- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cokoli s logem škoda vzbudí u naší redakce vzrušení až na půdu. I když to je dehtový dvoulitr s jedním turbem, který vyrábí prakticky od roku 1996 a navíc to má tak možná komonrejl který je v autech 10 nebo 15 let. SUPERDIESEL!!!!
Cokoliv ve spojení s logem Škoda, co ho náležitě nedehonestuje, způsobuje u některých diskutérů "var krve".....takže ihned přispěchají "s nápravou".
Jejich alergie na srovnání s Octávií či Fábií hraničí s psycho-diagnózou.
Ještě jsi ve svém výčtu zapomněl, že spalovací diesel tu máme více jak století....
me se 132kw nezda silny.. spise slaby
to by se ale v reklamních letácích špatně vyjímalo
Uz jsem si myslel, ze se pod clankem o Skodovce s Haldexem tenhle vykrik neobjevi
mam v aute verzi 2.0 130 kW s 6-stupnovym manualem a quattro a na vykon motoru si nemuzu stezovat. Jedine, co vadi, je maly vykon v nizkych otackach, hlavne v kopci pri rozjezdu je potreba udrzovat alespon 1800 otacek, pod nimi jako kdyby motor sel tak na 30% vykonuc
jestli to nebude tím, že v kopci je na rozjezd potřeba násobně větší výkon než na rovině.
Auto na rovině roztlačí i ženská, v kopci je na to potřeba hodně chlapů....
Bohužel, nový Scout je hodně usedlý po designové stránce. Výhra to není ani tak po té motorické stránce, a cenou to taky není šlágr..
Když vyšel první Scout z Ocatvie II, v tý době to bylo opravdu hezké, zajímavé auto. Ale od tý doby, přešlo pár let, a Octavia pusobí stejným dojmem jak před 10 lety. Ne, horším. Nuda. Neříkám, není to špatný, ale doba jde dopředu a škodovka se drží co nejvíce zpátky. Nejenom škodovka, ale celý VW dělá auta, design, motory prostě všechno stejně pro všechny modely, až se z toho stává bezpohlavní, neurazí nenadchne auto. A tím, by Scout rozhodně neměl být...
Tohle všechno je čistě jen věc názoru. Neurazí, nenadchne - co podle vás nadchne? Poslední dobou se mi design většiny aut přestává líbit, třeba Toyoty, kdysi krásná auta, dneska nic moc. Stejně tak většina korejců, třeba starý Cee'd se mi líbil mnohem víc než nový. Vůbec většina aut z Asie, snad s výjimkou Mazdy a Mitsubishi. VW i Škoda sice nedělají nějaké radikální změny, protože když Octavia II byla kdysi hezké a zajímavé auto, tak jím může být i dnes.
Do dvojkového Scouta se dával motor 103 Kw a do Yeti jste si mohl dát 125 Kw, pokud tedy jste na to měl peníze. Tohle jsem nechápal. Trochu se obávám, že cena za nového Scouta se 135 Kw motorizací a DSG bude docela raketa.
"Jenže nakonec to vypadá na zajímavější nabídku superdieselu ze sportovní verze RS."
Kombinace slova superdiesel a 2.0 TDI mě tedy po ránu rozesmála
A teď je na titulní článek se "supervýkonným" policejním Superbem... Škodovky jsou prostě super.