Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ferrari předělalo californii a znovu zkouší turbo

Ferrari představilo inovovaný kabriolet california. Vedle retuší karoserie se model může pochlubit novým motorem s dvojicí turbodmychadel. Díky nim vzrostlo maximum točivého momentu o polovinu a výkon povyskočil o 70 koní. Nová california tak na stovku zasprintuje za 3,6 sekundy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K87a29r26e21l 40P30a82n48c88e76r 7821610108594

Tady se Ferrari prsati, jen pockejte az vyjede s californii Jawa a to bez turba.

0/0
20.2.2014 3:59

D74a39v82i50d 89R29y59c66h66e78t83s91k69ý 9566611880770

Jasně, a kdy bude diesel? Enzo rotuje v hrobě jako kliková hřídel dvanáctiválce.

+1/−4
13.2.2014 10:32

P96a53v32e67l 46B93u73š52e44k 8161182185812

myslíte, že je problém mít ferrari s turbem? 

dvanáctiválec přece ferrari má nejeden a musí mít "levnější a slabší" auto :-P

0/0
13.2.2014 10:47

J56a46n 82M13o42h56y43l39a 6872959529311

Enzo se s radostí podílel právě na výrobě oturbeného Ferrari F40. :D

+2/−1
13.2.2014 12:45

D61a46v36i48d 59R36y86c10h98e85t17s76k90ý 9376451180960

Tam to s dovolením nebylo kvůli diktátu EU, dneska se to děje kvůli snížení CO2.

0/−1
13.2.2014 15:06

J54a22n 51M58o84h32y46l19a 6662239159551

To není pravda, resp. ne zcela. Ferrari vyjadřovalo celkem vážné úvahy o přeplňovaném motoru již před lety, kdy ten tlak zdaleka nebyl tak velký. Navíc proč motor vznikl není důležité. Zásadní je výsledek. A o tom nepochybuji.

0/0
13.2.2014 15:18

J47i19ř57í 79S46c84h57w46a14c84h 5786319177814

a jakej je v tom ve výsledku rozdíl???

Nemluvě o tom, že v závodních autech má Ferrari přeplňované motory už asi tak 50 let

+2/0
13.2.2014 17:01

J70a38k16u22b 14F21e34i41f42a82r 7109729766249

bojím se že to s dieslem nebude trvat dlouho, stačí se podívat "vedle" k Maserati;-(

+1/−1
13.2.2014 13:46

J88a39n 92M23o80h53y60l75a 6592969539521

Diesel u Maserati nic neznamená, Maserati má dost odlišnou pozici na trhu a je do jiné pozice i směřováno.

+1/0
13.2.2014 15:19

J86a71k92u69b 43F30e50i12f60a18r 7129539186939

Nevím jak mám chápat to vaše "nic neznamená"? Prostě je. A takové GranCabrio si myslím je model přesně "proti" této krásce od Ferrari.

0/0
13.2.2014 15:34

J31a16n 75M73o78h73y17l42a 6562749919651

I když z principu věci nějak pochybuji o tom, že potenciální zákazník Ferrari bude uvažovat o Maserati, pak technologicky by to tak dost možná být mohlo. Nicméně, ani Maserati zatím nijak nepřipouští nasazení dieselů u modelů Granturismo a Grancabrio. A u limuzín to skutečně nic neznamená, protože u těch se prostě diesely prodávají nemálo. U Panamery, které chce například Maserati konkurovat, potažmo u celého Porsche.

0/0
14.2.2014 7:49

J49i63ř31í 93S78c18h68w61a33c62h 5486729497794

a ze všeho nehorší jsou trpaslíci..... 

a škatulkáři.....

+1/−1
13.2.2014 14:59
Foto

J32a74k62u80b 36S48o14b85o32t54k10a 6844278797456

To už i Ferrari začlo blbnout s úspornými motory? :-/

0/−1
13.2.2014 10:21

S54t24e28p76a76n 80T85o80t66h 8388939845568

Tak 3,8l by stacilo na to auto i bez turba ;-)

0/0
13.2.2014 10:26
Foto

J70a68k66u12b 33S98o51b41o79t75k47a 6524618637406

Tak proč tam to turbou cpou? Tohle mám rád na amerikách. Žádně přetechnizované nesmysly, žádné kravinky, které se akorát časem budou více srát.

Čistý výkon jednoduchého motoru a hotovo. :-)

0/−2
13.2.2014 11:50

J76a92n 92M90o87h25y77l47a 6302949729971

Italská auta jsou nespolehlivá i když jsou jednoduchá.;-D

+1/−1
13.2.2014 15:19

P45a93v95e52l 42B63u56š24e63k 8861972605282

ten motor bude úspornej asi jen v laboratoři :-)

pochybuju, že spotřeba půjde pod 15l. ať si v laborce spočítaj kolik chtějí, má to přes 400kW, takže to bude dělo jak prase, holt baby ferrari  R^R^:-)

0/0
13.2.2014 10:46

M38i13l73a48n 79Š34v25a26g55r13o72v45s13k95ý 9402919305468

Bodejť by ne. Měrná spotřeba má rozměr kg.kW-1.h-1

0/0
13.2.2014 12:09

J16a60n 10L15i47b82i32c15h 9872148485763

Ferrari má pořád určitý styl, sice na naše tankodromy se vůbec nehodí, ale vystavovat v garáži si ho můžete.

+1/0
13.2.2014 9:55

S88t94e41p71a59n 22T14o98t50h 8708569805898

Pekny auti na letni vylety... Ja bych se spokojil i s polovinou vykonu ;-)

+1/0
13.2.2014 10:18

J89a32k17u39b 67F26e32i43f50a90r 7109289326659

pak ale vůbec nemusíte koukat po Ferrari, aut 280k jsou dnes mraky.

+1/0
13.2.2014 13:55

J90a25n 74Z45e21l77i77n24a77r 3136405457286

jezdit se v tom da i u nas, akorat to vic drnca

+2/0
13.2.2014 10:35

J87a30n 95L45i13b28i25c56h 9602258745303

a na první díře si urvete podvozek

+1/−1
13.2.2014 11:26

J87a25n 43M48o13h41y52l37a 6552229839741

Moc koukáte na televizi. V Itálii ty silnice o moc lepší nejsou. A paradoxně v okolí Maranella to docela stojí za to.

+1/−1
13.2.2014 12:47
Foto

P35a45v13e21l 75K54a13l97u31s 6964436226532

Znám nějaké Ferrari z okolí, žádné si podvozek neurvalo.

+1/0
13.2.2014 17:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.