Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový scout dostane silný nafťák z Octavie RS

Zdálo se to jasné. Nabídka motorů pro Octavii Scout okopíruje skladbu klasické octavie 4x4. Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D79a21v42i75d 95R28y75c93h57e49t27s71k40ý 9916611140100

Cokoli s logem škoda vzbudí u naší redakce vzrušení až na půdu. I když to je dehtový dvoulitr s jedním turbem, který vyrábí prakticky od roku 1996 a navíc to má tak možná komonrejl který je v autech 10 nebo 15 let. SUPERDIESEL!!!!

0/0
17.2.2014 9:13

J33i65ř80í 28S36c77h15w67a60c60h 5526389587234

Cokoliv ve spojení s logem Škoda, co ho náležitě nedehonestuje, způsobuje u některých diskutérů "var krve".....takže ihned přispěchají "s nápravou".

Jejich alergie na srovnání s Octávií či Fábií hraničí s psycho-diagnózou.

Ještě jsi ve svém výčtu zapomněl, že spalovací diesel tu máme více jak století....

+1/−1
17.2.2014 11:17

D65a88v51i25d 72R26y16c91h50e89t13s43k54ý 9666811310560

Jsem škodovce ochotný přiznat leccos, je to jednoduché a praktické auto s levnými díly. Výběr motoru je někdy trochu věda, žádná japonská spolehlivost se zde nekoná, ale třeba vkládám naději v druhou generaci TSI. To ale neznamená že to budu prezentovat jako český novinář ;-D

0/0
17.2.2014 12:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.