Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda má novou posilu skautského oddílu. První fotky Octavie Scout

Rok po představení nové generace octavie dorazí do lehkého terénu vyšňořená verze Scout. Na pohled zaujme oplastování, praktik ocení možnost tahat až dvoutunový přívěs.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M23i64r35o23s62l56a68v 88S84t29e13i93n12e89r 1935325738113

V reklamě vpravo vidíte bratříčka Oktávie Scout. Je to Passát Allroad. Na stejném podvozku a také velmi podobný. VW se už jednou zachránil z plajte, tenkrát převzali Auto-Union, čili Audi a  NSU. Po broukovi přišly vozy s pohonem vpředu. S motorem v batohu zbyla už jenom Š110 a Simca 1100. Sežral je časem rez .

0/0
14.2.2014 17:55

P89e62t25r 48M70i92c55h52a35l 2590594601502

Nevypadá to špatně. Pro sadaře akorát.

0/0
13.2.2014 0:20

D43a19v87i24d 72R26y98c15h81e57t50s77k54ý 9506591890260

Kdo to myslí vážně koupí si Subaru Forrester za stejnou cenu, ne tenhle oplastovaný rádobyterénní hybrid.

+1/0
12.2.2014 7:54


P80ř71e59m93y90s89l 53H74r93o41m66a20d31a 2194386348771

tak Forester je snad podstatně dražší ?8-o? To je trošku jiná kategorie auta, to bych s octávkou nesrovnával!!;-)

0/0
12.2.2014 8:37

D68a84v23i75d 31R15y74c95h18e15t74s69k26ý 9526951620190

MY2013 s 2.0D boxerem je za 650 litrů.

0/0
12.2.2014 10:17

J77i87ř11í 55S51c29h43w48a77c84h 5416949607484

MR2014 s 2.0D za 799 litrů ;-)

0/0
12.2.2014 22:58

T21o53m75á80š 74Z75e49m59a65n 3835978824835

Kdyby Forrester nevypadal jako korejské SUV, tak možná...

0/−3
12.2.2014 9:42

J77a14r76o88m70í56r 21F40o50b33e32r 3278641794367

Jo kdyby to mělo vzadu i pořádné místo pro tři dětské sedačky, tak bych si i od huby odtrhl.... hmmmm ...:-)

0/0
11.2.2014 21:42

J52a30n 42F11o56ř65t 8633261502701

Co říkáte na ten trojúhelníček pod předním světlem? Ten se mi tam moc nelíbí (přibližte si fotku, není dobře vidět). Ale to je asi jediná výtka.

0/0
11.2.2014 19:26

M31a86r68t27i32n 26V57a67c44h64u44l10k94a 3703478488175

trojúhelníček po předním světlem ? myslíte snad úpravu předního nárazníku jako má ereso ? to plastické zagresivnění nárazníků naopak velmi hezky oba modely (RS a Scout) od standardní verze (která mi stojí před domem) zvýrazňuje

+2/0
11.2.2014 20:18

R69o30b52e63r19t 94B23o17u44k51a95l 4364285240

Myslite krytku ostrikovace svetlometu?

0/0
12.2.2014 11:22

A87l36e28š 48L68i52s23o27v16s73k58ý 9292244913518

Ať si "znalci" říkají co chtějí, škodovky vůbec nejsou špatný auta. Nebejt akvizice, tak by Škoda bud vůbec neexistovala, nebo vyráběla malotraktory a motory do sekaček.

+11/0
11.2.2014 19:05

P35e70t62r18a 58M92a94l96á 7161218911555

Škoda, že to nikdy nedělali v krátké verzi, já moc kombíky nemusím a kdybych si mohla vybrat tak krátkého scouta

0/0
11.2.2014 17:43

J87i74n60d41ř26i50c56h 73Š76k32o78p94e92k 4525231780155

jo, taky si říkám, kde je problém. Proč nejde udělat např. krátký RS 4x4, zvlášť když jsou všechny díly totožné......

0/0
11.2.2014 17:50

M88a79r30t64i19n 79V43a27c68h30u91l39k21a 3363768968135

no očividně proto , že by to byla přímá koncernová konkurence golfu. A Škoda nevyrábí auta pro Čechy, spíš pro Němce , Číňany atd. Stejně tak Seat nevyrábí krátké Toledo (rapid spaceback) to by byla  přímá konkurece Leona- kterého nutně chtějí vzkřísit tak udělali prvně kombi

0/0
11.2.2014 20:14

J39i41n23d26ř13i73c44h 77Š57k48o83p22e64k 4505801280105

77kW na 2 t vlek ? Není to trochu moc

+2/−1
11.2.2014 17:02

M32a21r34e53k 77K93l27u24f56a 3298634434646

;-D

0/0
11.2.2014 17:56

J94i11n97d88ř22i80c64h 88Š85k15o85p86e60k 4405581150145

moc na motor............ :-)

0/0
11.2.2014 18:15
Foto

R79o20m21a20n 14P65o71l59á60č47e94k 1120556530795

Dyt tam píšou, že minimálně tam bude 110kW

0/0
12.2.2014 0:12

J43i91n53d82ř23i74c37h 10Š62k21o45p15e48k 4665271620675

Do Octavie Scout tedy bude na výběr mezi turbobenzinem 1,8 TSI a dvěma turbodiesely 1,6 a 2,0 s výkony 77 a 110 kW

0/0
14.2.2014 7:25

P18a52v49e53l 32M53i90k45a 7363396606433

Už jen aby do toho montovali TDI 135kW! Starej Scout byl pěknej, ale lenoch

+1/0
11.2.2014 17:02

P68e86t39r 60K15u52č67í86r75e90k 9389514206579

To je už druhej článek,kde je 1.6 TDI.Ta tam vůbec nebude.

0/0
11.2.2014 14:19

J98a67n 59L32i91b43i83c37h 9922128145363

Když na trh přijde nová Octávka, Škodováci se z toho málem slastí sesypou, tak snad se to auto nerozsype na první horské cestě.

+1/−8
11.2.2014 14:06

J21a47n 61F46o86ř45t 8763651922331

Nerozsype. Proč by mělo? A vůbec - o co vám jde?

+4/0
11.2.2014 14:29

V15l53a43d24i58m75í90r 27L24o97u42d73a 8547337846132

Asi je to expert na Škodovky. Evidentně se vyzná;-D.

+3/0
11.2.2014 16:29

J47a26n 59L41i93b37i56c77h 9412298345383

Jen jestli s ním dělají takové testy v skutečně horském prostředí nebo jen na normálních silnicích, automobilky šetří a skutečné teréňáky téměř vymřely bohužel.

0/−1
11.2.2014 20:31

J14a91n 73M54o64h74y61l16a 6882779849171

"Skutečné teréňáky" vymřely? Já myslím, že minimálně 5 se jich napočítat na českém trhu dá, 10 jich bude i se započtením modelů s jednoduchou ožností dovozu a desítky na celém automobilovém trhu světa... Co byste chtěl?

0/0
11.2.2014 20:46
Foto

R45o74m87a15n 93P46o92l38á61č82e97k 1590156600395

Scout je ideální vozidlo na naše silnice. Není to sice terenák, ale na naše díry akorát :-)

+1/0
12.2.2014 0:13

P77a96v64e81l 38O50d62r22a31z33i87l 6194789707780

Pokud jezdíte do děr, kde je potřeba zvýšený podvozek, pak vám rozhodně oktávka nepomůže. Žádná.

0/0
12.2.2014 22:10
Foto

M23i68r41o51s94l28a49v 50S83t94e36i95n76e30r 1935245488133

Zákazníci budou v Německu z oblasti kampingu. Vytáhnout těžký přívěs po delším dešti obyčejné auto nedokáže. Vozit třeba přívěs s koníčkem nebo AAA-autem také každé auto nezvládne. Na rozdíl od Subaru nebo Nissana je ve střední Evropě servisů V.A.G. hustě naseto a k tomu množství nezávislých dílen, které především houfně se vyskytující vozy umí levně udržovat a opravovat. BMW X1 nebo 320ix by totéž také dokázaly, mají ale uvnitř podstatně méně místa a je z nich špatně vidět ven. Ceny ovšem závratné.

0/0
14.2.2014 16:31

J44a82n 19F33o94ř56t 8663821622651

Pěkný, fakt pěkný.

+4/0
11.2.2014 12:10

D81a15n36i23e66l 82B69ř38e28n63e64k 5214384553809

Pořad to stejny vše na jedno brdoRv

0/−1
11.2.2014 12:07

J86i11n53d84ř90i37c19h 48Š16k43o87p69e89k 4735831840225

ano, pořád 4 kola.

+2/0
11.2.2014 17:04

M65a82r68t77i67n 22M38a92c60h65á94ň 1844470335533

Zapracovat na interiéru, pořád si připadám jako v obnovené "felině".

+4/−3
11.2.2014 11:42

M62i52l18a54n 22Š96v70a38g72r65o30v79s78k23ý 9782649435788

Neboj, József Kabániy se polepší.

0/0
11.2.2014 11:48

D52u55š54a86n 12P28e88š25e91k 3405709234630

Mohli by přidat do nabídky i pohon pouze na dvě kola.

Spousta lidí si to podobně jako u esúvéčka kupuje jenom na parádu a povinnost mít 4x4 to auto zbytečně prodražuje a zvyšuje spotřebu. Většina SUV se také běžně nabízí i jako dvoukolky.

+2/0
11.2.2014 11:38

J67i20n43d16ř47i64c39h 71Š24k93o54p95e22k 4465421590795

pak ale v případě SUV 4x2  padá jediná výhoda - že více vyjede oproti  4x4

0/0
11.2.2014 17:18

T80o11m61á16š 93Z77e97m75a49n 3885658964155

Jenže Scout není SUV, takže 4x2 varianta nedává smysl.

0/0
11.2.2014 18:46

T40o66m58á11š 62Z68e44m16a41n 3985148164385

Vypadá to docela decentně a 33mm světlé výšky navíc je tak akorát, aby člověk méně škrtal někde na polňačkce spodkem a zároveň to nepřekáželo na dálnici.

+13/0
11.2.2014 11:13

T60o10m90á89š 80K55u64c21h58a69ř 3607571728421

Ty nebarvené plasty Scouta vždy hyzdily. Vždy mi to připadalo, jako když si chlápek v kvádru dá na nohy gumáky. To už je snad lepší odřené, než černý plast .:-/

+10/−2
11.2.2014 11:03

P44e40t96r 75P73o74s19p63í86š46i20l 4838724246726

Ty tmavě šedé plasty se mi naopak na Scoutu vždy líbily. Dle mého názoru po RS v modré metle nejhezčí škodovka. Nechápu to přirovnání kvádro- gumáky. Octavie není repre limuzína, nýbrž obyčejná nižší střední - tak proč kvádro??

+6/0
11.2.2014 11:41

T49o11m57á98š 65K26u97c84h58a17ř 3197411928801

Ne, není to repre, ale není to teréňák. A ani většina aut s větší průchodností terénem, než octa si netroufne mít tolik černých plastů. Takové plasty bych toleroval možná na nějaké hobby buggy..

+1/−1
11.2.2014 12:29

L96u96k53á88š 36Š10l75e43h33o39f41e29r 1963229535799

Vy máte asi velký přehled v automobilové produkci, že? ;-D Jen namátkou: Audi A4 Allroad, Renault Scénic Xmod...

+2/0
11.2.2014 12:39

P96e81t50r 47M19a67r13e57č17e25k 1463541489678

Že to má A4 ještě neznamená že to je nějaká nádhera. Allroad s tím taky vypadá pěkně hnusně.

+1/−2
11.2.2014 13:07

M63i42c25h81a89l 48Š65e94v46č24í96k 8153776274

Tak si to kupte bez nich a ještě ušetříte.

+1/0
11.2.2014 13:38

P67a46v29e84l 40J77e20ř37á90b55e71k 7391932944817

Co bych dal na bocích auta, blatnících a náraznících za černé plasty. Od toho nárazník a okraj blatníku u auta i do lehkého terénu je, aby se s tím někde ve chvíli nejhorší mohlo lehce dotknout křoví, apod.

0/0
11.2.2014 17:10

P20ř63e30m94y64s75l 97H14r24o32m15a23d11a 2454366508131

To má za 55 tisíc jako trvalej - plnokrevnej pohon 4 kol?

To by byl docela převrat8-o

0/−6
11.2.2014 10:59

P88e84t89r 69P95o60s24p69í57š36i51l 4698204606536

Vy neumíte číst??

+7/−1
11.2.2014 11:36

P69ř22e35m60y75s20l 23H50r69o42m15a62d34a 2634186908631

píší tam o pohonu všech kol - ten doposud žádná škodovka neměla, proto se divím;-) - to asi nepochopíte. Například WW Pasat pohon všech kol má, tak proč by ho konečně nemohla mít aj škodovka?

0/−5
11.2.2014 12:33

L14u67k49á18š 15Š21l24e12h16o34f17e49r 1553449135709

V pořádku, pokud si myslíte, že Passat má plnohodnotný pohod 4x4, je další diskuse zbytečná ;-)

+5/0
11.2.2014 12:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.