Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ferrari předělalo californii a znovu zkouší turbo

Ferrari představilo inovovaný kabriolet california. Vedle retuší karoserie se model může pochlubit novým motorem s dvojicí turbodmychadel. Díky nim vzrostlo maximum točivého momentu o polovinu a výkon povyskočil o 70 koní. Nová california tak na stovku zasprintuje za 3,6 sekundy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K73a47r12e39l 53P14a42n76c19e31r 7491240918934

Tady se Ferrari prsati, jen pockejte az vyjede s californii Jawa a to bez turba.

0/0
20.2.2014 3:59

D64a30v40i69d 14R82y28c55h83e78t74s45k44ý 9236321400430

Jasně, a kdy bude diesel? Enzo rotuje v hrobě jako kliková hřídel dvanáctiválce.

+1/−4
13.2.2014 10:32

P37a50v95e15l 44B84u19š13e45k 8111792105152

myslíte, že je problém mít ferrari s turbem? 

dvanáctiválec přece ferrari má nejeden a musí mít "levnější a slabší" auto :-P

0/0
13.2.2014 10:47

J24a49n 54M46o55h87y94l51a 6952979329271

Enzo se s radostí podílel právě na výrobě oturbeného Ferrari F40. :D

+2/−1
13.2.2014 12:45

D62a32v64i17d 69R29y54c78h87e22t72s94k87ý 9306441300650

Tam to s dovolením nebylo kvůli diktátu EU, dneska se to děje kvůli snížení CO2.

0/−1
13.2.2014 15:06

J68a80n 47M54o78h64y34l89a 6962669449441

To není pravda, resp. ne zcela. Ferrari vyjadřovalo celkem vážné úvahy o přeplňovaném motoru již před lety, kdy ten tlak zdaleka nebyl tak velký. Navíc proč motor vznikl není důležité. Zásadní je výsledek. A o tom nepochybuji.

0/0
13.2.2014 15:18

J90i40ř52í 72S86c81h62w54a94c74h 5816359317274

a jakej je v tom ve výsledku rozdíl???

Nemluvě o tom, že v závodních autech má Ferrari přeplňované motory už asi tak 50 let

+2/0
13.2.2014 17:01

J11a76k58u57b 35F53e74i84f36a26r 7849729836669

bojím se že to s dieslem nebude trvat dlouho, stačí se podívat "vedle" k Maserati;-(

+1/−1
13.2.2014 13:46

J39a27n 71M61o19h43y95l80a 6292319119471

Diesel u Maserati nic neznamená, Maserati má dost odlišnou pozici na trhu a je do jiné pozice i směřováno.

+1/0
13.2.2014 15:19

J80a75k69u92b 97F21e33i61f62a57r 7419499416909

Nevím jak mám chápat to vaše "nic neznamená"? Prostě je. A takové GranCabrio si myslím je model přesně "proti" této krásce od Ferrari.

0/0
13.2.2014 15:34

J69a15n 14M35o87h24y96l94a 6252779139301

I když z principu věci nějak pochybuji o tom, že potenciální zákazník Ferrari bude uvažovat o Maserati, pak technologicky by to tak dost možná být mohlo. Nicméně, ani Maserati zatím nijak nepřipouští nasazení dieselů u modelů Granturismo a Grancabrio. A u limuzín to skutečně nic neznamená, protože u těch se prostě diesely prodávají nemálo. U Panamery, které chce například Maserati konkurovat, potažmo u celého Porsche.

0/0
14.2.2014 7:49

J25i86ř30í 30S57c36h56w86a71c97h 5256439277724

a ze všeho nehorší jsou trpaslíci..... 

a škatulkáři.....

+1/−1
13.2.2014 14:59
Foto

J48a32k14u81b 84S32o29b28o73t90k76a 6924438857506

To už i Ferrari začlo blbnout s úspornými motory? :-/

0/−1
13.2.2014 10:21

S85t60e91p89a77n 95T45o40t42h 8108149915538

Tak 3,8l by stacilo na to auto i bez turba ;-)

0/0
13.2.2014 10:26
Foto

J29a70k89u70b 18S25o74b74o90t42k91a 6804108967236

Tak proč tam to turbou cpou? Tohle mám rád na amerikách. Žádně přetechnizované nesmysly, žádné kravinky, které se akorát časem budou více srát.

Čistý výkon jednoduchého motoru a hotovo. :-)

0/−2
13.2.2014 11:50

J39a52n 63M92o69h46y85l47a 6322529499761

Italská auta jsou nespolehlivá i když jsou jednoduchá.;-D

+1/−1
13.2.2014 15:19

P13a91v71e81l 80B39u75š98e12k 8101162845282

ten motor bude úspornej asi jen v laboratoři :-)

pochybuju, že spotřeba půjde pod 15l. ať si v laborce spočítaj kolik chtějí, má to přes 400kW, takže to bude dělo jak prase, holt baby ferrari  R^R^:-)

0/0
13.2.2014 10:46

M21i74l93a27n 98Š18v76a98g32r11o88v45s20k31ý 9162439325668

Bodejť by ne. Měrná spotřeba má rozměr kg.kW-1.h-1

0/0
13.2.2014 12:09

J27a67n 47L71i82b29i60c21h 9502348965203

Ferrari má pořád určitý styl, sice na naše tankodromy se vůbec nehodí, ale vystavovat v garáži si ho můžete.

+1/0
13.2.2014 9:55

S38t45e78p73a58n 70T90o30t33h 8448719775798

Pekny auti na letni vylety... Ja bych se spokojil i s polovinou vykonu ;-)

+1/0
13.2.2014 10:18

J89a81k45u69b 17F68e65i79f43a88r 7269799486919

pak ale vůbec nemusíte koukat po Ferrari, aut 280k jsou dnes mraky.

+1/0
13.2.2014 13:55

J74a65n 87Z66e52l11i22n71a52r 3666455717456

jezdit se v tom da i u nas, akorat to vic drnca

+2/0
13.2.2014 10:35

J51a12n 43L81i95b69i90c91h 9462258505423

a na první díře si urvete podvozek

+1/−1
13.2.2014 11:26

J64a41n 40M94o56h61y93l19a 6782269649451

Moc koukáte na televizi. V Itálii ty silnice o moc lepší nejsou. A paradoxně v okolí Maranella to docela stojí za to.

+1/−1
13.2.2014 12:47
Foto

P76a29v75e67l 28K38a77l33u44s 6334236776982

Znám nějaké Ferrari z okolí, žádné si podvozek neurvalo.

+1/0
13.2.2014 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.