Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekviem za Lancií: fešanda delta je krásné auto za krásné peníze

Po dvou letech skoro polovina ceny dolů? No nekupte to! Lancia Delta s výkonným turbodieselem dnes stojí v bazaru 300 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K11a39r33e64l 88F10a97i81t 1838193118132

Jestli je tohle fešanda....tak nevím teda. Lancia už dávno auta nedělá....poslední byla Lancia Delta integrale 1979 kdy kralovala MS rally několik sezon.

0/0
20.3.2014 8:22

P73e32t63r 51Š70i51m10e55č57e50k 2210545581802

Když jsem tohle auto viděl poprvé ve španělsku, tak jsem marně hledal co je to za značku - italské předky v sobě nezapřelo, ale maska neříkala, že by to byla Alfa. Pak když už jsem ho viděl i tady tak jsem nemohl odolat a musel jsem se s ním svézt, kamarádovi rodiče z ulice si ho koupili a řeknu vám .... super. Mají 1,6multijet v naftě. Na ten motor je to celkem lehké auto a tak je to sakra svižná jízda. Doporučuju. Jestli ovšem je tak těžko k sehnání jak tvrdí v Ačkách, tak je to pro budoucí majitele celkem problém....R^

0/0
17.2.2014 20:15

L30u62k22a43s 30B29u77c97h88t90a 8889930964867

Sehnat se dá, v áčkách jich nějakých 7 kousků měli co jsem koukal..kvůli motoru bych do toho auta klidně šel..

0/0
19.2.2014 8:45


J93a70n 44L90i83b77i84c64h 9822228395823

Lancia má dodnes designové kouzlo, podobně jako Alfa Romeo je to auto s duší. Od Italů nelze čekat nějaké prvotřídní zpracování a odolnost, ale nabídne živé auto, které se tak rychle neokouká. Toho podvozku je škoda, ale pohodlné podvozky nikdy moc Italové nedělali. Oproti Fiatu je tu design, který Fiat až tak nenabídne, snad jen trochu 500, ale ta už není tak hezká. Starší Lancie navíc v bazarech nabízejí opravdu dobrý poměr ceny a výkonu, např. Kappy a Libry, na druhou stranu se neobejdou bez některých tradičních nemocí, ale jde spíše o drobnosti než o něco extra zásadního, pokud nemáte smůlu na špatný kousek. Nové Lancie se ale nevyplatí, jejich cena neodpovídá kvalitě a nedivím se, že tu značku ruší aspoň u nás, úspory způsobily, že to auto není moc konkurenceschopné a to je škoda, problémy má i Alfa či Fiat samotný a přebrandované Chryslery taky nejsou žádná výhra, třeba Thema trpí plno problémy a nejen ona.

0/0
16.2.2014 21:22

P59a77v90e59l 28B77ř15e17z78i45n69a 2492873801355

Když jsem si přečetl zdejší diskuzi plnou hloupostí, musel jsem se zaregistrovat, počkat na potvrzení a jakožto nový uživatel mám jen jeden příspěvek. Nechápu, proč do diskuze přispívají ti, co nemají s Deltou žádnou zkušenost a kydají na ni špínu. Z větší části to budou koncernofilové, takže by měli počkat na článek o ochcávii nebo pašíkovi a tam se realizovat. K závěrům pana autora bych byl také značně skeptický, protože jako majitel Delty mohu říct, že jde o pohodlné auto, které netrpí žádným ze zmiňovaných obecných neduhů. Souhlasím s panem Vágnerem v tom, že se vždy najdou pindalové i v řadách rádoby novinářů, kteří opakují stále stejná klišé v domnění, že tím podávají objektivní informaci. V článku zmíněné umění vydávat obyčejné auto za luxusní zboží je dnes především doménou koncernu VW, kterému nelze upřít dokonalý marketing. Ještě k autorovým závěrům - např. "mizerné kostrbaté řazení" - kromě mojí Delty jsem jel i s jinmi exempláři a přemýšlel bych tedy spíš o tom, zda není v případě autora chyba mezi sedačkou a volantem :)) O požitku z řízení by se dalo konstatovat to samé. Takže pro pana autora a další zasvěcené žvanily: když k něčemu nemám vztah a nemám s tím zkušenost (větší než letmou), nebudu o tom dělat dalekosáhlé závěry. To by mělo platit obecně a bylo by nám všem lépe.

+1/0
15.2.2014 13:06

P74a43v71e62l 75Š54e22d61l86b15a29u70e80r 7948641782985

V článku jsou tradiční nepřesnosti, ve třetím italském autě, které používám, nic nevrže a najezdí cca 45 tis. km ročně bez potíží, totéž ale nějak nevydržela dvě auta německá, ta to najezdila s potížemi, byla to spíše kovářská výroba... Preciznost bych hledal spíše u Japonců, kdysi jsme jezdili se dvěma auty a Mazda byla podstatně lepší, než současně s ní používaný VW, který byl ještě navíc o 12 let mladší... Ta Lancia na obrázku vypadá docela hezky, rozhodně to není "uniforma."

0/0
14.2.2014 20:44

P47e68t98r 16S39t72e20j88s88k17a57l 3109938124126

Je to jakoze stredni trida, ale pritom je to hatchback a jenom prodlouzena platforma Brava, ktere vychazi ze Stila a castecne z Punta, takze kola drzi jenom 4 srouby, predni ramena a brzdy jako na malem aute, zadni torzni pricka v stredni tride - to ma jen Laguna ( a Octavie, pro ty, co ji radi do stredni tridy) a Windows v audiu, to uz je jenom takovy detail. Delta mohla byt skevele robustni auto, tohle je jenom modni milanska stylovka na nakupy u Versaceho.

0/0
14.2.2014 16:44
Foto

J52i19r31k20a 59V62á37g46n26e14r 2549976173348

A jee, to je odborniku pres "dyzajn"! Videl jste to prosim nekdo nazivo? Pripadne jel jste v tom nekdo? Mam takove tuseni, ze ne. Ve skutecnosti je to totiz krasny auto! Ta zadni svetla, kdyz je to kombinace tmava strecha a svetly lak. Ten cumak na fotkach vypada zvlastne a zvlastni ho mela i Lybra nebo Thesis, ale proc ne? V realu je zajimavy a pekny. Zadny unifikovany cumak pres vsechny modely, hlavne moc nevybocovat, at se libime vsem. Ja jsem ji mel na vikend pujcenou, s rodinkou jsme si poradne zajezdili po par vyletech a dobry auto. Jako jo, je to tvrdsi nez by clovek cekal, ale to je tak jedina cast kritiky, kde se da s autorem clanku souhlasit. Vlastnil jsem Lancii Lybru SW a famozni roky, dovoleny a tisice km, rizeni a razeni, podvozek, koncerty s Bose audio, 2.4 JTD petivalec s krasnym zvukem. V Uprimne, sedaje ted do soucasnych Oktavek a Passatu, mam pocit, ze usedam do zebrinaku. Rv A roky zpet byla v rodine Dedra 1.6. A opet dobry auto. Kdyz jsem videl, ze je o Lancii clanek na idnesu, tak jsem uplne cekal podobne kecy o upadnutych cudlikach, preciznost hledejte jinde a podobne autonovinarske klasicke pindy ;-O proti italskym autum a Lanciim zvlast. A dockal jsem se. ;-€

+2/0
14.2.2014 15:42

V22á23c66l69a46v 49P21c35h68á13l97e51k 8866652151132

To auto není dobré, užitečné, ani moc krásné... Jediná přednost (?) je že je zvláštní...

+6/−2
14.2.2014 12:30

M85i20c26h67a37l 84P43a67v49l49á19t 9323823124839

Olitany turbodehet spatne znacky a s podivnym vzhledem "jen" za 300k?

Hodne stesti! :o))))))

+8/−1
14.2.2014 11:10

L74u13k63a75s 92B90u40c57h62t89a 8269500274227

Myslím že cenově už dolů nepůjde. Třeba v největším autobazaru jich mají asi 7.

Motory má tedy výkonné, 1.9 má 140 Kw...Lancií tuším jezdil Berlusconi..

0/−1
14.2.2014 10:42

M17i75r71o41s22l27a44v 80Š48i95m36k79o 7975293952395

Mně předek připadá až ohavný...Jinak nic extra, takových aut je...

0/0
14.2.2014 10:15

J88a51k65u29b 33V47í33z88e21k 2211547615633

Fešanda? To snad ne ...

+2/−4
14.2.2014 8:16
Foto

M76i21c44h26a55l 41B73r47e89š70k83o49v93e63c 4661498234916

Kde je ta fešanda, to auto je naprosto odporné.

+1/−3
14.2.2014 8:06

J61a32k11u73b 83F96e87i69f51a82r 7309119726819

to je věc osobního vkusu, někomu se líbí Lancie, vám možná Dacie.

+6/0
14.2.2014 8:13
Foto

M26i71c84h91a62l 52B86r31e91š98k80o81v79e38c 4821658484976

Ne, mě se libí Volva.

+1/−5
14.2.2014 8:17

J28a43k10u41b 75F46e59i28f66a71r 7329649696689

no vidíte, tak mě se zase líbí Audi.

0/−1
14.2.2014 8:26
Foto

M21i66c76h91a81l 57B59r49e33š39k40o11v92e12c 4271588854856

Také solidní volba, jen ta Lancie je hnusná ;-D

+1/−5
14.2.2014 8:35

P43a32v81e38l 81Z84a94j48í41č43e84k 8254980376390

Lancie daleta hf integrale evo je nejen krasne ale zaroven hodne slusne jezdici auto... jen skoda ze tak drahe

+2/0
14.2.2014 8:56

J21a69n 22R61i90e83g90e47l 1784206695102

myslis predelena Ford Focusy II jo? :)

0/0
14.2.2014 9:34

D73a53n56i11e17l 85K45r30o47n86e82r 7844914956437

No prave, ze Lancia a Dacia jsou na tom desingove stejne bidne...

0/−2
14.2.2014 8:45

M25i25r63o18s40l13a71v 80Š42i15m96k94o 7125513832135

No, já nevím, ale nová Dacia Sandero a Duster se mi zdají nadprůměrně hezké. Až na ty slabé motory.

0/−1
14.2.2014 10:17

T28o21m83á31š 94J84u42r76e38č62k16a 3913342869363

Lancia jako jedna z mála automobilek má svou tvář, je svá. Není to moc hezké auto, ale to původní delta taky nebyla a nakonec se stala legendou. Ale jsou pádné důvody proč bych lanciu nechtěl: Prostě to auto tak nějak dohromady nefunguje, každý jednotlivý model trpí nemocemi svých předchůdců a rozhodně nemá dobrou pověst ve spolehlivosti. Lancii mám rád, ale doma bych ji nechtěl.

+3/0
14.2.2014 5:28

L69u93k49á75š 31V24a11l39e96n12t71a 7243958206898

Legendou se stala možná tak v Rally jinak je to šrot.

0/0
14.2.2014 7:44

P43a78v62e83l 63Z72a17j74í48č39e82k 8854780766950

ja mel deltu 1,6 a vyborne auto, kdyz to srovnam se skodou ne nemeckou modlou

0/0
14.2.2014 8:54

9791564540777

Krásné auto? Vždyť vypadá jak napuchlý bobr...http://zoom.iprima.cz/sites/default/files/image_crops/image_620x349/4/311037_bobr_image_620x349.jpg

+2/−6
14.2.2014 1:19

V37á10c61l74a62v 87H26o81s86c28h 8326708462661

dizajn je docela kockopes, takovy ten styl a la rozslapla bota, predek pusobi jako mix lepsiho nemce a cinana, co nevi, co by z ceho zkopiroval. Ale jako takove sranda auto by to nemuselo byt spatny, kdyz se v tom pry dobre sedi.

+1/−3
14.2.2014 0:51

T47o29m36á38š 49M32a62l61ý 5283116463

Pán je opravdu znalec s vytříbeným projevem.

0/0
14.2.2014 17:29

V48á37c32l61a10v 32H25o68s27c81h 8896808142101

Tomáš Pravdu :-)

0/0
15.2.2014 13:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.