Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rekviem za Lancií: fešanda delta je krásné auto za krásné peníze

Po dvou letech skoro polovina ceny dolů? No nekupte to! Lancia Delta s výkonným turbodieselem dnes stojí v bazaru 300 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K12a85r19e20l 92F39a54i21t 1658553148602

Jestli je tohle fešanda....tak nevím teda. Lancia už dávno auta nedělá....poslední byla Lancia Delta integrale 1979 kdy kralovala MS rally několik sezon.

0/0
20.3.2014 8:22

P18e53t84r 17Š74i68m55e90č92e94k 2880155941582

Když jsem tohle auto viděl poprvé ve španělsku, tak jsem marně hledal co je to za značku - italské předky v sobě nezapřelo, ale maska neříkala, že by to byla Alfa. Pak když už jsem ho viděl i tady tak jsem nemohl odolat a musel jsem se s ním svézt, kamarádovi rodiče z ulice si ho koupili a řeknu vám .... super. Mají 1,6multijet v naftě. Na ten motor je to celkem lehké auto a tak je to sakra svižná jízda. Doporučuju. Jestli ovšem je tak těžko k sehnání jak tvrdí v Ačkách, tak je to pro budoucí majitele celkem problém....R^

0/0
17.2.2014 20:15

L80u44k29a78s 59B53u84c47h78t18a 8239140884417

Sehnat se dá, v áčkách jich nějakých 7 kousků měli co jsem koukal..kvůli motoru bych do toho auta klidně šel..

0/0
19.2.2014 8:45


J32a26n 42L73i33b77i45c17h 9402388605473

Lancia má dodnes designové kouzlo, podobně jako Alfa Romeo je to auto s duší. Od Italů nelze čekat nějaké prvotřídní zpracování a odolnost, ale nabídne živé auto, které se tak rychle neokouká. Toho podvozku je škoda, ale pohodlné podvozky nikdy moc Italové nedělali. Oproti Fiatu je tu design, který Fiat až tak nenabídne, snad jen trochu 500, ale ta už není tak hezká. Starší Lancie navíc v bazarech nabízejí opravdu dobrý poměr ceny a výkonu, např. Kappy a Libry, na druhou stranu se neobejdou bez některých tradičních nemocí, ale jde spíše o drobnosti než o něco extra zásadního, pokud nemáte smůlu na špatný kousek. Nové Lancie se ale nevyplatí, jejich cena neodpovídá kvalitě a nedivím se, že tu značku ruší aspoň u nás, úspory způsobily, že to auto není moc konkurenceschopné a to je škoda, problémy má i Alfa či Fiat samotný a přebrandované Chryslery taky nejsou žádná výhra, třeba Thema trpí plno problémy a nejen ona.

0/0
16.2.2014 21:22

P13a74v74e17l 96B14ř24e44z58i19n90a 2862943601745

Když jsem si přečetl zdejší diskuzi plnou hloupostí, musel jsem se zaregistrovat, počkat na potvrzení a jakožto nový uživatel mám jen jeden příspěvek. Nechápu, proč do diskuze přispívají ti, co nemají s Deltou žádnou zkušenost a kydají na ni špínu. Z větší části to budou koncernofilové, takže by měli počkat na článek o ochcávii nebo pašíkovi a tam se realizovat. K závěrům pana autora bych byl také značně skeptický, protože jako majitel Delty mohu říct, že jde o pohodlné auto, které netrpí žádným ze zmiňovaných obecných neduhů. Souhlasím s panem Vágnerem v tom, že se vždy najdou pindalové i v řadách rádoby novinářů, kteří opakují stále stejná klišé v domnění, že tím podávají objektivní informaci. V článku zmíněné umění vydávat obyčejné auto za luxusní zboží je dnes především doménou koncernu VW, kterému nelze upřít dokonalý marketing. Ještě k autorovým závěrům - např. "mizerné kostrbaté řazení" - kromě mojí Delty jsem jel i s jinmi exempláři a přemýšlel bych tedy spíš o tom, zda není v případě autora chyba mezi sedačkou a volantem :)) O požitku z řízení by se dalo konstatovat to samé. Takže pro pana autora a další zasvěcené žvanily: když k něčemu nemám vztah a nemám s tím zkušenost (větší než letmou), nebudu o tom dělat dalekosáhlé závěry. To by mělo platit obecně a bylo by nám všem lépe.

+1/0
15.2.2014 13:06

P69a74v76e93l 70Š79e24d67l75b61a24u80e27r 7228731132905

V článku jsou tradiční nepřesnosti, ve třetím italském autě, které používám, nic nevrže a najezdí cca 45 tis. km ročně bez potíží, totéž ale nějak nevydržela dvě auta německá, ta to najezdila s potížemi, byla to spíše kovářská výroba... Preciznost bych hledal spíše u Japonců, kdysi jsme jezdili se dvěma auty a Mazda byla podstatně lepší, než současně s ní používaný VW, který byl ještě navíc o 12 let mladší... Ta Lancia na obrázku vypadá docela hezky, rozhodně to není "uniforma."

0/0
14.2.2014 20:44

P27e21t50r 20S72t70e20j19s88k53a81l 3229358544786

Je to jakoze stredni trida, ale pritom je to hatchback a jenom prodlouzena platforma Brava, ktere vychazi ze Stila a castecne z Punta, takze kola drzi jenom 4 srouby, predni ramena a brzdy jako na malem aute, zadni torzni pricka v stredni tride - to ma jen Laguna ( a Octavie, pro ty, co ji radi do stredni tridy) a Windows v audiu, to uz je jenom takovy detail. Delta mohla byt skevele robustni auto, tohle je jenom modni milanska stylovka na nakupy u Versaceho.

0/0
14.2.2014 16:44
Foto

J72i12r74k41a 63V43á89g67n87e16r 2979556823328

A jee, to je odborniku pres "dyzajn"! Videl jste to prosim nekdo nazivo? Pripadne jel jste v tom nekdo? Mam takove tuseni, ze ne. Ve skutecnosti je to totiz krasny auto! Ta zadni svetla, kdyz je to kombinace tmava strecha a svetly lak. Ten cumak na fotkach vypada zvlastne a zvlastni ho mela i Lybra nebo Thesis, ale proc ne? V realu je zajimavy a pekny. Zadny unifikovany cumak pres vsechny modely, hlavne moc nevybocovat, at se libime vsem. Ja jsem ji mel na vikend pujcenou, s rodinkou jsme si poradne zajezdili po par vyletech a dobry auto. Jako jo, je to tvrdsi nez by clovek cekal, ale to je tak jedina cast kritiky, kde se da s autorem clanku souhlasit. Vlastnil jsem Lancii Lybru SW a famozni roky, dovoleny a tisice km, rizeni a razeni, podvozek, koncerty s Bose audio, 2.4 JTD petivalec s krasnym zvukem. V Uprimne, sedaje ted do soucasnych Oktavek a Passatu, mam pocit, ze usedam do zebrinaku. Rv A roky zpet byla v rodine Dedra 1.6. A opet dobry auto. Kdyz jsem videl, ze je o Lancii clanek na idnesu, tak jsem uplne cekal podobne kecy o upadnutych cudlikach, preciznost hledejte jinde a podobne autonovinarske klasicke pindy ;-O proti italskym autum a Lanciim zvlast. A dockal jsem se. ;-€

+2/0
14.2.2014 15:42

V96á31c83l15a98v 68P82c20h64á96l13e65k 8846802361422

To auto není dobré, užitečné, ani moc krásné... Jediná přednost (?) je že je zvláštní...

+6/−2
14.2.2014 12:30

M55i50c16h45a18l 24P47a41v49l56á37t 9533613134739

Olitany turbodehet spatne znacky a s podivnym vzhledem "jen" za 300k?

Hodne stesti! :o))))))

+8/−1
14.2.2014 11:10

L25u36k85a90s 31B96u16c35h84t94a 8619460774387

Myslím že cenově už dolů nepůjde. Třeba v největším autobazaru jich mají asi 7.

Motory má tedy výkonné, 1.9 má 140 Kw...Lancií tuším jezdil Berlusconi..

0/−1
14.2.2014 10:42

M96i58r18o41s55l59a57v 48Š47i23m81k83o 7525653512415

Mně předek připadá až ohavný...Jinak nic extra, takových aut je...

0/0
14.2.2014 10:15

J39a57k60u32b 87V38í97z88e14k 2441487245303

Fešanda? To snad ne ...

+2/−4
14.2.2014 8:16
Foto

M50i56c76h68a13l 51B97r29e22š16k52o26v76e88c 4721198474546

Kde je ta fešanda, to auto je naprosto odporné.

+1/−3
14.2.2014 8:06

J50a83k53u64b 13F85e55i50f68a60r 7289379206219

to je věc osobního vkusu, někomu se líbí Lancie, vám možná Dacie.

+6/0
14.2.2014 8:13
Foto

M42i27c95h66a15l 24B49r23e53š21k27o51v18e15c 4201488344796

Ne, mě se libí Volva.

+1/−5
14.2.2014 8:17

J65a89k97u39b 76F84e52i90f23a61r 7829469116839

no vidíte, tak mě se zase líbí Audi.

0/−1
14.2.2014 8:26
Foto

M94i41c82h58a92l 16B14r33e14š36k40o41v46e61c 4761498394296

Také solidní volba, jen ta Lancie je hnusná ;-D

+1/−5
14.2.2014 8:35

P35a47v70e30l 23Z12a50j21í23č23e10k 8864400166200

Lancie daleta hf integrale evo je nejen krasne ale zaroven hodne slusne jezdici auto... jen skoda ze tak drahe

+2/0
14.2.2014 8:56

J42a55n 75R31i61e55g28e75l 1424846705982

myslis predelena Ford Focusy II jo? :)

0/0
14.2.2014 9:34

D44a47n90i23e72l 32K63r20o62n23e74r 7274794186807

No prave, ze Lancia a Dacia jsou na tom desingove stejne bidne...

0/−2
14.2.2014 8:45

M91i89r32o26s95l33a31v 14Š15i11m28k77o 7725173712385

No, já nevím, ale nová Dacia Sandero a Duster se mi zdají nadprůměrně hezké. Až na ty slabé motory.

0/−1
14.2.2014 10:17

T44o51m13á15š 72J32u98r36e64č76k94a 3573292809573

Lancia jako jedna z mála automobilek má svou tvář, je svá. Není to moc hezké auto, ale to původní delta taky nebyla a nakonec se stala legendou. Ale jsou pádné důvody proč bych lanciu nechtěl: Prostě to auto tak nějak dohromady nefunguje, každý jednotlivý model trpí nemocemi svých předchůdců a rozhodně nemá dobrou pověst ve spolehlivosti. Lancii mám rád, ale doma bych ji nechtěl.

+3/0
14.2.2014 5:28

L50u52k73á36š 84V19a67l74e75n23t43a 7853228546548

Legendou se stala možná tak v Rally jinak je to šrot.

0/0
14.2.2014 7:44

P89a13v90e84l 39Z75a76j12í18č69e90k 8944610296370

ja mel deltu 1,6 a vyborne auto, kdyz to srovnam se skodou ne nemeckou modlou

0/0
14.2.2014 8:54

9721844330527

Krásné auto? Vždyť vypadá jak napuchlý bobr...http://zoom.iprima.cz/sites/default/files/image_crops/image_620x349/4/311037_bobr_image_620x349.jpg

+2/−6
14.2.2014 1:19

V76á34c97l79a85v 28H76o76s36c91h 8386468852811

dizajn je docela kockopes, takovy ten styl a la rozslapla bota, predek pusobi jako mix lepsiho nemce a cinana, co nevi, co by z ceho zkopiroval. Ale jako takove sranda auto by to nemuselo byt spatny, kdyz se v tom pry dobre sedi.

+1/−3
14.2.2014 0:51

T20o85m90á66š 43M51a81l72ý 5503656663

Pán je opravdu znalec s vytříbeným projevem.

0/0
14.2.2014 17:29

V93á23c16l55a48v 49H58o62s69c76h 8296918322151

Tomáš Pravdu :-)

0/0
15.2.2014 13:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.