- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V reklamě vpravo vidíte bratříčka Oktávie Scout. Je to Passát Allroad. Na stejném podvozku a také velmi podobný. VW se už jednou zachránil z plajte, tenkrát převzali Auto-Union, čili Audi a NSU. Po broukovi přišly vozy s pohonem vpředu. S motorem v batohu zbyla už jenom Š110 a Simca 1100. Sežral je časem rez .
Kdo to myslí vážně koupí si Subaru Forrester za stejnou cenu, ne tenhle oplastovaný rádobyterénní hybrid.
tak Forester je snad podstatně dražší To je trošku jiná kategorie auta, to bych s octávkou nesrovnával
Jo kdyby to mělo vzadu i pořádné místo pro tři dětské sedačky, tak bych si i od huby odtrhl.... hmmmm ...
Co říkáte na ten trojúhelníček pod předním světlem? Ten se mi tam moc nelíbí (přibližte si fotku, není dobře vidět). Ale to je asi jediná výtka.
trojúhelníček po předním světlem ? myslíte snad úpravu předního nárazníku jako má ereso ? to plastické zagresivnění nárazníků naopak velmi hezky oba modely (RS a Scout) od standardní verze (která mi stojí před domem) zvýrazňuje
Ať si "znalci" říkají co chtějí, škodovky vůbec nejsou špatný auta. Nebejt akvizice, tak by Škoda bud vůbec neexistovala, nebo vyráběla malotraktory a motory do sekaček.
Škoda, že to nikdy nedělali v krátké verzi, já moc kombíky nemusím a kdybych si mohla vybrat tak krátkého scouta
jo, taky si říkám, kde je problém. Proč nejde udělat např. krátký RS 4x4, zvlášť když jsou všechny díly totožné......
77kW na 2 t vlek ? Není to trochu moc
Už jen aby do toho montovali TDI 135kW! Starej Scout byl pěknej, ale lenoch
To je už druhej článek,kde je 1.6 TDI.Ta tam vůbec nebude.