Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový scout dostane silný nafťák z Octavie RS

Zdálo se to jasné. Nabídka motorů pro Octavii Scout okopíruje skladbu klasické octavie 4x4. Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D83a13v55i16d 22R29y18c27h79e56t52s30k48ý 9626731880740

Cokoli s logem škoda vzbudí u naší redakce vzrušení až na půdu. I když to je dehtový dvoulitr s jedním turbem, který vyrábí prakticky od roku 1996 a navíc to má tak možná komonrejl který je v autech 10 nebo 15 let. SUPERDIESEL!!!!

0/0
17.2.2014 9:13

J19i17ř15í 84S79c78h62w68a75c91h 5286359467684

Cokoliv ve spojení s logem Škoda, co ho náležitě nedehonestuje, způsobuje u některých diskutérů "var krve".....takže ihned přispěchají "s nápravou".

Jejich alergie na srovnání s Octávií či Fábií hraničí s psycho-diagnózou.

Ještě jsi ve svém výčtu zapomněl, že spalovací diesel tu máme více jak století....

+1/−1
17.2.2014 11:17

D90a14v14i26d 84R60y39c57h11e98t63s93k61ý 9636351300910

Jsem škodovce ochotný přiznat leccos, je to jednoduché a praktické auto s levnými díly. Výběr motoru je někdy trochu věda, žádná japonská spolehlivost se zde nekoná, ale třeba vkládám naději v druhou generaci TSI. To ale neznamená že to budu prezentovat jako český novinář ;-D

0/0
17.2.2014 12:57

P44a95v27e57l 80Z85a21j14í34č91e47k 8454360896910

me se 132kw nezda silny.. spise slaby

0/−1
15.2.2014 21:33

V43a87c60l26a43v 45M88e37d44e61k 5151162315845

to by se ale v reklamních letácích špatně vyjímalo ;-D

0/0
15.2.2014 22:09

J27i98ř42í 55S10c83h38w29a20c20h 5276929227594

myslíš si snad, že ho přetlačíš? Já si myslím, že ne ;-)

0/0
15.2.2014 22:19

V67a91c21l74a18v 71M60e72d12e19k 5861552545685

jako rukama? 8-o

0/0
16.2.2014 18:04

J81i94ř74í 79S89c29h17w92a14c89h 5366159637234

můžeš si pomoci i tlačením do gatí.... ;-)

0/0
17.2.2014 11:19

M76a50r97t50i33n 39H68o52r50ň40á96k 7591331532

Subaru forever!

0/0
15.2.2014 21:20

P95a33v67e53l 39H68r46u25s44k47a 9122919525740

Uz jsem si myslel, ze se pod clankem o Skodovce s Haldexem tenhle vykrik neobjevi ;-D

+4/0
15.2.2014 22:22

T86o30m47á13š 17Z47e94m61a20n 3455328254105

Hlavně že Subaru má dnes u všech aut 100% stálý pohon a nemá obdobu Haldexu u všech automatů, že?;)

0/0
15.2.2014 23:35

D39a54v44i81d 40R95y62c95h79e31t82s74k93ý 9766611150600

Tak Subaru s manuálem forever! CVT stejně stojí za starou bačkoru...

0/0
17.2.2014 9:14

L47u40k85á93š 64V29a91ň93u51r85a 1575444223313

Zrovna Forester a diesel nezní nejlíp. ;-D

0/0
15.2.2014 23:46

J31o24s68e17f 70V10a64l70a 9950893773163

mam v aute verzi 2.0 130 kW s 6-stupnovym manualem  a quattro a na vykon motoru si nemuzu stezovat. Jedine, co vadi, je maly vykon v nizkych otackach, hlavne v kopci pri rozjezdu je potreba udrzovat alespon 1800 otacek, pod nimi  jako kdyby motor sel  tak na 30% vykonuc

+1/0
15.2.2014 21:01

J98i64ř37í 23S70c43h55w59a97c90h 5386159737344

jestli to nebude tím, že v kopci je na rozjezd potřeba násobně větší výkon než na rovině. ;-)

Auto na rovině roztlačí i ženská, v kopci je na to potřeba hodně chlapů....

+1/0
15.2.2014 21:18

J51o87s88e20f 14V60a67l98a 9600603343683

jo urcite, to by jednoho nenapadlo. A ze ostatni auta, se kteryma jsem jezdil ( a uz pres 1.000.000 km to bude), tak ze to zadne jine nedelalo, maximalne tak hodne slabe benziny typu Fiat Panda........asi jsem s nima nejezdil do kopce........

0/0
16.2.2014 12:06

L90u14k94á75š 44V94a25ň58u29r37a 1655374253243

Klasický problém 4 válců s turbem. Chtělo by to 6ti válec s kombinací mechanického kompresoru a turba. ;-D

0/0
15.2.2014 23:52

J88o62s33e40f 84V63a43l45a 9580753813853

nebyl bych si uplne jist. stary dobry 4-V TDI 66 kW tahnul uz od 1400 ot, tohle ziska vykon tak nad 2000-2200. ten efekt je natolik silny, ze pri podrazeni pri delsi jizde do kopce se nevyplati radit o jeden, ale rovnou o 2 stupne niz, v nekterych pripadech i o 3 stupne

0/0
16.2.2014 12:02

L85u26k48á98š 13V75a88ň11u52r50a 1635314563423

Zatah odspoda se da dosahnout precipovanim, ale to, ze ctyrvalec nesnasi nizke otacky a odchazeji dvoumotaky, to vyresi jen 6ti valec.

0/0
16.2.2014 20:29

D89a25v14i23d 31F61o94r88t 9710145746

jj, 6 valec je kvuli sve hmotnosti idealni varianta pro auto do terenu/snehu... ;-D;-D;-D vyborne ;-DR^

0/0
17.2.2014 15:51

J30a74n 70B35e55n55h29á93k 6584193982191

Tak A6 je těžká, ale mimo město se mi s tím jezdilo docela dobře, výkon stačil. Škoda jen malého objemu, ten na volnoběh nevynahradíš. To s Oct III už 150 koní ve dvoulitru cvičí trochu líp.

0/0
17.2.2014 20:45

J30o33s88e47f 23V71a47l98a 9120823513723

P.S. MB VITO s 108 CRI byl taky 4-V a tahnul jak sestisprezi

0/0
16.2.2014 12:07

J27a40n 44B54e30n90h95á53k 6444333812111

...mm možná jsem už rozmazlenej třílitrem BMW, ale abych vyparkoval Viano 2,2 120 kw z podzemní garáže, musel jsem málem spálit spojku, aby to nechcíplo. I Transit 115 hp to vyjel líp.

0/0
17.2.2014 20:37

P28a75v95e93l 44Z36a96j33í90č15e83k 8884420236800

kdyz si nekdy skusite 6l V8 automat tak zjistite ze i prudky kopec jedete na volnobeh ;-) takze zalezi na obemu motoru a nalazeni prevodu

0/0
16.2.2014 13:24

T26o34m14á72š 46Z32e96m17a24n 3215738734665

Škoda, že nebude s manuálem..

0/0
15.2.2014 18:11

J22a54n 73F95o51ř87t 8293471742521

Bude, ale jenom diesely. Nechápu.

0/0
15.2.2014 18:43

J64a74n 85F28o81ř21t 8553541222161

A pardon, špatně jsem četl. Tak to je škoda.

0/0
15.2.2014 18:51

J19a78n 29B39e60n45h77á31k 6674813812691

COŽE??? No jo, to jsem také přehlédl! Tak to nevím, o čem tady diskutuju! ;-O

Mně se zdá, že se VW snaží řidiče co nejvíc naštvat. Nevypínatelné ESP, už do dvoulitrů výhradně automaty... Nnc, Cadillac a BMW v tomhle vyplní díru na trhu. :-P

0/0
17.2.2014 20:55

M62a40r20i45a41n 87K47a53r93a43b51a 4803491960602

Bohužel, nový Scout je hodně usedlý po designové stránce. Výhra to není ani tak po té motorické stránce, a cenou to taky není šlágr..

Když vyšel první Scout z Ocatvie II, v tý době to bylo opravdu hezké, zajímavé auto. Ale od tý doby, přešlo pár let, a Octavia pusobí stejným dojmem jak před 10 lety. Ne, horším. Nuda. Neříkám, není to špatný, ale doba jde dopředu a škodovka se drží co nejvíce zpátky. Nejenom škodovka, ale celý VW dělá auta, design, motory prostě všechno stejně pro všechny modely, až se z toho stává bezpohlavní, neurazí nenadchne auto. A tím, by Scout rozhodně neměl být...

+1/−1
15.2.2014 15:20

J14a24n 94F67o66ř61t 8673571422341

Tohle všechno je čistě jen věc názoru. Neurazí, nenadchne - co podle vás nadchne? Poslední dobou se mi design většiny aut přestává líbit, třeba Toyoty, kdysi krásná auta, dneska nic moc. Stejně tak většina korejců, třeba starý Cee'd se mi líbil mnohem víc než nový. Vůbec většina aut z Asie, snad s výjimkou Mazdy a Mitsubishi. VW i Škoda sice nedělají nějaké radikální změny, protože když Octavia II byla kdysi hezké a zajímavé auto, tak jím může být i dnes.

0/0
15.2.2014 18:50

P44a44v15e20l 97H78r92u69s94k22a 9542189455790

To je samozrejme subjektivni. Mne se libi, ze Skodovka nedela zadne silenosti (krome soucasne Fabie) a zustava konzervativni. Mate tu prece jeste Hyundai.

+1/0
15.2.2014 22:17

P67e16t67r 21P75o37s47p89í63š83i72l 4168724236256

Do dvojkového Scouta se dával motor 103 Kw a do Yeti jste si mohl dát 125 Kw, pokud tedy jste na to měl peníze. Tohle jsem nechápal. Trochu se obávám, že cena za nového Scouta se 135 Kw motorizací a DSG bude docela raketa.

+4/0
15.2.2014 15:04
Foto

K17a94r81e76l 20H95r52u41š42k95a 2631571208547

"Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS."

Kombinace slova superdiesel a 2.0 TDI mě tedy po ránu rozesmála ;-D

+6/0
15.2.2014 8:27

J83a15n 95F78o24ř10t 8603931552801

A teď je na titulní článek se "supervýkonným" policejním Superbem... Škodovky jsou prostě super.

+1/0
15.2.2014 14:59

J15i86ř54í 80S31c46h90w16a79c54h 5876279727404

no jo prostě jsou super.... :-P

asi to tak musí být, protože kdyby to tak být nemuselo, tak to tak prostě není.;-D

0/0
15.2.2014 21:25

L34u83k24á73š 35V25a21ň78u37r45a 1785774763373

No 2.0TDI a 135kW/380Nm nezní až tak špatně. Ale je jasné, že by 3.0TDI znělo líp. ;-D

+1/0
15.2.2014 23:43

J57a23n 63B23e48n11h71á33k 6514713202941

Tjn., ale buďme rádi za to. Oct. III není tak těžká a už 150 koní v TDi s ní cvičí možná víc než některé víceválce sami se sebou.

Mně absence reprezentativního dieselu vadí spíš u Superba. 2,0 TDi 125 kw je na vyšší třídu pořád málo. Ještě tam daj základ 1,6... no díky VW! Hlavně že se to prodává a nekonkuruje A6.

Sorry, je to trochu mimo téma, ale musel jsem si ulevit.

0/0
17.2.2014 20:33

M14i57c77h65a66l 66P42a65v53l40á84t 9863683394699

Cemu na tom nerozumite? Jezdi to na dehet, takze je to proste "super".

0/−1
17.2.2014 8:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.