Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ferrari předělalo californii a znovu zkouší turbo

Ferrari představilo inovovaný kabriolet california. Vedle retuší karoserie se model může pochlubit novým motorem s dvojicí turbodmychadel. Díky nim vzrostlo maximum točivého momentu o polovinu a výkon povyskočil o 70 koní. Nová california tak na stovku zasprintuje za 3,6 sekundy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K70a77r77e41l 21P35a24n73c34e39r 7951610448434

Tady se Ferrari prsati, jen pockejte az vyjede s californii Jawa a to bez turba.

0/0
20.2.2014 3:59

D53a13v14i90d 92R14y85c58h79e50t39s62k26ý 9696671840930

Jasně, a kdy bude diesel? Enzo rotuje v hrobě jako kliková hřídel dvanáctiválce.

+1/−4
13.2.2014 10:32

P31a45v38e54l 79B88u10š62e63k 8921272675132

myslíte, že je problém mít ferrari s turbem? 

dvanáctiválec přece ferrari má nejeden a musí mít "levnější a slabší" auto :-P

0/0
13.2.2014 10:47


J58a69n 57M51o23h97y35l83a 6252189249221

Enzo se s radostí podílel právě na výrobě oturbeného Ferrari F40. :D

+2/−1
13.2.2014 12:45

D97a37v11i57d 19R54y15c49h45e73t26s15k87ý 9736241140370

Tam to s dovolením nebylo kvůli diktátu EU, dneska se to děje kvůli snížení CO2.

0/−1
13.2.2014 15:06

J38a20n 67M89o75h90y69l15a 6732559689581

To není pravda, resp. ne zcela. Ferrari vyjadřovalo celkem vážné úvahy o přeplňovaném motoru již před lety, kdy ten tlak zdaleka nebyl tak velký. Navíc proč motor vznikl není důležité. Zásadní je výsledek. A o tom nepochybuji.

0/0
13.2.2014 15:18

J16i36ř23í 42S80c60h97w14a54c48h 5226289677844

a jakej je v tom ve výsledku rozdíl???

Nemluvě o tom, že v závodních autech má Ferrari přeplňované motory už asi tak 50 let

+2/0
13.2.2014 17:01

J49a83k30u55b 86F96e56i32f31a45r 7419529446979

bojím se že to s dieslem nebude trvat dlouho, stačí se podívat "vedle" k Maserati;-(

+1/−1
13.2.2014 13:46

J45a89n 35M67o88h91y55l91a 6622159339821

Diesel u Maserati nic neznamená, Maserati má dost odlišnou pozici na trhu a je do jiné pozice i směřováno.

+1/0
13.2.2014 15:19

J71a55k70u18b 16F26e62i21f16a84r 7389629286399

Nevím jak mám chápat to vaše "nic neznamená"? Prostě je. A takové GranCabrio si myslím je model přesně "proti" této krásce od Ferrari.

0/0
13.2.2014 15:34

J66a20n 59M24o65h61y20l50a 6752389419261

I když z principu věci nějak pochybuji o tom, že potenciální zákazník Ferrari bude uvažovat o Maserati, pak technologicky by to tak dost možná být mohlo. Nicméně, ani Maserati zatím nijak nepřipouští nasazení dieselů u modelů Granturismo a Grancabrio. A u limuzín to skutečně nic neznamená, protože u těch se prostě diesely prodávají nemálo. U Panamery, které chce například Maserati konkurovat, potažmo u celého Porsche.

0/0
14.2.2014 7:49

J63i59ř17í 57S30c24h32w14a35c11h 5606239397254

a ze všeho nehorší jsou trpaslíci..... 

a škatulkáři.....

+1/−1
13.2.2014 14:59
Foto

J89a32k91u60b 60S72o48b58o34t44k41a 6484498717726

To už i Ferrari začlo blbnout s úspornými motory? :-/

0/−1
13.2.2014 10:21

S42t55e15p28a23n 23T95o98t32h 8618259145178

Tak 3,8l by stacilo na to auto i bez turba ;-)

0/0
13.2.2014 10:26
Foto

J43a31k80u72b 70S90o14b95o94t75k75a 6734148657946

Tak proč tam to turbou cpou? Tohle mám rád na amerikách. Žádně přetechnizované nesmysly, žádné kravinky, které se akorát časem budou více srát.

Čistý výkon jednoduchého motoru a hotovo. :-)

0/−2
13.2.2014 11:50

J45a45n 13M70o11h80y71l61a 6792249859431

Italská auta jsou nespolehlivá i když jsou jednoduchá.;-D

+1/−1
13.2.2014 15:19

P69a58v21e24l 13B97u66š70e38k 8151392785842

ten motor bude úspornej asi jen v laboratoři :-)

pochybuju, že spotřeba půjde pod 15l. ať si v laborce spočítaj kolik chtějí, má to přes 400kW, takže to bude dělo jak prase, holt baby ferrari  R^R^:-)

0/0
13.2.2014 10:46

M81i61l56a57n 30Š25v79a70g58r36o38v83s83k35ý 9792199815568

Bodejť by ne. Měrná spotřeba má rozměr kg.kW-1.h-1

0/0
13.2.2014 12:09

J73a22n 17L50i63b49i15c25h 9102768825913

Ferrari má pořád určitý styl, sice na naše tankodromy se vůbec nehodí, ale vystavovat v garáži si ho můžete.

+1/0
13.2.2014 9:55

S30t64e36p66a77n 59T89o60t42h 8128669485748

Pekny auti na letni vylety... Ja bych se spokojil i s polovinou vykonu ;-)

+1/0
13.2.2014 10:18

J18a84k22u65b 29F23e82i92f89a29r 7399859256539

pak ale vůbec nemusíte koukat po Ferrari, aut 280k jsou dnes mraky.

+1/0
13.2.2014 13:55

J83a13n 17Z96e74l73i62n64a67r 3316595167746

jezdit se v tom da i u nas, akorat to vic drnca

+2/0
13.2.2014 10:35

J84a63n 68L86i44b98i90c27h 9352238755853

a na první díře si urvete podvozek

+1/−1
13.2.2014 11:26

J39a45n 95M79o61h16y10l58a 6812279629401

Moc koukáte na televizi. V Itálii ty silnice o moc lepší nejsou. A paradoxně v okolí Maranella to docela stojí za to.

+1/−1
13.2.2014 12:47
Foto

P90a33v85e25l 44K75a26l37u18s 6894206426582

Znám nějaké Ferrari z okolí, žádné si podvozek neurvalo.

+1/0
13.2.2014 17:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.