Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda má novou posilu skautského oddílu. První fotky Octavie Scout

Rok po představení nové generace octavie dorazí do lehkého terénu vyšňořená verze Scout. Na pohled zaujme oplastování, praktik ocení možnost tahat až dvoutunový přívěs.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M95i54r14o46s72l62a48v 37S80t55e60i39n25e86r 6668434533905

V reklamě vpravo vidíte bratříčka Oktávie Scout. Je to Passát Allroad. Na stejném podvozku a také velmi podobný. VW se už jednou zachránil z plajte, tenkrát převzali Auto-Union, čili Audi a  NSU. Po broukovi přišly vozy s pohonem vpředu. S motorem v batohu zbyla už jenom Š110 a Simca 1100. Sežral je časem rez .

0/0
14.2.2014 17:55

P89e53t12r 38M64i84c45h24a59l 2330544521162

Nevypadá to špatně. Pro sadaře akorát.

0/0
13.2.2014 0:20

D41a73v90i24d 10R62y96c34h81e41t96s61k85ý 9476341720220

Kdo to myslí vážně koupí si Subaru Forrester za stejnou cenu, ne tenhle oplastovaný rádobyterénní hybrid.

+1/0
12.2.2014 7:54

P21ř70e28m87y92s47l 42H66r89o29m11a57d12a 2254816378491

tak Forester je snad podstatně dražší ?8-o? To je trošku jiná kategorie auta, to bych s octávkou nesrovnával!!;-)

0/0
12.2.2014 8:37

D29a64v33i71d 66R79y56c65h17e22t15s76k77ý 9466211510460

MY2013 s 2.0D boxerem je za 650 litrů.

0/0
12.2.2014 10:17

J22i83ř33í 27S47c36h57w56a20c43h 5956769797264

MR2014 s 2.0D za 799 litrů ;-)

0/0
12.2.2014 22:58

T24o34m46á28š 68Z48e50m54a89n 3715318854345

Kdyby Forrester nevypadal jako korejské SUV, tak možná...

0/−3
12.2.2014 9:42

J37a89r21o81m88í15r 64F12o96b14e31r 3808371754247

Jo kdyby to mělo vzadu i pořádné místo pro tři dětské sedačky, tak bych si i od huby odtrhl.... hmmmm ...:-)

0/0
11.2.2014 21:42

J55a46n 60F88o36ř94t 8903511412281

Co říkáte na ten trojúhelníček pod předním světlem? Ten se mi tam moc nelíbí (přibližte si fotku, není dobře vidět). Ale to je asi jediná výtka.

0/0
11.2.2014 19:26

M51a13r95t67i93n 61V95a61c11h30u66l97k60a 3163718248235

trojúhelníček po předním světlem ? myslíte snad úpravu předního nárazníku jako má ereso ? to plastické zagresivnění nárazníků naopak velmi hezky oba modely (RS a Scout) od standardní verze (která mi stojí před domem) zvýrazňuje

+2/0
11.2.2014 20:18
Foto

R26o29b25e46r41t 72B35o97u52k20a42l 4584385450

Myslite krytku ostrikovace svetlometu?

0/0
12.2.2014 11:22

A47l79e63š 46L11i68s44o13v51s34k29ý 9352544573568

Ať si "znalci" říkají co chtějí, škodovky vůbec nejsou špatný auta. Nebejt akvizice, tak by Škoda bud vůbec neexistovala, nebo vyráběla malotraktory a motory do sekaček.

+11/0
11.2.2014 19:05

P85e53t27r21a 81M73a32l25á 7801208401705

Škoda, že to nikdy nedělali v krátké verzi, já moc kombíky nemusím a kdybych si mohla vybrat tak krátkého scouta

0/0
11.2.2014 17:43

J68i51n50d62ř12i72c83h 28Š28k95o69p69e55k 4775231760895

jo, taky si říkám, kde je problém. Proč nejde udělat např. krátký RS 4x4, zvlášť když jsou všechny díly totožné......

0/0
11.2.2014 17:50

M26a15r27t76i50n 65V65a25c46h56u71l25k64a 3823358698965

no očividně proto , že by to byla přímá koncernová konkurence golfu. A Škoda nevyrábí auta pro Čechy, spíš pro Němce , Číňany atd. Stejně tak Seat nevyrábí krátké Toledo (rapid spaceback) to by byla  přímá konkurece Leona- kterého nutně chtějí vzkřísit tak udělali prvně kombi

0/0
11.2.2014 20:14

J74i61n11d71ř27i62c69h 39Š38k89o83p56e65k 4145601540345

77kW na 2 t vlek ? Není to trochu moc

+2/−1
11.2.2014 17:02

M63a14r22e92k 28K84l83u47f64a 3258224124636

;-D

0/0
11.2.2014 17:56

J23i43n98d58ř12i60c75h 28Š98k52o56p47e22k 4755811680805

moc na motor............ :-)

0/0
11.2.2014 18:15

R52o20m70a39n 28P31o57l13á56č75e26k 1330616460575

Dyt tam píšou, že minimálně tam bude 110kW

0/0
12.2.2014 0:12

J36i74n76d49ř56i17c11h 98Š77k15o63p61e65k 4555151190125

Do Octavie Scout tedy bude na výběr mezi turbobenzinem 1,8 TSI a dvěma turbodiesely 1,6 a 2,0 s výkony 77 a 110 kW

0/0
14.2.2014 7:25

P78a82v72e12l 41M33i93k22a 7513546556843

Už jen aby do toho montovali TDI 135kW! Starej Scout byl pěknej, ale lenoch

+1/0
11.2.2014 17:02

P59e93t46r 16K98u20č47í98r41e21k 9739504206929

To je už druhej článek,kde je 1.6 TDI.Ta tam vůbec nebude.

0/0
11.2.2014 14:19

J33a63n 69L90i57b51i66c24h 9542788725553

Když na trh přijde nová Octávka, Škodováci se z toho málem slastí sesypou, tak snad se to auto nerozsype na první horské cestě.

+1/−8
11.2.2014 14:06

J94a50n 81F37o14ř61t 8553241282211

Nerozsype. Proč by mělo? A vůbec - o co vám jde?

+4/0
11.2.2014 14:29

V27l54a65d45i67m19í69r 66L19o31u90d47a 8987397516592

Asi je to expert na Škodovky. Evidentně se vyzná;-D.

+3/0
11.2.2014 16:29

J95a14n 27L44i48b67i42c52h 9242958265133

Jen jestli s ním dělají takové testy v skutečně horském prostředí nebo jen na normálních silnicích, automobilky šetří a skutečné teréňáky téměř vymřely bohužel.

0/−1
11.2.2014 20:31

J16a21n 94M95o74h22y46l24a 6352229829561

"Skutečné teréňáky" vymřely? Já myslím, že minimálně 5 se jich napočítat na českém trhu dá, 10 jich bude i se započtením modelů s jednoduchou ožností dovozu a desítky na celém automobilovém trhu světa... Co byste chtěl?

0/0
11.2.2014 20:46

R53o87m68a50n 63P56o50l51á85č54e65k 1510956820715

Scout je ideální vozidlo na naše silnice. Není to sice terenák, ale na naše díry akorát :-)

+1/0
12.2.2014 0:13

P58a22v22e30l 71O91d65r59a96z36i94l 6724869927370

Pokud jezdíte do děr, kde je potřeba zvýšený podvozek, pak vám rozhodně oktávka nepomůže. Žádná.

0/0
12.2.2014 22:10
Foto

M34i83r30o69s89l60a97v 91S88t67e54i73n27e61r 6558534983905

Zákazníci budou v Německu z oblasti kampingu. Vytáhnout těžký přívěs po delším dešti obyčejné auto nedokáže. Vozit třeba přívěs s koníčkem nebo AAA-autem také každé auto nezvládne. Na rozdíl od Subaru nebo Nissana je ve střední Evropě servisů V.A.G. hustě naseto a k tomu množství nezávislých dílen, které především houfně se vyskytující vozy umí levně udržovat a opravovat. BMW X1 nebo 320ix by totéž také dokázaly, mají ale uvnitř podstatně méně místa a je z nich špatně vidět ven. Ceny ovšem závratné.

0/0
14.2.2014 16:31

J49a86n 11F22o91ř21t 8643871372711

Pěkný, fakt pěkný.

+4/0
11.2.2014 12:10

D24a68n83i63e58l 57B29ř80e30n35e91k 5214604303339

Pořad to stejny vše na jedno brdoRv

0/−1
11.2.2014 12:07

J62i26n28d47ř97i51c81h 95Š80k46o15p35e22k 4915191150125

ano, pořád 4 kola.

+2/0
11.2.2014 17:04

M32a36r76t29i83n 90M25a69c42h74á33ň 1724980385363

Zapracovat na interiéru, pořád si připadám jako v obnovené "felině".

+4/−3
11.2.2014 11:42

M80i87l38a93n 45Š49v38a30g42r72o12v26s53k31ý 9162879215308

Neboj, József Kabániy se polepší.

0/0
11.2.2014 11:48

D88u87š34a52n 14P78e35š13e77k 3655769584320

Mohli by přidat do nabídky i pohon pouze na dvě kola.

Spousta lidí si to podobně jako u esúvéčka kupuje jenom na parádu a povinnost mít 4x4 to auto zbytečně prodražuje a zvyšuje spotřebu. Většina SUV se také běžně nabízí i jako dvoukolky.

+2/0
11.2.2014 11:38

J81i18n78d54ř34i62c24h 68Š62k93o16p44e56k 4805731700475

pak ale v případě SUV 4x2  padá jediná výhoda - že více vyjede oproti  4x4

0/0
11.2.2014 17:18

T35o85m21á52š 19Z50e12m37a82n 3595688424705

Jenže Scout není SUV, takže 4x2 varianta nedává smysl.

0/0
11.2.2014 18:46

T72o53m83á49š 29Z18e73m76a81n 3355968604365

Vypadá to docela decentně a 33mm světlé výšky navíc je tak akorát, aby člověk méně škrtal někde na polňačkce spodkem a zároveň to nepřekáželo na dálnici.

+13/0
11.2.2014 11:13

T93o28m18á57š 96K60u41c39h40a89ř 3467791718661

Ty nebarvené plasty Scouta vždy hyzdily. Vždy mi to připadalo, jako když si chlápek v kvádru dá na nohy gumáky. To už je snad lepší odřené, než černý plast .:-/

+10/−2
11.2.2014 11:03

P75e26t50r 13P54o36s90p30í61š60i16l 4618654966706

Ty tmavě šedé plasty se mi naopak na Scoutu vždy líbily. Dle mého názoru po RS v modré metle nejhezčí škodovka. Nechápu to přirovnání kvádro- gumáky. Octavie není repre limuzína, nýbrž obyčejná nižší střední - tak proč kvádro??

+6/0
11.2.2014 11:41

T52o60m24á90š 82K55u83c29h35a62ř 3187111408421

Ne, není to repre, ale není to teréňák. A ani většina aut s větší průchodností terénem, než octa si netroufne mít tolik černých plastů. Takové plasty bych toleroval možná na nějaké hobby buggy..

+1/−1
11.2.2014 12:29

L62u46k69á57š 50Š96l59e40h31o52f33e44r 1723659565509

Vy máte asi velký přehled v automobilové produkci, že? ;-D Jen namátkou: Audi A4 Allroad, Renault Scénic Xmod...

+2/0
11.2.2014 12:39

P44e94t43r 68M86a39r32e87č87e20k 1913951249498

Že to má A4 ještě neznamená že to je nějaká nádhera. Allroad s tím taky vypadá pěkně hnusně.

+1/−2
11.2.2014 13:07

M46i34c59h87a98l 23Š46e14v24č98í20k 8223386714

Tak si to kupte bez nich a ještě ušetříte.

+1/0
11.2.2014 13:38

P66a47v82e28l 71J83e27ř22á66b71e54k 7331242804687

Co bych dal na bocích auta, blatnících a náraznících za černé plasty. Od toho nárazník a okraj blatníku u auta i do lehkého terénu je, aby se s tím někde ve chvíli nejhorší mohlo lehce dotknout křoví, apod.

0/0
11.2.2014 17:10

P39ř15e62m26y81s15l 98H84r84o65m43a14d40a 2804446578741

To má za 55 tisíc jako trvalej - plnokrevnej pohon 4 kol?

To by byl docela převrat8-o

0/−6
11.2.2014 10:59

P10e59t30r 50P37o73s34p39í32š33i67l 4868424756976

Vy neumíte číst??

+7/−1
11.2.2014 11:36

P64ř44e83m93y56s94l 56H65r67o62m97a61d38a 2794856418311

píší tam o pohonu všech kol - ten doposud žádná škodovka neměla, proto se divím;-) - to asi nepochopíte. Například WW Pasat pohon všech kol má, tak proč by ho konečně nemohla mít aj škodovka?

0/−5
11.2.2014 12:33

L23u79k32á63š 59Š27l12e40h38o85f59e80r 1403969515899

V pořádku, pokud si myslíte, že Passat má plnohodnotný pohod 4x4, je další diskuse zbytečná ;-)

+5/0
11.2.2014 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.