nemce a cinana, co nevi, co by z ceho zkopiroval. Ale jako takove sranda auto by to nemuselo byt spatny, kdyz se v tom pry dobre sedi.

+1/−3
14.2.2014 0:51

T16o45m50á61š 32M34a57l56ý 5443406443

Pán je opravdu znalec s vytříbeným projevem.

0/0
14.2.2014 17:29

V86á78c17l26a45v 89H92o40s96c90h 8716818202771

Tomáš Pravdu :-)

0/0
15.2.2014 13:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.