Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový scout dostane silný nafťák z Octavie RS

Zdálo se to jasné. Nabídka motorů pro Octavii Scout okopíruje skladbu klasické octavie 4x4. Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D52a18v17i61d 12R52y83c31h91e85t26s10k87ý 9566191800290

Cokoli s logem škoda vzbudí u naší redakce vzrušení až na půdu. I když to je dehtový dvoulitr s jedním turbem, který vyrábí prakticky od roku 1996 a navíc to má tak možná komonrejl který je v autech 10 nebo 15 let. SUPERDIESEL!!!!

0/0
17.2.2014 9:13

J10i92ř78í 84S13c79h62w38a85c47h 5606409457534

Cokoliv ve spojení s logem Škoda, co ho náležitě nedehonestuje, způsobuje u některých diskutérů "var krve".....takže ihned přispěchají "s nápravou".

Jejich alergie na srovnání s Octávií či Fábií hraničí s psycho-diagnózou.

Ještě jsi ve svém výčtu zapomněl, že spalovací diesel tu máme více jak století....

+1/−1
17.2.2014 11:17

D65a94v11i95d 90R10y81c62h26e14t40s67k74ý 9746461660690

Jsem škodovce ochotný přiznat leccos, je to jednoduché a praktické auto s levnými díly. Výběr motoru je někdy trochu věda, žádná japonská spolehlivost se zde nekoná, ale třeba vkládám naději v druhou generaci TSI. To ale neznamená že to budu prezentovat jako český novinář ;-D

0/0
17.2.2014 12:57


P34a78v98e46l 20Z87a26j67í14č36e97k 8724660456700

me se 132kw nezda silny.. spise slaby

0/−1
15.2.2014 21:33

V61a50c72l44a92v 55M23e89d29e28k 5391622795725

to by se ale v reklamních letácích špatně vyjímalo ;-D

0/0
15.2.2014 22:09

J22i87ř63í 49S80c89h15w66a53c28h 5846229797324

myslíš si snad, že ho přetlačíš? Já si myslím, že ne ;-)

0/0
15.2.2014 22:19

V95a54c64l52a47v 93M96e23d34e72k 5321762785645

jako rukama? 8-o

0/0
16.2.2014 18:04

J19i27ř90í 58S63c87h40w23a19c19h 5276649807554

můžeš si pomoci i tlačením do gatí.... ;-)

0/0
17.2.2014 11:19

M82a29r25t18i42n 42H66o32r73ň73á19k 7411771252

Subaru forever!

0/0
15.2.2014 21:20

P73a38v75e57l 22H36r11u44s11k92a 9622269445640

Uz jsem si myslel, ze se pod clankem o Skodovce s Haldexem tenhle vykrik neobjevi ;-D

+4/0
15.2.2014 22:22

T40o54m43á30š 39Z26e66m51a53n 3165688454325

Hlavně že Subaru má dnes u všech aut 100% stálý pohon a nemá obdobu Haldexu u všech automatů, že?;)

0/0
15.2.2014 23:35

D51a93v27i83d 54R55y61c97h45e80t50s16k67ý 9296801830240

Tak Subaru s manuálem forever! CVT stejně stojí za starou bačkoru...

0/0
17.2.2014 9:14

L24u79k26á32š 67V42a29ň74u20r47a 1985164863323

Zrovna Forester a diesel nezní nejlíp. ;-D

0/0
15.2.2014 23:46

J51o53s89e78f 91V16a74l78a 9710873123423

mam v aute verzi 2.0 130 kW s 6-stupnovym manualem  a quattro a na vykon motoru si nemuzu stezovat. Jedine, co vadi, je maly vykon v nizkych otackach, hlavne v kopci pri rozjezdu je potreba udrzovat alespon 1800 otacek, pod nimi  jako kdyby motor sel  tak na 30% vykonuc

+1/0
15.2.2014 21:01

J19i62ř79í 33S57c47h69w68a91c53h 5656159297364

jestli to nebude tím, že v kopci je na rozjezd potřeba násobně větší výkon než na rovině. ;-)

Auto na rovině roztlačí i ženská, v kopci je na to potřeba hodně chlapů....

+1/0
15.2.2014 21:18

J84o64s78e44f 23V97a38l92a 9280633233383

jo urcite, to by jednoho nenapadlo. A ze ostatni auta, se kteryma jsem jezdil ( a uz pres 1.000.000 km to bude), tak ze to zadne jine nedelalo, maximalne tak hodne slabe benziny typu Fiat Panda........asi jsem s nima nejezdil do kopce........

0/0
16.2.2014 12:06

L12u90k17á48š 10V54a43ň64u98r19a 1225404243503

Klasický problém 4 válců s turbem. Chtělo by to 6ti válec s kombinací mechanického kompresoru a turba. ;-D

0/0
15.2.2014 23:52

J68o26s62e58f 98V34a72l72a 9790893233913

nebyl bych si uplne jist. stary dobry 4-V TDI 66 kW tahnul uz od 1400 ot, tohle ziska vykon tak nad 2000-2200. ten efekt je natolik silny, ze pri podrazeni pri delsi jizde do kopce se nevyplati radit o jeden, ale rovnou o 2 stupne niz, v nekterych pripadech i o 3 stupne

0/0
16.2.2014 12:02

L52u87k44á80š 68V60a68ň43u19r66a 1775844143643

Zatah odspoda se da dosahnout precipovanim, ale to, ze ctyrvalec nesnasi nizke otacky a odchazeji dvoumotaky, to vyresi jen 6ti valec.

0/0
16.2.2014 20:29

D60a84v70i85d 54F66o14r98t 9560685756

jj, 6 valec je kvuli sve hmotnosti idealni varianta pro auto do terenu/snehu... ;-D;-D;-D vyborne ;-DR^

0/0
17.2.2014 15:51

J65a15n 23B13e39n27h36á58k 6864613892751

Tak A6 je těžká, ale mimo město se mi s tím jezdilo docela dobře, výkon stačil. Škoda jen malého objemu, ten na volnoběh nevynahradíš. To s Oct III už 150 koní ve dvoulitru cvičí trochu líp.

0/0
17.2.2014 20:45

J64o38s52e78f 54V16a58l59a 9840733933693

P.S. MB VITO s 108 CRI byl taky 4-V a tahnul jak sestisprezi

0/0
16.2.2014 12:07

J21a86n 18B14e67n35h48á88k 6864213912941

...mm možná jsem už rozmazlenej třílitrem BMW, ale abych vyparkoval Viano 2,2 120 kw z podzemní garáže, musel jsem málem spálit spojku, aby to nechcíplo. I Transit 115 hp to vyjel líp.

0/0
17.2.2014 20:37

P63a29v15e37l 59Z57a55j76í97č94e94k 8314260246340

kdyz si nekdy skusite 6l V8 automat tak zjistite ze i prudky kopec jedete na volnobeh ;-) takze zalezi na obemu motoru a nalazeni prevodu

0/0
16.2.2014 13:24

T54o49m20á26š 80Z40e29m43a27n 3405288544285

Škoda, že nebude s manuálem..

0/0
15.2.2014 18:11

J36a50n 86F76o27ř59t 8823891852531

Bude, ale jenom diesely. Nechápu.

0/0
15.2.2014 18:43

J31a34n 25F48o91ř22t 8913231812511

A pardon, špatně jsem četl. Tak to je škoda.

0/0
15.2.2014 18:51

J20a23n 43B46e11n74h24á32k 6104713202281

COŽE??? No jo, to jsem také přehlédl! Tak to nevím, o čem tady diskutuju! ;-O

Mně se zdá, že se VW snaží řidiče co nejvíc naštvat. Nevypínatelné ESP, už do dvoulitrů výhradně automaty... Nnc, Cadillac a BMW v tomhle vyplní díru na trhu. :-P

0/0
17.2.2014 20:55

M38a11r58i71a53n 18K53a97r63a50b63a 4623651940552

Bohužel, nový Scout je hodně usedlý po designové stránce. Výhra to není ani tak po té motorické stránce, a cenou to taky není šlágr..

Když vyšel první Scout z Ocatvie II, v tý době to bylo opravdu hezké, zajímavé auto. Ale od tý doby, přešlo pár let, a Octavia pusobí stejným dojmem jak před 10 lety. Ne, horším. Nuda. Neříkám, není to špatný, ale doba jde dopředu a škodovka se drží co nejvíce zpátky. Nejenom škodovka, ale celý VW dělá auta, design, motory prostě všechno stejně pro všechny modely, až se z toho stává bezpohlavní, neurazí nenadchne auto. A tím, by Scout rozhodně neměl být...

+1/−1
15.2.2014 15:20

J25a79n 51F14o48ř15t 8713761252371

Tohle všechno je čistě jen věc názoru. Neurazí, nenadchne - co podle vás nadchne? Poslední dobou se mi design většiny aut přestává líbit, třeba Toyoty, kdysi krásná auta, dneska nic moc. Stejně tak většina korejců, třeba starý Cee'd se mi líbil mnohem víc než nový. Vůbec většina aut z Asie, snad s výjimkou Mazdy a Mitsubishi. VW i Škoda sice nedělají nějaké radikální změny, protože když Octavia II byla kdysi hezké a zajímavé auto, tak jím může být i dnes.

0/0
15.2.2014 18:50

P52a39v26e83l 68H67r85u81s21k15a 9852469435500

To je samozrejme subjektivni. Mne se libi, ze Skodovka nedela zadne silenosti (krome soucasne Fabie) a zustava konzervativni. Mate tu prece jeste Hyundai.

+1/0
15.2.2014 22:17

P47e15t38r 52P56o71s79p82í44š79i68l 4178294296166

Do dvojkového Scouta se dával motor 103 Kw a do Yeti jste si mohl dát 125 Kw, pokud tedy jste na to měl peníze. Tohle jsem nechápal. Trochu se obávám, že cena za nového Scouta se 135 Kw motorizací a DSG bude docela raketa.

+4/0
15.2.2014 15:04
Foto

K79a33r39e80l 55H26r64u23š81k78a 2811951768837

"Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS."

Kombinace slova superdiesel a 2.0 TDI mě tedy po ránu rozesmála ;-D

+6/0
15.2.2014 8:27

J83a49n 38F43o17ř62t 8103101422331

A teď je na titulní článek se "supervýkonným" policejním Superbem... Škodovky jsou prostě super.

+1/0
15.2.2014 14:59

J68i64ř72í 56S81c14h98w59a65c61h 5146349627164

no jo prostě jsou super.... :-P

asi to tak musí být, protože kdyby to tak být nemuselo, tak to tak prostě není.;-D

0/0
15.2.2014 21:25

L61u93k31á49š 24V70a76ň89u82r15a 1595954293783

No 2.0TDI a 135kW/380Nm nezní až tak špatně. Ale je jasné, že by 3.0TDI znělo líp. ;-D

+1/0
15.2.2014 23:43

J85a22n 52B79e33n95h57á86k 6614903662101

Tjn., ale buďme rádi za to. Oct. III není tak těžká a už 150 koní v TDi s ní cvičí možná víc než některé víceválce sami se sebou.

Mně absence reprezentativního dieselu vadí spíš u Superba. 2,0 TDi 125 kw je na vyšší třídu pořád málo. Ještě tam daj základ 1,6... no díky VW! Hlavně že se to prodává a nekonkuruje A6.

Sorry, je to trochu mimo téma, ale musel jsem si ulevit.

0/0
17.2.2014 20:33

M74i81c45h21a32l 78P24a74v36l55á67t 9783593284629

Cemu na tom nerozumite? Jezdi to na dehet, takze je to proste "super".

0/−1
17.2.2014 8:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.